Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina

Vierailija
24.06.2026 |

?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen "ihminen" ulisee täällä turhien säännösten purkamisesta. Ja alkoholin kulutus on itse asiassa laskenut sen jälkeen kun 8 prossaset tuli ruokakuppoihin. 

Tyhmän kanssa ei kannata väitellä, umpityhmän kanssa se on jopa mahdotontakin. Mutta ooksä koskaan miettinyt, että yhteiskunta tarkoittaa yhteisesti sovittuja sääntöjä? Niin, että ne hyödyttävät kaikkia. Kuten sanottu, vain alkoholisti huolestuu viinan riittämisestä. Sinä näköjään et vain huolestunut, vaan jouduit ihan pakokauhun valtaan? 

Vierailija
62/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja juhlia varten tilaan mieluummin kotiin kuljetettuna, ja edullisemmasta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen "ihminen" ulisee täällä turhien säännösten purkamisesta. Ja alkoholin kulutus on itse asiassa laskenut sen jälkeen kun 8 prossaset tuli ruokakuppoihin. 

Alkoholin kulutuksen "laskeminen" johtuu vaan aivan älyttömästä alkoholiverosta, jonka vuoksi ihmiset tilaa ulkomailta tai käy Tallinnassa hakemassa. Tämä oli nyt joku hallituksen paniikkiratkaisu saada ihmiset juomaan enemmän kotimaasta ostettua alkoholia.

Vierailija
64/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen odottanut, että ei tarvitse bussissa raahaata painavia pulloja. Haluan että kotona on aina viiniä varalla kun haluan juoda pari lasia. Tilaan välillä myös ruokaa kotiin reilummin ja varastoon. 

Vierailija
65/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on hyvä ajan hallinnassa.

Vierailija
66/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellainen, joka muutenkin tilaa ruokatilauksen kotiinsa. Esim. meillä tilataan säännöllisesti isompi ruokatilaus kotiin. Tulevaisuudessa siihen saa saunaoluetkin. Tähän mennessä ei ole saanut edes ykköskaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen juopo 

Vierailija
68/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.

Tämä. Helppoa juoda, kun ei tarvii edes kotoa poistua. Kyllä viina virtaa ja ongelmat lisääntyy. 

Mitäs ongelmia siitä tulee kun juopot juo ykisn kotonaan eikä poistu minnekään. Naapurit sitten soittaa siivouspartion kun kalmo haisee rapukäytävässä ja ikkuna on mustanaan kärpäsiä.

Monella juopolla on kotona lapsia.

Eikö Kukaan ajattele Lapsia!!! Kun joutuu Alkosta itse hakemaan sen pullon, niin lapset ei näe silloin ollenkaan juomista. Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen, esimerkiksi ruuhkavuosien työ- ja lapsiperherumbassa on kätevää jos juomat saa ruokien lisäksi kotiovelle eikö tarvitse aikatauluttaa tuntien ostosreissua sitä varten.

Vierailija
70/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.

Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä. 

Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.

Ne on kaikki aloittajan omia kommentteja.

Juu, joku oman elämänsä marttyyri täällä vetää nyt mielipidevaikutuskampanjaansa. Veikkaan että entinen juoppo, nykyisin uskovainen. Ei ole vieläkään ymmärtänyt omaa rooliaan alkoholismissaan, vaan ulkoisesti selitykseksi löytyi viinapiru joka lymyää jokaisen pullon pohjalla ja vääjäämättä vie mukanaan jokaisen uhrinsa turmioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samanlainen joka tilaa ruuatkin .

Ja näitähän en voi käsittää?!😡

Vierailija
72/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samanlainen joka tilaa ruuatkin .

Ja näitähän en voi käsittää?!😡

Ohoh, ja oikein vihanaaman kera. Mitä se sun takapuolta kutittaa jos muut tilaavat kotiin ruokaa tai alkoholia? Ei kuulu sinulle pätkän vertaa.

Vierailija
74/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka viinaa oikeasti haluavat kyllä sitä jostain löytävät, vaikka pyhänä keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, jolta on lähtenyt kortti. Eli suurin osa PS:n kansanedustajista  ja valtuutetuista. Mut ne raukat ei tajua, ettei tähän tarkoitukseen kuljetuspalvelua perusteta, eikä Woltti kuljeta peräkylille.

Seinähullu

Vierailija
76/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen rapajuoppo, jonka kunto ei riitä viinakaupalla asioimiseen.

Hah, vässykkä vastusti lakia, mutta ei auttanu

Vierailija
77/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi laki on voimassa eikä se enää muutu vaikka te täällä sanoisitte mitä.

Vierailija
78/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa raahata Alkosta viinipullollisia meidän ystäväpiirin viinimaistelu-illallisille ja juhlajuomia meidän juhlatilaisuuksiin, sekä gourmet-viikonloppuruokiamme varten, joten hyvä että saa laajempaa valikoimaa tilattua muualta EU:sta jatkossa. Kuljetuksineen, ettei tarvitse Alkojen parkkipaikoilla tungeksia.

Vierailija
79/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa, joten en varmaan tilaa jatkossakaan.🥺

Vierailija
80/99 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihmnen, joka on rapjouppo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä