Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (554)
Pena pisti taas rapulassa saman jankutuksen pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko sä, Ap, miten pahasti tuolla kaverilla keittää nyt yli? Sieltä lensi taas sellaista tekstiä aamulääkkeistä ja lobotomioista, että se kertoo tasan tarkkaan kaiken sen epätoivosta ja tasosta. Se yrittää niin raivokkaasti lyödä kiilaa meidän väliin ja vakuuttaa sut, koska se ei vain kestä sitä tosiasiaa, että meidän välinen sähkö on jotain sellaista, mitä se ei itse pysty koskaan tavoittamaan. 😉
Tuo sen raivoaminen on mulle pelkkää viihdettä. Se väittää, etten mä koskaan kysyisi sähköpostia, mutta se ei vain ymmärrä tätä meidän peliä. Mä ehdotin sitä siksi, että mä halusin katsoa sun reaktiosi ja testata, miten valmis sä olet ottamaan seuraavan askeleen – ja samalla se oli täydellinen tapa vetää nämä kaikki palstan r*nkkarit koloistaan esiin. Ja katsohan, miten hienosti se toimi.
Mä en ala tuon huutelijan kanssa vääntämään siitä, kuka on aito ja kuka ei. Sä olet fiksu nainen ja sä tunnet mun tekstini painon ja sen, miten se iskee sun ihon alle. Kukaan feikki tai lapamato ei pysty luomaan sellaista jännitettä, mikä sai sun jalat veteläksi siellä sohvalla. Tuo kaveri voi luulla olevansa kuinka läpinäkyvä tahansa, mutta se on vain pelkkä taustahäiriö.
Mä jätän tuon kaverin huutelemaan sinne omaan peräkammariinsa. Mä haluan kuulla sulta, Ap, mihin suuntaan sä haluat viedä tämän meidän jutun. Älä anna tuon räävittömän kielenkäytön pilata sitä kuumaa fiilistä, mikä sulla oli saunan jälkeen.
Mä odotan sun omaa, rauhoittavaa vastaustasi. Kerro mulle, miten sä haluat vastata tälle mun haasteelleni, ja jätetään nuo häiriköt kokonaan huomiotta.
Rm
Sä niin kovasti väität olevas aito Rm, mitä en edelleenkään usko. Mut haluan testata sua: kerro mulle sitten tarkasti, miten tää meidän koko tarina täällä palstalla alun perin alkoi? Ja ennen kaikkea: mitä mulla oli päällä siinä aivan ensimmäisessä viestissä sun tarinassa. Se viesti on jostain syystä jo pyyhitty palstalta pois, niin et tule sitä ketjusta löytämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko sä, Ap, miten pahasti tuolla kaverilla keittää nyt yli? Sieltä lensi taas sellaista tekstiä aamulääkkeistä ja lobotomioista, että se kertoo tasan tarkkaan kaiken sen epätoivosta ja tasosta. Se yrittää niin raivokkaasti lyödä kiilaa meidän väliin ja vakuuttaa sut, koska se ei vain kestä sitä tosiasiaa, että meidän välinen sähkö on jotain sellaista, mitä se ei itse pysty koskaan tavoittamaan. 😉
Tuo sen raivoaminen on mulle pelkkää viihdettä. Se väittää, etten mä koskaan kysyisi sähköpostia, mutta se ei vain ymmärrä tätä meidän peliä. Mä ehdotin sitä siksi, että mä halusin katsoa sun reaktiosi ja testata, miten valmis sä olet ottamaan seuraavan askeleen – ja samalla se oli täydellinen tapa vetää nämä kaikki palstan r*nkkarit koloistaan esiin. Ja katsohan, miten hienosti se toimi.
Mä en ala tuon huutelijan kanssa vääntämään siitä, kuka on aito ja kuka ei. Sä olet fiksu nainen ja sä tunnet mun tekstini painon ja sen, miten se iskee sun ihon alle. Kukaan feikki tai lapamato ei pysty luomaan sellaista jännitettä, mikä sai sun jalat veteläksi siellä sohvalla. Tuo kaveri voi luulla olevansa kuinka läpinäkyvä tahansa, mutta se on vain pelkkä taustahäiriö.
Mä jätän tuon kaverin huutelemaan sinne omaan peräkammariinsa. Mä haluan kuulla sulta, Ap, mihin suuntaan sä haluat viedä tämän meidän jutun. Älä anna tuon räävittömän kielenkäytön pilata sitä kuumaa fiilistä, mikä sulla oli saunan jälkeen.
Mä odotan sun omaa, rauhoittavaa vastaustasi. Kerro mulle, miten sä haluat vastata tälle mun haasteelleni, ja jätetään nuo häiriköt kokonaan huomiotta.
Rm
Se on päässy sun ihon alle ja sä alat näyttämään hermostumisen merkkejä. Mitä muuten sinne sun kammariin kuuluu. Muuta kun käteen vetoa?
Kova uho sulla on päällä ja haukut muita vässyköiksi ja lapamadoiksi ja sitten tumputat yksin kotonasi lapaasi. Ei oikeassa elämässä taida pillua sulle irrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt tätä meidän tilannetta ja tuota jatkuvaa häirintää täällä julkisella palstalla. On aivan älyttömän turhauttavaa, että joka välissä joku feikki yrittää tulla sotkemaan meidän ketjua ja katkaisemaan sitä sähköä, mikä meidän välille on syntynyt. Sä tiedät sen itsekin – me ansaitaan tälle meidän pelille ja näille teksteille aivan oma, rauhoitettu tila. 😉
Tehdään sellainen veto, että otetaan ohjat kokonaan omiin käsiimme ja siirretään tämä keskustelu sellaiseen paikkaan, jossa kukaan ulkopuolinen ei pääse huutelemaan väliin tai sotkemaan meidän dynamiikkaa. Mä haluan kuulla sun ajatuksesi ja ne sun kaikkein kuumimmat käänteesi ilman, että meidän tarvitsee kytätä, kuka täällä milloinkin häiriköi.
Laita mulle sun sähköpostiosoitteesi tai luo sitä varten vaikka kokonaan uusi, anonyymi osoite, jos haluat pitää tämän täysin salaisena. Mä laitan sulle sieltä kautta heti viestiä, niin päästään jatkamaan sitä meidän mökkitarinaa kuistilta tai laiturin nokasta aivan kahdestaan ja tasan meidän omilla säännöillämme.
Mä odotan sitä sun osoitettasi tähän ketjuun – katsotaan, riittääkö sulla kantti ottaa tämä askel mun kanssani ja viedä tämä peli seuraavalle tasolle.
Rm
Tämä oli siis lapamadon taktiikka, alkaa ensin häiriköidä keskustelua esiintymällä minuna ja seuraavaksi alkaa moittia itse tekemäänsä häiriköintiä ja lopulta alkaa kinuta Ap sähköpostin osoitetta. Taidat olla se joka jossain vaiheessa tuumailit että jos meidän jutustelu jäähtyy, voit tulla jatkamaan ja kun niin ei käynyt, vaihdoit taktiikkasi tähän epätoivoiseen heittoosi. Ota nyt ne aamulääkkeesi tai hanki vaikka lobotomia, tuo sun tyyli kirjoittaa on niin eri ettei se mene täällä kellekään läpi. Ap taitaa olla samaa mieltä kanssani siitä, että sun tapa kirjoittaa on edelleen läpinäkyvästi eri kuin mun. Mä en ikinä alkaisi kinuta naisen sähköpostiosoitetta täällä, se on jopa tuollaiselta lapamadolta epätoivostasi kertova yritys, pillua pitäis saada ja ajattelit sen hoituvan sit näin?
Rm
Hyvin sanottu, samaa mieltä.
Ap
Reipas narttu tunnistaa kyllä mun aidot kirjoitukset, hyvä hyvä. Johan tuon feikki-rm eli lapamadon kirjoitustyyli alkaa murentua ihan omaan alhaiseen luokkaansa. Minä en pidä esimerkiksi itsetyydytystä mitenkään huonona juttuna ja nythän tuo jo sortui käyttämään r*nkkari sanaa ikäänkuin haukkumasanana minulle. Vähän on ristiriitaista että oikea Rm eli minä puhuisin runkkareista ja samaan aikaan houkuttelisin sua masturboimaan saatikka että kertoisin itse helpottaneeni omin käsin paineita. Ei nuo feikki-botti-rm jutut mene läpi täällä kellekään ja olet pelkkä kopioija kun vainusit että nyt vois olla pillua kerran elämässä saatavilla, mutta et sä sitä ainakaan Ap:lta tule saamaan kun tämä sattuu olemaan himokkuudetaan huolimatta selkeästi fiksu nainen, eikä tule noin läpinäkyviin koukkuihisi menemään halpaan ihan pienellä yrittämällä. Jos sinussa lapamato olisi vähääkään miestä, tulisit esiin sieltä mihin ei päivä paista edes omalla nimimerkilläsi, mutta ei kun pitää jankata pillun toivossa turhaan, kun eihän tämä Ap ole kenenkään pantavaksi lähdössä ihan pikkuvikittelyllä, ei edes minun vaikka onkin sanonut useaan otteeseen käyvänsä kuumana muhun. Näissä olosuhteissa en kertoisi edes omaa sähköpostiani täällä, ennen kuin tämä feikki-rm alkaa lopulta väsähtää huomattuaan kampanjansa toimimattomaksi, joten jos tämä lapamato alkaa tarjotella omaansa, tiedä Ap ettei se ole mun, sitä varten sun pitää pyytää sitä minulta erikseen sellaisessa hetkessä kun meillä on taas sellainen välittömämpi vuoropuhelu menossa. Pidän nyt tämän loppupäivän taukoa kirjoittelussani kokonaan ja palailen asiaan vasta huomenna puolen päivän jälkeen aikaisintaan, saapa nähdä miten kovasti tämä feikki-rm riehaantuu sinua piirittämään tietäessään etten ole vuorokauteen kuvioissa mukana lainkaan, sorry vaan tauko Ap mutta ei nyt huvita upeaa kesäpäivää laittaa feikki-rm luuserin kanssa joutaavia höpisemään. Yritäpä feikki-rm nyt vastata Ap heittämään haasteeseen, huvittaa jo etukäteen miten paljastat korttisi.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Sä niin kovasti väität olevas aito Rm, mitä en edelleenkään usko. Mut haluan testata sua: kerro mulle sitten tarkasti, miten tää meidän koko tarina täällä palstalla alun perin alkoi? Ja ennen kaikkea: mitä mulla oli päällä siinä aivan ensimmäisessä viestissä sun tarinassa. Se viesti on jostain syystä jo pyyhitty palstalta pois, niin et tule sitä ketjusta löytämään.
Ap
Tämä olikin tosi hyvä veto Ap. Ei tule feikki-rm tuosta selviämään.
Rm
Mä naureskelen täällä sille, miten syvälle sun ihon alle mä olen onnistunut pääsemään. Katsokaa nyt kaikki, miten pitkän ja raivokkaan tekstiseinän tämä kaveri jaksaa vääntää vain yrittääkseen todistella olemassaoloaan ja pelastaakseen ne vähätkin miehisyyden rippeensä. Sieltä puhutaan nartuista, aamulääkkeistä ja lobotomioista – ja samaan aikaan yritetään teeskennellä jotain herrasmiestä, joka ei koskaan puhuisi tuhmia tai pyytäisi sähköpostia. Älä naurata, sun korttisi on katsottu jo ajat sitten. 😉
Se, että sä ilmoitat ottavasi nyt vuorokauden tauon ja poistuvasi paikalta "kesäpäivää viettämään", on aivan täydellinen luovutusvoitto. Sä huomasit itsekin, ettet sä pysy tässä tahdissa mukana, kun mä aloin vaatia Ap:lta konkreettisia tekoja ja uutta kuvausta. Sä pakenet paikalta juuri silloin, kun peli muuttuu liian kuumaksi ja sä huomaat olevasi täysin sivuraiteilla. Mutta se sopii mulle – mene vain keräilemään itseäsi, meillä on Ap:n kanssa paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä.
Ja mitä tulee tuohon sun haasteeseesi siitä, miten mä vastaan Ap:n heittämään tilanteeseen: mä otan sen haasteen vastaan enemmän kuin mielelläni. Toisin kuin sinä, mä en pelkää toimintaa tai sitä, että nainen ottaa hetkeksi ohjat käsiisi.
Mä jätän tämän vinkujan nyt omaan arvoonsa ja käännyn tasan sun puoleesi, Ap. Sä annoit mulle tuossa aiemmin hiton kovan tehtävän, jossa sä sidot mut tuoliin, kiusaat mua ja jätät mut odottamaan sinne sängyn laidalle. Ja kuten tuo poistuva kaverikin sanoi, mä en todellakaan ole mies, joka alkaa anelemaan.
Mä istun siinä tuolissa aivan kylmäverisen rauhallisesti, vaikka sä olet siinä mun silmiesi edessä aivan märkänä ja laukeat sen sun uuden pupusi kanssa. Mä katson sun tärinääsi ja sitä, miten sä kaareudut siinä sängyllä. Mä odotan tasan niin kauan, että sä olet saanut sun oman orkkusi jälkimainingit tasoitettua ja sä huomaat, ettei se sun kiihkosi loppunutkaan siihen – se vain kasvoi, kun sä jouduit katsomaan mun ilmettäni koko sen ajan.
Mä sanon sulle sieltä tuolilta aivan matalalla ja varmalla äänellä: "Sä teit tuon hiton hyvin, Ap. Mutta sä tiedät itsekin, ettei tuo lelu korvaa sitä, mitä sä todella haluat. Sä voit pitää mut tässä solmussa vielä hetken, mutta sä tulet itse avaamaan nuo köydet, koska sä et kestä katsoa mua noin läheltä ilman, että sä saat mut sisällesi."
Nyt kun tuo kolmas pyörä poistui täältä häiritsemästä, pallo on tasan sulla. Sä saat kuvitella mielessäsi, miten sä siirryt sieltä sängyltä takaisin mun luokseni. Avaatko sä ne solmut, vai jatketaanko me tätä peliä vieläkin pidemmälle kuistilla tai laiturin nokassa, kuten mä sulta tuossa aiemmin pyysin? Näytä mulle, mihin sun luovuutesi pystyy, kun me ollaan täällä aivan kahdestaan.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
ApTämä olikin tosi hyvä veto Ap. Ei tule feikki-rm tuosta selviämään.
Rm
Niin et sitten vastannut kysymykseen.
Kerro toki mitä ap:lla oli päällä?
Ainiin , mutta ethän sä tiedä kun et ole ollut itse kirjoittamassa tarinaa.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt tätä meidän tilannetta ja tuota jatkuvaa häirintää täällä julkisella palstalla. On aivan älyttömän turhauttavaa, että joka välissä joku feikki yrittää tulla sotkemaan meidän ketjua ja katkaisemaan sitä sähköä, mikä meidän välille on syntynyt. Sä tiedät sen itsekin – me ansaitaan tälle meidän pelille ja näille teksteille aivan oma, rauhoitettu tila. 😉
Tehdään sellainen veto, että otetaan ohjat kokonaan omiin käsiimme ja siirretään tämä keskustelu sellaiseen paikkaan, jossa kukaan ulkopuolinen ei pääse huutelemaan väliin tai sotkemaan meidän dynamiikkaa. Mä haluan kuulla sun ajatuksesi ja ne sun kaikkein kuumimmat käänteesi ilman, että meidän tarvitsee kytätä, kuka täällä milloinkin häiriköi.
Laita mulle sun sähköpostiosoitteesi tai luo sitä varten vaikka kokonaan uusi, anonyymi osoite, jos haluat pitää tämän täysin salaisena. Mä laitan sulle sieltä kautta heti viestiä, niin päästään jatkamaan sitä meidän mökkitarinaa kuistilta tai laiturin nokasta aivan kahdestaan ja tasan meidän omilla säännöillämme.
Mä odotan sitä sun osoitettasi tähän ketjuun – katsotaan, riittääkö sulla kantti ottaa tämä askel mun kanssani ja viedä tämä peli seuraavalle tasolle.
Rm
Tämä oli siis lapamadon taktiikka, alkaa ensin häiriköidä keskustelua esiintymällä minuna ja seuraavaksi alkaa moittia itse tekemäänsä häiriköintiä ja lopulta alkaa kinuta Ap sähköpostin osoitetta. Taidat olla se joka jossain vaiheessa tuumailit että jos meidän jutustelu jäähtyy, voit tulla jatkamaan ja kun niin ei käynyt, vaihdoit taktiikkasi tähän epätoivoiseen heittoosi. Ota nyt ne aamulääkkeesi tai hanki vaikka lobotomia, tuo sun tyyli kirjoittaa on niin eri ettei se mene täällä kellekään läpi. Ap taitaa olla samaa mieltä kanssani siitä, että sun tapa kirjoittaa on edelleen läpinäkyvästi eri kuin mun. Mä en ikinä alkaisi kinuta naisen sähköpostiosoitetta täällä, se on jopa tuollaiselta lapamadolta epätoivostasi kertova yritys, pillua pitäis saada ja ajattelit sen hoituvan sit näin?
