Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kiireinen, esimerkiksi ruuhkavuosien työ- ja lapsiperherumbassa on kätevää jos juomat saa ruokien lisäksi kotiovelle eikö tarvitse aikatauluttaa tuntien ostosreissua sitä varten.
Äkkiähän sitä töistä tullessa kauppaan piipahtaa?
Lestadiolaiset sekä muut tekopyhät kaappijuopot. Rotait sekä rehtorit.
Vierailija kirjoitti:
Kotona voin vastaanottaa pullon lyhyesti krapulapäivänä jollon kunto ei riitä alkoon asti.
Kiitos kun saan juoda rauhassa.
Tilauksesta toimitukseen on vähintään 24 tuntia. Haa, haa...
Vierailija kirjoitti:
En jaksa raahata Alkosta viinipullollisia meidän ystäväpiirin viinimaistelu-illallisille ja juhlajuomia meidän juhlatilaisuuksiin, sekä gourmet-viikonloppuruokiamme varten, joten hyvä että saa laajempaa valikoimaa tilattua muualta EU:sta jatkossa. Kuljetuksineen, ettei tarvitse Alkojen parkkipaikoilla tungeksia.
Et jaksa? Oletko tarkistanut veriarvosi?
Persut, kokkareet sekä muut fassarit.
Alkoholisteja ei alkoholin saanti aikaisemminkaan haitannut, kuljetuksen hoiti trokarit tai romanit. Kuljetus laki tulee vähentämään rattijuoppojen määrää kun ei tarvitse humalassa tai krapulassa lähteä ajamaan Alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.
Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä.
Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.
Eri ihmisillä on niin erilaiset elämät. Jotkut eivät koskaan pidä juhlia, joissa tarvittaisiin 20 viinipulloa tai suuret määrät ruokaa.
Jos esim. äiti ja isä hankkivat ruoat ja juomat vain lapsilleen ja itselleen.
Koita rauhoittua nyt vähän. Moni meistä muista kykenee kohtuukäyttöön, vaikket sinä siihen pysty.
Koko viinojen nettikauppalaki säädettiin siksi että ne jotka tilaavat ulkomailta viinaa saavat nyt laillisesti tilata ja jättää verot maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Koko viinojen nettikauppalaki säädettiin siksi että ne jotka tilaavat ulkomailta viinaa saavat nyt laillisesti tilata ja jättää verot maksamatta.
Ja Alkosta kotiinkuljettaminen piti sallia juuri sen ulkomaisen nettikaupan sallimisen takia. Vaikka kukaan ei tilaisi Alkosta viinaa kotiin.
Autottomana voisin luvitella tilaavani kotiin alkoholia, jos olisi isommat juhlat tulossa.
Paljonkohan tuo kotiinkuljetus mahtaa maksaa. Alkosta siis. Ruokakaupan kotiinkuljetushinnat tiedänkin jo.
Pointti tässä on se, että ihmisten kuuluu elää maailmassa jossa he ihan itse saavat valita käyvätkö itse viinakaupassa, tuodaanko alkoholi heidän kotiovelleen vai ovatko tyystin juomatta.
Mikään palavasilmäinen satuolentoja totena pitävä "kristitty" ei sitä päätä!
Muualla maailmassa muuten supermarketeista saa alkoholia siinä kuin muutakin tavaraa eikä siinä ole mitään ihmeellistä...
Kun leikataan sotepalveluista ja arkipyhistäkin pitäisi luopua, niin onko alkoholin kotiinkuljetus tarkoitettu jotenkin kompensoimaan noita muita muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Pointti tässä on se, että ihmisten kuuluu elää maailmassa jossa he ihan itse saavat valita käyvätkö itse viinakaupassa, tuodaanko alkoholi heidän kotiovelleen vai ovatko tyystin juomatta.
Mikään palavasilmäinen satuolentoja totena pitävä "kristitty" ei sitä päätä!
Muualla maailmassa muuten supermarketeista saa alkoholia siinä kuin muutakin tavaraa eikä siinä ole mitään ihmeellistä...
Maassa maan tavalla.
Olen käsittänyt että tämä on varsinkin kokoonmuksen toive että kotiinkuljetus mahdollistuu. Eli ehkä semmoinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti tässä on se, että ihmisten kuuluu elää maailmassa jossa he ihan itse saavat valita käyvätkö itse viinakaupassa, tuodaanko alkoholi heidän kotiovelleen vai ovatko tyystin juomatta.
Mikään palavasilmäinen satuolentoja totena pitävä "kristitty" ei sitä päätä!
Muualla maailmassa muuten supermarketeista saa alkoholia siinä kuin muutakin tavaraa eikä siinä ole mitään ihmeellistä...
Maassa maan tavalla.
Heh, se maan tapa on ollut kymmeniä vuosia juurikin tuo ärsyttävä holhous. :D
Ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.
Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä.
Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.
Eri ihmisillä on niin erilaiset elämät. Jotkut eivät koskaan pidä juhlia, joissa tarvittaisiin 20 viinipulloa tai suuret määrät ruokaa.
Jos esim. äiti ja isä hankkivat ruoat ja juomat vain lapsilleen ja itselleen.
Kyllä jotkut siinäkin tilanteessa käyttävät kotiinkuljetusta. On se jonkun nelihenkisenkin perheen viikon ruoat ja juomat aikamoinen kantolasti, jos ei autoa ole.
Juuri äsken kun oli kaupoissa niin pahat juhannusruuhkat ettei parkkiin mahtunut, niin voisin hyvin kuvitella itse tilaavani niin ruuat kuin juomat joskus kotiin.
Minulle on tuttava saarnannut absolutismin kiroista, kun olen kertonut hänelle alkoholin terveysriskeistä. Suvussani alkoholismi on ollut etenkin miesten kirous. Absolutisti en kuitenkaan ole.