Miksi ihmeessä jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65+ mies osoittaa kiinnostusta?
Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65-vuotias tai vanhempi mies osoittaa kiinnostusta.
Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin?
Jos rehellisiä ollaan, suurin osa nelikymppisten naisten ikäisistä miehistä katselee nykyään 25–35-vuotiaita naisia. Se on vain todellisuutta, vaikka joku siitä suuttuisi. Samaan aikaan 65-vuotias mies valitsee usein vapaaehtoisesti nelikymppisen naisen, vaikka hänellä olisi useimmiten myös varaa, aikaa ja mahdollisuuksia etsiä paljon nuorempaakin seuraa.
Minun mielestäni se on kohteliaisuus.
Nelikymppinen nainen saa miehiltä jatkuvasti kuulla, kuinka hän ei enää ole nuori, mutta sitten kun kokenut, elämässään menestynyt mies osoittaa kiinnostusta, vastaus onkin että “ei käy, liian vanha”. Aika erikoista logiikkaa.
Moni 65+ mies on velaton, eläke turvattu, lapset aikuisia, ei draamaa eikä tarvetta esittää mitään. Mitä tarjoaa samanikäinen mies? Avioero kesken, ex-vaimo vihainen, teini-ikäiset lapset kotona ja ikäkriisi päällä.
Jos olisin nelikymppinen nainen, pitäisin sitä suorastaan imartelevana, että eläkeikään ehtinyt mies katsoo minut edelleen parisuhdemateriaaliksi.
Mutta ehkä ongelma onkin siinä, että jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi kuin 25-vuotiaina vielä silloinkin, kun eivät ole olleet sitä vuosikymmeneen. Sitä vain ei koskaan enää oikeasti tapahdu, ja se realiteetti kannattaisi hyväksyä.
Kommentit (90)
40v nainen? Parasta ennen meni jo
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä 65- vuotiaat miehet loukkaantuvat, kun nelikymppiset naiset eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen?
Muista ap ottaa kohteliaisuutena ja olla ylpeä jos 90v nainen osoittaa sinulle huomiota! Ikä on vaan numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.
Pidän nuoremmista
mummeli hyvä.....hanki uudet lukulasit tai opettele kirjoittamaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
Monet kokevat kuvottaviksi isänsä ikäisten lähentely-yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.
No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.
Mutta kun naiset kuitenkin elävät keskimäärin miehiä pidempään, eikö naisten kannattaisi ennemminkin katsella nuorempia miehiä? Kestäisi se parisuhdekin sitten pidempään eikä niin, että mies kupsahtaa 5 vuoden päästä.
Ne oman ikäiset tai hieman vanhemmat miehet eivät katsele nelikymppisiä naisia vaan nuorempia
Luulen että tuollaiset "naisia katselevat" miehet saa jatkossakin tyytyä vaan katseluun. Kuulostaa jotenkin per...volta.
Vierailija kirjoitti:
40v nainen? Parasta ennen meni jo
Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)
Nuorekkaan 65-vuotiaan kesämiehen Viagran turvottama tuppikulli pullistelee pontevasti valkoisten kesähousujen läpi treffeillä nelikymppisen leidin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v nainen? Parasta ennen meni jo
Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)
ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn
-hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.
Pidän nuoremmista
mummeli hyvä.....hanki uudet lukulasit tai opettele kirjoittamaan
Onko suositella hyvää merkkiä, sulla ap on varmaan kaihi jo leikattu?
Vierailija kirjoitti:
Nuorekkaan 65-vuotiaan kesämiehen Viagran turvottama tuppikulli pullistelee pontevasti valkoisten kesähousujen läpi treffeillä nelikymppisen leidin kanssa
Ja kakskymppisille neideille se sojottaa komeasti pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v nainen? Parasta ennen meni jo
Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)
ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn
-hopeakettu
Niin niin, ymmärretään että nelikymppiset ovat sulle nimenomaan niitä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.
Pidän nuoremmista
Voithan sinä keskenäsi pitää vaikka yksisarvisista, ei se kiellettyä ole. Aina saa haaveilla ja unelmoida.
AP koettaa epätoivoisesti vakuuttaa naisia että hänen halunsa on oikein ja kyllä hänen kuuluu saada 25 vuotta nuorempi nainen itselleen hoitajaksi. Turha luulla että täällä jankkaamalla saisit naisen.
Ap sinun ainoa mahdollisuutesi on ikäiseksi nainen tai olla yksin. Täällä palstalla kun jankkaat asiaasi niin sitä enemmän naiset inhoavat vanhojen ukkojen yritystä itseään 25 vuotta nuoremmille tuolla oikeassa elämässäkin. Oikein korostaa miten tyhmiä vanhat ukot ovat kun lähestyvät itseään merkittävästi nuorempia.
Vanhaa ukkoa en ottaisi ikinä. En ole vielä päälle 40, mutta tuskinpa silloinkaan olisin niiiiin epätoivoinen. =)
Elämä on muutenkin parempaa ilman miestä. Saa elää vapaasti omannäköistään elämää, matkustella minne haluaa itse jne.
Provohan tämä spammaaja onkin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ai nyt sä ootkin 65+, etkä 55 😃
provon teho alkoi hiipumaan,niin piti lisätä ikäeroa...
Olen 38v mies ja katselen +-10vuotta noin kelpaa vanhempikin jos hyvin toimeen tullaan. Puhu vain omasta puolestasi ap. Elä meidän muitten miesten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v nainen? Parasta ennen meni jo
Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)
ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn
-hopeakettu
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ei +65 mies itsekään innostunut jos äitinsä ikäiset naiset osoittavat kiinnostusta.
Sama asia sadannen kerran, vähän eri sanoin. Lopeta jo papparainen.
Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.
Pidän nuoremmista