Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65+ mies osoittaa kiinnostusta?

Vierailija
25.06.2026 |

Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut nelikymppiset naiset loukkaantuvat siitä, jos 65-vuotias tai vanhempi mies osoittaa kiinnostusta.

Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin?

Jos rehellisiä ollaan, suurin osa nelikymppisten naisten ikäisistä miehistä katselee nykyään 25–35-vuotiaita naisia. Se on vain todellisuutta, vaikka joku siitä suuttuisi. Samaan aikaan 65-vuotias mies valitsee usein vapaaehtoisesti nelikymppisen naisen, vaikka hänellä olisi useimmiten myös varaa, aikaa ja mahdollisuuksia etsiä paljon nuorempaakin seuraa.

Minun mielestäni se on kohteliaisuus.

Nelikymppinen nainen saa miehiltä jatkuvasti kuulla, kuinka hän ei enää ole nuori, mutta sitten kun kokenut, elämässään menestynyt mies osoittaa kiinnostusta, vastaus onkin että “ei käy, liian vanha”. Aika erikoista logiikkaa.

Moni 65+ mies on velaton, eläke turvattu, lapset aikuisia, ei draamaa eikä tarvetta esittää mitään. Mitä tarjoaa samanikäinen mies? Avioero kesken, ex-vaimo vihainen, teini-ikäiset lapset kotona ja ikäkriisi päällä.

Jos olisin nelikymppinen nainen, pitäisin sitä suorastaan imartelevana, että eläkeikään ehtinyt mies katsoo minut edelleen parisuhdemateriaaliksi.

Mutta ehkä ongelma onkin siinä, että jotkut naiset haluavat tulla kohdelluiksi kuin 25-vuotiaina vielä silloinkin, kun eivät ole olleet sitä vuosikymmeneen. Sitä vain ei koskaan enää oikeasti tapahdu, ja se realiteetti kannattaisi hyväksyä.


 

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.

Pidän nuoremmista

Vierailija
22/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v nainen? Parasta ennen meni jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 65- vuotiaat miehet loukkaantuvat, kun nelikymppiset naiset eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen?

Muista ap ottaa kohteliaisuutena ja olla ylpeä jos 90v nainen osoittaa sinulle huomiota! Ikä on vaan numeroita.

Vierailija
24/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.

Pidän nuoremmista

mummeli hyvä.....hanki uudet lukulasit tai opettele kirjoittamaan

Vierailija
25/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.

Monet kokevat kuvottaviksi isänsä ikäisten lähentely-yritykset.

Vierailija
26/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisen pitäisi olla kiinnostunut itseään 25 vuotta vanhemmasta miehestä? Oli sillä naisella sitten ikää 20, 40 tai 60, ihan sama.

No jos haluaa parisuhteen. Ei tietenkään ole pakko.

Mutta kun naiset kuitenkin elävät keskimäärin miehiä pidempään, eikö naisten kannattaisi ennemminkin katsella nuorempia miehiä? Kestäisi se parisuhdekin sitten pidempään eikä niin, että mies kupsahtaa 5 vuoden päästä.

Ne oman ikäiset tai hieman vanhemmat miehet eivät katsele nelikymppisiä naisia vaan nuorempia

Luulen että tuollaiset "naisia katselevat" miehet saa jatkossakin tyytyä vaan katseluun. Kuulostaa jotenkin per...volta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v nainen? Parasta ennen meni jo

Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)

Vierailija
28/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaan 65-vuotiaan kesämiehen Viagran turvottama tuppikulli pullistelee pontevasti  valkoisten kesähousujen läpi treffeillä nelikymppisen leidin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v nainen? Parasta ennen meni jo

Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)

ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn

-hopeakettu

Vierailija
30/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.

Pidän nuoremmista

mummeli hyvä.....hanki uudet lukulasit tai opettele kirjoittamaan

Onko suositella hyvää merkkiä, sulla ap on varmaan kaihi jo leikattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekkaan 65-vuotiaan kesämiehen Viagran turvottama tuppikulli pullistelee pontevasti  valkoisten kesähousujen läpi treffeillä nelikymppisen leidin kanssa

Ja kakskymppisille neideille se sojottaa komeasti pystyssä

Vierailija
32/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v nainen? Parasta ennen meni jo

Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)

ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn

-hopeakettu

Niin niin, ymmärretään että nelikymppiset ovat sulle nimenomaan niitä nuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n66v enkä olidi ollenkaan innoissani 65v:n huomiosta.

Pidän nuoremmista

Voithan sinä keskenäsi pitää vaikka yksisarvisista, ei se kiellettyä ole. Aina saa haaveilla ja unelmoida.

Vierailija
34/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP koettaa epätoivoisesti vakuuttaa naisia että hänen halunsa on oikein ja kyllä hänen kuuluu saada 25 vuotta nuorempi nainen itselleen hoitajaksi. Turha luulla että täällä jankkaamalla saisit naisen. 

 

Ap sinun ainoa mahdollisuutesi on ikäiseksi nainen tai olla yksin. Täällä palstalla kun jankkaat asiaasi niin sitä enemmän naiset inhoavat vanhojen ukkojen yritystä itseään 25 vuotta nuoremmille tuolla oikeassa elämässäkin. Oikein korostaa miten tyhmiä vanhat ukot ovat kun lähestyvät itseään merkittävästi nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa ukkoa en ottaisi ikinä. En ole vielä päälle 40, mutta tuskinpa silloinkaan olisin niiiiin epätoivoinen. =)

 

Elämä on muutenkin parempaa ilman miestä. Saa elää vapaasti omannäköistään elämää, matkustella minne haluaa itse jne.

 

Provohan tämä spammaaja onkin. 

Vierailija
36/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ai nyt sä ootkin 65+, etkä 55 😃 

provon teho alkoi hiipumaan,niin piti lisätä ikäeroa...

Vierailija
37/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v mies ja katselen +-10vuotta noin kelpaa vanhempikin jos hyvin toimeen tullaan. Puhu vain omasta puolestasi ap. Elä meidän muitten miesten puolesta.

Vierailija
38/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v nainen? Parasta ennen meni jo

Ja siltikään eivät kiinnostu papparaisista. Mahtaa harmittaa ;)

ei harmita, keskityn vain nuorten naisten vikittelyyn

-hopeakettu

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
39/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei +65 mies itsekään innostunut jos äitinsä ikäiset naiset osoittavat kiinnostusta.

Vierailija
40/90 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia sadannen kerran, vähän eri sanoin. Lopeta jo papparainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi