Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (394)
Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopenis on tarpeen transmiehille. Myöhemmin tehdään oma, jos ihminen niin haluaa. Ja poistetaan rinnat kirurgisesti.
Eikä se kuulu ap:lle millään tavalla.
Puhumattakaan siitä miten vastuutonta on lietsoa tällaista pöyristystä noita nuoria kohtaan.
Jep, tyypit jauhaa lasten suojelusta, kun ITSE hyökkäävät noita lapsia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään.
No levittäähän ne samalla tietoutta kurssin olemassaolosta näistä jutskista kiinnostuneille. Eli ihan positiivistakin toi tiedotus voi olla. Joku hörhö vielä kiinnostuu lisää, kun kurssi aiheuttaa kutkuttavasti pahennusta!
Vihan kautta tapahtuva vaikuttaminen kertoo vihaajan pienuudesta ja hänen olemattomasta moraalistaan.
Tuo Aittakumpukin, pappismies, helvetti! pilkkaa Jumalaa käytöksellään ja ulostuloillaan.
Jeesus opetti rakastamaan lähimmäistä niinkuin itseä. Pekka vihaa lähimmäistään kuten itseään. Onko äijä aina ollut yhtä sekaisin vai vasta vaimon lähdettyä kuluvana vuonna? Hirttikö persulle ryyppy päälle.
Iltalehtikin jo heräsi haukkumaan savinaista (sen mielipiteitä) tästä jutusta
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä sen lapsesi kanssa itsekin sen tehdä, jos kurssille et päästä. Nuori, joka haluaa tuon, tekee sen vaikka sä kuinka ulisisit. Ei tuonne kukaan huvikseen halunne.
Mä oon tyttömäinen nainen. Ja kun mun äiti pakotti mut teininä leikkaamaan lyhyen tukan, niin tein 80-luvulla itse itselleni feikkiponinhännän! Olisipa silloin ollut kaupassa niitä myynnissä niin kuin nyt. (Eli on niitä pimeitä vanhempia ollut aina.) Mutta siis sillä tavalla tajuan, miten se oma sukupuoli puskee vaikka väkisin esille, sisäisestä omasta halusta. Aikuisena mulla on ollutkin sitten pitkä tukka, vielä nyt vanhanakin. Mulla oli vielä sellainen paksu hiuslaatu, ettei se lyhyt tukka koskaan asettunut paikoilleen, vaan oli aina kuin joku karvalakki päässä.
Mutta tarinan opetus on, ettei vanhemmat saisi sörkkiä liikaa lapsen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.
Olihan tuossa, alaikäisille teineille oli tuo. 13 - 17 -vuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Miksei näitä kursseja ole arabeille ja somaleille, käännös puuttuu. Tämä on syrjivää ilmoittelua! (sis. sark.)
🤣
Tåytyy vaan todeta, että tämä ongelma on oikeastaan ainoa, missä ruskettuneet eivät loista. Tässä loistaa shokkivärjätyt, sonnirenkaiset, ylipainoiset, mt-ongelmaiset naiset ja muutama soijapoika siellä joukossa.
Tänäkin ne asia pitää vääristellä. Asiasta olisi voinut keskustella, jos ihmiset pysyisi asiassa, eikä keksisi omiaan.
Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.
Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.
Sinne menee ne, jotka kokevat sen itselleen tärkeäksi. Niin se on kaikissa asioissa. Ei ole pakko osallistua, eikä kovin moni koe sitä itselleen tärkeäksi.
Onko pakko maalittaa kurssille osallistuvat lapset? Sitähän tässä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.
Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.
Kyse on 13v tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.
Runkkasitko jo 11-12-vuotiaana? Todennäköisesti.
Äärioikeistohihhelit kuvittelee, että tiedon kieltäminen lapsilta "suojelee" näitä, kun oikeasti se vain altistaa lapset pervosetien ahdistelulle.
Kts mikä tahansa suljettu kultti, esim vanhalestadiolaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.
Olihan tuossa, alaikäisille teineille oli tuo. 13 - 17 -vuotiaille.
Niin tarkoitin juuri, ettei pitäisi olla tuon ikäisille, ei alle 18 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näitä kursseja ole arabeille ja somaleille, käännös puuttuu. Tämä on syrjivää ilmoittelua! (sis. sark.)
🤣
Tåytyy vaan todeta, että tämä ongelma on oikeastaan ainoa, missä ruskettuneet eivät loista. Tässä loistaa shokkivärjätyt, sonnirenkaiset, ylipainoiset, mt-ongelmaiset naiset ja muutama soijapoika siellä joukossa.
Eli nämä lapset ja nuoret ei kaipaakaan mitään suojelua, vaan on ihan ok aikuisen ihmisen haukkua heitä noin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.
"Kaivatte esiin"? Eli siellä pinnan alla ja piilossa agenda etenee. Taisi käydä nolosti kun suuri yleisö sai tietää. Eikö julkinen keskustelu ole hyvästä, sehän lisää tietoisuutta? Viestissäsi nimittelet rumasti toisia, luulet että tuollainen solvaaminen saa mielet muuttumaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri mielestäni se ongelma. Rajoja venytetään vuosi vuodelta pidemmälle. Tosiaan jos olisi edes joku ikäraja tuollaisiin. Onko oikeesti 13-vuotiaiden juttu.
Olihan tuossa, alaikäisille teineille oli tuo. 13 - 17 -vuotiaille.
Niin tarkoitin juuri, ettei pitäisi olla tuon ikäisille, ei alle 18 v.
Alle 18 v saa lain mukaan jo harrastaa seksiäkin, mutta housun etumusta ei saisi topata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin monissa muissakin uskonnoissa, aivopesu halutaan aloittaa mahdollisimman aikaisin.
Oli Hitler-jugend ja Pioneerit...
Niin. Ne sentään saivat jotain aikaiseksi, vaikka tuskin mitään kovin hyvää. Tämä woke-jugend jää paikoilleen pohtimaan omaa sukupuoltaan ja keksimään uusia tapoja loukkaantua. Se ei ole kovin vaarallista ainakaan muille.
Koomista! Porukka kulkee tuolla joku irtomutikka housuissa. Kertoo todellakin päänsisäisestä ongelmasta.
Valitettavaa, että hoito ei kohdistu oikeisiin asioihin.
T.N37