Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.
Se onkin setaporukan fantasiaa! Näillä oli vuosi vai kaksi vuotta sitten se lasten drag-show mikä kyllä peruttiin lopulta. Oliko jokuvuosi jokin elokuvailta missä lapsille näytettiin homopornoa?
Näitä sais penkoa vähän syvemmältäkin, että mitä kaikkea siellä oikein tapahtuu. Katselin tuossa eilen sivusilmällä Ylen aamuohjelmaa, missä kaikki "sateenkaarevat" keskustelijat niin söpösti ja nätisti juttelivat tasa-arvosta ja oikeuksista ja "heterotuputuksesta". Jokainen oletti, että hyvällä asialla ollaan pelkästään. Mutta kun vähän pintaa raaputtaa, niin sek si, po rno ja fetissit siellä on taustalla. Aina. Se tapauskin siitä Pirkanmaan tapahtumakalenterista, jossa mainostettiin sad omaso-tapahtumaa. Juu, oli kuulemma virhe ja vahingossa päässyt läpi, mutta mitä tekemistä hyvinvointialueella on yleensäkään Priden kanssa, saatika jonkun alakulttuurin sotkuisten kidutus-/panoleikkien kanssa?! Ja sitten nuo edellä mainitut drag-työpajat lapsille ja muut lasten "työpajat". Huh huh. Missä vaiheessa tuli hyväksytyksi lasten groomaaminen valtion tuella? Kyllä Rydman on ihan oikealla asialla. eri
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
No ei todellakaan. Sehän on lapsi jonka identiteetti on vielä muutenkin vasta kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Miksi tästä aiheesta ei sinun mielestäsi saa keskustella? Koska se on epämukavaa? Ja varsinkin se on epämukavaa, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Eivät ne hihhulipersut, joita ilmeisesti ajattelet kiimaisesti joka hetki, kun muusta et osaa puhua. Et edes yritä argumentoida, hoet vain hihhulipersua.
Ei tässä aiheessa ole mitään muuta epämukavaa kuin lietsoontuneiden palstalaisten pöyristely. Eikö sitä saa kritisoida. Tarviiko teitä varten silkkihansikkaat?
Pöyristyminen ei ole tässä se ongelma, vaan feikkaaminen. Tajuatteko te hörhöt, millainen pettymys se on, jos joku feikkaa sukupuolisesti kiinnostunutta teille, tai peräti rakkautta, ja se paljastuu vain huijaukseksi? Ihan sama kuin jotkut nännirintsikat. Ei se nainen feikkinännit töröllä ole teistä oikeasti seksuaalisesti kiinnostunut, miehet. Kunhan vaan feikkaa, joku Gold Digger.
Miksei näitä kursseja ole arabeille ja somaleille, käännös puuttuu. Tämä on syrjivää ilmoittelua! (sis. sark.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
Jotenkin joko hormonit tai mt sekaisin, tai molemmat.
Osa tekee noin vain rahan takia, että sais enemmän sitä. Kun Hollywoodissa et pääse nyt pinnalle, jos et ole a) laiha ja b) aktiivinen näissä transjutuissa. No muutama pääsee ihan lahjakkuudellaan ja omalla tuotantoyhtiöllään, mutta ne muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
On muuten "hauska", kun ne aina uhraa ne lapsensa tai adoptiolapsensa transuttamiseen, ei koskaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
Hyvä järkipointti siellä.
Kaikki on mentaalista.
First, foremost. Ruumis, sooma
> tulee/seuraa perässä.
Jollei pääkoppa ole kuosissa
ja mieli tasapainoinen; ENSIN, PRE-OP/
mikään plastiikkakirurgia ei tule
autuutta tai onnea tràns-hlölle
tuomaan. Päinvastoin. Hormonit
sekoittavat pakan entistä enemmän.
Rapakon takana iso trendi: kerran sukupuoltaan vaihtaneet katuvat syvästi
> haluavat takaisin geneettiseen identiteettiin/syntymäsukupuoleensa.
He kokevat tehneensä hätiköidyn päätöksen 5 vuotta liian varhain, epäkypsinä, kenties psykologin/vanhemman/somen painostuksesta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
Miksei voi vain hyväksyä sitä, että ok näyttää naiselta, mutta tykkää naisista? Mikä siinä on niin vaikeaa? On mitä on, ja tykkää mistä tykkää. Haaveileeko ne naiset jotenkin saavansa enemmän tyttöystäviä, jos muokkaavat ulkonäköään miehekkäämmäksi, vai mitä?
Jotenkin vielä ymmärrän helpommin miestransuja. Naisten vaatteethan on ihania hepeniä, kauniita. Ja korkokenkää kauniimpaa kenkää ei ole. Ja meikeillä saa taitava meikkaaja rumastakin naamasta kauniin. Että ei ole ihme, jos joku mies haluaakin noita. Olihan noi joskus muodin historiassa miestenkin juttuja. Jopa pinkki väri kuului miehille.
Mutta että joku siro pieni nainen haluaa näyttää Haalandilta? Ei tule ikinä onnistumaan tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä,pääse pikku tytöt kokeilemaan miltä se tekokyrpä tuntuu pikku pillussa.
Voi luoja. Tuo juttu ei liity mitenkään, mitenkään mihinkään dildoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Miksi tästä aiheesta ei sinun mielestäsi saa keskustella? Koska se on epämukavaa? Ja varsinkin se on epämukavaa, että suurin osa ihmisistä tuomitsee tämän. Eivät ne hihhulipersut, joita ilmeisesti ajattelet kiimaisesti joka hetki, kun muusta et osaa puhua. Et edes yritä argumentoida, hoet vain hihhulipersua.
Ei tässä aiheessa ole mitään muuta epämukavaa kuin lietsoontuneiden palstalaisten pöyristely. Eikö sitä saa kritisoida. Tarviiko teitä varten silkkihansikkaat?
Pöyristyminen ei ole tässä se ongelma, vaan feikkaaminen. Tajuatteko te hörhöt, millainen pettymys se on, jos joku feikkaa sukupuolisesti kiinnostunutta teille, tai peräti rakkautta, ja se paljastuu vain huijaukseksi? Ihan sama kuin jotkut nännirintsikat. Ei se nainen feikkinännit töröllä ole teistä oikeasti seksuaalisesti kiinnostunut, miehet. Kunhan vaan feikkaa, joku Gold Digger.
Öö... anteeks mutta sulla on nyt oudon seksualisoiva lähestymistapa näihin nuoriin.
Nämä ei minulta. x
packer ei ole tekopenis. se ei ole seksilelu eikä edes seksuaalinen esine.
olette säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.
Naisissahan löytyy femme ja butch. Varmasti muuta sieltä välilltä.
Kannattaisin jos pride järjestäis ihan ikärajan oikealla puolille oleville kursseja näistä eri rooleista.
Ehkäpä ei tarttis ihan mieheksi itseään alata leikkelemään jos hyväksyis lesbon itsessään.
Mietin jos pitää itseään heterona jos leikkauttaa itsensä naisesta mieheksi ja on seksuaalisesti kiinnostunut naisista?
Monella julkkiksella jenkeissä on translapsi. Näyttävät myös sairastavan anorexiaa. Miksi näin?
Miksei voi vain hyväksyä sitä, että ok näyttää naiselta, mutta tykkää naisista? Mikä siinä on niin vaikeaa? On mitä on, ja tykkää mistä tykkää. Haaveileeko ne naiset jotenkin saavansa enemmän tyttöystäviä, jos muokkaavat ulkonäköään miehekkäämmäksi, vai mitä?
Jotenkin vielä ymmärrän helpommin miestransuja. Naisten vaatteethan on ihania hepeniä, kauniita. Ja korkokenkää kauniimpaa kenkää ei ole. Ja meikeillä saa taitava meikkaaja rumastakin naamasta kauniin. Että ei ole ihme, jos joku mies haluaakin noita. Olihan noi joskus muodin historiassa miestenkin juttuja. Jopa pinkki väri kuului miehille.
Mutta että joku siro pieni nainen haluaa näyttää Haalandilta? Ei tule ikinä onnistumaan tässä elämässä.
Ei x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään.
Olet sairas. Tajuatko? Tuo on nuorten groomausta. Mikset voi antaa heidän kasvaa rauhassa ja valita itse omaa suuntaustaan? Miksi pitää aikuisten saada ohjailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on packer??
Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.
Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?
Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.
Eikö se vaikeuta kävelyä, pyöräilyä, juoksua jne???
Ei ole kyse mistään dildon kaltaisesta tekeleestä, vaan hernepussipötkylästä tms.
Vierailija kirjoitti:
packer ei ole tekopenis. se ei ole seksilelu eikä edes seksuaalinen esine.
olette säälittäviä.
Kyllä me jo tajuttiin, että se on toppaus, fyllinki.
Mutta miksi tyytyä vain siihen? Hyvät pakarat miehellä on myös tosi sexyt. Tai leveät hartiat. Pullohartiat on ihan kauheat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää.
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta.
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille.Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse.
Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa.
Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä
Aittakummun??? En tiedä kuka hän on.
Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta.
No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään.
Olet sairas. Tajuatko? Tuo on nuorten groomausta. Mikset voi antaa heidän kasvaa rauhassa ja valita itse omaa suuntaustaan? Miksi pitää aikuisten saada ohjailla?
Ei kukaan ole ohjaillut näitä nuoria yhtään mihinkään. Tässä nimenomaan annetaan heidän itse valita. Ei tuo työpaja ole kaikille, vaan se on juuri niille, joilla on ko trans- identiteetti.
Onko kukaan vielä tehnyt tutkintapyyntöä? Pitäiskö ihan isolla porukalla pommittaa sinne suuntaan