Miksi ihmeessä jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65+ mies osoittaa kiinnostusta?
Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65-vuotias tai vanhempi mies osoittaa kiinnostusta.
Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin?
Jos rehellisiä ollaan, suurin osa nelikymppisten naisten ikäisistä miehistä katselee nykyään 25–35-vuotiaita naisia. Se on vain todellisuutta, vaikka joku siitä suuttuisi. Samaan aikaan 65-vuotias mies valitsee usein vapaaehtoisesti nelikymppisen naisen, vaikka hänellä olisi useimmiten myös varaa, aikaa ja mahdollisuuksia etsiä paljon nuorempaakin seuraa.
Minun mielestäni se on kohteliaisuus.
Nelikymppinen nainen saa miehiltä jatkuvasti kuulla, kuinka hän ei enää ole nuori, mutta sitten kun kokenut, elämässään menestynyt mies osoittaa kiinnostusta, vastaus onkin että “ei käy, liian vanha”. Aika erikoista logiikkaa.
Moni 65+ mies on velaton, eläke turvattu, lapset aikuisia, ei draamaa eikä tarvetta esittää mitään. Mitä tarjoaa samanikäinen mies? Avioero kesken, ex-vaimo vihainen, teini-ikäiset lapset kotona ja ikäkriisi päällä.
Jos olisin nelikymppinen nainen, pitäisin sitä suorastaan imartelevana, että eläkeikään ehtinyt mies katsoo minut edelleen parisuhdemateriaaliksi.
Mutta ehkä ongelma onkin siinä, että jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi kuin 25-vuotiaina vielä silloinkin, kun eivät ole olleet sitä vuosikymmeneen. Sitä vain ei koskaan enää oikeasti tapahdu, ja se realiteetti kannattaisi hyväksyä.
Kommentit (90)
Miksi naisen ikää ei saisi koskaan mainita, mutta miehen iästä saa tehdä pilkkaa rajattomasti?
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
25 vuotta on aika optimi ikäero rupsahtamisenkin kannalta, silloin mennään enemmän samaa tahtia.
Mene nyt helvetti harhoinesi hoitoon, pappa.
Miksi ihmeessä 65- vuotiaat miehet loukkaantuvat, kun nelikymppiset naiset eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen?
Ai nyt sä ootkin 65+, etkä 55 😃
Ihmettelen, miten mies voi kuvitella olevansa kiinnostava minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Mutta kun naiset kuitenkin elävät keskimäärin miehiä pidempään, eikö naisten kannattaisi ennemminkin katsella nuorempia miehiä? Kestäisi se parisuhdekin sitten pidempään eikä niin, että mies kupsahtaa 5 vuoden päästä.
Liikaa faktaa naisille sulatettavaksi.
Hyvä kirjoitus, kaikki eivät vain pysty hyväksymään että osittain asia on näin.
Ap, muista sitten ottaa kohteliaisuutena, kun kokenut 90-vuotias nainen osoittaa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Mutta kun naiset kuitenkin elävät keskimäärin miehiä pidempään, eikö naisten kannattaisi ennemminkin katsella nuorempia miehiä? Kestäisi se parisuhdekin sitten pidempään eikä niin, että mies kupsahtaa 5 vuoden päästä.
Ne oman ikäiset tai hieman vanhemmat miehet eivät katsele nelikymppisiä naisia vaan nuorempia
En loukkaannu, ja jos lähestyjä on kohtelias, minäkin olen.
On kuitenkin aika harhaista ajatella, että nelikymppinen olisi kiinnostunut eläkeikäisestä. Mullakin on oman ikäinen mies. Jos parisuhteen haluaa, lähellä kuolemaa oleva eläkeikäinen on huono veto.
"Minun mielestäni se on kohteliaisuus."
Mun isä oli vain 24v vanhempi mua, eli n. nelikymppisenä 65v ukon ihailu olisi ollut perverssiä! Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
🤣
Miksi tuota samaa jauhetaan täällä jatkuvasti. Itsellä on nuorempi mies enkä katsele yhtään minkään ikäisiä miehiä. Aikaisemmat nuoruuden parisuhteetkin on ollut toinen niin että minä muutaman vuoden vanhempi ja toisessa mies oli kaksi vuotta vanhempi. Ikää ei ensimmäisenä mieti kun johonkuhun ihastuu. Onkohan ap:lla joku pakkomielle tästä naiset 40v ja mies 65v. En itse tunne yhtään paria noin isolla ikäerolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
Miksi ikä on keskeisin asia, urheilullinen 65 v. on paremmassa kunnossa kun moni nelikymppinen mies.
Nyt tuli kyllä epämiellyttävän paljon faktaa yhteen viestiin