Miksi ihmeessä jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65+ mies osoittaa kiinnostusta?
Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65-vuotias tai vanhempi mies osoittaa kiinnostusta.
Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin?
Jos rehellisiä ollaan, suurin osa nelikymppisten naisten ikäisistä miehistä katselee nykyään 25–35-vuotiaita naisia. Se on vain todellisuutta, vaikka joku siitä suuttuisi. Samaan aikaan 65-vuotias mies valitsee usein vapaaehtoisesti nelikymppisen naisen, vaikka hänellä olisi useimmiten myös varaa, aikaa ja mahdollisuuksia etsiä paljon nuorempaakin seuraa.
Minun mielestäni se on kohteliaisuus.
Nelikymppinen nainen saa miehiltä jatkuvasti kuulla, kuinka hän ei enää ole nuori, mutta sitten kun kokenut, elämässään menestynyt mies osoittaa kiinnostusta, vastaus onkin että “ei käy, liian vanha”. Aika erikoista logiikkaa.
Moni 65+ mies on velaton, eläke turvattu, lapset aikuisia, ei draamaa eikä tarvetta esittää mitään. Mitä tarjoaa samanikäinen mies? Avioero kesken, ex-vaimo vihainen, teini-ikäiset lapset kotona ja ikäkriisi päällä.
Jos olisin nelikymppinen nainen, pitäisin sitä suorastaan imartelevana, että eläkeikään ehtinyt mies katsoo minut edelleen parisuhdemateriaaliksi.
Mutta ehkä ongelma onkin siinä, että jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi kuin 25-vuotiaina vielä silloinkin, kun eivät ole olleet sitä vuosikymmeneen. Sitä vain ei koskaan enää oikeasti tapahdu, ja se realiteetti kannattaisi hyväksyä.
Kommentit (90)
Eläkeikään päässyt mies ei ole nuoremman naisen näkökulmasta parisuhdemateriaalia. Siksi.
Ei se jankuttamalla muutu. Kuka nuori oikeasti haluaisi papan kanssa yhteen !
Mun 60 v ystävä on koko ikänsä ollut sinkku. Aina sama juttu, hän ei halua ikäistään naista.
Lopputulos on ei ole saanut ketään.
65 v on eläkkeellä tai eläkeiässä.
40 v voi olla keskellä uranousua.
Mitä yhteistä on eläkeläispapalla ja 40
V naisella ? Jollet oo Harkimo.
Tai muuten vaan massia.
Älä kuvittele itsestään liikoja
Vierailija kirjoitti:
Ei se jankuttamalla muutu. Kuka nuori oikeasti haluaisi papan kanssa yhteen !
Sinä tässä ketjussa jankutat. Nelikymppinen ei ole enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Joo. Siskoni rakastui itseään 21 vuotta vanhempaan mieheen ja teki sille lapsen. Ei haitannut vaikka miehellä oli jo kolme aikuista lasta. Nyt siskoni on 65 ja jäänyt juuri eläkkeelle. Mies on 86... Arvatkaa ovatko he enää yhdessä
No ei, mies on varmaankin vaihtanut jo nuorempaan.
Miestä saattaa sairaalajaksolla yrittää huoneestaan karannut mummeli. Lääkärisarjassa ketterä mummeli oli niin sinnikäs, että kiipesi papan sänkyyn.
Ongelma vain oli että papalla oli jo vaimo. Mummeli toivoi eroa. Tämä on se draaman taso, mikä on ap:n todellisuutta eikä tyhjää harhaista unelmaa.
En lue koko ketjua, oksettaa taas nuo vanhat ukot.
Vastaus: koska isän ikäisten miesten huomio OKSETTAA HEITÄ ja NAISELLAKIN ON OIKEUS NAUTTIA KESÄSTÄ ja seksualisuudestaan, ei vain sinulla!!!
Vierailija kirjoitti:
Toisilla naisilla on isäkompleksi, toisilla miehillä tytärkompleksi.
Nämä voivat syntyä saman ilmiön takia...Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla naisilla on isäkompleksi, toisilla miehillä tytärkompleksi.
Nämä voivat syntyä saman ilmiön takia...Hyi.
Niinpä. Ajatelkaa nyt saatana vähän tarkemmin.
Pappa metsästää ilmaista omaishoitajaa seksi ja hotellipalveluilla, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jankuttamalla muutu. Kuka nuori oikeasti haluaisi papan kanssa yhteen !
Sinä tässä ketjussa jankutat. Nelikymppinen ei ole enää nuori.
Eläikäikäisen mielestä on, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Jos vaikka 70v mies ja 40v nainen antautuvat kuumaan kesäromanssin pyörteisiin niin ei se ole keneltäkään muulta pois.
Eihän 70v miehellä enää edes seiso, niin että se siitä kuuman kesäromanssin pyörteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Joo. Siskoni rakastui itseään 21 vuotta vanhempaan mieheen ja teki sille lapsen. Ei haitannut vaikka miehellä oli jo kolme aikuista lasta. Nyt siskoni on 65 ja jäänyt juuri eläkkeelle. Mies on 86... Arvatkaa ovatko he enää yhdessä
No ei, mies on varmaankin vaihtanut jo nuorempaan.
Väärin arvattu: siskoni vaihtoi nuorempaan. Eksä meni kyllä vielä kolmannen kerran naimisiin, tällä kertaa itsensä ikäisen daamin kanssa, mutta on jo dementoitunut.
Koska kukaan ei halua teitä vanhoja harppuja. Mene bingoon iskemään mummoja
Tuolla logiikalla nelikymppinen mies ei saisi loukkaantua, jos 65+ nainen kiinnostuu, eikä 50-vuotias mies, jos 75+ nainen lähestyy.
Mies osaa näköjään nähdä asiat vain omalta kannaltaan.
Mikähän miehiä vaivaa, kun sina jaksavat vääntää samaa asiaa. Naiset eivät suutu, mutta eivät ole kiinnostuneita 25 vuotta vanhemmasta muehestä. Aivan samoin, kun aloittajakaan ei valikoisi 80 vuotiasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän miehiä vaivaa, kun sina jaksavat vääntää samaa asiaa. Naiset eivät suutu, mutta eivät ole kiinnostuneita 25 vuotta vanhemmasta muehestä. Aivan samoin, kun aloittajakaan ei valikoisi 80 vuotiasta naista.
Se on loukkaus kun ruppanamies luulee onnistuvansa.
Emme me halua hoitaa ikääntyneitä.
No yritä käyttää järkeäsi.
Sun kaltaisten kääpien häiriköintiä me ei kaivata. Se on ällöttävää!!
Toisilla naisilla on isäkompleksi, toisilla miehillä tytärkompleksi.