Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (651)
Eikö tuollainen virkattu pippeli ole aika tyttömäinen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Setan ja Priden rikolliset ja saastaiset pedofiilit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!!
Uskomatonta että Helsingin kaupunki on mukana tällaisessa rikollisessa toiminnassa!
Lasten groomaamista ja pedofiliaa!😡
Helvetin oksettavat sodomiitit!!🤮🤮🤮😡😡😡
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Koko homman idea on kulttuurin arvojen muuttamisessa. Nyt kaiken pitäisi kulkea sateenkaari-ihmisoikeuksien käskyttämässä talutushihnassa, missä aikuinen saa ainoastaan kannustaa sukupuolidysforiaa transiuden suuntaan
Muu on fobiaa tai vihaa.
Repikää siitä mihin tämä maa kaatuu. Siihen ymmärretäänkö nämä tuhoagendat oikein vai uskotellaanko median patistelemana että tämä vie meitä länsimaita eteenpäin, kohti parempaa huomista täydellisine tasa-arvoineen.
Aika moni onneksi tajuaa oikean vastauksen.
Persun mukaan maa kaatuu erilaisuuden hyväksyntään 😂
Suvaitsevuuden tyrannia ei jostain kumman syystä tykkää toisinajattelijoista jotka kaikki leimataan kauheiksi fa sistipersuiksi.
Mikä vain kasvattaa koko ajan jälkimmäisiksi identifioituvien määrää. Että älkää ihmetelkö lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Antaa hyvänen aika nuorten kokeilla. Jotkut toppaa tuossa iässä rintaliivinsä, niin miksei joku voi kokeilla topata etumustaan jos siltä tuntuu? Tässä on siis kyse tytöistä, jotka on maskuliinisia ja haluavat korostaa miehisyyttä.
Kerran kuukaudessa housut topataan libressellä. Miksi pitää aiheuttaa ihottumaa ja hiivatulehduksia jollain pakkereilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Setan ja Priden rikolliset ja saastaiset pedofiilit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!!
Uskomatonta että Helsingin kaupunki on mukana tällaisessa rikollisessa toiminnassa!
Lasten groomaamista ja pedofiliaa!😡
Helvetin oksettavat sodomiitit!!🤮🤮🤮😡😡😡
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Koko homman idea on kulttuurin arvojen muuttamisessa. Nyt kaiken pitäisi kulkea sateenkaari-ihmisoikeuksien käskyttämässä talutushihnassa, missä aikuinen saa ainoastaan kannustaa sukupuolidysforiaa transiuden suuntaan
Muu on fobiaa tai vihaa.
Repikää siitä mihin tämä maa kaatuu. Siihen ymmärretäänkö nämä tuhoagendat oikein vai uskotellaanko median patistelemana että tämä vie meitä länsimaita eteenpäin, kohti parempaa huomista täydellisine tasa-arvoineen.
Aika moni onneksi tajuaa oikean vastauksen.
Persun mukaan maa kaatuu erilaisuuden hyväksyntään 😂
Suvaitsevuuden tyrannia ei jostain kumman syystä tykkää toisinajattelijoista jotka kaikki leimataan kauheiksi fa sistipersuiksi.
Mikä vain kasvattaa koko ajan jälkimmäisiksi identifioituvien määrää. Että älkää ihmetelkö lopputulosta.
Ei meiltä löydy naista saamattomia hikikainaloita niin paljoa, että teistä sosiaalisesti kyvyttömistä olmeista olisi mitään muuta kuin haju- ja näköhaitta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Setan ja Priden rikolliset ja saastaiset pedofiilit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!!
Uskomatonta että Helsingin kaupunki on mukana tällaisessa rikollisessa toiminnassa!
Lasten groomaamista ja pedofiliaa!😡
Helvetin oksettavat sodomiitit!!🤮🤮🤮😡😡😡
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Koko homman idea on kulttuurin arvojen muuttamisessa. Nyt kaiken pitäisi kulkea sateenkaari-ihmisoikeuksien käskyttämässä talutushihnassa, missä aikuinen saa ainoastaan kannustaa sukupuolidysforiaa transiuden suuntaan
Muu on fobiaa tai vihaa.
Repikää siitä mihin tämä maa kaatuu. Siihen ymmärretäänkö nämä tuhoagendat oikein vai uskotellaanko median patistelemana että tämä vie meitä länsimaita eteenpäin, kohti parempaa huomista täydellisine tasa-arvoineen.
Aika moni onneksi tajuaa oikean vastauksen.
Persun mukaan maa kaatuu erilaisuuden hyväksyntään 😂
Erilaisuuden hyväksyntä, kuten tekopenistyöpajat lapsille, lasten transiuttaminen, itsemäärittely ja penikset naisten tiloissa, vessoissa, pukkareissa ja pesutiloissa, penis lesbon ja lesboseksin määritelmässä?
Vierailija kirjoitti:
Antaa hyvänen aika nuorten kokeilla. Jotkut toppaa tuossa iässä rintaliivinsä, niin miksei joku voi kokeilla topata etumustaan jos siltä tuntuu? Tässä on siis kyse tytöistä, jotka on maskuliinisia ja haluavat korostaa miehisyyttä.
On myös paljon muita seksuaalisuuden muotoja.
Mitä pahaa sinnä on jos syö ulosteita. Voisi sitäkin käsityötunnilla opettaa.
Kannattaa muistaa vaaliuurnilla, että punavihreät puolueet ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen helpottamisen, blokkereiden saamisen helpottamisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisille ja kolmannen juridisen sukupuolimerkinnän. Vihervassut ovat täysin transaktivistien käsinukkeja, kaikki tietävät kenen käsi perseessä liikuttelee vihervassun huulia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa vaaliuurnilla, että punavihreät puolueet ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen helpottamisen, blokkereiden saamisen helpottamisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisille ja kolmannen juridisen sukupuolimerkinnän. Vihervassut ovat täysin transaktivistien käsinukkeja, kaikki tietävät kenen käsi perseessä liikuttelee vihervassun huulia.
Transiuttaminen 😂
Ruvetaan kaikki kuljeskelemaan julkisilla paikoilla toppausten kanssa.
Perjaitaisin persetoppaukset housujen takapuolelle. Lauantaina lihastoppaukset paidanhihoihin. Sunnuntaiain pidetään housujen etupuolella niin valtavia packereita, että niitä pitää kuljettaa kottikärryillä, maanantaisin mahatoppaukset ja tiistaisin tissitoppaukset paidan alle. Onko normaalia käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa vaaliuurnilla, että punavihreät puolueet ovat asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa lasten transiuttamisen helpottamisen, blokkereiden saamisen helpottamisen, itsemäärittelyn laajentamisen alaikäisille ja kolmannen juridisen sukupuolimerkinnän. Vihervassut ovat täysin transaktivistien käsinukkeja, kaikki tietävät kenen käsi perseessä liikuttelee vihervassun huulia.
Transiuttaminen 😂
Transiuttaminen, eli prosessi, jossa terveestä ihmisestä transiutetaan transhenkilö väärän sukupuolen hormoneilla, terveiden kehonosien amputaatioilla ja genitaalien mutiloinnilla. Valtaosa transitustoimista on peruuttamattomia, eli kerran transiutettu on aina trans, vaikka kaduttaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tietoisuutta erilaisuudesta lisätään ja stigmaa poistetaan, sen parempi. Näkeehän sen näistä palstapersuistakin, että he kiihottuvat kovasti kun puhutaan lapsista. Heillä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Tämä vain alkaa kääntyä itseään vastaan. Väestötasolla oikeaa sukupuoli-identiteettikriisiä potevia aivan häviävän pieni marginaali, silti tätä tuntuu tuputettavan aivan joka välissä koko väestölle.
Eihän tätä ole tässäkään millään tavoin tuputettu koko väestölle, vaan nimenomaisesti ainoastaan transnuorille tarjottu tällaista työpajaa. Närkästyjät ja öyhöttäjät ovat ihan itse kaivaneet tämän tiedon esille.
Millä pätevyydellä sinä tai joku työpajanvetäjä diagnosoi jonkun hukassa olevan teinin transiksi? Tällaista diagnoosia kun ei ole mahdollista tämän ikäisille tehdä edes erityissairaanhuollon piirissä.
Hävitetäänpä tästä siis hetkeksi sana trans. Aikuiset tarjoavat lapsille työpajaa tekokalujen ja tekokalukukkaroiden tekemistä varten, hommaan kuuluu muunmuassa oikean koon neuvominen vartaloon sopivaksi. Kuka v***u lähettäisi lapsensa tällaiseen? Miten siitä tulee hyväksyttävämpää, jos kyse keskimääräistä sekaisemmista lapsista?
Miksi tosiaan lapsesta tai nuoresta tuntuu tulevan joku pikkuaikuinen, kun käytetään taikasanaa trans? Hän tietääkin täysin, mitä on, vaikka muut saman ikäiset eivät. Hänelle voidaan myös tuntemattomien aikuisten toimesta tarjota esimerkiksi tällaista työpajatoimintaa, joka muuten vaikuttaisi vähintäänkin hämärältä ja jotenkin seksuaalissävytteiseltä. Miksi näin, vaikka nämä lapsiparat ovat ehkä vielä enemmän hukassa itsensä kanssa kuin lapset yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tietoisuutta erilaisuudesta lisätään ja stigmaa poistetaan, sen parempi. Näkeehän sen näistä palstapersuistakin, että he kiihottuvat kovasti kun puhutaan lapsista. Heillä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Tämä vain alkaa kääntyä itseään vastaan. Väestötasolla oikeaa sukupuoli-identiteettikriisiä potevia aivan häviävän pieni marginaali, silti tätä tuntuu tuputettavan aivan joka välissä koko väestölle.
Eihän tätä ole tässäkään millään tavoin tuputettu koko väestölle, vaan nimenomaisesti ainoastaan transnuorille tarjottu tällaista työpajaa. Närkästyjät ja öyhöttäjät ovat ihan itse kaivaneet tämän tiedon esille.
Transdiagnoosia ei voi asettaa 13-vuotiaalle saati joku työpajaa vetävä transaktivisti. Sosiaalinen transiutus on voimakas psykologinen interventio, joka lukitsee lapsen ajattelun transsuidentiteettiin.
Ja mitenköhän helppoa on sitten yhdeksännellä luokalla, kun järki alkaa vähitellen palailla, perua ne poikatunteet ja julistaakin kaveripiirille olevansa taas tyttö?
Osapuilleen yhtä vaikeaa kuin oli ensin julistaa olevansa poika. Kui?
Ei varmasti ole jos ympärillä häseerää sateenkaarikultti.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee opi hyväksymään kehosi kurssi?
Ei ainakaan Pride-viikoilla milloinkaan. Koko aate perustuu (ei siis perustunut alun perin, huom.) siihen, että hävitetään sukupuolen käsite ja että kaikki voi olla kaikkea ja rakastaa kaikkia. Etenkin aikuiset lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tietoisuutta erilaisuudesta lisätään ja stigmaa poistetaan, sen parempi. Näkeehän sen näistä palstapersuistakin, että he kiihottuvat kovasti kun puhutaan lapsista. Heillä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Tämä vain alkaa kääntyä itseään vastaan. Väestötasolla oikeaa sukupuoli-identiteettikriisiä potevia aivan häviävän pieni marginaali, silti tätä tuntuu tuputettavan aivan joka välissä koko väestölle.
Eihän tätä ole tässäkään millään tavoin tuputettu koko väestölle, vaan nimenomaisesti ainoastaan transnuorille tarjottu tällaista työpajaa. Närkästyjät ja öyhöttäjät ovat ihan itse kaivaneet tämän tiedon esille.
Transdiagnoosia ei voi asettaa 13-vuotiaalle saati joku työpajaa vetävä transaktivisti. Sosiaalinen transiutus on voimakas psykologinen interventio, joka lukitsee lapsen ajattelun transsuidentiteettiin.
Ja mitenköhän helppoa on sitten yhdeksännellä luokalla, kun järki alkaa vähitellen palailla, perua ne poikatunteet ja julistaakin kaveripiirille olevansa taas tyttö?
Osapuilleen yhtä vaikeaa kuin oli ensin julistaa olevansa poika. Kui?
Siis siinä kaveripiirissä, jossa aiemmin huomaamaton nörttityttö transilmoituksella on kokenut sosiaalisen statuksen nousun ja huomion, jota ei muuten olisi saanut? Vai ajatteletko, että transiudesta luopumisesta on yhtä helppo ilmoittaa transporukalle kuin keppariharrastuksen lopettamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Yrpä ja Illu voisivat askarrella munakennoista tekolerssin. Reilusti liimaa, sitä ei toinna säästää!
Touko-Pouko puolestaan voisi askarrella paskarrella perseenraaputtimen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suomenkielinen sana tuolle packerille? Englanninkielinen termi etäännyttää.
Joo, siitä tulee heti trendikkäämpi ja viattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Setan ja Priden rikolliset ja saastaiset pedofiilit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!!
Uskomatonta että Helsingin kaupunki on mukana tällaisessa rikollisessa toiminnassa!
Lasten groomaamista ja pedofiliaa!😡
Helvetin oksettavat sodomiitit!!🤮🤮🤮😡😡😡
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Koko homman idea on kulttuurin arvojen muuttamisessa. Nyt kaiken pitäisi kulkea sateenkaari-ihmisoikeuksien käskyttämässä talutushihnassa, missä aikuinen saa ainoastaan kannustaa sukupuolidysforiaa transiuden suuntaan
Muu on fobiaa tai vihaa.
Repikää siitä mihin tämä maa kaatuu. Siihen ymmärretäänkö nämä tuhoagendat oikein vai uskotellaanko median patistelemana että tämä vie meitä länsimaita eteenpäin, kohti parempaa huomista täydellisine tasa-arvoineen.
Aika moni onneksi tajuaa oikean vastauksen.
Persun mukaan maa kaatuu erilaisuuden hyväksyntään 😂
Suvaitsevuuden tyrannia ei jostain kumman syystä tykkää toisinajattelijoista jotka kaikki leimataan kauheiksi fa sistipersuiksi.
Mikä vain kasvattaa koko ajan jälkimmäisiksi identifioituvien määrää. Että älkää ihmetelkö lopputulosta.
Ei meiltä löydy naista saamattomia hikikainaloita niin paljoa, että teistä sosiaalisesti kyvyttömistä olmeista olisi mitään muuta kuin haju- ja näköhaitta 😂
Täällähän sä mesoat vieläkin, Valo-Korianteri 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä Setan ja Priden rikolliset ja saastaiset pedofiilit kuuluvat vankimielisairaalaan lukkojen taakse loppuiäkseen!!
Uskomatonta että Helsingin kaupunki on mukana tällaisessa rikollisessa toiminnassa!
Lasten groomaamista ja pedofiliaa!😡
Helvetin oksettavat sodomiitit!!🤮🤮🤮😡😡😡
Hävetkää!
HÄVETKÄÄ!
Koko homman idea on kulttuurin arvojen muuttamisessa. Nyt kaiken pitäisi kulkea sateenkaari-ihmisoikeuksien käskyttämässä talutushihnassa, missä aikuinen saa ainoastaan kannustaa sukupuolidysforiaa transiuden suuntaan
Muu on fobiaa tai vihaa.
Repikää siitä mihin tämä maa kaatuu. Siihen ymmärretäänkö nämä tuhoagendat oikein vai uskotellaanko median patistelemana että tämä vie meitä länsimaita eteenpäin, kohti parempaa huomista täydellisine tasa-arvoineen.
Aika moni onneksi tajuaa oikean vastauksen.
Persun mukaan maa kaatuu erilaisuuden hyväksyntään 😂
Näitä mielenvikaisia ei kenenkään tarvitse hyväksyä.
Tämä on nyt siis sitä lasten suojelua ja kasvurauhan antamista vai? Julistaa, että nämä lapset ovat mielenvikaisia, ja heitä ei kenenkään tarvitse hyväksyä?
Niinpä, ei lasten suojelu ole teille kuin keppihevonen päästä levittämään vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Antaa hyvänen aika nuorten kokeilla. Jotkut toppaa tuossa iässä rintaliivinsä, niin miksei joku voi kokeilla topata etumustaan jos siltä tuntuu? Tässä on siis kyse tytöistä, jotka on maskuliinisia ja haluavat korostaa miehisyyttä.
Joku voikin toppailla vaikka mitä puutteelliseksi kokemaansa ruumiin osaa, ihan rauhassa ja vapaasti. Tässä kritisoidaan nyt sitä, että kouluttamattomat aikuiset tarjoavat kivaa "vertaistukea" lapsille seksuaalisuuden saralla. Tähän hommailuun tulee valtiolta tukea ja vasurit taputtaa karvaisia käsiään into piukeana.
13 vuotias on vielä lapsi. Pitäisi antaa kehorauha ja suunnata mielenkiinto johonkin muuhun kuin oman kehon puutteiden mietiskelyyn. Teinit ovat muutenkin todella herkässä vaiheessa ja tuollaiset ylimääräiset seksuualissävytteiset toimintakerhot eivät ole sopivia kasvavalle lapselle. Toki, jos oma lapsi kärsii dysforiasta tai kokee olevansa jotain muuta kuin mihin sukupuoleen on syntynyt, näitä asioita ei pidä sivuuttaa ja niistä voi käydä keskustelua sekä tarvittaessa ohjata amnattilaisavun piiriin. Mutta tällainen tekoelinten askartelu ja muu seksuaalissävyinen puuhastelu ei pitäisi kuulua 13 vuotiaan maailmaan.