Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (269)

Vierailija
61/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on nyt sitä mieltä, että tällainen toiminta on ok, niin voisitko ystävällisesti kertoa, miksi.

Yksi sana: woke.

Vierailija
62/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon groomausta. Eikö seksuaalisen materiaalin ikäraja ole 16 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tekov1ttuja saa tehdä? Kaiketi ei. "Naisten" masinoimaa proggista. Ylläri.

Ehkä sit ens vuonna tehdään kamelinvarpaita, perttikyllikki. Malta sinne!

Cameltoe-kurssi, kielet englanti, muu, suomi...

Tuo että kurssi nimetään englanniksi packer ja packerbagiksi tekee siitä leikkiä. Mutta jos se olisi suomeksi Kulli ja kullipussi-kurssi 13- 17 vuotiaille niin ei olisi mennyt missään läpi.

Vierailija
64/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäsiltä pitää ensiksi tutkia onko autismia ja antaa apua sitä ymmärtämiseen.

Ja sitten vasta mietitään sukupuoli-identiteettiä.

Eikä mitään hoitoja ennen aikusikää.

Ja ton ikäset ei tee muutenkaa mitään pride alueella.

Varsinkin pojat groomataan vanhempien miehien toimesta.

Vierailija
65/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.

Se onkin setaporukan fantasiaa! Näillä oli vuosi vai kaksi vuotta sitten se lasten drag-show mikä kyllä peruttiin lopulta. Oliko jokuvuosi jokin elokuvailta missä lapsille näytettiin homopornoa?

Vierailija
66/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näille pitäisi tunkea miljoonia verovaroja...

Sodoma ja Gomorra olisivat kateellisia tästä ideasta. Arvataanpa vielä että kouluttajina on vähän ruskettuneempaa väkeä, silleen inkluusion hengessä ;D

Oikeasti, eikö suojaikäraja koske näitä sekopäitä? Mitä 13v tekee tekokyrvällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.

Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.

No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.

Vierailija
68/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon groomausta. Eikö seksuaalisen materiaalin ikäraja ole 16 vuotta?

No 16 vuotiaskin on kakara, ja mielestäni myös 18 ei ole sopivaa sisältöä lapsille tuollainen ja vielä sairasta että vanhemmat oikein työntää lapsiaan tuollaisille kursseille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.

Vierailija
70/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Pride-touhu vei ystäväni tyttären. Yhtäkkiä 13-vuotiaana aina tytön vaatteissakin kulkenut, ei mitään kiinnostusta poikien elämään kertonut tyttö ilmoittaa olevansa poika. Yhtäkkiä. Ei siis mitään sukupuolenmääritysongelmia lapsenakaan - ei, ennenkuin ystäväni ystävätär alkoi raahata heitä kaikkia Pride-festivaaleilla. En jaksa kattoa enää. Siksi puran tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on eräs trantapaus. Alun korkeasti koulutettu ja menestynyt ihminen. Muuttui fyysisesti mutta henkinen sukupuolen vaihdos epäonnistui. Joutui hyljeksityksi molempien sukupuolien taholta. Työ ja ystävät katosivat. Rakkauselämä hävisi. MT ongelmat pahenivat. Eristäytyi maalle.

Tiedän entisestä työpaikasta erään homoparin, alunperin miehiä kummatkin siis. Kävivät kumpikin leikkauksessa ja ovat nykyään siis lesbopari. Melko käsittämätöntä mutta tarina on totta. 

Vierailija
72/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tuollaista ollut kun omat lapset olivat nuoria, rauhassa saivat olla lapsia ja nuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on packer??

Peenisjäljitelmä joka saa peeniksen näyttämään isommalta lapsen housussa.

Onko se joku villasukka joka laitetaan päälle vai mikä?

Dildon kaltainen tekele, jonka tytöt tunkevat haarojen väliin pussukassa, jotta pysyy paikoillaan.

Vierailija
74/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.

Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.

No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.

Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaihe pikkutyttönä 2-3 vuotiaana että olin mielestäni poika. Piti ihan sanoa Pekaksi.

No toi meni tietty ohi. Onneksi synnyin vuonna 1970 ja vanhempani olivat 40-luvun lapsia.

En ole perehtynyt asiaa mutta toihan saattaa olla ihan vaan kehitysvaihe.

Olen hetero ja lapset aikusia. 

Toi transsekoilu niin hyvin laittaa muut kun transsit karttamaan koko sateenkariväkeä.

Esm monet homot ottavat etäisyyttä. 

Tehnyt hallaa.

Vierailija
76/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.

Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.

No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.

Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...

No niin saa ollakin. Kyllä tänne maailmaan yks Roosa ja Franssikin pitää mahtua.


Franssi tullut selvästi äitiinsä ja tämän sanon positiivisessa mielessä.


Roosakin onnistuneesti huudatti porukkaa, esim. rintanapillaan aikoinaan.

Vierailija
77/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on eräs trantapaus. Alun korkeasti koulutettu ja menestynyt ihminen. Muuttui fyysisesti mutta henkinen sukupuolen vaihdos epäonnistui. Joutui hyljeksityksi molempien sukupuolien taholta. Työ ja ystävät katosivat. Rakkauselämä hävisi. MT ongelmat pahenivat. Eristäytyi maalle.

Tämkin on selvästi autisti.

Vierailija
78/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrpä ja Illu voisivat askarrella munakennoista tekolerssin. Reilusti liimaa, sitä ei toinna säästää!

Joo, lastenohjelmaa Pikku kakkoselta...

Tai lasten ohjelma pikku-kakkosesta

Vierailija
79/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie

Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.

Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.

Ja vanhempien vääristä valinnoista. Nämä vanhemmat menivät mukaan täysillä. Oli upeaa, kun heillä on tällainen hyvin erikoinen juttu, translapsi. Kuitenkin kyseessä oli vain tavallinen homoseksuaaliksi kasvava tyttö, joka ei tuntenut tyttöyden stereotypioita omakseen. Nyt tämä nuori nainen joutuu kantamaan vanhempiensa valinnat elämänsä loppuun asti mukanaan.

Vierailija
80/269 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transgenderiydessä kyse voi usein olla siitä, että edellisessä inkarnaatiossaan tyyppi on ollut fyysisesti eri sukupuolta kuin mitä on nykyisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi