Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (5487)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaas joukolla lapsiasiainvaltuutettuun yhteyttä! Jos ei tee mitään tälle asialle niin kyllä joutaa Wille Ryydman leikkaamaan siitäkin puljusta!
Ai siihen lapsiasiainvaltuutettuun, jonka mielestä alaikäistenkin pitäisi voida vaihtaa juridinen sukupuolensa omalla ilmoituksellaan? Ottakaa vain häneen yhteyttä, hän lähtee mukaan tuohon työpajaan ja suosittelee sitä sisällytettäväksi koulujen käsityöopetukseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Mites transfeminiinit? Boobies ja boobiesbag kurssi? Olen mielestäni tosi suwak mutta tämä menee jotenkin yli. Eri juttu 18+ kullintekokurssit.
Helppo äidiltä pölliä rintsikat ja laittaa niihin villasukat. Vanha kikka.
Aika kuopata Vinted. IL uutisoi alustaa käyttävien myyjien ja ostajien oksettavasta toiminnasta: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100252.html
”Ilmoituksissa myydään kuvien perusteella lasten leluja, mutta kuvien yhteydessä olevat myyntitiedot ovat hyvin outoja. Niissä kuvaillaan pituutta sekä ikää ja luonnehditaan leluja ”terveiksi”.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13v me ommeltiin patalappuja ja virkattiin isoäidinneliöitä. Ei mun nyt 14v tyttönikään vuosi sitten olis varmaan mitään mistää packereistä tiennyt. Onneksi hän on ihan tavallinen tyttö.
Missä se lapsivaltuutettu luuraa? Kun kerrankin olis hälle töitä. Vai onko sitä mieltä että tää kaikki seksintuputus lapsille on ok? Mites ne suojaikärajat?
Jä mä ompelin vielä vaatteita mun Barbielle.
En edes aluksi älynnyt, mistä nää puhuu. Luulin että ne tekee jotain dildoja nuorille...
Kuka nyt mitään feikkipullottajaa ees haluaa?
Ne haluavat, joille on kerrottu, että ristiriitaiset tunteet naiseksi kasvamista kohtaan tarkoittavatkin sitä, että olet poika.
Tätäkin kurssia varmaan tukenut koneen säätiö?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni 13v tyttö näyttää pojalta kun ei vielä ole murrosikä välttämättä alkanut. Samanlainen ylävartalo kuin pojalla useilla. Siinä saattaa miettiä jos onkin poika?
En mä ainakaan oo sekuntiakaan miettinyt koskaan, olenko tyttö vai poika. Mulla oli ala-asteella "poikakavereita", kun olin niin nätti, niin kaikki luokan pojat tykkäs musta. Tai ne mitään poikakavereita olleet oikeasti, kunhan vaan lähettelivät mulle rakkauskirjeitä ja halusivat pussailla. Mutta siis jo ennen koulua leikin äidin vaatteilla ja meikeillä, halusin paplarit tukkaan ja niin pois päin, vaikka toisaalta olin raju viilettäjä, jolle sattui ja tapahtui aina kaikkee kohelluksia.
Ihan linjassa näiden muiden sekoilujen kanssa, eskarissa pitäisi jo saada vaihtaa juridista sukupuolta. Ikävintä tässä on lapsiin kohdistettu propaganda ja aivopesu.
Seta: Omasta sukupuolesta päättäminen pitää sallia myös lapsille
Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamon mielestä Suomessa voitaisiin ottaa oppia esimerkiksi Norjasta.
- Norjassa voi 15-vuotias sen omalla ilmoituksellaan tehdä. Sitten 6-vuotias lapsi voi tehdä sen yhteistyössä huoltajiensa kanssa.
Tällöin koulunsa aloittavalla lapsella olisi mahdollisuus tulla nähdyksi omana itsenään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seta-omasta-sukupuolesta-paattamine…
Sukupuolinen kehitys on menneillään juuri tuossa 13 ja 15 ikävuoden kohdalla ja keho muuttuu. En käsitä miksi joku sen ikäinen tyttö haluaisi housuunsa pullotuksen kun eihän varsinaiset pojatkaan sitä korosta mitenkään😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites transfeminiinit? Boobies ja boobiesbag kurssi? Olen mielestäni tosi suwak mutta tämä menee jotenkin yli. Eri juttu 18+ kullintekokurssit.
Helppo äidiltä pölliä rintsikat ja laittaa niihin villasukat. Vanha kikka.
Selvästi tiedät kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tekov1ttuja saa tehdä? Kaiketi ei. "Naisten" masinoimaa proggista. Ylläri.
Ehkä sit ens vuonna tehdään kamelinvarpaita, perttikyllikki. Malta sinne!
Cameltoe-kurssi, kielet englanti, muu, suomi...
Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kullintekokurssit on kaikki huijausta, vaikka olisi 25+. En usko, että kukaan nainen haluaa poikaystäväkseen ketään, ketä huijaa pullotusta, oli sitten mistä sukupuolesta kyse tahansa.
Jos joku on nyt sitä mieltä, että tällainen toiminta on ok, niin voisitko ystävällisesti kertoa, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on nyt sitä mieltä, että tällainen toiminta on ok, niin voisitko ystävällisesti kertoa, miksi.
Yksi sana: woke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tekov1ttuja saa tehdä? Kaiketi ei. "Naisten" masinoimaa proggista. Ylläri.
Ehkä sit ens vuonna tehdään kamelinvarpaita, perttikyllikki. Malta sinne!
Cameltoe-kurssi, kielet englanti, muu, suomi...
Tuo että kurssi nimetään englanniksi packer ja packerbagiksi tekee siitä leikkiä. Mutta jos se olisi suomeksi Kulli ja kullipussi-kurssi 13- 17 vuotiaille niin ei olisi mennyt missään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 13 vuotias jo sanoa olevansa joku "transmaskuliini" tai mikä lie
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi sanoa olevansa. Minunkin tuttavapiirini ulkokehällä oli tällainen hyvin nuori transidentifioituva nuori, tai lapsihan hän oli, kun hän jo päätyi lehtiinkin kertomaan identiteetistään. Aloitti hoidot heti täysi-ikäistyttyään, mutta huomasi sitten, että hän ei ollutkaan poika. Valitettavasti poistettuja rintoja ei saa takaisin.
Se on kyllä ikävää. Tässä ei ole vain kyse oikeuksista vaan mielenterveydestä ja vääristä valinnoista myöskin monissa tapauksissa.
Onneksi ei tuollaista ollut kun omat lapset olivat nuoria, rauhassa saivat olla lapsia ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pääongelma tässä sekoilussa, kun lapsi voi erilaisista someryhmistä ja Setan tuputuksesta saada päähänsä kuuluvansa johonkin ns. muodissa olevaan ryhmään. Myöhäistä katua sitten, kun oma sukupuoli on jo pilattu leikkelyllä ja hormonikuureilla.
Valitettavasti esim. Frans Frangenista tulee mielikuva tällaisesta tapahtumankulusta. Hänelle on lapsesta saakka jankutettu, ettei tarvitse olla poika tai tyttö jos ei halua ja nyt hän kokee ettei voi olla kumpaakaan ollakseen mieliksi.
No Franssihan nyt vaan haluaa teitä huudattaa ja hyvin siinä onnistuulin.
Äitylikin on tyytyväinen siellä taustalla...
Nykyajan pioneeritoimintaa. Peniksen virkkaus kulttuurisotaan.