Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Mites transfeminiinit? Boobies ja boobiesbag kurssi? Olen mielestäni tosi suwak mutta tämä menee jotenkin yli. Eri juttu 18+ kullintekokurssit.
Helppo äidiltä pölliä rintsikat ja laittaa niihin villasukat. Vanha kikka.
Aika kuopata Vinted. IL uutisoi alustaa käyttävien myyjien ja ostajien oksettavasta toiminnasta: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100252.html
”Ilmoituksissa myydään kuvien perusteella lasten leluja, mutta kuvien yhteydessä olevat myyntitiedot ovat hyvin outoja. Niissä kuvaillaan pituutta sekä ikää ja luonnehditaan leluja ”terveiksi”.”
Nuoren identiteetti on vielä kehittymässä, tällaista vaikuttamista ei pitäisi sallia. Vasta 25-vuotiaana aivotkin ovat täysin kehittyneet. Teini-iän kipuilulle voi tuntua helpolta ratkaisulta, että hei, olenkin toista sukupuolta, vaikka mielentila olisi ohimenevä.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v me ommeltiin patalappuja ja virkattiin isoäidinneliöitä. Ei mun nyt 14v tyttönikään vuosi sitten olis varmaan mitään mistää packereistä tiennyt. Onneksi hän on ihan tavallinen tyttö.
Missä se lapsivaltuutettu luuraa? Kun kerrankin olis hälle töitä. Vai onko sitä mieltä että tää kaikki seksintuputus lapsille on ok? Mites ne suojaikärajat?
Jä mä ompelin vielä vaatteita mun Barbielle.
En edes aluksi älynnyt, mistä nää puhuu. Luulin että ne tekee jotain dildoja nuorille...
Kuka nyt mitään feikkipullottajaa ees haluaa?
Ne haluavat, joille on kerrottu, että ristiriitaiset tunteet naiseksi kasvamista kohtaan tarkoittavatkin sitä, että olet poika.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren identiteetti on vielä kehittymässä, tällaista vaikuttamista ei pitäisi sallia. Vasta 25-vuotiaana aivotkin ovat täysin kehittyneet. Teini-iän kipuilulle voi tuntua helpolta ratkaisulta, että hei, olenkin toista sukupuolta, vaikka mielentila olisi ohimenevä.
N58
Valitettavasti tällainen arkijärkeen perustuva puhe ei mene läpi niille, jotka uskovat genderhumppaan.
Tätäkin kurssia varmaan tukenut koneen säätiö?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni 13v tyttö näyttää pojalta kun ei vielä ole murrosikä välttämättä alkanut. Samanlainen ylävartalo kuin pojalla useilla. Siinä saattaa miettiä jos onkin poika?
En mä ainakaan oo sekuntiakaan miettinyt koskaan, olenko tyttö vai poika. Mulla oli ala-asteella "poikakavereita", kun olin niin nätti, niin kaikki luokan pojat tykkäs musta. Tai ne mitään poikakavereita olleet oikeasti, kunhan vaan lähettelivät mulle rakkauskirjeitä ja halusivat pussailla. Mutta siis jo ennen koulua leikin äidin vaatteilla ja meikeillä, halusin paplarit tukkaan ja niin pois päin, vaikka toisaalta olin raju viilettäjä, jolle sattui ja tapahtui aina kaikkee kohelluksia.
Ihan linjassa näiden muiden sekoilujen kanssa, eskarissa pitäisi jo saada vaihtaa juridista sukupuolta. Ikävintä tässä on lapsiin kohdistettu propaganda ja aivopesu.
Seta: Omasta sukupuolesta päättäminen pitää sallia myös lapsille
Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamon mielestä Suomessa voitaisiin ottaa oppia esimerkiksi Norjasta.
- Norjassa voi 15-vuotias sen omalla ilmoituksellaan tehdä. Sitten 6-vuotias lapsi voi tehdä sen yhteistyössä huoltajiensa kanssa.
Tällöin koulunsa aloittavalla lapsella olisi mahdollisuus tulla nähdyksi omana itsenään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seta-omasta-sukupuolesta-paattamine…
Sukupuolinen kehitys on menneillään juuri tuossa 13 ja 15 ikävuoden kohdalla ja keho muuttuu. En käsitä miksi joku sen ikäinen tyttö haluaisi housuunsa pullotuksen kun eihän varsinaiset pojatkaan sitä korosta mitenkään😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö tekov1ttuja saa tehdä? Kaiketi ei. "Naisten" masinoimaa proggista. Ylläri.
Ehkä sit ens vuonna tehdään kamelinvarpaita, perttikyllikki. Malta sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites transfeminiinit? Boobies ja boobiesbag kurssi? Olen mielestäni tosi suwak mutta tämä menee jotenkin yli. Eri juttu 18+ kullintekokurssit.
Helppo äidiltä pölliä rintsikat ja laittaa niihin villasukat. Vanha kikka.
Selvästi tiedät kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolinen kehitys on menneillään juuri tuossa 13 ja 15 ikävuoden kohdalla ja keho muuttuu. En käsitä miksi joku sen ikäinen tyttö haluaisi housuunsa pullotuksen kun eihän varsinaiset pojatkaan sitä korosta mitenkään😂
Koska aikuiset kertovat heille, että näin pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tekov1ttuja saa tehdä? Kaiketi ei. "Naisten" masinoimaa proggista. Ylläri.
Ehkä sit ens vuonna tehdään kamelinvarpaita, perttikyllikki. Malta sinne!
Cameltoe-kurssi, kielet englanti, muu, suomi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren identiteetti on vielä kehittymässä, tällaista vaikuttamista ei pitäisi sallia. Vasta 25-vuotiaana aivotkin ovat täysin kehittyneet. Teini-iän kipuilulle voi tuntua helpolta ratkaisulta, että hei, olenkin toista sukupuolta, vaikka mielentila olisi ohimenevä.
N58
Valitettavasti tällainen arkijärkeen perustuva puhe ei mene läpi niille, jotka uskovat genderhumppaan.
Joo ja suurinosa valitettavasti uskoo sit syytetään vanhanaikaiseksi vihapuhujaksi kun yrittää pitää asiat normaaleina.
Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.
Opetetaan tytöille, että itseltä puuttuu jotain. Todella lyhytnäköistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mites transfeminiinit? Boobies ja boobiesbag kurssi? Olen mielestäni tosi suwak mutta tämä menee jotenkin yli. Eri juttu 18+ kullintekokurssit.
Kullintekokurssit on kaikki huijausta, vaikka olisi 25+. En usko, että kukaan nainen haluaa poikaystäväkseen ketään, ketä huijaa pullotusta, oli sitten mistä sukupuolesta kyse tahansa.
Jos joku on nyt sitä mieltä, että tällainen toiminta on ok, niin voisitko ystävällisesti kertoa, miksi.
Tuttavapiirissä on eräs trantapaus. Alun korkeasti koulutettu ja menestynyt ihminen. Muuttui fyysisesti mutta henkinen sukupuolen vaihdos epäonnistui. Joutui hyljeksityksi molempien sukupuolien taholta. Työ ja ystävät katosivat. Rakkauselämä hävisi. MT ongelmat pahenivat. Eristäytyi maalle.
Ai siihen lapsiasiainvaltuutettuun, jonka mielestä alaikäistenkin pitäisi voida vaihtaa juridinen sukupuolensa omalla ilmoituksellaan? Ottakaa vain häneen yhteyttä, hän lähtee mukaan tuohon työpajaan ja suosittelee sitä sisällytettäväksi koulujen käsityöopetukseen ;)