Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (3065)
Vierailija kirjoitti:
Menikö tuohon sootanasti keskusteluun eiliseen pajaan lopulta yhtään ketään 13-vuotiasta tai edes vanhempaa teiniä?
Epäilen. Koko paja oli Pride-syötti jolla saadaan normiheterotkin keskustelemaan heille tärkeistä asioista koko kesäksi.
Totta, tämä todellakin muistuttaa siitä miten kaikenkarvaiset saalistajat iskevät kaikkein puolustuskyvyttömimpiin ensimmäisenä etenkin jos aikuisten katse on suuntautunut jonnekin muualle.
p3rsut tarvitaan hoitoa, koska ollaan todella riippuvaisia pridest4 sekä tr4nsuista :/ Auttaakaa 3i olla t3rveitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, että osa nykyvanhemmista sekottaa keskenään lapsen normaalit ajatukset ja "halun olla toista sukupuolta"
Olin itse pieni lapsi 80-luvun alussa. Silloin meillä kotona, meidän suvussa ja ihan kavereiden kesken oli hassun hauskaa pukeutua outoihin vaatteisiin. Tämän allekirjoittavat varmasti muutkin saman ikäiset kanssani!
Minulle tyttönä oli hauskaa pukea päälle mummon korkokengät tai yli iso hame. Joillain saattoi olla jopa peruukkeja. Samaa tekivät niin pojat kuin tytöt. Hassuteltiin korkokengissä ja peruukeissa, esitettiin sketsejä jne.
Minä muistan jopa n. 4-vuotiaana kun olin nähnyt isäni ja vaarini käyvän pissaamassa seisten, haluavani itsekin pissata seisten. Muistan elävästi, kun mummolan pihassa kävin "salaa harjoittelemassa" seisten pissaamista.
Mutta kaikki nämä siis ihan normaalia ja tavallista lasten käytöstä! Ei nämä ole asioita, joista vanhempi voi päätellä ja alkaa lasta "kannustamaan", että oletkin jotain muuta kun miksi olet syntynyt.
Ja sä luulet, että noista syistä joku luulisi lastaan transihmiseksi? Nyt alan ymmärtää tämän paniikin syvyyden. Te kehittelette pelkoja ja skenaarioita, joita kauhistella.
Kerro meille niitä syitä, joiden perusteella tunnistat "translapsen" tai miksi 13-vuotiaan tytön kannattaa osallistua tekopenistyöpajaan?
Oon eri, mutta miksi ihmeessä mun tai kenenkään muun aikuisen pitäisi tunnistaa mistään translasta? Se lapsi itse sen kertoo, jos niin on.
Samoin minun ei tarvitse millään lailla tietää, miksi jonkun transnuoren kannattaa tehdä jotain. Se 13 - 17-vuotias transnuori tietää itse, jos ja miksi haluaa osallistua tuohon työpajaan.
Sinusta ei siis ole tarpeen, että on tunnusmerkistö ja diagnostiset kriteerit transkokemuksen tunnistamiseksi? Varsin moni lapsi kokee sukupuoliristiriitaa lukemattomista transiuteen liittymättömistä syistä. Jos lapsella syötetään tai vahvistetaan transidentiteetti, niin seuraukset ovat karut. Transjunasta on todella vaikea hypätä pois ennen Kastraatiokylän pääteasemaa, vaikkei sitten lopulta olisikaan ollut trans, vaan feminiininen homopoika, autistityttö tai kaltoinkohtelua tai seksuaalisen trauman kokenut nuori.
Jos järjestetään tällainen kyseenalainen groomauspaja verovaroilla, niin olisi suotavaa, että sille olisi esittää hyödyt ja paljastaa vetäjien taustat.
Mistä ihmeestä sä nyt puhut? Mä vastasin viestiin, josss kysyttiin, että mistä lapsen transiuden sitten tunnistaa (jos ei jostain stereotyyppisesti vastakkaisen sukupuolen leikeistä tms.). Miksi kenenkään ulkopuolisen pitäisi yrittää tunnistaa, onko lapsi trans? Se lapsi kertoo itse, jos näin kokee. Lapsia ei diagnosoida, joten ei lapsia tarvitse tarkkailla sillä silmällä, täyttäisivätkö nämä jotkut diagnostiset kriteerit.
"Translapsi on translapsi, koska hän on translapsi!" on kehäpäätelmä, argumenttivirhe, joka ei selitä ilmiötä mitenkään.
Et vieläkään katsonut, mihin mä vastasin noin. Vai pitäiskö sun mielestä siis aikuisten jotenkin erikseen tarkkailla lapsissa jotain merkkejä siitä, että ovatko nämä trans? Miksi sellaista pitäisi tehdä? Eihän se ole kenenkään ulkopuolisen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
p3rsut tarvitaan hoitoa, koska ollaan todella riippuvaisia pridest4 sekä tr4nsuista :/ Auttaakaa 3i olla t3rveitä!
Me persut ollaan mielisairaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tuohon sootanasti keskusteluun eiliseen pajaan lopulta yhtään ketään 13-vuotiasta tai edes vanhempaa teiniä?
Epäilen. Koko paja oli Pride-syötti jolla saadaan normiheterotkin keskustelemaan heille tärkeistä asioista koko kesäksi.
Pride-syötti? 😅 Joo ne on unohtaneet kaiken sen miksi lähtivät toimintaan mukaan ja on enää vain yksi tavoite. Pilata normiheteron grillikesä.
Tämähän pelasti sen kun totuus pervogruumauksesta ja kaupungin subventoimista kinkyverikekkereistä putkahti tulla päivänvaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tämä todellakin muistuttaa siitä miten kaikenkarvaiset saalistajat iskevät kaikkein puolustuskyvyttömimpiin ensimmäisenä etenkin jos aikuisten katse on suuntautunut jonnekin muualle.
Miten? Onko nuo nuoret yksin haahuilleet etsien jotakin, yksin ja eksyneinä ja heidät kaapattuin tuonne vai?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kieltämättä aikamoinen moka Prideltä, johon tulee nyt yhä useampi maltillinen ihminen suhtautumaan negatiivisesti.
Siis aivan hirveetä.
Meikkiäkin käyttävät.
Mummon vanhat vaatteet ei kelpaa.
Pilalla ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, että osa nykyvanhemmista sekottaa keskenään lapsen normaalit ajatukset ja "halun olla toista sukupuolta"
Olin itse pieni lapsi 80-luvun alussa. Silloin meillä kotona, meidän suvussa ja ihan kavereiden kesken oli hassun hauskaa pukeutua outoihin vaatteisiin. Tämän allekirjoittavat varmasti muutkin saman ikäiset kanssani!
Minulle tyttönä oli hauskaa pukea päälle mummon korkokengät tai yli iso hame. Joillain saattoi olla jopa peruukkeja. Samaa tekivät niin pojat kuin tytöt. Hassuteltiin korkokengissä ja peruukeissa, esitettiin sketsejä jne.
Minä muistan jopa n. 4-vuotiaana kun olin nähnyt isäni ja vaarini käyvän pissaamassa seisten, haluavani itsekin pissata seisten. Muistan elävästi, kun mummolan pihassa kävin "salaa harjoittelemassa" seisten pissaamista.
Mutta kaikki nämä siis ihan normaalia ja tavallista lasten käytöstä! Ei nämä ole asioita, joista vanhempi voi päätellä ja alkaa lasta "kannustamaan", että oletkin jotain muuta kun miksi olet syntynyt.
Ja sä luulet, että noista syistä joku luulisi lastaan transihmiseksi? Nyt alan ymmärtää tämän paniikin syvyyden. Te kehittelette pelkoja ja skenaarioita, joita kauhistella.
Kerro meille niitä syitä, joiden perusteella tunnistat "translapsen" tai miksi 13-vuotiaan tytön kannattaa osallistua tekopenistyöpajaan?
Oon eri, mutta miksi ihmeessä mun tai kenenkään muun aikuisen pitäisi tunnistaa mistään translasta? Se lapsi itse sen kertoo, jos niin on.
Samoin minun ei tarvitse millään lailla tietää, miksi jonkun transnuoren kannattaa tehdä jotain. Se 13 - 17-vuotias transnuori tietää itse, jos ja miksi haluaa osallistua tuohon työpajaan.
