Miksi ihmeessä jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65+ mies osoittaa kiinnostusta?
Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65-vuotias tai vanhempi mies osoittaa kiinnostusta.
Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin?
Jos rehellisiä ollaan, suurin osa nelikymppisten naisten ikäisistä miehistä katselee nykyään 25–35-vuotiaita naisia. Se on vain todellisuutta, vaikka joku siitä suuttuisi. Samaan aikaan 65-vuotias mies valitsee usein vapaaehtoisesti nelikymppisen naisen, vaikka hänellä olisi useimmiten myös varaa, aikaa ja mahdollisuuksia etsiä paljon nuorempaakin seuraa.
Minun mielestäni se on kohteliaisuus.
Nelikymppinen nainen saa miehiltä jatkuvasti kuulla, kuinka hän ei enää ole nuori, mutta sitten kun kokenut, elämässään menestynyt mies osoittaa kiinnostusta, vastaus onkin että “ei käy, liian vanha”. Aika erikoista logiikkaa.
Moni 65+ mies on velaton, eläke turvattu, lapset aikuisia, ei draamaa eikä tarvetta esittää mitään. Mitä tarjoaa samanikäinen mies? Avioero kesken, ex-vaimo vihainen, teini-ikäiset lapset kotona ja ikäkriisi päällä.
Jos olisin nelikymppinen nainen, pitäisin sitä suorastaan imartelevana, että eläkeikään ehtinyt mies katsoo minut edelleen parisuhdemateriaaliksi.
Mutta ehkä ongelma onkin siinä, että jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi kuin 25-vuotiaina vielä silloinkin, kun eivät ole olleet sitä vuosikymmeneen. Sitä vain ei koskaan enää oikeasti tapahdu, ja se realiteetti kannattaisi hyväksyä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
25 vuotta on aika optimi ikäero rupsahtamisenkin kannalta, silloin mennään enemmän samaa tahtia.
VANHUSMIES rupsahti jo 25 vuotta SITTEN. Tao se tyhmään kalloosi jankuttaja-ap.
Mitä sitten? Jos vaikka 70v mies ja 40v nainen antautuvat kuumaan kesäromanssin pyörteisiin niin ei se ole keneltäkään muulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
Miksi ikä on keskeisin asia, urheilullinen 65 v. on paremmassa kunnossa kun moni nelikymppinen mies.
Paremmassa suhteessa hoitavaan lääkäriin, ei muuten paremmassa kunnossa. Te papat itse kerjäätte verta nenästä näillä jankutuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Sama asia sadannen kerran, vähän eri sanoin. Lopeta jo papparainen.
Ei pysty, on dementia. Ja vaippa haisee. Hyhhyh!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Jos vaikka 70v mies ja 40v nainen antautuvat kuumaan kesäromanssin pyörteisiin niin ei se ole keneltäkään muulta pois.
Sori, 70v mies oli kuuma 30-50 vuotta sitten. 70v on käpy, köpö ja hidas. Intohimo voi syttyä samanikäisen mummukan kanssa, papan kannattaa olla realistinen.
Antaa kaikkien kukkien kukkia omalla tyylillään. Muistakaa Dannyakin jolla on yli 60-vuotta nuorempi "omaishoitaja ;)"
Totta puhuen, koko ikäni "sillä silmällä" katsoen, leidien oli oltava aika lailla samaa ikälukkka mitä itsekkin olin.
Muutama oli sellaisen kuusi vuotta nuorempia mutta aika nopsaan liukenin niistä suhteista.
Edellinen vaimoni oli kahdeksan kuukautta nuorempi. Nykyinen kymmen kuukautta vanhempi.
Elikkä justiin ihan sopivia.
Tuollainen pari vuotta ikäeroa ei vielä haittaa, mutta kuusi vuotta on jo liikaa.
En ole koskaan ollut kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä. En kakskymppisenä, kolmekymppisenä tai nyt nelikymppisenä. Isäni täytti juuri 64, itse täytän 38. En usko että asia tulee muuttumaan tulevaisuudessakaan. Mieluummin elän sinkkuna ja nautin omanikäisten tai itseäni hieman nuorempien miesten seurasta silloin tällöin, kuin otan jonkun papparaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Jos vaikka 70v mies ja 40v nainen antautuvat kuumaan kesäromanssin pyörteisiin niin ei se ole keneltäkään muulta pois.
Sori, 70v mies oli kuuma 30-50 vuotta sitten. 70v on käpy, köpö ja hidas. Intohimo voi syttyä samanikäisen mummukan kanssa, papan kannattaa olla realistinen.
Äläpäs nyt höpöjä puhu. Vanhemmassa puussa on usein kovempi oksa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ai nyt sä ootkin 65+, etkä 55 😃
provon teho alkoi hiipumaan,niin piti lisätä ikäeroa...
Ilmeisesti 😄
Koska se on naurettavaa ja ällöttävää.
Jos limanuljaska äijänröpelö yrittää lähennellä, mä potkaisen munille.
Tai sitten sen tekee mun nuori mies.
Olen nainen 45v eikä minusta ole lainkaan mahdoton ajatus, että kumppani olisi 65v. Lähinnä mietin arjen sujuvuutta kun itse olen työelämässä vielä pitkään ja kumppani olisi eläkkeellä. Hänellä voisi käydä yksin aika pitkäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Joo. Siskoni rakastui itseään 21 vuotta vanhempaan mieheen ja teki sille lapsen. Ei haitannut vaikka miehellä oli jo kolme aikuista lasta. Nyt siskoni on 65 ja jäänyt juuri eläkkeelle. Mies on 86... Arvatkaa ovatko he enää yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Jos vaikka 70v mies ja 40v nainen antautuvat kuumaan kesäromanssin pyörteisiin niin ei se ole keneltäkään muulta pois.
Sori, 70v mies oli kuuma 30-50 vuotta sitten. 70v on käpy, köpö ja hidas. Intohimo voi syttyä samanikäisen mummukan kanssa, papan kannattaa olla realistinen.
Äläpäs nyt höpöjä puhu. Vanhemmassa puussa on usein kovempi oksa.
Vanhohen miesten röyhkeä ja paksu valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Mutta kun naiset kuitenkin elävät keskimäärin miehiä pidempään, eikö naisten kannattaisi ennemminkin katsella nuorempia miehiä? Kestäisi se parisuhdekin sitten pidempään eikä niin, että mies kupsahtaa 5 vuoden päästä.
Ne oman ikäiset tai hieman vanhemmat miehet eivät katsele nelikymppisiä naisia vaan nuorempia
Niin? Ja sen pitäisi vaikuttaa minun kiinnostukseeni jotain 65-vuotiasta kohtaan miten?
Aloittaja taitaa hakea vain jotain kaveria. Miksi naisten pitäisi hänen ystävyydestään olla kiinnostuneita?
Nainen on siinä iässä juuri vapautunut seksuaalisesti. Mikään vanha käppänä, jolla ei seiso, ei tosiaankaan kiinnosta, sori.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 45v eikä minusta ole lainkaan mahdoton ajatus, että kumppani olisi 65v. Lähinnä mietin arjen sujuvuutta kun itse olen työelämässä vielä pitkään ja kumppani olisi eläkkeellä. Hänellä voisi käydä yksin aika pitkäksi?
Minusta se on täysin mahdoton ajatus. Kollegani nai kolmekymppisenä viisikymppisen miehen. Nyt seitsemänkymppisenä hän on ysikymppisen miehensä omaishoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Joo. Siskoni rakastui itseään 21 vuotta vanhempaan mieheen ja teki sille lapsen. Ei haitannut vaikka miehellä oli jo kolme aikuista lasta. Nyt siskoni on 65 ja jäänyt juuri eläkkeelle. Mies on 86... Arvatkaa ovatko he enää yhdessä
No ei, mies on varmaankin vaihtanut jo nuorempaan.
Ei loukkaannu, työssäni geriatrian parissa törmään tähän jatkuvasti.
Kuka syttyy isänsä ikäisistä miehistä?
🇺🇦🇮🇱
Hyi, en halua isäni ikäistä miestä.
Näin.
Sitähän aloittajakin tekee päivät pääksytysten.