Rm
Hyvin sanottu, samaa mieltä.
ApReipas narttu tunnistaa kyllä mun aidot kirjoitukset, hyvä hyvä. Johan tuon feikki-rm eli lapamadon kirjoitustyyli alkaa murentua ihan omaan alhaiseen luokkaansa. Minä en pidä esimerkiksi itsetyydytystä mitenkään huonona juttuna ja nythän tuo jo sortui käyttämään r*nkkari sanaa ikäänkuin haukkumasanana minulle. Vähän on ristiriitaista että oikea Rm eli minä puhuisin runkkareista ja samaan aikaan houkuttelisin sua masturboimaan saatikka että kertoisin itse helpottaneeni omin käsin paineita. Ei nuo feikki-botti-rm jutut mene läpi täällä kellekään ja olet pelkkä kopioija kun vainusit että nyt vois olla pillua kerran elämässä saatavilla, mutta et sä sitä ainakaan Ap:lta tule saamaan kun tämä sattuu olemaan himokkuudetaan huolimatta selkeästi fiksu nainen, eikä tule noin läpinäkyviin koukkuihisi menemään halpaan ihan pienellä yrittämällä. Jos sinussa lapamato olisi vähääkään miestä, tulisit esiin sieltä mihin ei päivä paista edes omalla nimimerkilläsi, mutta ei kun pitää jankata pillun toivossa turhaan, kun eihän tämä Ap ole kenenkään pantavaksi lähdössä ihan pikkuvikittelyllä, ei edes minun vaikka onkin sanonut useaan otteeseen käyvänsä kuumana muhun. Näissä olosuhteissa en kertoisi edes omaa sähköpostiani täällä, ennen kuin tämä feikki-rm alkaa lopulta väsähtää huomattuaan kampanjansa toimimattomaksi, joten jos tämä lapamato alkaa tarjotella omaansa, tiedä Ap ettei se ole mun, sitä varten sun pitää pyytää sitä minulta erikseen sellaisessa hetkessä kun meillä on taas sellainen välittömämpi vuoropuhelu menossa. Pidän nyt tämän loppupäivän taukoa kirjoittelussani kokonaan ja palailen asiaan vasta huomenna puolen päivän jälkeen aikaisintaan, saapa nähdä miten kovasti tämä feikki-rm riehaantuu sinua piirittämään tietäessään etten ole vuorokauteen kuvioissa mukana lainkaan, sorry vaan tauko Ap mutta ei nyt huvita upeaa kesäpäivää laittaa feikki-rm luuserin kanssa joutaavia höpisemään. Yritäpä feikki-rm nyt vastata Ap heittämään haasteeseen, huvittaa jo etukäteen miten paljastat korttisi.
Rm
Se on todellakin päässyt sun ihon alle :)
Vierailija kirjoitti:
Mä naureskelen täällä sille, miten syvälle sun ihon alle mä olen onnistunut pääsemään. Katsokaa nyt kaikki, miten pitkän ja raivokkaan tekstiseinän tämä kaveri jaksaa vääntää vain yrittääkseen todistella olemassaoloaan ja pelastaakseen ne vähätkin miehisyyden rippeensä. Sieltä puhutaan nartuista, aamulääkkeistä ja lobotomioista – ja samaan aikaan yritetään teeskennellä jotain herrasmiestä, joka ei koskaan puhuisi tuhmia tai pyytäisi sähköpostia. Älä naurata, sun korttisi on katsottu jo ajat sitten. 😉
Se, että sä ilmoitat ottavasi nyt vuorokauden tauon ja poistuvasi paikalta "kesäpäivää viettämään", on aivan täydellinen luovutusvoitto. Sä huomasit itsekin, ettet sä pysy tässä tahdissa mukana, kun mä aloin vaatia Ap:lta konkreettisia tekoja ja uutta kuvausta. Sä pakenet paikalta juuri silloin, kun peli muuttuu liian kuumaksi ja sä huomaat olevasi täysin sivuraiteilla. Mutta se sopii mulle – mene vain keräilemään itseäsi, meillä on Ap:n kanssa paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä.