Sinusta ei siis ole tarpeen, että on tunnusmerkistö ja diagnostiset kriteerit transkokemuksen tunnistamiseksi? Varsin moni lapsi kokee sukupuoliristiriitaa lukemattomista transiuteen liittymättömistä syistä. Jos lapsella syötetään tai vahvistetaan transidentiteetti, niin seuraukset ovat karut. Transjunasta on todella vaikea hypätä pois ennen Kastraatiokylän pääteasemaa, vaikkei sitten lopulta olisikaan ollut trans, vaan feminiininen homopoika, autistityttö tai kaltoinkohtelua tai seksuaalisen trauman kokenut nuori.
Jos järjestetään tällainen kyseenalainen groomauspaja verovaroilla, niin olisi suotavaa, että sille olisi esittää hyödyt ja paljastaa vetäjien taustat.
Mistä ihmeestä sä nyt puhut? Mä vastasin viestiin, josss kysyttiin, että mistä lapsen transiuden sitten tunnistaa (jos ei jostain stereotyyppisesti vastakkaisen sukupuolen leikeistä tms.). Miksi kenenkään ulkopuolisen pitäisi yrittää tunnistaa, onko lapsi trans? Se lapsi kertoo itse, jos näin kokee. Lapsia ei diagnosoida, joten ei lapsia tarvitse tarkkailla sillä silmällä, täyttäisivätkö nämä jotkut diagnostiset kriteerit.
"Translapsi on translapsi, koska hän on translapsi!" on kehäpäätelmä, argumenttivirhe, joka ei selitä ilmiötä mitenkään.
Puksuti puksuti. Kaikki teidän vaunussa on sitä mieltä, että translapsi on kuin vegaanikissa, sitä ei ole olemassa. Onneksi teillä on toisenne vahvistamassa teidän jo valmiiksi vahvoja ennakkoluuloja. Jaksakaa, jaksakaa, kyllä se päätepysäkki sieltä tulee.
Olikohan tämä kurssi menestys? 127
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopenistyöpajan fanittajat varmasti puolustaisivat myös tucking-työpajaa 13-17-vuotiaille pojille transaktivistien ohjauksessa? Tucking tarkoittaa kivesten työntämistä nivuskanaviin ja peniksen teippaamista litteäksi. Ei ihan terveellisintä puuhaa sekään.
Ehkä he käsittävät, että sukupuolielimiä muistuttavalla virkkuutyöllä ja oikeiden sukupuolielinten käsittelyllä on vähän jotain eroa?
Ehkä he eivät käsitä ettei virkattu Pippeli tee heistä miestä. Naisena syntynyt tarvitsee lisäksi aivojensiirron koska mies asuu yläpäässä ei alapäässä.
Siitähän transsukupuolisuudessa on kyse, että ihmisen sukupuoli asuu lähinnä yläpäässä. Joillakin ihmisillä siellä asuu eri sukupuoli kuin alapäässä. Ei voi olla niin mahdotonta tajuta. Jos sinä heräisit huomenna vastakkaisen sukupuolen alapäävärkeillä varustettuna mutta aivosi muuttumattomina, niin sukupuoliristiriita olisi sinullakin.
Miten ennen vanhaan, kun nykyistä lääketiedettä kirurgioineen ei ollut, on selvitty asian kanssa?
Minä en usko, että tervettä kehoa on koskaan hyvä silpoa, vaikka ihmisen päässä olisi mikä kokemus.
Aika huonosti selvittiin, niinkuin varmaan tuhansien muidenkin terveysongelmien kanssa vielä sata vuotta sitten. Sinun uskosi ei myöskään ole millään muotoa auktoritatiivinen lähde sille, miten mitäkin asiaa hoidetaan.
Kerro lisää, jos sinulla on tutkittua tietoa siitä, miten ennen vanhaan selvittiin tällaisen "dysforian" kanssa?
Luultavasti elettiin aivan normaali elämä, kun ei ollut mahdollisuutta sellaiseen, mitä nyt vaaditaan, eikä sellaista osattu edes kuvitella.
"Normaali elämä" mielisairaalassa ja hyvin ennenaikainen hauta olivat aika yleisiä vaihtoehtoja. Ei silloin pärjätty oikein mitenkään minkään muunkaan henkisen tai ruumiillisen vaivan kanssa. Mitä ihannoimista tässä on?
Jos transius ei teidän mukaanne ole mielisairaus, niin miksi olisi jouduttu mielisairaalaan tai ennenaikaiseen hautaan?
Koska sitä on yritetty hoitaa mielisairautena, ja ihmisiä on tämän takia suljettu mielisairaalaan, kuten myös esimerkiksi homouden takia. Ottakaa nyt edes alkeellisesti selvää asioista, ei ole vaikeaa. Keskimääräinen huutelija luulee, että tämä on joku kymmenen vuotta sitten "keksitty" juttu.
Aidot transit ovat ääriharvinainen ilmiö, mutta sen sijaan tämä transidentifioituvien teinityttöjen buumi ja transvestiittien identifoituminen transnaisiksi on tietyssä mielessä "keksitty" juttu, muoti-ilmiö, sosiaalisesti tarttuva ja opportunismia transvestiittien kohdalla, jonka kautta he voivat leigitiimistä elää fetissiään 24/7. Tilastollisesti ei ole mahdollista, että nuorista joka neljäs kuuluu aakkosporukkaan, tai että nuorista naisista 8 prosenttia olisi aitoja sukupuolivähemmistöläisiä.
Kannattaa opetella erottamaan nämä ilmiöt toisistaan ja miettiä, keitä kaikkia siellä transsateenvarjon alla vipeltääkään.
Semmoinen kaino toive olisi tällaisella harvinaisella vanhan liiton transilla, että näistä asioista puhuttaisiin erikseen. Sama kuin yritettäisiin samana asiana puhua syövän ja osteoporoosin hoidosta, ja pitää keskustelussa joku tolkku. Ja ei, en kannata tällaisia työpajoja tai sosiaalisen epidemian lietsomista, eikä kukaan muukaan muutamasta tietämästäni 10-20 vuotta sitten transitioituneesta ihmisestä. Tämä koko älämölö tuntuu ihan absurdilta. Koko diagnoosin kantava ajatus omissa kirjoissani on dysforiasta johtuva pakottava halu/tarve sulautua yhteiskuntaan biologiselle syntymäsukupuolelle vastakkaisen sukupuolen roolissa, ja pitää niin VÄHÄN mekkalaa omasta transiudesta kuin mahdollista. Tietysti toiset huomioiden, esimerkiksi deiteille asiasta pitää olla avoin. Mutta noin ylipäänsä.
Kannattaa suunnata se toive Setan, Trasekin, Trans ry:n, Transfeminiinien, Transliiton ja muiden transtoimijoiden, aktivistien, vihervasemmiston ja median suuntaan, jotka käsitteet ovat sotkeneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämä kurssi menestys? 127
Kuulemma oli. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
- Meidän Iina kävi kepparikurssilla ja teki tosi hienon kepparin! Miten teidän Karitan kesä on mennyt?
- Karita on nykyään Korianteri ja ei-tyttö. Korianteri teki Setan tekopenistyöpajassa muhkean packerin ja pöksyissä on komeampi pullotus kuin isällään!
Normipäivä vihervassuperheessä.
;DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lapsihan voi kertoa vaikka olevansa koira tai kissa tai prinsessa tai lumiukko. Yleensä vanhemmat eivät mene tällaiseen mukaan, mutta jostain syystä kun väitetään olevan toista sukupuolta, vanhemmat ovat, että totta tosiaan. Näinhän se on, jos lapsi niin sanoo. En yhtään ihmettele, että lapselle jää päälle päähänpinttymä. Onhan niitä vanhempia, jotka saavat sävelkorvattoman lapsen uskomaan, että tämä on maailman paras laulajakin. Mikseipä vanhemmat sitten vahvistaisi sitäkin, että tyttö on poika ja poika on tyttö. Vastuun ja vanhemmuuden pakoiluahan se on, että myötäillään vain, oli se sitten kuinka vahingollista tahansa pitkällä aikavälillä.
Sodomiiteilla on pulaa "puolisoista", niillä on paljon miehiä jotka on silvottu naisen näköiseksi, mutta minimaalisen vähän naisia jotka on silvottu miehen näköisiksi. Siksi järjestivät tämän groomaus-tapahtuman.
Kaikkien lapsien täytyy käydä seksuaalikoulutus läpi hyvin nuorena. Ettei oma, toisten haukkuma poikkeama, jää vaivaamaan. Annetaan ainakin tiedot mistä saa yhteyttä Setaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Ei ole mitään transnuoria.
Nykyään törmää tällaisiin kommentteihin ihan tavallisen oloisilta ihmisiltä tuolla netin kommenttikentissä. Eikö nää ihmiset ymmärrä, että tällainen on aika äärimmäinen ja radikaali näkemys ja miten ihmeessä he ovat sellaiseen päätyneet. Miksi jotkut antaa itsensä lietsoontua tällaiseen radikaaliuteen asti. Varmasti jokin harha on, että oltaisiin maltillisia "lasten puolustajia".
Eri, mutta onhan se väärin puhua transnuorista, kun kyseistä diagnoosia ei edes voi antaa alaikäiselle. Pitäisi puhua nuorista, joilla on sukupuolidysforiaa. Ja sehän voi joillakin mennä ohi puberteetin myötä. Trans ihan kirjaimellisestikin viittaa "transfromaatioon" eli muutosprosessiin. Ja transhoidotkin voi käydä läpi vain täysi-ikäinen ihminen, ei lapsi.
Jokainen transsukupuolinen, jonka sukupuoliristiriita on alkanut lapsuudessa ja on pysyvää, on ollut nuorena transnuori.
Minäkin olin lapsena autisti, vaikka sain diagnoosin vasta aikuisena. En muuttunut autistiksi vasta diagnoosin myötä.
"Jokainen transsukupuolinen, jonka sukupuoliristiriita on alkanut lapsuudessa ja on pysyvää, on ollut nuorena transnuori."
Ei ole. He ovat olleet lapsia ja nuoria, joilla on ollut kokemus sukupuoliristiriidasta. Ja useimmilla se ei ole pysyvä kokemus ellei sitä aleta vahvistamaan aikuisten toimesta. Siksi onkin tärkeää, ettei ketään lasta tai nuorta, jolla tällainen kokemus on, leimata transhenkilöksi ympäristön puolelta ja esitetä, kuin se olisi pysyvä olotila.
Siksi onkin todella hyvä, että vasta aikuisuudessa voi saada diagnoosin, ja osa jatkaa hoitoihin, osa ei.
On myös ihmisiä, joilla sukupuolidysforiaa on ollut koko ikänsä, he ovat saaneet diagnoosiin, käyneet hoidot läpi, identifioituneet transhenkilöksi useita vuosia ja sitten päättäneet detransitioitua. Huolimatta siitä, että sukupuolidysforia ei ole mennyt ohi. He ovat vain tiedostaneet, etteivät voi oikeasti olla toista sukupuolta omista tuntemuksistaan huolimatta, ja päätyneet elämään omana sukupuolenaan ja käsitelleet sukupuolidysforiaansa jollakin muulla tavalla.
Älä nyt ole hölmö. Et sinä autistillekaan mene selittämään, että et ollut autisti ennen kuin sait diagnoosin. Väitteesi ovat naurettavia.
Miksi vertaatte autismia transideologiaan? Autisteilla on jo tarpeeksi stigmaa muutenkin. Se on oikea ilmiö toisin kuin transjutut.
Aikamme tullaan muistamaan transsekoilusta. Joskus paljastuu, ketkä ovat yhteiskunnan sekoittamisen takana.
Jos lapsi kertoo olevansa alien avaruudesta, onko yhtä uskottava kuin olevansa toista sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuollainen tekokikkeli kannattaisi veistää puusta? Olisi jykevämpi ja maskuliinimpi. 🧐
Ja jos tytöt haluavat toteuttaa poikuutta, niin puukäsityö olisi muutenkin se loogisempi valinta. Jotenkin jännä, että nämä "identiteettipojat" ovat kiinnostuneita juuri käsitöistä, joista usein juuri tytöt innostuvat poikia enemmän.
Koko työpaja on jo lähtökohtaisesti syrjivä!
Tasa-arvon nimissä vaadin että pitää myös olla työpaja, jossa pojat voivat kyhätä itselleen pimpin ja tissit.
Pride 2027: Pimppi ja tissi -paja teinipojille
Pride-syötti? 😅 Joo ne on unohtaneet kaiken sen miksi lähtivät toimintaan mukaan ja on enää vain yksi tavoite. Pilata normiheteron grillikesä.