Millainen ihmnen haluaa viinat kotiinkuljetettuina
Kommentit (99)
Isoja juhlia varten tilaan mieluummin kotiin kuljetettuna, ja edullisemmasta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen "ihminen" ulisee täällä turhien säännösten purkamisesta. Ja alkoholin kulutus on itse asiassa laskenut sen jälkeen kun 8 prossaset tuli ruokakuppoihin.
Alkoholin kulutuksen "laskeminen" johtuu vaan aivan älyttömästä alkoholiverosta, jonka vuoksi ihmiset tilaa ulkomailta tai käy Tallinnassa hakemassa. Tämä oli nyt joku hallituksen paniikkiratkaisu saada ihmiset juomaan enemmän kotimaasta ostettua alkoholia.
Tätä olen odottanut, että ei tarvitse bussissa raahaata painavia pulloja. Haluan että kotona on aina viiniä varalla kun haluan juoda pari lasia. Tilaan välillä myös ruokaa kotiin reilummin ja varastoon.
Sellainen, joka on hyvä ajan hallinnassa.
Esimerkiksi sellainen, joka muutenkin tilaa ruokatilauksen kotiinsa. Esim. meillä tilataan säännöllisesti isompi ruokatilaus kotiin. Tulevaisuudessa siihen saa saunaoluetkin. Tähän mennessä ei ole saanut edes ykköskaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta juuwwaan viinaa joka päivä.
Tämä. Helppoa juoda, kun ei tarvii edes kotoa poistua. Kyllä viina virtaa ja ongelmat lisääntyy.
Mitäs ongelmia siitä tulee kun juopot juo ykisn kotonaan eikä poistu minnekään. Naapurit sitten soittaa siivouspartion kun kalmo haisee rapukäytävässä ja ikkuna on mustanaan kärpäsiä.
Monella juopolla on kotona lapsia.
Eikö Kukaan ajattele Lapsia!!! Kun joutuu Alkosta itse hakemaan sen pullon, niin lapset ei näe silloin ollenkaan juomista. Eiku...
Kiireinen, esimerkiksi ruuhkavuosien työ- ja lapsiperherumbassa on kätevää jos juomat saa ruokien lisäksi kotiovelle eikö tarvitse aikatauluttaa tuntien ostosreissua sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen määrä ihan outoja kommentteja alkoholisteista ja laiskoista.
Onko ruoan kotiinkuljetuksellakin tilaava laiska ja ylensyövä.
Olen ajatellut, että näillä kotiinkuljetuksilla helpotetaan kiireisen ihmisen elämää. Ja kun kaikilla ei ole autoakaan. Itselläni ei ole autoa, niin voisin kuvitella, että jos pitäisin jotkut juhlat ja tarvitsisin vaikka parikymmentä viinipulloa, niin olisi ihan kiva saada niille kotiinkuljetus.
Ne on kaikki aloittajan omia kommentteja.
Juu, joku oman elämänsä marttyyri täällä vetää nyt mielipidevaikutuskampanjaansa. Veikkaan että entinen juoppo, nykyisin uskovainen. Ei ole vieläkään ymmärtänyt omaa rooliaan alkoholismissaan, vaan ulkoisesti selitykseksi löytyi viinapiru joka lymyää jokaisen pullon pohjalla ja vääjäämättä vie mukanaan jokaisen uhrinsa turmioon.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samanlainen joka tilaa ruuatkin .
Ja näitähän en voi käsittää?!😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samanlainen joka tilaa ruuatkin .
Ja näitähän en voi käsittää?!😡
Ohoh, ja oikein vihanaaman kera. Mitä se sun takapuolta kutittaa jos muut tilaavat kotiin ruokaa tai alkoholia? Ei kuulu sinulle pätkän vertaa.
Ne jotka viinaa oikeasti haluavat kyllä sitä jostain löytävät, vaikka pyhänä keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti, jolta on lähtenyt kortti. Eli suurin osa PS:n kansanedustajista ja valtuutetuista. Mut ne raukat ei tajua, ettei tähän tarkoitukseen kuljetuspalvelua perusteta, eikä Woltti kuljeta peräkylille.
Seinähullu
Vierailija kirjoitti:
Sellainen rapajuoppo, jonka kunto ei riitä viinakaupalla asioimiseen.
Hah, vässykkä vastusti lakia, mutta ei auttanu
Uusi laki on voimassa eikä se enää muutu vaikka te täällä sanoisitte mitä.
En jaksa raahata Alkosta viinipullollisia meidän ystäväpiirin viinimaistelu-illallisille ja juhlajuomia meidän juhlatilaisuuksiin, sekä gourmet-viikonloppuruokiamme varten, joten hyvä että saa laajempaa valikoimaa tilattua muualta EU:sta jatkossa. Kuljetuksineen, ettei tarvitse Alkojen parkkipaikoilla tungeksia.
Minulla ei ole rahaa, joten en varmaan tilaa jatkossakaan.🥺
Sellainen ihmnen, joka on rapjouppo
Tyhmän kanssa ei kannata väitellä, umpityhmän kanssa se on jopa mahdotontakin. Mutta ooksä koskaan miettinyt, että yhteiskunta tarkoittaa yhteisesti sovittuja sääntöjä? Niin, että ne hyödyttävät kaikkia. Kuten sanottu, vain alkoholisti huolestuu viinan riittämisestä. Sinä näköjään et vain huolestunut, vaan jouduit ihan pakokauhun valtaan?