Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireinen, esimerkiksi ruuhkavuosien työ- ja lapsiperherumbassa on kätevää jos juomat saa ruokien lisäksi kotiovelle eikö tarvitse aikatauluttaa tuntien ostosreissua sitä varten.
Äkkiähän sitä töistä tullessa kauppaan piipahtaa?
Onneksi ei ole nalkuttavaa akkaa joka moittii yhdestäkin tölkistä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona voin vastaanottaa pullon lyhyesti krapulapäivänä jollon kunto ei riitä alkoon asti.
Kiitos kun saan juoda rauhassa.
Tilauksesta toimitukseen on vähintään 24 tuntia. Haa, haa...
Onko ollut alkoholisti lähipiirissä, vai mitä iloa saat siitä ettei joku noubadi saa juomiaan? Ei mene järkeen se, että mitä muille kuuluu mitä kukakin tilaa ja koska. Joten kertoisitko pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona voin vastaanottaa pullon lyhyesti krapulapäivänä jollon kunto ei riitä alkoon asti.
Kiitos kun saan juoda rauhassa.
Tilauksesta toimitukseen on vähintään 24 tuntia. Haa, haa...
Onko ollut alkoholisti lähipiirissä, vai mitä iloa saat siitä ettei joku noubadi saa juomiaan? Ei mene järkeen se, että mitä muille kuuluu mitä kukakin tilaa ja koska. Joten kertoisitko pointtisi?
Suomi on juurikin tuollaisten vittumaisten nillittäjien maa, ikävä kyllä.
Kaltaisensa saavat orgasmin aina kun onnistuvat haittaamaan kunnon ihmisen elämää.
Juoppo tietysti.Meille ei tuo huonoja,kukaan muukaan niitä tuonnu ei tuo nytkään,eikä niitä oo edes haettu.Se on helppoo kun joka marketeis olis alko.
Jos vaikka järjestää juhlia eikä ole autoa. Julkisilla on aika hankala kuskata isompaa määrää juomia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Lihomista lisää tiedossa Suomeen. Edes kaupassa jakseta käydä. Surkeaa!
Mulla on 10km kauppaan ja 15 sellaseen jossa viitsii käydä, siellä se alkokin. Niille ostoksille ja mun liikunnalle on ihan sama haenko mä autolla vai odotanko kotona kaupan kuljetusta.
En ole tutustunut aiheeseen, mutta itse voisin joskus tilata pari pulloa lempparikuohariani kotiin. Siksi, että ei meillä ole Alkoa lähimaillakaan, ja kaupasta ei lemppariani saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka järjestää juhlia eikä ole autoa. Julkisilla on aika hankala kuskata isompaa määrää juomia kotiin.
Meinasin just tulla kirjoittamaan samaa. Se sama ihminen todennäköisesti tilaa myös kaikki tarjottavien raaka-aineet Citymarketista tai Prismasta kotiinkuljetuksella. Mä olen tainnut viimeksi vuonna 2017 käydä moneen kertaan bussilla kauppakeskuksessa raahatakseni sieltä satsin kerrallaan raaka-aineita meidän sukujoulun jouluruokiin. Sen jälkeen olen joka vuosi tilannut Citymarketista kotiinkuljetuksella. Joku ystävällinen palstalainen vinkkasi mulle kevättalvella 2020, että Saksasta saa tilattua viinit pääsiäispöytään kotiinkuljetuksella. Ja niin tilasin, mutta samalla sitten myös vappulounaan, juhannuksen, kekrin, itsenäisyyspäivän sekä joulun viinit. Kätevää. Nyt en ole kyllä muutamaan vuoteen enää tilannut, koska 3 vuotta sitten päätin, että en enää järjestä mitään sukujuhlia kotonani. Jos jotain järjestän, niin ravintolassa sitten.
Minulle maistuu olut mutten aatellut tilata, juomat saa samalla reissulla kun marketin ohi ajaa, tai muuten käy kaupassa. Älytön metelinnosto asiasta, alkoholin käyttö vähentynyt ja vähenee entisestään kun hinnat nousee. Nuorisokaan ei enää juo mikä on hyvä asia, eikä tämä muutos tule mitään muuttamaan, kulutus ehkä vähenee vieläkin entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Arkiliikunta vähenee, jos ostokset kannetaan kotiin. Ennen käveltiin Alkoon, nyt tarvitsee vain istua kotona.
Päinvastoin. On aikaa käydä kunnon lenkillä, kun tilaa kotii kuljetuksena kaikki.
Onhan se kätevää, jos ruokaostosten kanssa voi tilata verkkokaupasta pikkupullon viiniä ruoanlaittoon tai sikspäkin siideriä/lonkeroa/olutta. Viinit tilaan jo nyt suoraan tilalta Bordeaux'sta. Viinaa en tarvitse.
Mä tilaan ruuatkin kotiinkuljetuksella, miksen juomiakin. Ei tarvii enää lähteä senkään takia mihinkään, vaan voin aloittaa linnoittautumiseni - hiprakassa.
Tavallinen perheenäiti, joka järjestää illanistujaisia kerran kuussa.
Nyt on erehdytty, ei ihmiset / kansa ole alkoholia kotiinkuljetettuna halunnut.
Vaan hallitus on päättänyt sellaisesta. Turha miettiä kuka sitä halusi.
Kuka halusi taksilain, Kuka mitä kuka tätä, kuka tukea Unkariin sotaa, kuka mitä kuka tätä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle maistuu olut mutten aatellut tilata, juomat saa samalla reissulla kun marketin ohi ajaa, tai muuten käy kaupassa. Älytön metelinnosto asiasta, alkoholin käyttö vähentynyt ja vähenee entisestään kun hinnat nousee. Nuorisokaan ei enää juo mikä on hyvä asia, eikä tämä muutos tule mitään muuttamaan, kulutus ehkä vähenee vieläkin entisestään.
Mutta silti kuitenkin ennustetaan taas kerran rappioyhteiskuntaa, suurkulutusta, maailmanloppua, tms. pahuutta. Mitä ei tälläkään kertaa tule, vaikka alkoholilakia höllennettin.
Ihan tavallinen ihminen. Saksasta saa kerralla edullisesti kaikki juomat kotiin. Ei tarvitse tosiaankaan kerralla juoda ja vieraillekin tarjotaan. Viimeksi ostin viiniä, olutta ja siideriä kesäksi.
Toivottavasti siinä kotiinkuljetuskulkupelissä lukee mahdollisimman näyttävästi "Viinuri" tai "Alkomobiili" tai jotain muuta vastaavaa.
Kotiintuonti on jotain 6e kerta, kyllä pron kannattaa ottaa Wolt+ käyttöön, kun joka päivä tilaa laatikollisen, muuten menee turhaan polttoaineisiin rahaa, sekä hyvää juoma-aikaa.