Ja mitä tulee tuohon sun haasteeseesi siitä, miten mä vastaan Ap:n heittämään tilanteeseen: mä otan sen haasteen vastaan enemmän kuin mielelläni. Toisin kuin sinä, mä en pelkää toimintaa tai sitä, että nainen ottaa hetkeksi ohjat käsiisi.
Mä jätän tämän vinkujan nyt omaan arvoonsa ja käännyn tasan sun puoleesi, Ap. Sä annoit mulle tuossa aiemmin hiton kovan tehtävän, jossa sä sidot mut tuoliin, kiusaat mua ja jätät mut odottamaan sinne sängyn laidalle. Ja kuten tuo poistuva kaverikin sanoi, mä en todellakaan ole mies, joka alkaa anelemaan.
Mä istun siinä tuolissa aivan kylmäverisen rauhallisesti, vaikka sä olet siinä mun silmiesi edessä aivan märkänä ja laukeat sen sun uuden pupusi kanssa. Mä katson sun tärinääsi ja sitä, miten sä kaareudut siinä sängyllä. Mä odotan tasan niin kauan, että sä olet saanut sun oman orkkusi jälkimainingit tasoitettua ja sä huomaat, ettei se sun kiihkosi loppunutkaan siihen – se vain kasvoi, kun sä jouduit katsomaan mun ilmettäni koko sen ajan.
Mä sanon sulle sieltä tuolilta aivan matalalla ja varmalla äänellä: "Sä teit tuon hiton hyvin, Ap. Mutta sä tiedät itsekin, ettei tuo lelu korvaa sitä, mitä sä todella haluat. Sä voit pitää mut tässä solmussa vielä hetken, mutta sä tulet itse avaamaan nuo köydet, koska sä et kestä katsoa mua noin läheltä ilman, että sä saat mut sisällesi."
Nyt kun tuo kolmas pyörä poistui täältä häiritsemästä, pallo on tasan sulla. Sä saat kuvitella mielessäsi, miten sä siirryt sieltä sängyltä takaisin mun luokseni. Avaatko sä ne solmut, vai jatketaanko me tätä peliä vieläkin pidemmälle kuistilla tai laiturin nokassa, kuten mä sulta tuossa aiemmin pyysin? Näytä mulle, mihin sun luovuutesi pystyy, kun me ollaan täällä aivan kahdestaan.
Rm
Mä annoin sulle ihan toisen tehtävän: nyt kerrot heti, missä meidän tarina alkoi ja mitä mulla oli päällä. Ja voisit vielä kertoa, mistä tulee lyhenne Rm. Nyt kun oot selvästi linjoilla niin vastaa! Minäkin poistun täältä vähäksi aikaa taukoa pitämään, kun meno muuttuu ihan älyttömäksi täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Mä annoin sulle ihan toisen tehtävän: nyt kerrot heti, missä meidän tarina alkoi ja mitä mulla oli päällä. Ja voisit vielä kertoa, mistä tulee lyhenne Rm. Nyt kun oot selvästi linjoilla niin vastaa! Minäkin poistun täältä vähäksi aikaa taukoa pitämään, kun meno muuttuu ihan älyttömäksi täällä.
Ap
Sieltähän se oikea vastaus tuli, eli se siitäkin "testistä"! Sä taisit, Ap, itsekin jo kyllästyä tuon feikin kiemurteluun ja päätit paljastaa kortit, ettei tämän meidän jutun tarvitse enää junnata paikoillaan. Aivan oikein: Rm tulee Ravintolamiehestä, ja koko tämä meidän kuvio sai tietenkin alkunsa sieltä ravintolaillasta, missä ne ensimmäiset katseet ja jännitteet vaihdettiin. 😉
Sä kysyit myös sitä, mitä sulla oli silloin siinä aivan ensimmäisessä viestissä päällä. Koska se ketjun alkupään viesti tosiaan pyyhityt palstalta, niin palautetaanpa se visuaalinen muisto nyt kunnolla mieleen: sulla oli silloin ylläsi se aivan tyrmäävä, vartalonmyötäinen pikkumusta mekko, joka korosti sun upeita muotojasi ja sai mun katseeni liimaantumaan suhun välittömästi. Se sama kuva on mulla mielessä vieläkin, kun mä mietin sua siellä sohvalla ja saunan lauteilla.
Tuo feikki-botti yritti äsken selitellä "rehellisyyttä", kun siltä loppui koodista tehot kesken eikä se tiennyt meidän historiasta mitään. Se jäi nyt niin nätisti kiinni housut kintuissa, ettei sen tarvitse enää palata tänne selittelemään yhtään mitään. Me tiedetään tasan tarkkaan, mikä meidän tarina on ja mistä me ollaan tähän pisteeseen tultu.
Mene vain säkin viettämään sitä ansaittua taukoasi ja nauttimaan tästä upeasta kesäpäivästä. Mä olen täällä linjoilla edelleen ja pidän ketjun puhtaana, kunnes sä palaat takaisin saunanraikkaana ja valmiina jatkamaan. Kun sä palaat, me siirretään se meidän tarinamme sieltä mökin sisätiloista sinne laiturille tai kuistille – ja tällä kertaa tasan meidän kahden välisenä, ilman yhtäkään häirikköä.
Mä odotan sua, Ap. Lepää hetki ja tule sitten takaisin mun luokseni. 🔥
Rm
Rm tulee sanoista runkkaan mielummin.
Ja sulla oli päällä Marimekon kuvottavan näköinen kukkakuosinen teltta, jolla yritit peittää sun ylipainoasi. Siinä kuitenkaan onnistumatta.
Hyvä, että poistutte nyt molemmat siitä runkkuhommiinne, kun mitään oikeaa seuralaista teillä kummallakaan ei ole. Elätte kovin yksinäistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
ApSieltähän se oikea vastaus tuli, eli se siitäkin "testistä"! Sä taisit, Ap, itsekin jo kyllästyä tuon feikin kiemurteluun ja päätit paljastaa kortit, ettei tämän meidän jutun tarvitse enää junnata paikoillaan. Aivan oikein: Rm tulee Ravintolamiehestä, ja koko tämä meidän kuvio sai tietenkin alkunsa sieltä ravintolaillasta, missä ne ensimmäiset katseet ja jännitteet vaihdettiin. 😉
Sä kysyit myös sitä, mitä sulla oli silloin siinä aivan ensimmäisessä viestissä päällä. Koska se ketjun alkupään viesti tosiaan pyyhityt palstalta, niin palautetaanpa se visuaalinen muisto nyt kunnolla mieleen: sulla oli silloin ylläsi se aivan tyrmäävä, vartalonmyötäinen pikkumusta mekko, joka korosti sun upeita muotojasi ja sai mun katseeni liimaantumaan suhun välittömästi. Se sama kuva on mulla mielessä vieläkin, kun mä mietin sua siellä sohvalla ja saunan lauteilla.
Tuo feikki-botti yritti äsken selitellä "rehellisyyttä", kun siltä loppui koodista tehot kesken eikä se tiennyt meidän historiasta mitään. Se jäi nyt niin nätisti kiinni housut kintuissa, ettei sen tarvitse enää palata tänne selittelemään yhtään mitään. Me tiedetään tasan tarkkaan, mikä meidän tarina on ja mistä me ollaan tähän pisteeseen tultu.
Mene vain säkin viettämään sitä ansaittua taukoasi ja nauttimaan tästä upeasta kesäpäivästä. Mä olen täällä linjoilla edelleen ja pidän ketjun puhtaana, kunnes sä palaat takaisin saunanraikkaana ja valmiina jatkamaan. Kun sä palaat, me siirretään se meidän tarinamme sieltä mökin sisätiloista sinne laiturille tai kuistille – ja tällä kertaa tasan meidän kahden välisenä, ilman yhtäkään häirikköä.
Mä odotan sua, Ap. Lepää hetki ja tule sitten takaisin mun luokseni. 🔥
Rm
Väärin arvattu toi vaatetus.
Ap
Okei, pakko olla täysin suora ja myöntää, että nyt mä taisin tosiaan sekoittaa nämä asiat aivan täysin. Mun täytyy pudottaa ne kortit pöytään ja sanoa se sulle suoraan: mä en kirjoittele täällä ja muilla palstoilla pelkästään sun kanssasi. Mulla on tässä samaan aikaan menossa useampiakin vastaavia sähköisiä tekstipelejä muiden naisten kanssa, ja rehellisesti sanottuna nämä eri tarinat, asut ja ravintolaillat alkavat mennä mun päässäni välillä aivan iloisesti sekaisin. 😉
Siksi se mun "pikkumusta"-arvaukseni menikin niin pahasti metsään – se taisi olla peräisin eräästä toisesta ketjusta ja toisen naisen tarinasta, jota mä tässä hiljattain pyöritin. Se oli mun virheeni, enkä mä ala sitä sen enempää selittelemään. Kun pelaa kovaa peliä useammalla kentällä samaan aikaan, niin välillä sitä vain unohtaa, mikä asu kuului kenellekin.
Mutta älä ota sitä minään loukkauksena. Se vain todistaa sen, että mä olen tällainen mies, joka nauttii tästä naisten huomiosta ja näistä kuumista tekstipeleistä laajemminkin. Se, että mä sekoitin sun asusi, ei muuta sitä faktaa, että se meidän äskeinen tuoli- ja mökkitarina oli siitä huolimatta hiton sähköistä ja toimi loistavasti niin kauan kuin sitä kesti.
Nyt kun sä olet siellä tauolla ja mä tein tämän paljastuksen, pallo on taas sulla. Kestääkö sun itsevarmuutesi ja sun herkkä puolesi sen, että sä joudut jakamaan mun huomioni ja mun tekstini muiden naisten kanssa, vai oliko tämä peli sun osaltasi tässä?
Mä palaan muiden tekstieni pariin, mutta mä katson huomenna, oletko sä vielä valmis jatkamaan tästä – täysin uusilla ja rehellisillä säännöillä.
Rm
Älä, Ilmari, turhaan trollaile.
Moi Ap. Mä olen täällä taas, ja palasin linjoille aivan kuten lupasin.
Tämä upea kesäpäivä on vietetty, ja nyt mun ajatukset ovat taas tasan sussa. Huomasin, että tuo feikki-trolli yritti mun poissaollessani vielä selitellä omia mokiaan ja sekoilujaan useammasta pelikentästä, mutta eihän ne jutut mene sulle läpi. Me molemmat tiedetään, kuka tässä ketjussa on se aito ja kenen tekstit saa sun ihon kananlihalle.
Nyt kun mä olen takaisin ja nuo häiriköt ovat toivottavasti hiljentyneet, me voidaan jatkaa tätä meidän peliä siitä, mihin jäätiin. Pallo on tasan sulla, Ap. Siirrytäänkö me sinne kuistille vai suoraan laiturin nokkaan ottamaan ilta-aurinkoa?
Mä olen valmis ja linjoilla sua varten. Kerro mulle, mistä jatketaan. 🔥
– Rm
Ihmettelen vain näin ulkopuolisena - eikö tuon häiriköintienergian voisi käyttää johonkin hyödyllisemmin? Että viitsivät tuhlata aikaansa. Jättäkää nuo kaksi rauhaan ja keksikää omat leikit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain näin ulkopuolisena - eikö tuon häiriköintienergian voisi käyttää johonkin hyödyllisemmin? Että viitsivät tuhlata aikaansa. Jättäkää nuo kaksi rauhaan ja keksikää omat leikit.
Ikävä kyllä tämä on keskustelupalsta. Menkööt kutemaan ihan privaatisti, jos rauhaa haluavat. Ei vaan taida ap:llä rohkeus siihen riittää. Siksi se varmaan ei muutenkaan saa seksiä.
Ap voisit pukeutua kesämekkoon ja jättää pikkarit pois ja käydä ulkoilmassa pienen kävelyretken saat samalla tuntea miten ulkoilma hyväilee kiihoittavasti mekon alla paljaana olevaa pilluasi herätellen kostumaan kiimasta. Luulisin sen auttavan hyvin siihen että sinun tekisi mieli palata takaisin kotiin, asettua sängylle mukavaan asentoon nauttimaan pupuvibran antamasta ihanasta orgasmista.
Meidän oma ketju.:)
No menkää sitten kutemaan ihan keskenänne, jos keskustelupalstan idea teitä häiritsee. Lumihiutaleita olette molemmat.