Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (3097)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tuutista tulee seksuaalista sisältöä. Lehdissä normalisoidaan friikeimmätkin jutut ja nuoret saavat somesta jatkuvasti sisältöä, joka saa heidät kyseenalaistamaan oman kehonsa. Ei ole mikään ihme, jos lapset ja nuoret ovat ihan pihalla. Aikuisuuden teemoja vyörytetään heidän tajuntaan ennen kuin ovat edes ehtineet kunnon murrosikään. Peräänkuluttaisin sitä, että, vaikka nuorilla on herkkä vaihe kehonsa ja identiteettinsä suhteen, heidän annettaisiin vielä viipyä lasten maailmassa pidempään kuin nykyään on sallittua. Eikö tällaisia pajoja voida järjestää myöhemmin? Onhan sukupuolielimet ihan luonnollisia, kun niitä näkee saunassa ja neutraalissa ympäristössä. Mutta että näin alleviivattuna tuodaan lasten elämään, ei ole mielestäni hyväksyttävää. Ennenkaikkea lasten ja nuorten pitäisi saada kokemusta siitä, miten hienoa on kun on toimiva keho. Urheilua, liikuntaa omien mieltymystensä mukaisesti.
Miten sä tän teet? Kieltämällä vai? Ihan jokainen ajattelee kroppaansa ja sukupuoltaan vaikka sä kuinka tunkisit heille pikkuautoja ja barbeja kouraan.
Ei, vaan voivat ihan itse rauhassa pohtia ja löytää oman seksuaalisuutensa ilman aikuisen luomaa viitekehystä. Seksuaalisuus ja seksi ovat eri asioita. Jälkimmäinen ei kuulu vielä esipuberteettisen lapsen elämään.
Kuka seksistä puhui? Ja seksuaalisuus kyllä rakentuu ihan koko elämän, ei vasta aikuisena ja seksiin liittyen. Eli sun vastaus on se että jätät lapsesi yksin miettimään identiteettiään ja seksuaalisuuttaan? Toivottavasti siinä tapauksessa heillä on muita järkeviä aikuisia, joiden kanssa näitä pohtia.
En todellakaan jätä lastani yksin pohtimaan näitä asioita. Mutta en myöskään halua, että lapseni osallistuu johonkin työpajaan, jonka vetäjistä ole mitään tietoa. Ovatko nuorisopsykologian ammattilaisia? Kenties erikoistuneet kehodysforian omaaviin lapsiin tai edes tehneet tutkimusta transnuorista? Vai ovatko ns. Kokemusasiantuntijoita, joka voi tarkoittaa ihan mitä vain. Se, että omaa kriittisen kannan ei tarkoita, että on foobinen persu, joka ei ymmärrä oman lapsensa kehitystä.
Varmaankaan nuoret lastasi ehkä pari vuotta vanhemmat vertaisohjaajat eivät ole psykologian ammattilaisia tai tehneet akateemista tutkimusta.
Et ilmeisesti tiedä millaisesta pajasta puhut.
Mitä laki sanoo tällaisesta seksuaalikasvatuksesta jossa ei ole koulutettua ohjaajaa jonka tausta ja rikosrekisteri tunnetaan. Luulen että tämä keissi menee vielä poliisin tutkittavaksi.
Käyt pahasti ylikierroksilla ja olet haitaksi noille nuorille. Aikuinen ihminen ymmärtäisi rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä aktivistit sen tietävät, että kun nuoren sukupuoliristiriitaa lähdetään vahvistamaan, esimerkiksi tällaisten penisproteesien avulla, niin se mitä todennäköisemmin johtaa näihin varsinaisiin trans"hoitoihin" eli hormoneiden käyttöön ja kehon leikkelyyn.
Mitä jos näiden tyttöjen tyttö-identiteettiä pyrittäisiin vahvistamaan pakottamalla heidät pukeutumaan hameisiin tekopenisten sijaan?
Mitä jos he käyttäisivät ihan vaan omia vaatteitaan, mutta eivät tunkisi sinne haaroihinsa mitään penisproteeseja? Ihan kuin aktivistit tahallaan haluaisivat tehdä näistä nuorista ikätoverien silmissä kummajaisia ja eriyttää vielä enemmän joukosta.
Joko heistä tulee outoja tai heistä tulee jotenkin ihailtuja. No kumpaan koko sateenkaariliturgia tähtää: IHAILEMAAN POIKKEAVUUTTA. Eikä tässä taida olla oikein mitään sääntöä mikä on tarpeeksi omituista. Ihailla pitää, koska monimuotoisuuskultti vaatii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä aktivistit sen tietävät, että kun nuoren sukupuoliristiriitaa lähdetään vahvistamaan, esimerkiksi tällaisten penisproteesien avulla, niin se mitä todennäköisemmin johtaa näihin varsinaisiin trans"hoitoihin" eli hormoneiden käyttöön ja kehon leikkelyyn.
Mitä jos näiden tyttöjen tyttö-identiteettiä pyrittäisiin vahvistamaan pakottamalla heidät pukeutumaan hameisiin tekopenisten sijaan?
Mitä jos jätettäisiin vahvistukset, pakottamiset ja groomaamiset kokonaan väliin ja annetaan nuorille kasvurauha. Jos nuori pohtii identiteettiään ja paikkaansa maailmassa, eivätkä vanhempien eväät riitä, niin etsikää ammattilainen, jota ei ole aivopesty sukupuolen moninaisuuden kulttiin. Jos nuori onkin oikeasti trans, niin transhoitoihin ehtii mainiosti täysi-ikäisenäkin, kun identiteetti on vakaa ja mielenterveys kunnossa. Murrosikä on tärkeä fyysinen ja psyykkinen kehitysvaihe ja kuohunta ja ehdottomuus kuuluvat siihen.
Eihän heitä ole pakotettu yhtään mihinkään. Osallistuminen on 100% vapaaehtoista.
13-vuotias ei voi antaa suostumusta tällaiseen toimintaan. 13-vuotias ei voi ostaa tupakkaa, alkoholia, ilotulitteita eikä ottaa tatuointeja ja lävistyksiä, tai tehdä montaa muutakaan juttua, vaikka niitä kuinka 100 % vapaaehtoisesti haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ole mitään tekopeniksiä. Miksi ihmeessä siis vertaat tätä niihin? Onko sekin ongelma, jos joku joka ei koe rintojen kuuluvan kehoonsa haluaa käyttää sellaista suojaa joka estää rintoja erottumasta ja ommella sellaisen?
In the trans community, a packer is a soft, penis-shaped prosthetic or padding placed in the underwear to create a natural-looking bulge.
Onhan se tekokikkeli, vaikkei olisikaan seksilelu.
Kivat värit ja kuosit sopii lapsille. Söpö dino roaaaarrr
https://www.etsy.com/listing/4371830735/the-wonder-packer-ftm-packer-tr…
Mitä v-ua nyt taas
Hienot kuosit kieltämättä dinosaur räyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tuutista tulee seksuaalista sisältöä. Lehdissä normalisoidaan friikeimmätkin jutut ja nuoret saavat somesta jatkuvasti sisältöä, joka saa heidät kyseenalaistamaan oman kehonsa. Ei ole mikään ihme, jos lapset ja nuoret ovat ihan pihalla. Aikuisuuden teemoja vyörytetään heidän tajuntaan ennen kuin ovat edes ehtineet kunnon murrosikään. Peräänkuluttaisin sitä, että, vaikka nuorilla on herkkä vaihe kehonsa ja identiteettinsä suhteen, heidän annettaisiin vielä viipyä lasten maailmassa pidempään kuin nykyään on sallittua. Eikö tällaisia pajoja voida järjestää myöhemmin? Onhan sukupuolielimet ihan luonnollisia, kun niitä näkee saunassa ja neutraalissa ympäristössä. Mutta että näin alleviivattuna tuodaan lasten elämään, ei ole mielestäni hyväksyttävää. Ennenkaikkea lasten ja nuorten pitäisi saada kokemusta siitä, miten hienoa on kun on toimiva keho. Urheilua, liikuntaa omien mieltymystensä mukaisesti.
Miten sä tän teet? Kieltämällä vai? Ihan jokainen ajattelee kroppaansa ja sukupuoltaan vaikka sä kuinka tunkisit heille pikkuautoja ja barbeja kouraan.
Ei, vaan voivat ihan itse rauhassa pohtia ja löytää oman seksuaalisuutensa ilman aikuisen luomaa viitekehystä. Seksuaalisuus ja seksi ovat eri asioita. Jälkimmäinen ei kuulu vielä esipuberteettisen lapsen elämään.
Kuka seksistä puhui? Ja seksuaalisuus kyllä rakentuu ihan koko elämän, ei vasta aikuisena ja seksiin liittyen. Eli sun vastaus on se että jätät lapsesi yksin miettimään identiteettiään ja seksuaalisuuttaan? Toivottavasti siinä tapauksessa heillä on muita järkeviä aikuisia, joiden kanssa näitä pohtia.
Tämä! Siis porukka oikeasti ihmettelee miksi nuoret soittavat seksuaali- ja sukupuoli-asioissa aittavaan puhelimeen ja vaikkapa sinne setaan kun he eivät edes omien lastensa kanssa pysty keskustelemaan, pohtimaan ja tutustumaan asiaan.
Koulutetulle ihmiselle soittaminen on eri asia kuin Transvestiittien vetämä tekopenis työpaja 13 vuotiaille tytöille. Tajuat sen itsekin kierossa mielessäsi.
Ohjaajat ovat parhaita asiantuntijoita joilla on 24/7 koulutus 0-vuotiaasta aikuisuuteen. Ohjaaja voi vaikka harrastaa teinin kanssa täysin laillisesti seksiä jos niin haluaa ja sitten käsitellään muutakin kuin tekopenistä. Tosielämä näköjään herättää vanhoissa naisissa paljon katkeruutta.
Sairas.. sairaampi... transvestiitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo varmaan auttaa joitakin nuoria, mutta tuo suuri näkyvyys myös ajaa nuoria tuohon, siis sellaisia, joille terapia olisi parempi vaihtoehto.
Mutta miksi he eivät mene terapiaan, jos sellaista kokevat tarvitsevansa?
No ehkä siksi koska tietyt piirit nimenomaan eivät suosittele terapiaa vaan jopa kannustavat näihin hulluuksiin. Kun on osallistunut tuolle kurssille on jo jollain lailla ajautunut näiden porukoiden vaikutuksen piiriin. On satavarma, että eivät neuvo menemään terapiaan vaan ihan jotain muuta. Miettiköön kukin itsessään mitä tuo joku muu mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa selvittää oikeasti tapahtunut ennen kuin valheita ja omia olettamia levittelee.
Transnuorille kaikki sympatia js ymmärrys.
LASU järjestäjille perään ja heti. Pedofiilien paikka on tyrmä eikä pikkutyttöjen koskettelu.
Miksi kirjoitat jostain koskettelusta tai pedofiliasta, vaikka ne eivät liity tähän?
Lasten kanssa työskentelystä (opettaja, koulun siivooja, talonmies, avustaja) vaaditaan työsopimuksessa puhdas rikosrekisteri. Kuka tarkistaa näiden ohjaajien?
Ei yhtään kukaan. Tämä olisi patriarkaattia, naisvihaa ja transfobiaa. Seta-setä vähän tarkastaa dinosauruskuosisen packerin sopivuutta. Tämä on oikein, etkö ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, että osa nykyvanhemmista sekottaa keskenään lapsen normaalit ajatukset ja "halun olla toista sukupuolta"
Olin itse pieni lapsi 80-luvun alussa. Silloin meillä kotona, meidän suvussa ja ihan kavereiden kesken oli hassun hauskaa pukeutua outoihin vaatteisiin. Tämän allekirjoittavat varmasti muutkin saman ikäiset kanssani!
Minulle tyttönä oli hauskaa pukea päälle mummon korkokengät tai yli iso hame. Joillain saattoi olla jopa peruukkeja. Samaa tekivät niin pojat kuin tytöt. Hassuteltiin korkokengissä ja peruukeissa, esitettiin sketsejä jne.
Minä muistan jopa n. 4-vuotiaana kun olin nähnyt isäni ja vaarini käyvän pissaamassa seisten, haluavani itsekin pissata seisten. Muistan elävästi, kun mummolan pihassa kävin "salaa harjoittelemassa" seisten pissaamista.
Mutta kaikki nämä siis ihan normaalia ja tavallista lasten käytöstä! Ei nämä ole asioita, joista vanhempi voi päätellä ja alkaa lasta "kannustamaan", että oletkin jotain muuta kun miksi olet syntynyt.
Ja sä luulet, että noista syistä joku luulisi lastaan transihmiseksi? Nyt alan ymmärtää tämän paniikin syvyyden. Te kehittelette pelkoja ja skenaarioita, joita kauhistella.
Kerro meille niitä syitä, joiden perusteella tunnistat "translapsen" tai miksi 13-vuotiaan tytön kannattaa osallistua tekopenistyöpajaan?
Oon eri, mutta miksi ihmeessä mun tai kenenkään muun aikuisen pitäisi tunnistaa mistään translasta? Se lapsi itse sen kertoo, jos niin on.
Samoin minun ei tarvitse millään lailla tietää, miksi jonkun transnuoren kannattaa tehdä jotain. Se 13 - 17-vuotias transnuori tietää itse, jos ja miksi haluaa osallistua tuohon työpajaan.
Sinusta ei siis ole tarpeen, että on tunnusmerkistö ja diagnostiset kriteerit transkokemuksen tunnistamiseksi? Varsin moni lapsi kokee sukupuoliristiriitaa lukemattomista transiuteen liittymättömistä syistä. Jos lapsella syötetään tai vahvistetaan transidentiteetti, niin seuraukset ovat karut. Transjunasta on todella vaikea hypätä pois ennen Kastraatiokylän pääteasemaa, vaikkei sitten lopulta olisikaan ollut trans, vaan feminiininen homopoika, autistityttö tai kaltoinkohtelua tai seksuaalisen trauman kokenut nuori.
Jos järjestetään tällainen kyseenalainen groomauspaja verovaroilla, niin olisi suotavaa, että sille olisi esittää hyödyt ja paljastaa vetäjien taustat.
Sulla on ollut noi transjunasepustukset jo vuonna 2019 käytössä. Olet harvinaisen jumiutunut tähän aiheeseen, ihan pakkomielteinen jopa. Miten ihmiselle käy noin?
Junavertaus on hyvä metafora ryhmäpaineen muodostumisesta sillä Transjunan vaunussa et olekaan yksin vaan sinut painostetaan tekemään peruuttamaton muutoshoito ja muut matkustajat pakottavat sinusta ryhmäytyneen vertaiskärsijän. Transmaailma on julmaa peliä jossa aivopestään, manipuloidaan ja pakotetaan henkisesti puolustuskyvytön tekoihin jotka eivät ole enää omassa hallinnassa.
Transjunassa ei ole hätäjarrua eikä konduktööriä sanomassa, että on ihan ok jäädäkin jo seuraavalla pysäkillä ja kääntyä takaisin ennen Kastraatiokylää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se barbi työnnetään vaikka perseeseen jos lapsi ei tottele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hivenen vääristelty otsikko aloittajalla 😅
Vanhanaikaisena transmiehenä hätkähdin ajatusta packerien teosta. Minusta kaikki alapäähän liittyvät asiat voisi pitää terveystiedon tunnilla. En tiedä nykyistä seksuaalivalistuksen sisältöä mutta ainoa mitä toivon sinne on tytön/naisen seksistä kieltäytymisen itsestäänselvyyden painottaminen. Rais kaavat miehet on oikea uhka, ei niinkään packerien teko. Kysehän on transmiehille suunnatusta apuvälineestä. Mutta, koska kyseinen apuväline on pen ikseen liittyvä niin miettisin huolella että kuinka nuorille siitä kerrotaan. Nuoret kehittyy eri tahtiin, packerin teko voi olla ahdistava kokemus. Seksuaalivalistuksen sisältö voi yleisesti ottaen olla ahdistava kokemus monelle mutta sen näen suojelullisesta näkökulmasta pakollisena.
Voi tietysti olla että nykynuoret ei ole moksiskaan packereista. Silti se on niin pienen ryhmän asia etten koe tarpeelliseksi packer kurssia. Niitä saa ostettua. En ole itse koskaan packeria käyttänyt. En jaa sukuelinteni tilaa mutta leikkauksia läpikäymättömälle miehelle packerin puute aiheuttaa haasteita. Pukeutuminen, liikunta, sek si, lähes kaikki elämän osa-alueet.
Minkä ikäinen olet? Minun tuntemani transmiehet ovat noin kuusikymppisiä tai vähän yli, he eivät ole sanallakaan kannustaneet enää Pridea ainakaan 10+ vuoteen. Itse havahduin vasta pari vuotta sitten tähän seksifriikkimeininkiin, joka Pridessä on, nythän homma näyttää enemmän "seksipositiivisen" hetero/bi-porukan riehalta, kun vähemmistöjen puolustamiselta. Eli jälleen vähemmistöt tungetaan seksin kanssa samaan laariin, kun ennen haluttiin, että queerista tulisi kuten muutkin ihmiset ovat eli mielikuvia ei haluttu seksiin ja siihen mitä kenelläkin housuissa on tms.
Tässä keskustelussakin ovat äänessä jotkut heterot, jotka haluavat vain revitellä omalla suvaitsevaisuudellaan ja mahtavalla seksillään. Omasta somestakin löytyy sellaisia, sen sijaan transihmiset, homot ja lesbot loistavat poissaolollaan....
Olen nelikymppinen. Kannatan Pridea ehdottomasti. Transfobiaa on valtava määrä varsinkin terveydenhuollossa. Tämän hetkinen toteamukseni omista kokemuksista on että hoitohenkilöstöstä 60% transmyönteisiä ja 40% on vastaan (sanavalinta on erittäin isosti kaunisteltu, olen kokenut henkistä mutta myös fyysistä väkivaltaa ollessani sairaalassa).
En muista Pride kulkueen historiaa tai edes yleistä historiaa. En tiedä miksi kulkueessa korostuu sek si. Korostuuko se? Onko seksuaalinen pukeutuminen lähtenyt liikkeelle jostain inhimillisestä ajatuksesta, kuten "tämä on kulkue, laitetaan jotain näyttävämpää päälle kun kerrankin voi". Tai "yhden päivän saa elää omaa seksuaalisuutta vapaasti ja siksi korostan juuri sitä vaikka arjessa olen ihan tavallinen ihminen ja sek sille on oma paikkansa kuten heteroilla/cis sukupuolisilla".
