Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta.
No minä olen seurannut jotain aivan toisenlaista. Lasta, joka on osannut kertoa kokevansa olevansa eri sukupuolta ihan siitä lähtien, kun on niin hyvin osannut puhua, että voi tuollaista kertoa.
Nyt eletään 2020-lukua ja transiuden tarttuminen sosiaalisesti somen ja kaveriporukan kautta on tunnettu ilmiö.
So? Ei se poista aitoja transsukupuolisia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?
Masturbaatioväline?
Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä.
Miksi te opetatte tyttöjä tunkemaan jonkin itsetehdyn dildon vaginaansa vasten?
Tuolla ei tehdä mitään dildoja, hyvänen aika nyt sentään!
Sehän muuttaakin asian luonteen olennaisesti, että peniksen muotoa ja pullotusta haetaan teinitytön pöksyihin kangastoppauksella vieraan aikuisen kanssa 🙄
No on se aika totaalisen eri asia, kuin jotkut dildot.
Ihan dildoiltahan nuo packerit näyttävät. Pimperon eteen ripustettavia dildoja. Pajalla opetetaan ompelemaan niille vielä kantokassikin, niin tytöt voivat pitää dildojaan aina saatavilla. Sellaista nuorisopalvelua Helsingin kaupungilta.
Nuo mitä tuolla ommellaan, ei näytä miltään dildoilta tai peniksiltä. Uskoisitte jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?
No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle.
Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan.
Ai ei ole vai?
https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/
Siis luuletko nyt oikeasti, että siellä OMMELLAAN tuollaisia aidon peniksen näköisiä silikoniesineitä? Miten ajattelit, että sellaisia olisi mahdollista ommella?
Eri, mutta jos sinä väitit, että packerit ovat vain kangasmyttyjä, niin sehän ei pidä paikkaansa. Lähettäjän linkki todistaa, että packerit nimenomaan ovat peniksen muotoisia. Niitä voi tilata silikoniversioina tai sitten niitä voi tehdä itse jostakin muusta materiaalista. Myös tänne aiemmin linkatut videot itsetehdyistä virkatuista packereista todistivat, että niistä tehdään peniksen muotoisia. En ihan ymmärrä, miksi väität muuta. Ne siis ovat tekopeniksiä, kuten täällä on kuvailtu. Eivät epämääräisiä"myttyjä". Niillä on tietty tarkoitus ja muoto: ne imitoivat vastakkaisen sukupuolen sukuelimiä.
Minkälainen vitamiinipuutos pitää olla, että linkkaa random nettisivun tai AI-kuvan ja sanoo sen todistavan asian Y tai seikan X? Saman tason todistelulla maakin on litteä ja Obama on reptiliaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Packer teinitytön pöksyissä antaa yhtä aidon kokemuksen poikana elämisestä kuin otsaan liimattu glittersarvi antaa yksisarvisen elämästä.
Ja edes sitä et olisi valmis sallimaan transteinille. Pienestä menee kuppi nurin.
Miksi harhaa pitäisi vahvistaa? Aktivistit ovat nyt vain keksineet, että sellainen packer pitää olla transmaskuliinilla ja sitä nyt sitten pakotatte.
Eikö tällainen käsityöharrastus ole aika... naistyypillinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?
No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle.
Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan.
Ai ei ole vai?
https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/
Siis luuletko nyt oikeasti, että siellä OMMELLAAN tuollaisia aidon peniksen näköisiä silikoniesineitä? Miten ajattelit, että sellaisia olisi mahdollista ommella?
Eri, mutta jos sinä väitit, että packerit ovat vain kangasmyttyjä, niin sehän ei pidä paikkaansa. Lähettäjän linkki todistaa, että packerit nimenomaan ovat peniksen muotoisia. Niitä voi tilata silikoniversioina tai sitten niitä voi tehdä itse jostakin muusta materiaalista. Myös tänne aiemmin linkatut videot itsetehdyistä virkatuista packereista todistivat, että niistä tehdään peniksen muotoisia. En ihan ymmärrä, miksi väität muuta. Ne siis ovat tekopeniksiä, kuten täällä on kuvailtu. Eivät epämääräisiä"myttyjä". Niillä on tietty tarkoitus ja muoto: ne imitoivat vastakkaisen sukupuolen sukuelimiä.
Minkälainen vitamiinipuutos pitää olla, että linkkaa random nettisivun tai AI-kuvan ja sanoo sen todistavan asian Y tai seikan X? Saman tason todistelulla maakin on litteä ja Obama on reptiliaani.
Sen koko idea on kuitenkin imitoida penistä. Sen takia niitä siellä värkätään ja sen takia ne housuihin laitetaan. Vaikka miten yrität asiaa vähätellä, niin noin se nyt vaan on. Sen lisäksi siellä on arveluttavia aikuisia "tukemassa" lasten "kokemusta". Ainoat viattomat tässä kuviossa ovat ne lapset, jotka eivät paremmasta ymmärrä. eri
Kurjaa kun täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä jotka korostavat nuorten kasvurauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Mitä haet kommentoinnillasi? Tuo edellinen kommenttihan on täysin selvä ja yksiselitteinen.
No selitä se minulle niin kuin olisin idiootti. Mikä ja miten on mennyt yli? Transsukupuolisten määrä? Transihmisten näkyvyys? Joidenkin ahdistuminen muiden transseksuaalisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
Sadomasoilut, fetissit ja transsutyöpajat kuuluvat yksityisen puolelle suostumuksellisten aikuisten kesken.
Kinkyhommat eivät ole mitenkään homojen yksinoikeus eikä homona elämisen ydintä. Miksi ihmeessä homoseksuaalit haluaisivat profiloitua nimenomaan sadomasoilun kautta, nahkahomohan on yleisimpiä homoista viljeltyjä stereotyyppejä. Kinkyilyn hehkuttaminen liittyy queer-aktivismiin ja muuhun seksuaali- ja sukupuoliradikalismiin, normien, cisteemin ja binäärin murskaamiseen, yksityisen ja julkisen rajan häivyttämiseen.
Kinkyhommat ovat monella paikkakunnalla tiukasti heteroiden hallussa, mutta silti kinkyily kytkytetään homoseksuaaleihin ja homoseksuaalien tapahtumiin. Pridejärjestäjät voisivat miettiä optiikkaa, eli miltä se näyttää suurelle yleisölle ja homoseksuaalien vastustajille, että fetissit ja kinkyily nostetaan keskeiseen rooliin tapahtumassa, joka on suunnattu myös alaikäisille ja jonka tarkoitus on edustaa koko yhteisöä.Kinkyt liittyvät prideliikkeeseen siten, että nämä vähemmistöt ovat yhdistäneet voimansa ihan sieltä Priden alkuajoilta asti. Molemmat ihmisryhmät olivat (ja ovat edelleen) samanlaisen paheksunnan, vääristelyn ja syrjinnän kohteena, vaikka kinkyt eivät sinänsä liity vain seksuaalivähemmistöön. He ovat siis mukana, koska ovat aina olleet, eikä se ole mikään ilmiö, jota tänä päivänä erityisesti olisi alettu nostaa esiin. Oikeastaan päin vastoin tänä päivänä kinkyjä on alettu vastustaa myös sateenkaarivähemmistön sisältä päin. Usein nämä vastustajat eivät tunne historiaa, eivätkä tiedä, että kinkyt ovat olleet heidän edustamansa ihmisryhmän tukena vaatimassa ja saavuttamassa niitä oikeuksia, joista he nauttivat tänä päivänä.
Kyllä, Pridessä on sekaisin monenlaisia toimijoita, eivätkä kaikki allekirjoita kaikkea. Noiden ryhmien niputtaminen toisaalta yhteenkuuluvaksi joksikin "Prideideologiaksi" ja toisaalta sen väittäminen, että ne eivät liity mitenkään yhteen, ovat molemmat väärin.
Mutta tätä tämä nettikeskustelu tänä päivänä on. Mustavalkoista yksinkertaistamista.
Pikemminkin se näyttää siltä, että kinkyporukka hakee legitimiteettiä ja näkyvyyttä homoseksuaalien resursseilla ja näkyvyydellä. Monesti tämä on sitä, että paikallinen heteroista muodostuva kinkyporukka tuo oman laitteistonsa lgb-tapahtuman yhteyteen, eikä sillä ole siihen mitään loogista kytköstä. Lgb-kinkyt ja heterokinkyt kokoontuvat ihan omissa porukoissaan.
Taitaa olla tungosta,lobbarit levittää innolla..Rydman ei kai meidän verovaroilla?
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kun täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä jotka korostavat nuorten kasvurauhaa.
Joo, miten nää nuoret sais kasvurauhan tältä kaikelta vihapuheelta, haukkumiselta, pilkalta jne., mitä tääkin ketju on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta.
No minä olen seurannut jotain aivan toisenlaista. Lasta, joka on osannut kertoa kokevansa olevansa eri sukupuolta ihan siitä lähtien, kun on niin hyvin osannut puhua, että voi tuollaista kertoa.
Nyt eletään 2020-lukua ja transiuden tarttuminen sosiaalisesti somen ja kaveriporukan kautta on tunnettu ilmiö.
So? Ei se poista aitoja transsukupuolisia mihinkään.
Aidot transsukupuoliset eivät halua näkyvyyttä teinien tekopenistyöpajojen ja verileikkisessioiden kautta eivätkä murskata yhteiskunnallisia sukupuolinormeja, cisteemiä, binääriä ja naisten oikeuksia.
Kaakkao ja kookkos kasvattaa peenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Ei ole mitään transnuoria.
Nykyään törmää tällaisiin kommentteihin ihan tavallisen oloisilta ihmisiltä tuolla netin kommenttikentissä. Eikö nää ihmiset ymmärrä, että tällainen on aika äärimmäinen ja radikaali näkemys ja miten ihmeessä he ovat sellaiseen päätyneet. Miksi jotkut antaa itsensä lietsoontua tällaiseen radikaaliuteen asti. Varmasti jokin harha on, että oltaisiin maltillisia "lasten puolustajia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Ei huolestuta tippaakaan, jos entistä suurempi joukko pohdiskelee sukupuoltaan ja etsii paikkaansa. Päinvastoin on hyvä, että löytyy tällaisia harmittomia keinoja sen tekemiseen. Transsukupuolisuus ei ole sairaus eikä se johda ihmisen vääjäämättömään mätänemiseen sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
Sadomasoilut, fetissit ja transsutyöpajat kuuluvat yksityisen puolelle suostumuksellisten aikuisten kesken.
Kinkyhommat eivät ole mitenkään homojen yksinoikeus eikä homona elämisen ydintä. Miksi ihmeessä homoseksuaalit haluaisivat profiloitua nimenomaan sadomasoilun kautta, nahkahomohan on yleisimpiä homoista viljeltyjä stereotyyppejä. Kinkyilyn hehkuttaminen liittyy queer-aktivismiin ja muuhun seksuaali- ja sukupuoliradikalismiin, normien, cisteemin ja binäärin murskaamiseen, yksityisen ja julkisen rajan häivyttämiseen.
Kinkyhommat ovat monella paikkakunnalla tiukasti heteroiden hallussa, mutta silti kinkyily kytkytetään homoseksuaaleihin ja homoseksuaalien tapahtumiin. Pridejärjestäjät voisivat miettiä optiikkaa, eli miltä se näyttää suurelle yleisölle ja homoseksuaalien vastustajille, että fetissit ja kinkyily nostetaan keskeiseen rooliin tapahtumassa, joka on suunnattu myös alaikäisille ja jonka tarkoitus on edustaa koko yhteisöä.Kinkyt liittyvät prideliikkeeseen siten, että nämä vähemmistöt ovat yhdistäneet voimansa ihan sieltä Priden alkuajoilta asti. Molemmat ihmisryhmät olivat (ja ovat edelleen) samanlaisen paheksunnan, vääristelyn ja syrjinnän kohteena, vaikka kinkyt eivät sinänsä liity vain seksuaalivähemmistöön. He ovat siis mukana, koska ovat aina olleet, eikä se ole mikään ilmiö, jota tänä päivänä erityisesti olisi alettu nostaa esiin. Oikeastaan päin vastoin tänä päivänä kinkyjä on alettu vastustaa myös sateenkaarivähemmistön sisältä päin. Usein nämä vastustajat eivät tunne historiaa, eivätkä tiedä, että kinkyt ovat olleet heidän edustamansa ihmisryhmän tukena vaatimassa ja saavuttamassa niitä oikeuksia, joista he nauttivat tänä päivänä.
Kyllä, Pridessä on sekaisin monenlaisia toimijoita, eivätkä kaikki allekirjoita kaikkea. Noiden ryhmien niputtaminen toisaalta yhteenkuuluvaksi joksikin "Prideideologiaksi" ja toisaalta sen väittäminen, että ne eivät liity mitenkään yhteen, ovat molemmat väärin.
Mutta tätä tämä nettikeskustelu tänä päivänä on. Mustavalkoista yksinkertaistamista.
Pikemminkin se näyttää siltä, että kinkyporukka hakee legitimiteettiä ja näkyvyyttä homoseksuaalien resursseilla ja näkyvyydellä. Monesti tämä on sitä, että paikallinen heteroista muodostuva kinkyporukka tuo oman laitteistonsa lgb-tapahtuman yhteyteen, eikä sillä ole siihen mitään loogista kytköstä. Lgb-kinkyt ja heterokinkyt kokoontuvat ihan omissa porukoissaan.
Niin kokoontuvat. Ja nyt voit lukea tuosta yltä miksi nuo yhteisöt liittyvät toisiinsa Priden historiassa ja miksi ne ovat mukana tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?
No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle.
Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan.
Ai ei ole vai?
https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/
Siis luuletko nyt oikeasti, että siellä OMMELLAAN tuollaisia aidon peniksen näköisiä silikoniesineitä? Miten ajattelit, että sellaisia olisi mahdollista ommella?
