Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (269)
Se on hyvä,pääse pikku tytöt kokeilemaan miltä se tekokyrpä tuntuu pikku pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Tää Pride-touhu vei ystäväni tyttären. Yhtäkkiä 13-vuotiaana aina tytön vaatteissakin kulkenut, ei mitään kiinnostusta poikien elämään kertonut tyttö ilmoittaa olevansa poika. Yhtäkkiä. Ei siis mitään sukupuolenmääritysongelmia lapsenakaan - ei, ennenkuin ystäväni ystävätär alkoi raahata heitä kaikkia Pride-festivaaleilla. En jaksa kattoa enää. Siksi puran tähän.
Tämä on niin valitettavaa. Teini-iän hölmöilyt lukitaan tuollaiseksi identiteetiksi vanhempien toimesta. Kun vanhemmat tukevat identiteettiä ja ylistävät lasta sen johdosta, siitä on paljon vaikeampi luopua. Ja pahimmillaan se voi sitten johtaa lääketieteelliseen vahingoittamiseen hormoneilla ja leikkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.
Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Vierailija kirjoitti:
Transgenderiydessä kyse voi usein olla siitä, että edellisessä inkarnaatiossaan tyyppi on ollut fyysisesti eri sukupuolta kuin mitä on nykyisessä.
Tässäpä genderusko pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Tärkeämpää on kiinnittää tyttöjen huomio siihen, mitä heiltä puuttu, mitä he eivät ole ja miten he voivat muokata kehoaan leikkauksilla ja hormoneilla kuin kiinnittää heidän huomionsa siihen, mitä he voivat kehollaan tehdä.
Kaikenmaailman sairaat lasten hyväksikäyttäjät pyrkivät groomaamaan kaikilla mahdollisilla tavoilla, kukaan ei uskalla puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman sairaat lasten hyväksikäyttäjät pyrkivät groomaamaan kaikilla mahdollisilla tavoilla, kukaan ei uskalla puuttua.
Kyllä lasten hyväksikäyttö on priden ongelma. Vastavoimana voi toimia vain uskonto. Uskontojen parissa ei ole ikinä, eikä nytkään hyväksikäytetä lapsia.
T.persu ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...
No niin saa ollakin. Kyllä tänne maailmaan yks Roosa ja Franssikin pitää mahtua.
Franssi tullut selvästi äitiinsä ja tämän sanon positiivisessa mielessä.
Roosakin onnistuneesti huudatti porukkaa, esim. rintanapillaan aikoinaan.
Roosan naiseus ei ole päättynyt kovin onnellisesti. On huutava, lihava, onnettoman näköinen, ennen aikojaan mummoutunut, säkkeihin piiloutuva, sukupuolettoman näköinen elävä muumio. Näin hänet ja Simon joskus Tampereella, ennen Franssia, kun kävelivät onnellisen näköisinä kadulla vähän syrjemmällä käsi kädessä. Muutos on ollut raju, eikä positiiviseen suuntaan.
"Vertaisohjaajat auttavat valitsemaan kehollesi -- sopivan kaavan".
Eli käytännössä joku aikuinen tsiigaa lasten alapäitä ja arvioi, milloin bulge on sopiva.
On TODELLA arveluttavaa. Lapsi on siinä katseen kohteena ja ottaa vastaan aikuisen näkemyksen,ja tekee sitten itselleen sen kokoisen hernepussin housuihinsa, minkä joku on sinulle ulkopuolelta sanonut että tuo on hyvä.
Pikkupojilla edes pullota mikään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Miksi tästä aiheesta ei sinun mielestäsi saa keskustella? Koska se on epämukavaa? Ja varsinkin se on epämukavaa, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Eivät ne hihhulipersut, joita ilmeisesti ajattelet kiimaisesti joka hetki, kun muusta et osaa puhua. Et edes yritä argumentoida, hoet vain hihhulipersua.
Vierailija kirjoitti:
Transgenderiydessä kyse voi usein olla siitä, että edellisessä inkarnaatiossaan tyyppi on ollut fyysisesti eri sukupuolta kuin mitä on nykyisessä.
Mielenkiintoista. Mutta mä olin edellisessä inkarnaatiossa kuulemma sotilas sen takia, että en ikinä oppinut vauvana konttaamaan, vaan ryömin kuin hylje joka paikkaan. En kuitenkaan ole mitenkään miesmäinen tässä inkarnaatiossa, vaan hyvinkin naisellinen, ammattia ja ulkonäköä myöden.
Ei jumalauta
mitä
absoluuttisen
naurettavaa
hörhöilyä. 🤪🥳
Sry but not sry.
Nyt on menty liian
pitkälle. x
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kieltämättä aikamoinen moka Prideltä, johon tulee nyt yhä useampi maltillinen ihminen suhtautumaan negatiivisesti.
Maltilliset ihmiset ottavat asioista selvää, eivätkä öyhötä vähemmistönuorista. Kyllä ne on ne reaktiiviset pöyristyjät, jotka suhtautuu negatiivisesti ihan niin kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä,pääse pikku tytöt kokeilemaan miltä se tekokyrpä tuntuu pikku pillussa.
No kun ei ollut edes siitä kyse, vaan pullotuksen feikkaamisesta. Eli tehdään jollain pumpulilla täytetty pussukka jalkojen väliin feikkaamaan pullotusta. Sillä ei voi siis tyydyttää ketään. Ihan hyödytön vehje siis - vain näön vuoksi.
Tää kurssihan sopisi myös epävarmoille nuorille miehille, jotka ei oo hyvin varustettuja. Tai katkarapumiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Miksi tästä aiheesta ei sinun mielestäsi saa keskustella? Koska se on epämukavaa? Ja varsinkin se on epämukavaa, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Eivät ne hihhulipersut, joita ilmeisesti ajattelet kiimaisesti joka hetki, kun muusta et osaa puhua. Et edes yritä argumentoida, hoet vain hihhulipersua.
Ei tässä aiheessa ole mitään muuta epämukavaa kuin lietsoontuneiden palstalaisten pöyristely. Eikö sitä saa kritisoida. Tarviiko teitä varten silkkihansikkaat?
'Pride tekopenis-kurssi lapsille.'
🤪🤓😆
Tätä otsikkoa en tule unohtamaan.
Otin kuvakaappauksen. x
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.