Isommilla prideillä varsinkin on usein mukana myös kinkyt juurikin Priden historiaan linkittyen. He ovat olleet alkuajoista asti mukana, koska myös heihin kohdistuu samoja ennakkoluuloja. Ja varsinkin alkuaikoina korostui seksiaalivähemmistöjenkin kohdalla seksi, koska ymmärrys homoseksuaalisuudesta oli niin vähäistä. Ihmiset eivät ymmärtäneet, että homoseksuaalisuudessa on kyse samanlaisesta rakkaudesta ja kiintymyksestä kuin heteroseksuaalisuudessakin.
Kiitos tiedoista. Olen kyllä joskus katsonut useammankin dokumentin mutta en enää muista historiaa.
Hyppään ehkä hieman aiheesta mutta oman vähemmistöön kuulumisen unohtaa kun elämä menee menojaan. Sitten kesäisin havahtuu että tosiaan, ihana tuntea olevansa olemassa edes kerran vuodessa 😅😂
Tuo kirjoittaja puhuu täyttä peetä! Olen se, joka pyysi vanhanaikaiselta transmieheltä vastausta - itse siis olen se vielä vanhanaikaisempi femme.
Ai puhuu? No hyvä tietää. Kiitos vanhanaikaisempi femme 🙏🏻
T. Vanhanaikainen transmies
Sydän sinulle. Minusta meidän pitäisi pitää yhtä ja häätää nuo tyypit. En vain tiedä miten.
Sydän sinullekin.
T. vanhanaikainen transmies
Kiitos, kultaseni. Yritetään pysyä järjissämme tämän hullunmyllyn keskellä. Pelkään, että teitä käytetään vain hyväksi, mutta olen iloinen, jos et kuitenkaan koe niin. Ja varmasti suurin osa Pride-ihmisistä tarkoittaa hyvää kuitenkin. Pelkään seurauksia, koska olen elänyt sen ajan, kun juostiin Gammasta karkuun nasseja.
Elän elämääni keskittyen omiin kuvioihin. Toki tulee kommentoitua näitä keskusteluita joskus. En usko maailman ottavan takapakkia siitä mihin asti on päästy kaikessa hyvässä 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jätä lastani yksin pohtimaan näitä asioita. Mutta en myöskään halua, että lapseni osallistuu johonkin työpajaan, jonka vetäjistä ole mitään tietoa. Ovatko nuorisopsykologian ammattilaisia? Kenties erikoistuneet kehodysforian omaaviin lapsiin tai edes tehneet tutkimusta transnuorista? Vai ovatko ns. Kokemusasiantuntijoita, joka voi tarkoittaa ihan mitä vain. Se, että omaa kriittisen kannan ei tarkoita, että on foobinen persu, joka ei ymmärrä oman lapsensa kehitystä.
Varmaankaan nuoret lastasi ehkä pari vuotta vanhemmat vertaisohjaajat eivät ole psykologian ammattilaisia tai tehneet akateemista tutkimusta.
Mitä laki sanoo tällaisesta seksuaalikasvatuksesta jossa ei ole koulutettua ohjaajaa jonka tausta ja rikosrekisteri tunnetaan. Luulen että tämä keissi menee vielä poliisin tutkittavaksi.
Käyt pahasti ylikierroksilla ja olet haitaksi noille nuorille. Aikuinen ihminen ymmärtäisi rauhoittua.
Kyllä nuorten elämiä on enemmän tuhottu sillä että aikuiset eivät ole välittäneet hähmäisistä hiippareista nuorten lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Jätetään ne lapset rauhaan, jookos? 13 -vuotias on kiinnostuneempi ihan jostain muusta kun pippelin näkymisestä housujen läpi!
Minä olen itse 13-vuotiaan pojan äiti, luulen tietäväni mistä puhun.
Luulet varmaan, että se poika ei ole omasta pippelistään kiinnostunut. Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo varmaan auttaa joitakin nuoria, mutta tuo suuri näkyvyys myös ajaa nuoria tuohon, siis sellaisia, joille terapia olisi parempi vaihtoehto.
Mutta miksi he eivät mene terapiaan, jos sellaista kokevat tarvitsevansa?
No ehkä siksi koska tietyt piirit nimenomaan eivät suosittele terapiaa vaan jopa kannustavat näihin hulluuksiin. Kun on osallistunut tuolle kurssille on jo jollain lailla ajautunut näiden porukoiden vaikutuksen piiriin. On satavarma, että eivät neuvo menemään terapiaan vaan ihan jotain muuta. Miettiköön kukin itsessään mitä tuo joku muu mahtaa olla.
Jossainhan linjattiin että terapia koettaa liian usein eheyttää eli saada nuoren transhaaveilun loppumaan ja tämä ei trankultille sovi koska sehän veisi heiltä koko hommasta mielen!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän sairasta settiä täällä viimeiset sivut. Vauvapalsta antaa parastaan?
Kummasti näiden vaan annetaan olla. Jokin syy siinäkin on vaikket sinä sitä ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo työpaja hyvänen aika sentään ole mitään seksuaalikasvatusta! Jotain rajaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän ihan kokemuksesta; Helsinki on nykyään ihan täynnä sekopäitä. Ja niin sekavia päätöksiä. Vas ja vihr ovat saaneet jalansijaa.
Synnyin ja asuin +30 vuotta Helsingissä mutta muutin pikku kaupunkiin kun sain lapsen. Nykyään naureskelen mutta samalla itken miten siellä pk-seudulla ollaan niin tietäviä.
Minun lapsen kevätjuhlassa laulettiin Suvivirsi. Pojat ja tytöt leikkivät yhdessä, menevät yläasteelle. Täällä muualla lapset ovat vielä lapsia ja aikuisillakin on ns. normaali elämä.
Niin ja tytöt pukeutuivat hameeseen ja pojat housuihin!!
No eikö nykyään transnaiset nimenomaan pyri korostamaan näitä stereotypioita pukeutumalla yltiö naisellisesti?
En tiedä. En tunne yhtään transnaista, niin surulliselle kuin se ehkä kuulostaakin.
Tuntuu uskomattomattomalta, ettet ole missään mediassa nähnyt transnaisia. Televisio, elokuvat, lehdet, esiintymiset erilaisissa tilaisuuksissa. En minäkään tunne henkilökohtaisesti yhtään, mutta olen nähnyt muualla ja tiedän minkälaisesta tyylistä he tykkäävät. Ja olen pieneltä paikkakunnalta.
Valehtelet, en ymmärrä miksi, mutta tasan tarkkaan tiedät itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo ole mitään tekopeniksiä. Miksi ihmeessä siis vertaat tätä niihin? Onko sekin ongelma, jos joku joka ei koe rintojen kuuluvan kehoonsa haluaa käyttää sellaista suojaa joka estää rintoja erottumasta ja ommella sellaisen?
In the trans community, a packer is a soft, penis-shaped prosthetic or padding placed in the underwear to create a natural-looking bulge.
Onhan se tekokikkeli, vaikkei olisikaan seksilelu.
Kivat värit ja kuosit sopii lapsille. Söpö dino roaaaarrr
https://www.etsy.com/listing/4371830735/the-wonder-packer-ftm-packer-tr…
Mitä v-ua nyt taas
Hienot kuosit kieltämättä dinosaur räyh
Packereita on jo ihan parivuotialle pikkutytöille, niin virkattuja kuin anatomisesti muotoiltuja silikonisiakin. Siis sen ikäisille, jotka eivät voi itse ilmaista tahtoaan. Kyse on täysin ja ainoastaan aikuisten fetissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, että osa nykyvanhemmista sekottaa keskenään lapsen normaalit ajatukset ja "halun olla toista sukupuolta"
Olin itse pieni lapsi 80-luvun alussa. Silloin meillä kotona, meidän suvussa ja ihan kavereiden kesken oli hassun hauskaa pukeutua outoihin vaatteisiin. Tämän allekirjoittavat varmasti muutkin saman ikäiset kanssani!
