Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
Sadomasoilut, fetissit ja transsutyöpajat kuuluvat yksityisen puolelle suostumuksellisten aikuisten kesken.
Kinkyhommat eivät ole mitenkään homojen yksinoikeus eikä homona elämisen ydintä. Miksi ihmeessä homoseksuaalit haluaisivat profiloitua nimenomaan sadomasoilun kautta, nahkahomohan on yleisimpiä homoista viljeltyjä stereotyyppejä. Kinkyilyn hehkuttaminen liittyy queer-aktivismiin ja muuhun seksuaali- ja sukupuoliradikalismiin, normien, cisteemin ja binäärin murskaamiseen, yksityisen ja julkisen rajan häivyttämiseen.
Kinkyhommat ovat monella paikkakunnalla tiukasti heteroiden hallussa, mutta silti kinkyily kytkytetään homoseksuaaleihin ja homoseksuaalien tapahtumiin. Pridejärjestäjät voisivat miettiä optiikkaa, eli miltä se näyttää suurelle yleisölle ja homoseksuaalien vastustajille, että fetissit ja kinkyily nostetaan keskeiseen rooliin tapahtumassa, joka on suunnattu myös alaikäisille ja jonka tarkoitus on edustaa koko yhteisöä.Kinkyt liittyvät prideliikkeeseen siten, että nämä vähemmistöt ovat yhdistäneet voimansa ihan sieltä Priden alkuajoilta asti. Molemmat ihmisryhmät olivat (ja ovat edelleen) samanlaisen paheksunnan, vääristelyn ja syrjinnän kohteena, vaikka kinkyt eivät sinänsä liity vain seksuaalivähemmistöön. He ovat siis mukana, koska ovat aina olleet, eikä se ole mikään ilmiö, jota tänä päivänä erityisesti olisi alettu nostaa esiin. Oikeastaan päin vastoin tänä päivänä kinkyjä on alettu vastustaa myös sateenkaarivähemmistön sisältä päin. Usein nämä vastustajat eivät tunne historiaa, eivätkä tiedä, että kinkyt ovat olleet heidän edustamansa ihmisryhmän tukena vaatimassa ja saavuttamassa niitä oikeuksia, joista he nauttivat tänä päivänä.
Kyllä, Pridessä on sekaisin monenlaisia toimijoita, eivätkä kaikki allekirjoita kaikkea. Noiden ryhmien niputtaminen toisaalta yhteenkuuluvaksi joksikin "Prideideologiaksi" ja toisaalta sen väittäminen, että ne eivät liity mitenkään yhteen, ovat molemmat väärin.
Mutta tätä tämä nettikeskustelu tänä päivänä on. Mustavalkoista yksinkertaistamista.
Pikemminkin se näyttää siltä, että kinkyporukka hakee legitimiteettiä ja näkyvyyttä homoseksuaalien resursseilla ja näkyvyydellä. Monesti tämä on sitä, että paikallinen heteroista muodostuva kinkyporukka tuo oman laitteistonsa lgb-tapahtuman yhteyteen, eikä sillä ole siihen mitään loogista kytköstä. Lgb-kinkyt ja heterokinkyt kokoontuvat ihan omissa porukoissaan.
Niin kokoontuvat. Ja nyt voit lukea tuosta yltä miksi nuo yhteisöt liittyvät toisiinsa Priden historiassa ja miksi ne ovat mukana tänäkin päivänä.
Ei ole lgb-väen edun mukaista tulla profiloiduksi kinkyilyn kautta, joka nykypäivänä kytkeytyy trans/queer-aktivismiin ja sukupuoliradikalismiin. Homoseksuaalit haluavat sulautua yhteiskuntaan, eivätkä tehdä mitään julkista seksiperformanssia. Valtaosa lgb-väestä ei ole kinkyjä eikä joku yhteistyö aikojen alussa aiheuta ikuista kiitollisuuden velkaa oman edun kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa kun täältä poistetaan ihan asiallisia viestejä jotka korostavat nuorten kasvurauhaa.
Joo, miten nää nuoret sais kasvurauhan tältä kaikelta vihapuheelta, haukkumiselta, pilkalta jne., mitä tääkin ketju on täynnä.
Lähinnä kritiikki kohdistuu niihin aikuisiin, jotka omalla toiminnallaan aiheuttaa haittaa lasten turvalliselle kehitykselle tuputtamalla heille sateenkaariagendaa jo ihan liian pienestä pitäen.
Ja sitten kun se kritiikki ilmenee näille nuorille naureskeluna ja heidän kokemuksensa vähättelynä, kohde kuitenkin on ne nuoret, vaikka kuinka yrittäisit selittää itsellesi toisin.
Ne nuoret on transaatteen kohde. Se on ihan oikeasti vakavaa.
Kyllä se on kuule niin että sinä itse sekoilet ja ymmärrät tahallaan väärin, jotta voisit pöyristyä näyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?
Masturbaatioväline?
Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä.
Miksi te opetatte tyttöjä tunkemaan jonkin itsetehdyn dildon vaginaansa vasten?
Tuolla ei tehdä mitään dildoja, hyvänen aika nyt sentään!
Sehän muuttaakin asian luonteen olennaisesti, että peniksen muotoa ja pullotusta haetaan teinitytön pöksyihin kangastoppauksella vieraan aikuisen kanssa 🙄
No on se aika totaalisen eri asia, kuin jotkut dildot.
Ihan dildoiltahan nuo packerit näyttävät. Pimperon eteen ripustettavia dildoja. Pajalla opetetaan ompelemaan niille vielä kantokassikin, niin tytöt voivat pitää dildojaan aina saatavilla. Sellaista nuorisopalvelua Helsingin kaupungilta.
Nuo mitä tuolla ommellaan, ei näytä miltään dildoilta tai peniksiltä. Uskoisitte jo.
Varsinainen ongelma on tässä se, että lapsen seksuaaliseen ja sukupuoliseen kehitykseen puuttuu vieras aikuinen, ties millä ideologisella ja fetisistisellä motiivilla. Millainen koulutustausta vetäjillä on nuoren seksuaalisuuden kohtaamiseen ja onko rikosrekisterit tarkistettu?
Miten niin puuttuu? Paja ei ole tarkoitettu kelle vaan nuorille. Kukaan ei pyri muuttamaan kenenkään kokemusta tai kehitystä. Miksi nämä asiat on niin vaikea hahmottaa? Ihmiset joilla ei ole mitään tietämystä öyhöttää suurimpaan ääneen.
Miksi siellä ei sitten ole oman kehon hyväksymiseen tähtäävää työpajaa? Paja on suunnattu nuorille kyllä, mutta ne vetäjät ovat aikuisia ominen ideologisine ja fetisistisine motiiveineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pk-seudulla sellaisessa tiedostavahenkisessä koulussa opettajana pari vuotta sitten. Siellä oli näitä nuoria, jotka kokivat olevansa jotain muuta miltä näyttivät. Valtaosa oli hyvin pienikokoisia tyttöjä, jotka alkoivat yhtä äkkiä vaatia, että heitä kutsutaan pojan nimellä. Ei tietenkään mikään Veeti tai Kaapo käynyt, vaan englanninkielisen nimen he valitsivat.
Sitä vain mietin, millainen aikuisuus tuollaiselle 150-senttiselle "miehelle" tulee. Vähän saman näköisiä pienipiirteisiä nämä transpojat olivat kuin Elliott Page, ei mitenkään ronskeja tai miehekkäitä kuten jotkut rekkalesbot.
En kestä, että opettajaksi pääsee näköjään kuka vaan asenteineen. Kivasti myös sheimaat pienikokoisia poikia ja miehiä. Oot varmaan "huipputurvallinen" aikuinen oppilaillesi.
No nää asenteet on aika yleisiä eri ammattiryhmissä, mut suurin osa ei niitä vain sano ääneen, vaan toki hoitaa työnsä ammattimaisesti. Jokainen nuoruuden läpikäynyt tietää, että identiteettikokeilut kuuluu nuoruuteen ja on usein ohimeneviä. Jostain syystä näihin sukupuoli ja seksuaalisuus-identiteettiasioihin suhtaudutaan nykyään liiallisella hartaudella ja kiihkolla, eikä anneta nuorelle tilaa erehtyä ja kasvaa ulos niistä vaan niistä koitetaan tehdä mahdollisimman pysyviä keksimällä kaikkea sitouttavaa puuhastelua sen ympärille, kuten nyt tää packer-työpaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
Sadomasoilut, fetissit ja transsutyöpajat kuuluvat yksityisen puolelle suostumuksellisten aikuisten kesken.
Kinkyhommat eivät ole mitenkään homojen yksinoikeus eikä homona elämisen ydintä. Miksi ihmeessä homoseksuaalit haluaisivat profiloitua nimenomaan sadomasoilun kautta, nahkahomohan on yleisimpiä homoista viljeltyjä stereotyyppejä. Kinkyilyn hehkuttaminen liittyy queer-aktivismiin ja muuhun seksuaali- ja sukupuoliradikalismiin, normien, cisteemin ja binäärin murskaamiseen, yksityisen ja julkisen rajan häivyttämiseen.
Kinkyhommat ovat monella paikkakunnalla tiukasti heteroiden hallussa, mutta silti kinkyily kytkytetään homoseksuaaleihin ja homoseksuaalien tapahtumiin. Pridejärjestäjät voisivat miettiä optiikkaa, eli miltä se näyttää suurelle yleisölle ja homoseksuaalien vastustajille, että fetissit ja kinkyily nostetaan keskeiseen rooliin tapahtumassa, joka on suunnattu myös alaikäisille ja jonka tarkoitus on edustaa koko yhteisöä.Kinkyt liittyvät prideliikkeeseen siten, että nämä vähemmistöt ovat yhdistäneet voimansa ihan sieltä Priden alkuajoilta asti. Molemmat ihmisryhmät olivat (ja ovat edelleen) samanlaisen paheksunnan, vääristelyn ja syrjinnän kohteena, vaikka kinkyt eivät sinänsä liity vain seksuaalivähemmistöön. He ovat siis mukana, koska ovat aina olleet, eikä se ole mikään ilmiö, jota tänä päivänä erityisesti olisi alettu nostaa esiin. Oikeastaan päin vastoin tänä päivänä kinkyjä on alettu vastustaa myös sateenkaarivähemmistön sisältä päin. Usein nämä vastustajat eivät tunne historiaa, eivätkä tiedä, että kinkyt ovat olleet heidän edustamansa ihmisryhmän tukena vaatimassa ja saavuttamassa niitä oikeuksia, joista he nauttivat tänä päivänä.
Kyllä, Pridessä on sekaisin monenlaisia toimijoita, eivätkä kaikki allekirjoita kaikkea. Noiden ryhmien niputtaminen toisaalta yhteenkuuluvaksi joksikin "Prideideologiaksi" ja toisaalta sen väittäminen, että ne eivät liity mitenkään yhteen, ovat molemmat väärin.
Mutta tätä tämä nettikeskustelu tänä päivänä on. Mustavalkoista yksinkertaistamista.
Pikemminkin se näyttää siltä, että kinkyporukka hakee legitimiteettiä ja näkyvyyttä homoseksuaalien resursseilla ja näkyvyydellä. Monesti tämä on sitä, että paikallinen heteroista muodostuva kinkyporukka tuo oman laitteistonsa lgb-tapahtuman yhteyteen, eikä sillä ole siihen mitään loogista kytköstä. Lgb-kinkyt ja heterokinkyt kokoontuvat ihan omissa porukoissaan.
Niin kokoontuvat. Ja nyt voit lukea tuosta yltä miksi nuo yhteisöt liittyvät toisiinsa Priden historiassa ja miksi ne ovat mukana tänäkin päivänä.
Ei ole lgb-väen edun mukaista tulla profiloiduksi kinkyilyn kautta, joka nykypäivänä kytkeytyy trans/queer-aktivismiin ja sukupuoliradikalismiin. Homoseksuaalit haluavat sulautua yhteiskuntaan, eivätkä tehdä mitään julkista seksiperformanssia. Valtaosa lgb-väestä ei ole kinkyjä eikä joku yhteistyö aikojen alussa aiheuta ikuista kiitollisuuden velkaa oman edun kustannuksella.
Ei varmaankaan niin ja jos luet sen mun viestin, niin en minä heitä vaadi mihinkään kiitollisuuden velkaan. Se nyt vaan on tosiasia, että monet seksuaalivähemmistön edustajat tuntevat historian ja ovat solidaarisia myös omien syrjinnän kokemustensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Miksi koet transiutuksen realiteeteista kertomisen pilkkana? Transiutukseen kannustaminen pitäisi olla vihoviimeisenä vastuullisen vanhemman listalla.
Koska tuo oli täysin yksiselitteisesti pahantahtoista pilkkaa, ja se oli sen tarkoitus. Tiedät itsekin.
Miltäköhän tuo sukupuoliristiriitaa kokevan nuoren mielestä kuulostaa ja tuntuu, mitä luulet?
Vanhempien tulee tukea ja hyväksyä lapsensa kokemus. Sen kieltäminen voi aiheuttaa vakavaa haittaa.
Mutta entä jos tämä kokemus on aikaansaatu vaikka transiutta ihannoivia tiktokvideoita tuijottamalla? Saa vain nyökyttää että joo joo, totta kai kulta, ihan miten vain haluat.
Ei. Tuo ei ole vanhemman tehtävä.
Tietenkin pitää nyökyttää. Jos se on joku trendijuttu vaan, niin sitten se menee itsestään ohi.
Vähän niin kuin pari vuotta sitten mun tytär ja puolet sen luokasta oli yhtäkkiä "therianeja". Puol vuotta ehkä väsäsivät eläinmaskeja jne., ja sit se oli siinä. En minä todellakaan alkanut saarnata, että ihan höpöhöpöä koko juttu, vaan ostin lapselle niitä askartelutarvikkeita jne.
Ja jos se villitys olisikin ollut poikatunnetta, olisit iloisena tulostellut netistä peniksen kaavoja mukuloille ja ostellut fylliä ja kivoja kankaita? eri
Kyllä, tietenkin, jos lapseni olisi sellaista halunnut.
Minä olen nähnyt, millaista tuhoa voi tehdä, jos lapsi ei saa hyväksyntää omalle kokemukselleen. Ikinä, ikinä en ottaisi sellaista riskiä oman lapseni kanssa.
Hyväksyntä ja tukeminen ei ole yhtä kuin lapsen identiteetin lukitseminen johonkin. Ei minun lapseni jäänyt therianiksikaan, vaikka kuinka hyväksyin ja tuin.
Millaista riskiä? Että lapsi joutuu kokemaan pettymyksen kun hänen fantasioilleen asetetaan rajat?
Eli mihin kaikki järkevä ja vastuullinen kasvatus nojaa?
Joo ei. Itsemurha voi olla sellainen riski.
Vastuuttoman itsemurhaöyhöttämisen voit lopettaa samantien. Sukupuoliristiriidasta kärsivillä nuorilla ei ilmene itsetuhoisuutta sen enempää kuin muillakaan mielenterveysongelmista kärsivillä nuorilla. Transiutus voi lievittää kehodyforiaa, muttei ratkaise muita elämän ongelmia tai poista diagnooseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
Mitä sitten askartelevat? Eläinkuvioita tai yksisarvisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta.
No minä olen seurannut jotain aivan toisenlaista. Lasta, joka on osannut kertoa kokevansa olevansa eri sukupuolta ihan siitä lähtien, kun on niin hyvin osannut puhua, että voi tuollaista kertoa.
Molemmat olette oikeassa. On olemassa sekä oikeaa transiutta (jota oli jo kauan ennen wokea) että tätä sosiaalisesti tarttuvaa lähinnä teinityttöjen transvillitystä. Nämä ovat kaksi täysin eri ilmiötä ja asiaa.
Jep. Eikä sitä harvinaista aitoa transiutta tule nostaa tämän hetu/packer-transiuden ihmiskilveksi. Aidolle transmiehelle vihoviimeinen asia olisi osallistua johonkin packer-työpajaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruvetaan kaikki kuljeskelemaan julkisilla paikoilla toppausten kanssa.
Perjaitaisin persetoppaukset housujen takapuolelle. Lauantaina lihastoppaukset paidanhihoihin. Sunnuntaiain pidetään housujen etupuolella niin valtavia packereita, että niitä pitää kuljettaa kottikärryillä, maanantaisin mahatoppaukset ja tiistaisin tissitoppaukset paidan alle. Onko normaalia käytöstä?
Hyvä idea. Kaikkien on pakko osallistua toppauskulkueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Ei huolestuta tippaakaan, jos entistä suurempi joukko pohdiskelee sukupuoltaan ja etsii paikkaansa. Päinvastoin on hyvä, että löytyy tällaisia harmittomia keinoja sen tekemiseen. Transsukupuolisuus ei ole sairaus eikä se johda ihmisen vääjäämättömään mätänemiseen sisältäpäin.
Ei sitä sukupuolta tarvitse sen kummemmin mietiskellä, senkun elää ja toteuttaa itseään haluamallaan tavalla muita vahingoittamatta.
Sosiaalinen transiutus ja tekopenistyöpaja eivät ole harmittomia, vaan transidentiteettiin lukitsevia psyykkisiä interventioita.
Transsukupuolisuus nimenomaan on sairaus ja johtaa pahimmillaan loppuelämän medikalisaatioon, terveiden kehonosien amputointeihin ja genitaalien mutilointiin, eikä dysforia siltikään katoa. Ei siinä ole mitään ihannoitavaa ja tavoiteltavaa, kysy keltä tahansa oikealta transihmiseltä.
Minkä transvastaisen järjestön tai tahon sanastosta oot omaksunut tuon "transidentiteettiin lukitsevan psyykkisen intervention", jota toistat kaikissa aihetta sivuavissa ketjuissa täällä?
Lapsen identiteettikokemuksen hyväksyminen ja tukeminen ei ole minkään sortin interventio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Ei ole mitään transnuoria.
Nykyään törmää tällaisiin kommentteihin ihan tavallisen oloisilta ihmisiltä tuolla netin kommenttikentissä. Eikö nää ihmiset ymmärrä, että tällainen on aika äärimmäinen ja radikaali näkemys ja miten ihmeessä he ovat sellaiseen päätyneet. Miksi jotkut antaa itsensä lietsoontua tällaiseen radikaaliuteen asti. Varmasti jokin harha on, että oltaisiin maltillisia "lasten puolustajia".
Eri, mutta onhan se väärin puhua transnuorista, kun kyseistä diagnoosia ei edes voi antaa alaikäiselle. Pitäisi puhua nuorista, joilla on sukupuolidysforiaa. Ja sehän voi joillakin mennä ohi puberteetin myötä. Trans ihan kirjaimellisestikin viittaa "transfromaatioon" eli muutosprosessiin. Ja transhoidotkin voi käydä läpi vain täysi-ikäinen ihminen, ei lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seta ja pride ovat pedofiilien etujärjestöjä ja ajavat pedofilian normalisointia ja laillistamista.
Nämä saastaiset ja rikolliset sodomiitit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!😡
Uskomatonta, että Helsingin kaupunki on tällaisessa rikollisessa lasten groomaamisessa mukana!😡😡
Täysin oksettavaa🤮🤮🤮
Sinun valehtelusi tässä on oksettavaa ja rikollista.
On tuo lapsiin ja nuoriin suuntautuva kiinnostus sateenkaariaatteen puitteissa pantu merkille jo pitempään. Käytännössä halutaan kaapata mahdollisimman nuoren kasvatettavat vasemmiston agendojen (mm ilmasto, vegaanius, urbaanius) käyttöön.
Täytyy olla melko sokea jos tuota ovelaa pyrkimystä ei näe. Että nämä kuuluukin sitten meille.
Ai nyt meidän kaikkien ainoan, yhteisen kotiplaneetan ilmastoasiat on jotain vasemmistolaisuutta? Et sä kyllä ihan täysillä käy.
Suomi on tehnyt suhteessa enemmän ilmastotoimia kuin muut Euroopan maat viimeisen 20 vuoden aikana. Vaatimukset Suomen ilmastopolitiikassa ovat mittasuhteeltaan tolkuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
Mitä sitten askartelevat? Eläinkuvioita tai yksisarvisia?
Toppausta housun etumukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Ei huolestuta tippaakaan, jos entistä suurempi joukko pohdiskelee sukupuoltaan ja etsii paikkaansa. Päinvastoin on hyvä, että löytyy tällaisia harmittomia keinoja sen tekemiseen. Transsukupuolisuus ei ole sairaus eikä se johda ihmisen vääjäämättömään mätänemiseen sisältäpäin.
Miksi vtussa sitä sukupuolta täytyy oikein erikseen pohtia? On monia tapoja olla mies tai nainen ja jos olet oikea trans niin tiedät sen kyllä sen kummempia pohtimatta. Jos sukupuolta pitää oikein pohtimalla pohtia niin silloin nimenomaan on lähinnä hukassa oman itsensä kanssa ja etsii siihen vastauksia sukupuolidysforiasta, vaikka pahan ja hämmentyneen olon syy saattaisi olla ihan joku muu asia elämässä. Vastuuttomia aikuisia ne, jotka koittaa heti vahvistaa nuoren sukupuolioireilua eikä esimerkiksi hänen itsetuntoa tai henkistä hyvinvointia jollain muulla neutraalilla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?
Masturbaatioväline?
Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä.
Miksi te opetatte tyttöjä tunkemaan jonkin itsetehdyn dildon vaginaansa vasten?
Tuolla ei tehdä mitään dildoja, hyvänen aika nyt sentään!
Sehän muuttaakin asian luonteen olennaisesti, että peniksen muotoa ja pullotusta haetaan teinitytön pöksyihin kangastoppauksella vieraan aikuisen kanssa 🙄
No on se aika totaalisen eri asia, kuin jotkut dildot.
Ihan dildoiltahan nuo packerit näyttävät. Pimperon eteen ripustettavia dildoja. Pajalla opetetaan ompelemaan niille vielä kantokassikin, niin tytöt voivat pitää dildojaan aina saatavilla. Sellaista nuorisopalvelua Helsingin kaupungilta.
Nuo mitä tuolla ommellaan, ei näytä miltään dildoilta tai peniksiltä. Uskoisitte jo.
Varsinainen ongelma on tässä se, että lapsen seksuaaliseen ja sukupuoliseen kehitykseen puuttuu vieras aikuinen, ties millä ideologisella ja fetisistisellä motiivilla. Millainen koulutustausta vetäjillä on nuoren seksuaalisuuden kohtaamiseen ja onko rikosrekisterit tarkistettu?
Miten niin puuttuu? Paja ei ole tarkoitettu kelle vaan nuorille. Kukaan ei pyri muuttamaan kenenkään kokemusta tai kehitystä. Miksi nämä asiat on niin vaikea hahmottaa? Ihmiset joilla ei ole mitään tietämystä öyhöttää suurimpaan ääneen.
On se puuttumista, jos ohjataan tekopeniksen askartelua teinitytöille ja viljellään ajatusta, että tytöllä voi ja pitää olla penis ja pullotus housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Miten mennyt yli? Mikä maaginen raja on nyt ylitetty ja kuka viffu piti kirjaa kriittisestä transihmisten määrästä?
Sinusta ei ole huolestuttavaa, että transiutukseen hakeutuvien tyttöjen määrä on valtavassa kasvussa ja on toteutumassa riski, että transiutetaan iso joukko tulevia katujia? Mikä voisikaan mennä pieleen, kun transiutukseen hakeutuu entistä nuorempia ja tasapainottomampia potilaita ja vaaditaan kriteerien höllentämistä?
Ei huolestuta tippaakaan, jos entistä suurempi joukko pohdiskelee sukupuoltaan ja etsii paikkaansa. Päinvastoin on hyvä, että löytyy tällaisia harmittomia keinoja sen tekemiseen. Transsukupuolisuus ei ole sairaus eikä se johda ihmisen vääjäämättömään mätänemiseen sisältäpäin.
Ei sitä sukupuolta tarvitse sen kummemmin mietiskellä, senkun elää ja toteuttaa itseään haluamallaan tavalla muita vahingoittamatta.
Sosiaalinen transiutus ja tekopenistyöpaja eivät ole harmittomia, vaan transidentiteettiin lukitsevia psyykkisiä interventioita.
Transsukupuolisuus nimenomaan on sairaus ja johtaa pahimmillaan loppuelämän medikalisaatioon, terveiden kehonosien amputointeihin ja genitaalien mutilointiin, eikä dysforia siltikään katoa. Ei siinä ole mitään ihannoitavaa ja tavoiteltavaa, kysy keltä tahansa oikealta transihmiseltä.
Minkä transvastaisen järjestön tai tahon sanastosta oot omaksunut tuon "transidentiteettiin lukitsevan psyykkisen intervention", jota toistat kaikissa aihetta sivuavissa ketjuissa täällä?
Lapsen identiteettikokemuksen hyväksyminen ja tukeminen ei ole minkään sortin interventio.
Jos sinä myötäilet poikaa tyttönä, niin kyllä se on interventio ja lukitsee tyttöidentiteettiin. Sen sijaan leikkien, vaatteiden ja mielenkiinnon kohteiden salliminen ei ole interventio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Miksi kukaan täysijärkinen tunkisi jonkun kangasmytyn housuihinsa?
Masturbaatioväline?
Lopettakaa jo tuo pervoilunne! Ei tuolla ole mitään tekemistä masturbaatiovälineiden kanssa. Toi on ainoastaan TEIDÄN OMASSA mielessä.
Miksi te opetatte tyttöjä tunkemaan jonkin itsetehdyn dildon vaginaansa vasten?
Tuolla ei tehdä mitään dildoja, hyvänen aika nyt sentään!
Sehän muuttaakin asian luonteen olennaisesti, että peniksen muotoa ja pullotusta haetaan teinitytön pöksyihin kangastoppauksella vieraan aikuisen kanssa 🙄
No on se aika totaalisen eri asia, kuin jotkut dildot.
Ihan dildoiltahan nuo packerit näyttävät. Pimperon eteen ripustettavia dildoja. Pajalla opetetaan ompelemaan niille vielä kantokassikin, niin tytöt voivat pitää dildojaan aina saatavilla. Sellaista nuorisopalvelua Helsingin kaupungilta.
Nuo mitä tuolla ommellaan, ei näytä miltään dildoilta tai peniksiltä. Uskoisitte jo.
Varsinainen ongelma on tässä se, että lapsen seksuaaliseen ja sukupuoliseen kehitykseen puuttuu vieras aikuinen, ties millä ideologisella ja fetisistisellä motiivilla. Millainen koulutustausta vetäjillä on nuoren seksuaalisuuden kohtaamiseen ja onko rikosrekisterit tarkistettu?
Miten niin puuttuu? Paja ei ole tarkoitettu kelle vaan nuorille. Kukaan ei pyri muuttamaan kenenkään kokemusta tai kehitystä. Miksi nämä asiat on niin vaikea hahmottaa? Ihmiset joilla ei ole mitään tietämystä öyhöttää suurimpaan ääneen.
Miksi siellä ei sitten ole oman kehon hyväksymiseen tähtäävää työpajaa? Paja on suunnattu nuorille kyllä, mutta ne vetäjät ovat aikuisia ominen ideologisine ja fetisistisine motiiveineen.
Menee aika paksuksi sulta nämä fetisismiheittosi. Oikeesti pihalle vähän happea haukkaamaan ja järki käteen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Älä puhu paskaa. Minäkin olen seurannut yhden tytön transiutumista läheltä ja toisen vähän kauempaa. Kummatkin olivat ihan tyttöjä, tyttöjen juttuineen. Sitten tuli toisella politisoituminen mukaan kuvioihin, toisella perhettä kohdannut tragedia jonka jalkoihin tyttö jäi. Kummastakaan ei olisi voinut ikinä nuorempana uskoa, että kokivat jotain poikatunnetta.
No minä olen seurannut jotain aivan toisenlaista. Lasta, joka on osannut kertoa kokevansa olevansa eri sukupuolta ihan siitä lähtien, kun on niin hyvin osannut puhua, että voi tuollaista kertoa.
Molemmat olette oikeassa. On olemassa sekä oikeaa transiutta (jota oli jo kauan ennen wokea) että tätä sosiaalisesti tarttuvaa lähinnä teinityttöjen transvillitystä. Nämä ovat kaksi täysin eri ilmiötä ja asiaa.
Jep. Eikä sitä harvinaista aitoa transiutta tule nostaa tämän hetu/packer-transiuden ihmiskilveksi. Aidolle transmiehelle vihoviimeinen asia olisi osallistua johonkin packer-työpajaan.
Miksi "aito transmies" ei osallistuisi työpajaan, jos kokee packerin mahdollisesti lievittävän dysforiaa?
Minusta kummallinen väite. Kuin sanoisi ettei aito homoseksuaali vastusta heteronormatiivisuutta tai kirkon oikeutta määritellä luonnollinen, aito avioliitto. Ei mielipide tai aktivismi määritä, onko jotain tiettyä seksuaalisuutta tai sukupuolta.