Eri, mutta jos sinä väitit, että packerit ovat vain kangasmyttyjä, niin sehän ei pidä paikkaansa. Lähettäjän linkki todistaa, että packerit nimenomaan ovat peniksen muotoisia. Niitä voi tilata silikoniversioina tai sitten niitä voi tehdä itse jostakin muusta materiaalista. Myös tänne aiemmin linkatut videot itsetehdyistä virkatuista packereista todistivat, että niistä tehdään peniksen muotoisia. En ihan ymmärrä, miksi väität muuta. Ne siis ovat tekopeniksiä, kuten täällä on kuvailtu. Eivät epämääräisiä"myttyjä". Niillä on tietty tarkoitus ja muoto: ne imitoivat vastakkaisen sukupuolen sukuelimiä.
Minkälainen vitamiinipuutos pitää olla, että linkkaa random nettisivun tai AI-kuvan ja sanoo sen todistavan asian Y tai seikan X? Saman tason todistelulla maakin on litteä ja Obama on reptiliaani.
Sen koko idea on kuitenkin imitoida penistä. Sen takia niitä siellä värkätään ja sen takia ne housuihin laitetaan. Vaikka miten yrität asiaa vähätellä, niin noin se nyt vaan on. Sen lisäksi siellä on arveluttavia aikuisia "tukemassa" lasten "kokemusta". Ainoat viattomat tässä kuviossa ovat ne lapset, jotka eivät paremmasta ymmärrä. eri
Menes nyt hei peilin eteen ja katso, miltä sun bokserit näyttää. Älä järkyty kun et näe siellä 8-tuumaista letkua vasemmassa lahkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Miksi koet transiutuksen realiteeteista kertomisen pilkkana? Transiutukseen kannustaminen pitäisi olla vihoviimeisenä vastuullisen vanhemman listalla.
Koska tuo oli täysin yksiselitteisesti pahantahtoista pilkkaa, ja se oli sen tarkoitus. Tiedät itsekin.
Miltäköhän tuo sukupuoliristiriitaa kokevan nuoren mielestä kuulostaa ja tuntuu, mitä luulet?
Vanhempien tulee tukea ja hyväksyä lapsensa kokemus. Sen kieltäminen voi aiheuttaa vakavaa haittaa.
Mutta entä jos tämä kokemus on aikaansaatu vaikka transiutta ihannoivia tiktokvideoita tuijottamalla? Saa vain nyökyttää että joo joo, totta kai kulta, ihan miten vain haluat.
Ei. Tuo ei ole vanhemman tehtävä.
Tietenkin pitää nyökyttää. Jos se on joku trendijuttu vaan, niin sitten se menee itsestään ohi.
Vähän niin kuin pari vuotta sitten mun tytär ja puolet sen luokasta oli yhtäkkiä "therianeja". Puol vuotta ehkä väsäsivät eläinmaskeja jne., ja sit se oli siinä. En minä todellakaan alkanut saarnata, että ihan höpöhöpöä koko juttu, vaan ostin lapselle niitä askartelutarvikkeita jne.
Ja jos se villitys olisikin ollut poikatunnetta, olisit iloisena tulostellut netistä peniksen kaavoja mukuloille ja ostellut fylliä ja kivoja kankaita? eri
Kyllä, tietenkin, jos lapseni olisi sellaista halunnut.
Minä olen nähnyt, millaista tuhoa voi tehdä, jos lapsi ei saa hyväksyntää omalle kokemukselleen. Ikinä, ikinä en ottaisi sellaista riskiä oman lapseni kanssa.
Hyväksyntä ja tukeminen ei ole yhtä kuin lapsen identiteetin lukitseminen johonkin. Ei minun lapseni jäänyt therianiksikaan, vaikka kuinka hyväksyin ja tuin.
Millaista riskiä? Että lapsi joutuu kokemaan pettymyksen kun hänen fantasioilleen asetetaan rajat?
Eli mihin kaikki järkevä ja vastuullinen kasvatus nojaa?
Joo ei. Itsemurha voi olla sellainen riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta.
No minä olen seurannut jotain aivan toisenlaista. Lasta, joka on osannut kertoa kokevansa olevansa eri sukupuolta ihan siitä lähtien, kun on niin hyvin osannut puhua, että voi tuollaista kertoa.
Molemmat olette oikeassa. On olemassa sekä oikeaa transiutta (jota oli jo kauan ennen wokea) että tätä sosiaalisesti tarttuvaa lähinnä teinityttöjen transvillitystä. Nämä ovat kaksi täysin eri ilmiötä ja asiaa.
Pride on pahan ideologia