Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (651)

Vierailija
561/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Packer teinitytön pöksyissä antaa yhtä aidon kokemuksen poikana elämisestä kuin otsaan liimattu glittersarvi antaa yksisarvisen elämästä.

Vierailija
562/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?

No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle. 

Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.

TÄMÄ!!!

Vierailija
564/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!

Vs.

Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun? 

Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.

Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka? 

Miksi koet transiutuksen realiteeteista kertomisen pilkkana? Transiutukseen kannustaminen pitäisi olla vihoviimeisenä vastuullisen vanhemman listalla.

Koska tuo oli täysin yksiselitteisesti pahantahtoista pilkkaa, ja se oli sen tarkoitus. Tiedät itsekin. 

Miltäköhän tuo sukupuoliristiriitaa kokevan nuoren mielestä kuulostaa ja tuntuu, mitä luulet? 

Vanhempien tulee tukea ja hyväksyä lapsensa kokemus. Sen kieltäminen voi aiheuttaa vakavaa haittaa. 

Vierailija
565/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?

Masturbaatioväline?

Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä. 

Vierailija
566/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?

No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle. 

Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan. 

Ai ei ole vai?

 

https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee opi hyväksymään kehosi kurssi? 

Heti kun joku pummilauma saa tarkoitukseen järjestörahaa.

Vierailija
568/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.

Tämä on lievästi sanottuna turhauttavaa.

 

t. yksi silloin 20v sitten noihin hoitoihin hakeutunut AIKUINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen. 

Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin monimutkaista.

Onneksi olkoon, olet juuri perustellut transnuorelle miksi hän tarvitsee packerin. 

Kultaseni, virkattu tai silikoninen tekopenis ei ole penis. Mikään lääke tai leikkaus ei tee tytöstä poikaa.

Kultaseni, ei kukaan niin väittänytkään. Transpoika on poika oli hänellä packer tai ei. Mutta kun täällä on yritetty jankuttaa, että nuori ei tarvitse tuollaista pajaa ja packeria mihinkään ja kaikki kukat saa kukkia. Niin mistä sitten yhtäkkiä tällainen ehdottumuus? 

Mikä tekee sukupuoliristiriitaa kokevasta tytöstä pojan? Tytöllä ei ole mitään kokemusta pojan kehossa kasvamisesta, pojaksi sosiaalistamisesta, kohtaamisesta poikana tai pojan asemasta yhteiskunnassa. Parhaimmillaankin kysymyksessä on jonkinlainen fantasia. Jonkinlaisen aavistuksen voi saada vasta aikuisena uskottavan kehollisen transition läpikäymisen jälkeen.

Oon eri, mutta kun on seurannut tällaisen lapsen kasvua pienestä pitäen, niin ei kertakaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin uskoa, että tällaisella ihmisellä on oikeasti sisäsyntyisesti vastakkaisen sukupuolen sukupuoli-identiteetti. Ihan sama mistä se johtuu, onko joku sikiöaikainen hormonialtistusjuttu vai mitä, mutta selkeästi synnynnäistä se on. 

Millainen on pojan identiteetti tytöllä tai toisinpäin? 

Kannattaa huomioida tämän ajan transvillityksen erityispiirre, eli näillä tytöillä transkokemus on alkanut vasta murrosiässä, eikä varhaislapsuudessa. Taustalla on mitä todennäköisimmin sosiaalinen tartunta somen, keskustelualustojen ja kaveripiirin vaikutuksesta. Transkokemus tarjoaa pakotien naiseksi kasvamiselta, pornoistetusta naiskuvasta ja alisteisesta yhteiskunnallisesta asemasta.

Lapsuusajan sukupuoliristiriita ennakoi useimmiten aikuisuuden homoseksuaalisuutta ja menee useimmilla ohi murrosiän loppuun mennessä. Sukupuoliristiriita voi johtua lukemattomista syistä, eikä sen pysyvyyttä voida ennakoida luotettavasti. Transdiagnoosin voi asettaa vasta aikuiselle, jonka identiteetti on vakaa ja mielenterveys kunnossa. Ei siis kannata ohjailla lasta transsuilun suuntaan.

Vierailija
570/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!

Vs.

Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun? 

Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.

Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka? 

Miksi koet transiutuksen realiteeteista kertomisen pilkkana? Transiutukseen kannustaminen pitäisi olla vihoviimeisenä vastuullisen vanhemman listalla.

Koska tuo oli täysin yksiselitteisesti pahantahtoista pilkkaa, ja se oli sen tarkoitus. Tiedät itsekin. 

Miltäköhän tuo sukupuoliristiriitaa kokevan nuoren mielestä kuulostaa ja tuntuu, mitä luulet? 

Vanhempien tulee tukea ja hyväksyä lapsensa kokemus. Sen kieltäminen voi aiheuttaa vakavaa haittaa. 

Mutta entä jos tämä kokemus on aikaansaatu vaikka transiutta ihannoivia tiktokvideoita tuijottamalla? Saa vain nyökyttää että joo joo, totta kai kulta, ihan miten vain haluat.

