Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin monimutkaista.
Onneksi olkoon, olet juuri perustellut transnuorelle miksi hän tarvitsee packerin.
Kultaseni, virkattu tai silikoninen tekopenis ei ole penis. Mikään lääke tai leikkaus ei tee tytöstä poikaa.
Kultaseni, ei kukaan niin väittänytkään. Transpoika on poika oli hänellä packer tai ei. Mutta kun täällä on yritetty jankuttaa, että nuori ei tarvitse tuollaista pajaa ja packeria mihinkään ja kaikki kukat saa kukkia. Niin mistä sitten yhtäkkiä tällainen ehdottumuus?
Mikä tekee sukupuoliristiriitaa kokevasta tytöstä pojan? Tytöllä ei ole mitään kokemusta pojan kehossa kasvamisesta, pojaksi sosiaalistamisesta, kohtaamisesta poikana tai pojan asemasta yhteiskunnassa. Parhaimmillaankin kysymyksessä on jonkinlainen fantasia. Jonkinlaisen aavistuksen voi saada vasta aikuisena uskottavan kehollisen transition läpikäymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
Sadomasoilut, fetissit ja transsutyöpajat kuuluvat yksityisen puolelle suostumuksellisten aikuisten kesken.
Kinkyhommat eivät ole mitenkään homojen yksinoikeus eikä homona elämisen ydintä. Miksi ihmeessä homoseksuaalit haluaisivat profiloitua nimenomaan sadomasoilun kautta, nahkahomohan on yleisimpiä homoista viljeltyjä stereotyyppejä. Kinkyilyn hehkuttaminen liittyy queer-aktivismiin ja muuhun seksuaali- ja sukupuoliradikalismiin, normien, cisteemin ja binäärin murskaamiseen, yksityisen ja julkisen rajan häivyttämiseen.
Kinkyhommat ovat monella paikkakunnalla tiukasti heteroiden hallussa, mutta silti kinkyily kytkytetään homoseksuaaleihin ja homoseksuaalien tapahtumiin. Pridejärjestäjät voisivat miettiä optiikkaa, eli miltä se näyttää suurelle yleisölle ja homoseksuaalien vastustajille, että fetissit ja kinkyily nostetaan keskeiseen rooliin tapahtumassa, joka on suunnattu myös alaikäisille ja jonka tarkoitus on edustaa koko yhteisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaiden pridepervojen kullipajassa valepeukutetaan Tor-selaimet kuumana.
Muistathan kuitenkin, että suurin osa seksuaalivähemmistöön kuuluvista ihmisistä on ihan normi tyyppejä. Onhan heteroissakin kaiken maailman pervoja ja osa on sitten normaaleja.
Ja nämä tekopenistyöpajat ja verileikkibileet ovat transsujen järjestämiä transsujen tarpeisiin.
Nyt on viimeiset hetket tehdä pesäero transsujen ja homoseksuaalien välillä, ennen kuin transsujen aiheuttama mainehaitta on lopullinen.
Ei ole mitään loogista perustetta niputtaa transsuja tavoitteineen homoseksuaalien kanssa. Homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen ja trans on mielenterveyspuolen juttu.
LGB drop the T!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
Niin? Tässä työpajassa ei ole nyt kyse tuosta. Vai näyttääkö nuo sun mielestä joltain ommeltavilta jutuilta?
Noita ne packerit ovat oikeasti. On vain semanttinen ero siinä, että tuoko perheen ulkopuolinen aikuinen sen peniksen teinitytön elämään virkattuna vai silikonilerssinä. Kasvurauhan ja seksuaalisten rajojen rikkomista joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Toisella nimellä sovitellaan.
Tästä pitäisi olla vain haltioituneen innoissaan? Että nyt ne kaikki teinin ongelmat ratkeaa kun keksi tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Miksi koet transiutuksen realiteeteista kertomisen pilkkana? Transiutukseen kannustaminen pitäisi olla vihoviimeisenä vastuullisen vanhemman listalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?
Persuilla enemmän pride mielessä kuin itse pride väellä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin monimutkaista.
Onneksi olkoon, olet juuri perustellut transnuorelle miksi hän tarvitsee packerin.
Kultaseni, virkattu tai silikoninen tekopenis ei ole penis. Mikään lääke tai leikkaus ei tee tytöstä poikaa.
Kultaseni, ei kukaan niin väittänytkään. Transpoika on poika oli hänellä packer tai ei. Mutta kun täällä on yritetty jankuttaa, että nuori ei tarvitse tuollaista pajaa ja packeria mihinkään ja kaikki kukat saa kukkia. Niin mistä sitten yhtäkkiä tällainen ehdottumuus?
Mikä tekee sukupuoliristiriitaa kokevasta tytöstä pojan? Tytöllä ei ole mitään kokemusta pojan kehossa kasvamisesta, pojaksi sosiaalistamisesta, kohtaamisesta poikana tai pojan asemasta yhteiskunnassa. Parhaimmillaankin kysymyksessä on jonkinlainen fantasia. Jonkinlaisen aavistuksen voi saada vasta aikuisena uskottavan kehollisen transition läpikäymisen jälkeen.
Oon eri, mutta kun on seurannut tällaisen lapsen kasvua pienestä pitäen, niin ei kertakaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin uskoa, että tällaisella ihmisellä on oikeasti sisäsyntyisesti vastakkaisen sukupuolen sukupuoli-identiteetti. Ihan sama mistä se johtuu, onko joku sikiöaikainen hormonialtistusjuttu vai mitä, mutta selkeästi synnynnäistä se on.
Tää sekoilu on vaan jyrkentänyt ihmisten asenteita transihmisiä kohtaan. Joskus 20v. sitten, kun trans oli marginaalista ja hoitoon hakeutuivat lähinnä ne muutamat, jotka sitä tarvitsi ja joille siitä oli hyötyä, ihmiset suhtautuivat asiaan paljon suopeammin ja hyväksyvämmin. Nyt kun joka toinen ahdistunut nepsytyttö tai itsensä kanssa muuten kipuileva nuori tyttö hakeutuu transpolille ja tunkee packereita pöksyihin niin jokainen huomaa, että touhu mennyt "pikkasen" yli.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla enemmän pride mielessä kuin itse pride väellä. Miksi?
Kukaan ei tykkää pridepervoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok tuputtaa lapsille aikuisten toimesta seksuaalista sisältöä, oli se lähtökohta mikä tahansa. Varsinkin kun kyseessä amatöörit ja lapset laitetaan askartelemaan sukupuolielimiä. Haloo!
Tässä ei ole kyse mistään seksuaalisesta sisällöstä, eikä mistään tuputuksesta, eikä tuolla askarrella sukupuolielimiä.
No ei ole oikein nuoret lapset sovittelemassa jotain tekokyrpiä aikuisen opastuksella.
Kun tuolla ei sovitella yhtään mitään tekokyrpiä.
Kokeilemaan packingia, eli tunkemaan pullotusta pöksyihin, kuten ilmoituksessa sanotaan.
Joo, se ei todellakaan ole mitään tekokyrpien sovittelua, vaan kangasmytyn laittamista housuihin.
Jos se on kangasmytty niin mihin tälläistä väkerryskurssia tarvitaan?
No koska aikuiset ohjeistavat siellä pajalla, miten siitä kangasmytystä saa peniksen muotoisen, antavat sopivat kaavat ja auttavat valitsemaan, minkäkokoinen tekopenis on hyvä kenenkin keholle.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa vähän oudolta. Kuten myös ne kaikki tyypit jotka liittävät jotkut seksifetissinsä prideen. Kuten jotkut homomiehet valjaissaan. Mielestäni sellainen ei kuulu tähän. Pridessa on kysymys siitä, että saa rakastaa ketä haluaa eikä se liity mitenkään johonkin seksifetisseihin tai sukupuolisekoiluihin.
T. Seksuaalivähemmistöön kuuluva
No vihdoinkin jotain järkeä! Olenkin ihmetellyt tätä ristiriitaa, että puhutaan, että Pridessa on kyse rakkaudesta, mutta mitä tekemistä koiran kaulapannalla ho momiehen kaulassa on rakkauden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mutsi saanksmä korjata mun sukupuolen? Saanhansaanha tai mä kuaaalennn!!!
Vs.
Hei, mutsi saanksmä tehdä itsestäni steriilin osteoporoottisen puutarhatontun?
Amputoituja kehonosia ja niiden toimintoja ei saa takaisin, kuten hedelmällisyyttä ja imetyskykyä. Testosteroni aiheuttaa pysyviä muutoksia jo lyhyellä käytöllä: kaljuuntumista, jättiklitan, robottisammakon äänen, karvoitusta ei-toivottuihin paikkoihin ja alapään surkastumisen.
Onko tämä nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista tämä pilkka?
Pilkkaa? Sanoisin että havainnoillistavaa sarkasmia lähinnä. Äärimmäisen pelottavaa että mielisairaiden aikuisten annetaan manipuloida ja levittää harhojaan alaikäisille. Pistää todella vihaksi! Paljon tätä kaikkea hulluutta olen epäuskoisena sivusta seurannut ja ajatellut että kyllä on porukka sekaisin päästänsä. Alkaa lähestyä se raja kun ei enää voi vaan omassa mielessä tuntea säälin sekaista paheksuntaa näitä friikkejä kohtaan, vaan on pakko keksiä keinot taistella vastaan. Pelottavan laajalti nää on onnistuneet sanomaansa levittämään ja käännyttämään henkisesti heikkoja yksilöitä omaan leiriinsä. Uskon silti että me normaalit ollaan edelleen enemmistö, ja meidän on tehtävä jotain että tää loppuu. Sanottakoon vielä, että normaaleilla en tarkoita pelkästään heteroita, vaan yhtä hyvin homot ja lesbot voi olla normaaleja. Normaalin rajan määrittää tässä asiassa se, ymmärtääkö mikä tässä pride touhussa on sairasta vai ei.
Pilkkaa. Sinä et nyt mitenkään tunnu tajuavan, että lapsen ja nuoren sukupuoliristiriita on sisäsyntyistä. Se ei ole ulkopuolelta tulevaa. Usko pois, minä TIEDÄN, koska olen itse vierestä katsonut. Montako transsukupuolista sinä tunnet?
Packer teinitytön pöksyissä antaa yhtä aidon kokemuksen poikana elämisestä kuin otsaan liimattu glittersarvi antaa yksisarvisen elämästä.
Juu, ei se mikään ihme ole, että ajavat myös sukupuolimerkinnän vaihtamisen sallimista alaikäisille. Samaa sitouttamista sekin on. Vieläkin vaikeampi perääntyä prosessista kun kaikesta on tehty virallista.