Minulle tyttönä oli hauskaa pukea päälle mummon korkokengät tai yli iso hame. Joillain saattoi olla jopa peruukkeja. Samaa tekivät niin pojat kuin tytöt. Hassuteltiin korkokengissä ja peruukeissa, esitettiin sketsejä jne.
Minä muistan jopa n. 4-vuotiaana kun olin nähnyt isäni ja vaarini käyvän pissaamassa seisten, haluavani itsekin pissata seisten. Muistan elävästi, kun mummolan pihassa kävin "salaa harjoittelemassa" seisten pissaamista.
Mutta kaikki nämä siis ihan normaalia ja tavallista lasten käytöstä! Ei nämä ole asioita, joista vanhempi voi päätellä ja alkaa lasta "kannustamaan", että oletkin jotain muuta kun miksi olet syntynyt.
Ja sä luulet, että noista syistä joku luulisi lastaan transihmiseksi? Nyt alan ymmärtää tämän paniikin syvyyden. Te kehittelette pelkoja ja skenaarioita, joita kauhistella.
Kerro meille niitä syitä, joiden perusteella tunnistat "translapsen" tai miksi 13-vuotiaan tytön kannattaa osallistua tekopenistyöpajaan?
Oon eri, mutta miksi ihmeessä mun tai kenenkään muun aikuisen pitäisi tunnistaa mistään translasta? Se lapsi itse sen kertoo, jos niin on.
Samoin minun ei tarvitse millään lailla tietää, miksi jonkun transnuoren kannattaa tehdä jotain. Se 13 - 17-vuotias transnuori tietää itse, jos ja miksi haluaa osallistua tuohon työpajaan.
Sinusta ei siis ole tarpeen, että on tunnusmerkistö ja diagnostiset kriteerit transkokemuksen tunnistamiseksi? Varsin moni lapsi kokee sukupuoliristiriitaa lukemattomista transiuteen liittymättömistä syistä. Jos lapsella syötetään tai vahvistetaan transidentiteetti, niin seuraukset ovat karut. Transjunasta on todella vaikea hypätä pois ennen Kastraatiokylän pääteasemaa, vaikkei sitten lopulta olisikaan ollut trans, vaan feminiininen homopoika, autistityttö tai kaltoinkohtelua tai seksuaalisen trauman kokenut nuori.
Jos järjestetään tällainen kyseenalainen groomauspaja verovaroilla, niin olisi suotavaa, että sille olisi esittää hyödyt ja paljastaa vetäjien taustat.
Sulla on ollut noi transjunasepustukset jo vuonna 2019 käytössä. Olet harvinaisen jumiutunut tähän aiheeseen, ihan pakkomielteinen jopa. Miten ihmiselle käy noin?
Voit lopettaa kaasuvalottamisen ei tehoa. Nöitä faktoja paalutetaan niin kauan kuin tämä transsuhulluus jatkuu. Ehkä susta tuntuu toistolta sen takia, koska faktat eivät muutu kuten teidän ideologianne, joka muuttuu aina matkan varrella?
Lähinnä säälin sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän sairasta settiä täällä viimeiset sivut. Vauvapalsta antaa parastaan?
Kummasti näiden vaan annetaan olla. Jokin syy siinäkin on vaikket sinä sitä ymmärtäisi.
Siis vauvalla on niin arvotonta ryönää luettavissa, että ketjun pysyminen ylhäällä ei ole kyllä merkki mistään ansioista.
Ohjaajat ovat parhaita asiantuntijoita joilla on 24/7 koulutus 0-vuotiaasta aikuisuuteen. Ohjaaja voi vaikka harrastaa teinin kanssa täysin laillisesti seksiä jos niin haluaa ja sitten käsitellään muutakin kuin tekopenistä. Tosielämä näköjään herättää vanhoissa naisissa paljon katkeruutta.