Ei. Tuo ei ole vanhemman tehtävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen. 

Ketään EI KIINNOSTA.

No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria. 

Ei ole mitään transnuoria.

Vierailija
572/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?

No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle. 

Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan. 

Ai ei ole vai?

 

https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/

Siis luuletko nyt oikeasti, että siellä OMMELLAAN tuollaisia aidon peniksen näköisiä silikoniesineitä? Miten ajattelit, että sellaisia olisi mahdollista ommella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä. Minulla ei ole mikään Pridea vastaan ja itsekin olen osallistunut joskus, mutta tämä menee yli, kun kyseessä on kuitenkin vasta nuoret teinit. 

Vierailija
574/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!

Vs.

Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun? 

Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.

Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka? 

Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea  hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei. 

Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet? 

Mistä tämä sukupuoliristiriita johtuu, miten se todennetaan ja miksi terveen kehon mutilointi olisi mikään ratkaisu? Meillä on nyt valtava määrä tyttöjä, joille transajatus syntyy vasta murrosiässä. Meillä on myös katujia, jotka ovat läpikäyneet transiutuksen, joka olikin iso virhe. On myös autogynefiilejä, jotka havahtuvat tyttöilyn iloihin keski-ikäisenä perheenisänä ja joille naiseus on lähinnä seksuaalinen fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?

Masturbaatioväline?

Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä. 

Miksi te opetatte tyttöjä tunkemaan jonkin itsetehdyn dildon vaginaansa vasten?

Tuolla ei tehdä mitään dildoja, hyvänen aika nyt sentään! 

Vierailija
576/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.

Tämä on lievästi sanottuna turhauttavaa.

 

t. yksi silloin 20v sitten noihin hoitoihin hakeutunut AIKUINEN

Ei kukaan ollut kuullutkaan packereista jokin aika sitten. 

Haluaisinko tietää tälläisestä nytkään? En oikeastaan mutta eipä tätä kysytä. Nyt on totuteltava vain ajatukseen että osa teinitytöistämme käyttää tälläisiä tarkoitukseen x.

Vierailija
577/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä että nämä pedofiilien etujärjestöt Pride ja Seta tällaista ajavat. Sehän niiden todellinen agenda onkin, pedofilian normalisoiminen.

 

Ja ne paskat käyttävät kaikki tilaisuudet hyväkseen toteuttaakseen sitä.

 

Suuri kansainvälinen pedofiilirinki. Tunnuksena sateenkaari.

Nyt olet erehtynyt. Suomessa pedofiilien etujärjestö on perussuomalainen puolue, jolla on paitsi pedofiili ministerinä, niin myös kuntavaaleissa useita ehdokkaita joilla oli kyseiseen asiaan liittyviä tuomioita. Vaatipa ps:n Lintula myös lapon laillistusta. Faktat kuntoon persuseni 😂

Tämä tuntuu persinceleiltä unohtuvan. 

Jos sanotaan siis tuolla sinun logiikallasi, että kymmenenkin edustajaa riittää lyömään pysyvän leiman niin käydäänkö läpi mitä vasemmistoliitto ja SDP edustavat sillä logiikalla v. 1917 alkaen? Vinkki: siellä on melkoisia herkkupaloja joita punaiset puolueet kovin mielellään unohtaisivat.

Vierailija
578/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä touhua. Kertoo kaiken oleellisen näistä ihmisistä. Onhan siitä ihan tilastoituta että näiden trans-ihmisten taustalla paljon muutakin mielenterveysongelmaa ja ensin pitäisi ne hoitaa. Nuohan päättävät päivänsäkin itse aika isolla prosentilla.

Vierailija
579/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo! 

Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä. 

No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.

Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä. 

Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.

Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin. 

Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?

No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle. 

Ei ne peniksen muotoisia ole. Mut joo, ompelussa jne. siellä autetaan. 

Ai ei ole vai?

 

https://translgbtq.com/the-10-best-stp-packers-according-to-trans-guys/

Siis luuletko nyt oikeasti, että siellä OMMELLAAN tuollaisia aidon peniksen näköisiä silikoniesineitä? Miten ajattelit, että sellaisia olisi mahdollista ommella? 

Eri, mutta jos sinä väitit, että packerit ovat vain kangasmyttyjä, niin sehän ei pidä paikkaansa. Lähettäjän linkki todistaa, että packerit nimenomaan ovat peniksen muotoisia. Niitä voi tilata silikoniversioina tai sitten niitä voi tehdä itse jostakin muusta materiaalista. Myös tänne aiemmin linkatut videot itsetehdyistä virkatuista packereista todistivat, että niistä tehdään peniksen muotoisia. En ihan ymmärrä, miksi väität muuta. Ne siis ovat tekopeniksiä, kuten täällä on kuvailtu. Eivät epämääräisiä"myttyjä". Niillä on tietty tarkoitus ja muoto: ne imitoivat vastakkaisen sukupuolen sukuelimiä. 

Vierailija
580/651 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!

Vs.

Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun? 

Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.

Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka? 

Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea  hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei. 

Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet? 

Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan