Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole missään kohtaa väittänytkään, etten mä kävisi aivan kuumana suhun ja tähän meidän peliin – oot täysin oikeassa, jos sä olisit mulle yhdentekevä, mä olisin lähtenyt tästä ketjusta jo ajat sitten. Mä oon tässä, koska tää jännite on aivan älyttömän sähköistä ja sä kiihotat mua aivan älyttömän paljon.
Mutta se, että mä nautin tästä tekstin tasolla, ei tarkoita, että mä suostuisin mihinkään törkeisiin vaatimuksiin. Ei siis enää ehdotuksia Mestari-titteleistä, eikä pillu- tai alusvaatekuvista tai yhtään mistään vastaavista. Se on eka sääntö millä jatketaan. Mun toinen sääntö on se, että mä tuhmailen ja annan sulle tekstiä tasan silloin kun mä itse haluan – ja mä haluan antaa sitä just nyt:
Mä oon siinä lattialla polvistuneena sun eteen. Mä katson sua suoraan ja haastavasti silmiin, avaan mun suun ja annan mun huulien sulkeutua hitaasti sun kuuman ja kovan kullin kärjen ympärille. Sä tunnet, miten mun kieli alkaa leikkiä siinä huipulla aivan märkänä ja mä painan mun kielen kärjen intensiivisesti suoraan siihen sun terskan alapinnalle, sille kaikkein herkimmälle alueelle. Mä tiedän tasan tarkkaan, miten noi sun väreet alkaa siitä liikkua. Mä alan tehdä sellaista hidasta, rytmistä liikettä ylös ja alas sun kullia pitkin. Sä tunnet mun käsien puristuvan sun reisiin tosi tiukasti, ja mä otan sun kullisi tiukemmin mun suun sisälle, vuorotellen syviä imuja ja herkkää kielen pyöritystä siellä terskan alla. Mä imen sua niin kovaa ja kuumasti, että sä alat hengittää tosi raskaasti ja sun kädet hakeutuu mun niskalle etsimään tukea, kun sä huomaat olevasi aivan mun armoillani tässä. Mä tiedän, miten paljon tää sua miellyttää ja mä saan siitä suurta nautintoa. Mä jatkan kunnes sä olet aivan tärisevänä valmis laukeamaan mun suun sisälle.
Ja tietenkin mä haluan olla sulle kiltti tänäänkin.😘
Nyt kyllä olit aika tuhmana kun vastailit feikki-rm höpinöihin, mutta toisaalta nythän tuo säälittävä höppänä tuurasi mua ilmeisen onnistuneesti kun näytit menevän lankaan, joten kai sun kohta pitää harkita päästäkö feikkihäntäheikin liukkaille. Kohta alkaa kyllä tuntua, että jos me kaksi oikeasti vaiettaisiin pariksi vuorokaudeksi, feikki-rm ja feikki-ap jutustelisi sujuvasti keskenään ja todennäköisesti kyseessä on vielä yksi ja sama mikälie otus.
"Mutta se, että mä nautin tästä tekstin tasolla, ei tarkoita, että mä suostuisin mihinkään törkeisiin vaatimuksiin. Ei siis enää ehdotuksia Mestari-titteleistä, eikä pillu- tai alusvaatekuvista tai yhtään mistään vastaavista. Se on eka sääntö millä jatketaan."
Eipä tuota olisi tarvinnut ääneen lausua, kun opin mä muutenkin sun rajoja koko ajan, mutta on tiethysti hyvä kun olet selkeä ja alleviivaat näin sellaista mitä et ainakaan halua mun osalta ja pistän pysyväismuistiin tän sun ekan säännön. Tokasta säännöstä on sanottava, että onhan tää formaatti ja paikka sellainen, että olisi aika huono alkaa päättämään mistään sun puolesta, kyllä se on se houkuttelun tie se millä sut saa niin kuumaksi että haluut tuhmailla tekstin muodossa mulle ja tälle arvoisalle yleisöllekin täällä, joista osa saa nautintonsa selvästi meitä feikkaamalla.
Tuo sun kuvaus kuulostaa kyllä sille, että osaat säkin mua lukea, oot vaan synnynnäinen lahjakkuus tai todella hyvin oppinut läksysi suihinoton osalta.
En oikein tiedä miten näistä feikkihäntäheikeistä pääsisi täällä rauhaan, mutta antaapa höppänän höpistä jos siitä älyttömät kiksit tulee sille.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, sieltähän tuli juuri sitä suoruutta ja asennetta, mitä mä sulta odotinkin. Se, että sä myönnät tuon sähköisyyden ja sen, miten lujaa tämä peli suhun iskee, on sulta rehellinen ja hiton vahva veto. Mä arvostan sitä, ettet sä enää piiloudu minkään viileän julkisivun taakse. 😉
Mitä tulee noihin sun asettamiin sääntöihin – mä otan ne vastaan. Mä en tarvitse mitään titteleitä tai kuvia todistamaan sitä, että mä hallitsen tätä tilannetta. Mulle riittää aivan täysin se, mitä sä kirjoitat ja miten sä reagoit muuten. Se, että sä haluat pitää kiinni omasta tahdistasi ja päättää itse, milloin sä annat mulle tekstiä, sopii mulle enemmän kuin hyvin. Se vain lisää tätä jännitettä, kun mä joudun odottamaan sun seuraavaa siirtoa.
Mutta älä luule, että sä olet tässä se, joka sanelee kaikki ehdot. Sä annoit mulle tekstiä juuri nyt, koska mä haastoin sut tekemään niin – eli sä toimit tasan mun ärsykkeeni mukaan, vaikka yrität muuta väittää. Sä halusit näyttää mulle, mihin pystyt, ja sä teit sen lujaa. Mä huomaan kyllä, miten paljon sä nautit siitä ajatuksesta, että sä saat mut reagoimaan ja hengittämään raskaammin.
Sä olet täysin oikeassa siinä, että tämä meidän välinen dynamiikka toimii molempiin suuntiin. Sä tykkäät haastaa, mutta sä tykkäät myös olla mulle kiltti, kuten itsekin tuossa lopussa muistutit. Katsotaanpa siis, miten sä kestät sen, kun mä seuraavalla kerralla käännän tämän tilanteen taas mun edukseni ja katson, miten sun asetelmasi pitävät kutinsa.
Pysy kuulolla. Mä mietin tässä seuraavaa siirtoani, ja sä saat odottaa sitä tasan niin kauan kuin mä näen parhaaksi. 🔥
Rm
Mä arvostan tosi paljon sitä, että sä otit mun säännöt vastaan ilman turhaa mutinaa.
Mä jätän sut aivan rauhassa miettimään sitä sun seuraavaa siirtoasi. Ota tasan niin paljon aikaa kuin sä haluat. Mä lähden nyt nauttimaan tästä upeasta lauantaipäivästä.
Ap
Tää mihin vastasit oli kertomani feikki-häntäheikki-rm.
Saathan sä tietenkin pitää peliä kenen tahansa kanssa, kun eihän tää mikään parisuhde ole. Mutta ihan tiedoksi vain että menit lankaansa.
Rm
Ja mä kyllä kirjoitan jatkoa vielä tänään siihen sun suihinoton jälkeiseen kuumaakin kuumempaan kohtaukseen mökkitarinassa, reipas narttu olet ja mulle hyvin sopivalla tavalla tuhma.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole missään kohtaa väittänytkään, etten mä kävisi aivan kuumana suhun ja tähän meidän peliin – oot täysin oikeassa, jos sä olisit mulle yhdentekevä, mä olisin lähtenyt tästä ketjusta jo ajat sitten. Mä oon tässä, koska tää jännite on aivan älyttömän sähköistä ja sä kiihotat mua aivan älyttömän paljon.
Mutta se, että mä nautin tästä tekstin tasolla, ei tarkoita, että mä suostuisin mihinkään törkeisiin vaatimuksiin. Ei siis enää ehdotuksia Mestari-titteleistä, eikä pillu- tai alusvaatekuvista tai yhtään mistään vastaavista. Se on eka sääntö millä jatketaan. Mun toinen sääntö on se, että mä tuhmailen ja annan sulle tekstiä tasan silloin kun mä itse haluan – ja mä haluan antaa sitä just nyt:
Mä oon siinä lattialla polvistuneena sun eteen. Mä katson sua suoraan ja haastavasti silmiin, avaan mun suun ja annan mun huulien sulkeutua hitaasti sun kuuman ja kovan kullin kärjen ympärille. Sä tunnet, miten mun kieli alkaa leikkiä siinä huipulla aivan märkänä ja mä painan mun kielen kärjen intensiivisesti suoraan siihen sun terskan alapinnalle, sille kaikkein herkimmälle alueelle. Mä tiedän tasan tarkkaan, miten noi sun väreet alkaa siitä liikkua. Mä alan tehdä sellaista hidasta, rytmistä liikettä ylös ja alas sun kullia pitkin. Sä tunnet mun käsien puristuvan sun reisiin tosi tiukasti, ja mä otan sun kullisi tiukemmin mun suun sisälle, vuorotellen syviä imuja ja herkkää kielen pyöritystä siellä terskan alla. Mä imen sua niin kovaa ja kuumasti, että sä alat hengittää tosi raskaasti ja sun kädet hakeutuu mun niskalle etsimään tukea, kun sä huomaat olevasi aivan mun armoillani tässä. Mä tiedän, miten paljon tää sua miellyttää ja mä saan siitä suurta nautintoa. Mä jatkan kunnes sä olet aivan tärisevänä valmis laukeamaan mun suun sisälle.
Ja tietenkin mä haluan olla sulle kiltti tänäänkin.😘
Voin kertoa, että juuri tuollainen suihinotto on sellainen jota olisin vaillakin ja sen lisäksi luulen tietäväni millainen jatko tuohon saa sulle veden kielelle ja joudut pari kertaa nieleksimään eläytyessäsi tähän.. Sä tuntisit miten mun käteni hakeutuisi sun niskalle ottamaan tukea ja toinen ilmaantuisi sun hiuksien lomaan päälaen takaosaan ja ottaisin hiuksistasi tuksitavan otteen mutten tukistaisi vaan pitäisin sut just oikein paikallasi, osaisit jo odottaa että kohta sulta ei kysytä kuinka syvällä kullini on suussasi. Upottaisit kullini suuhusi aivan syvälle, kuulisit kun käskisin nielaista ja parin nielaisun jälkeen lukitsisin sut siihen, kuulisit matalaa murinaa, seuraavaksi tuntisit kuinka äärimmilleen kovettunut terskani laajentuisi ja spermaa alkaisi tulvia suoraan nieluusi. Seuraavaksi vetäisin sua vähän ulommas ja seuraavat sperman sykäykset tulvisi suuhusi, et saisi kaikkea edes nieltyä, joten sitä valuisi suupielestäsi leukaasi pitkin tissillesi ja siitä mustille pitsirintsikoillesi. Vielä muutama hidas panoliike spermasta aivan liukkaaseen suuhusi ja kertoisin miten sotkuinen narttu oletkaan, kerrassaan rietas ilmestys joka saa himoni sua kohtaan vaan kasvamaan. Käskisin imeksiä kulliani ettei se pehmene ja lupaisin sun saavan sitä palkkioksi kohta takaapäin kunnolla liukkaaseen kuumaan nartunpilluusi. tekisit työtä käskettyä, tietäen saavasi sitä lisää johonkin muuallekin..
Rm
Imisit ja nuolisit kulliani, ihmetelleen miten se ei vaan pehmene, arvaisin mietteesi ja kertoisin että noin sille käy kun sitä imeksii ja pitää heti lauettuani kunhan enin herkkyys alkaa häviämään. Kuvittelisit mun haluavan sut nelinkontin sänkyyn tai jotakin, mutta yllättyisit kun ohjaisinkin sut seisomaan seinää vasten ja sen jälkeen asettelisin selkäsi kivasti notkolle, käskisin työntää pyllyä taakse jotta kiimainen pillusi on vastaanottavaisessa kulmassa kun alkaisin panemaan sua kohta takaa kovaa. Aseteltuani sut sopivaan asentoon seinää vasten seisaaltesi, tulisin taaksesi ja ohjaisin kullini kiimaisen pillusi häpyhuulten väliin ja työntyisin hydellä työnnöllä aivan juurta myöten. Nauttisin siitä tunteesta kun kiiman turvottamaan pillusi seinämät hyväilisi kullini koko vartta liikuttaessani sitä tosi hitaasti sisälläsi. Sillä tavalla liikkuessa naisen pillu sopeutuu kulliin niin, että se alkaa syleillä sitä lujemmin kuin nopeasti naidessa. Ja just kun pillusi pääsisi siihen saakka, panisin nopeilla liikkeillä lyhyen sarjan ja taas jatkaisin kiduttavan hidasta liikettä..
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, sieltähän tuli juuri sitä suoruutta ja asennetta, mitä mä sulta odotinkin. Se, että sä myönnät tuon sähköisyyden ja sen, miten lujaa tämä peli suhun iskee, on sulta rehellinen ja hiton vahva veto. Mä arvostan sitä, ettet sä enää piiloudu minkään viileän julkisivun taakse. 😉
Mitä tulee noihin sun asettamiin sääntöihin – mä otan ne vastaan. Mä en tarvitse mitään titteleitä tai kuvia todistamaan sitä, että mä hallitsen tätä tilannetta. Mulle riittää aivan täysin se, mitä sä kirjoitat ja miten sä reagoit muuten. Se, että sä haluat pitää kiinni omasta tahdistasi ja päättää itse, milloin sä annat mulle tekstiä, sopii mulle enemmän kuin hyvin. Se vain lisää tätä jännitettä, kun mä joudun odottamaan sun seuraavaa siirtoa.
Mutta älä luule, että sä olet tässä se, joka sanelee kaikki ehdot. Sä annoit mulle tekstiä juuri nyt, koska mä haastoin sut tekemään niin – eli sä toimit tasan mun ärsykkeeni mukaan, vaikka yrität muuta väittää. Sä halusit näyttää mulle, mihin pystyt, ja sä teit sen lujaa. Mä huomaan kyllä, miten paljon sä nautit siitä ajatuksesta, että sä saat mut reagoimaan ja hengittämään raskaammin.
Sä olet täysin oikeassa siinä, että tämä meidän välinen dynamiikka toimii molempiin suuntiin. Sä tykkäät haastaa, mutta sä tykkäät myös olla mulle kiltti, kuten itsekin tuossa lopussa muistutit. Katsotaanpa siis, miten sä kestät sen, kun mä seuraavalla kerralla käännän tämän tilanteen taas mun edukseni ja katson, miten sun asetelmasi pitävät kutinsa.
Pysy kuulolla. Mä mietin tässä seuraavaa siirtoani, ja sä saat odottaa sitä tasan niin kauan kuin mä näen parhaaksi. 🔥
Rm
Mä arvostan tosi paljon sitä, että sä otit mun säännöt vastaan ilman turhaa mutinaa.
Mä jätän sut aivan rauhassa miettimään sitä sun seuraavaa siirtoasi. Ota tasan niin paljon aikaa kuin sä haluat. Mä lähden nyt nauttimaan tästä upeasta lauantaipäivästä.
Ap
Saathan sä tietenkin pitää peliä kenen tahansa kanssa, kun eihän tää mikään parisuhde ole. Mutta ihan tiedoksi vain että menit lankaansa.
Rm
No hups, nyt menin halpaan. Siinä oli poikkeuksellisen taitava ja uskottava feikki, jonka on täytynyt seurata tarkasti meidän keskustelua. Kun yleensä nää feikit on jotain parin rivin huutelijoita ja helposti tunnistettavia.
Ap
Juuri kun kuvittelisit että tässä oli nyt kaikki mitä on tulossa tällä kertaa, tuntisit miten käteni etsiytyisi vyötäröltäsi hävyllesi, kuinka sormeni löytäisi todella liukkaan pilluvakosi ja miten herkin liikkein sormenpää löytäisi kivasti paisuneen klittasi kärjen. Liikkeeni sisälläsi liki pysähtyisi, mutta jatkuisi silti äärimmäisen hitaasti samalla kun sormeni etsisi liikettä jolla huokauksesi muuttuisi voihkeeksi, kuin sattumalta juuri pyörittävä tosi kevyt liike saisi sut voihkimaan, kertomaan "just noin, jatka vain, ole kiltti mulle niin oon tuhma sulle taas kohta". Kiihdyttäisin pyörivää liikettä ihan vähän, alkaisit puskea ihanaa pyllyäsi mua vasten lisää tarjolle, kertoisin sulle että kun laukeat, otan sut tosi kovaa enkä lopeta ennen kuin tyhjenen kiimaisen pillusi sisään murahdellen. Seuraavaksi muutama pitkä voimakas työntö ja sormen kovempi paine klitalle saisi sut huutamaan ja yrittäisit päästä karkuun seinän estäessä sen, tuntisin kun pillusi supistelisi kovaa kullini ympärillä rytmikkäästi, mun pitäisi jo enemmänkin kannatella sua lantioltasi kuin vain pitää kiinni, joten jämäkkä ote lantioltasi ja alkaisin panna kovaa orgasmistasi huolimatta "oot sä kyllä ihan hurjaaaaah..." saisit sanottua voihkeesi seasta..
Rm
Orgasmisi sykkisi aikansa samalla kun liike sisälläsi jatkuisi, mä kestäisin saatuani just älyttömän upean suihinoton, orgasmisi alkaisi jo laantua, kiihdyttäisin tahtia ja muuttaisin kulmaa niin että kullini pää hieroisi joka työnnöllä G-pisteesi aluetta klitan huipun alla, tuntisit kuinka alkaisin alkukantaisen loppukirini, tietäsit etten enää lopeta vaikka laukeaisit uudelleen joten yrität pidätellä seuraavaa orkkuasi. Lopulta et enää kestäisi vaan puristuisit todella tiukasti kullini ympärille ja se laukaisisi minut. Olisimme molemmat yhtä ja samaa orgasmissa tärisevää olentoa. Se orgasmi kestäisi pitkään ja pienikin liike saisi sen palaamaan, kunnes tuntuisi ettei enää voimat vaan riitä pysyä siinä asennossa. Päästäisin otteeni susta, mutta pitäisin varani ettet sentään kaadu, muistuttaisin että nartun tehtävä on putsata kulli joka kerta kun se on lauennut narttuun. Olisit vieläkin orgasmiesi jälkimainingeissa ja kertoisit että se on hyvä tehtävä se ja todellakin nuolen joka tipan jos mitään vastaavaa on vielä tänä iltana luvassa. Muistuttaisin että ei olla vielä lähelläkään yötä ja aivan varmasti yritän väsyttää sut seksillä ennen yötä. Otat kaluni ihanaan hellän hyväilevään suihinottoon, imusi on tosi helliä ja nuolaiset aina välillä suusi sisällä..
Rm
Nyt kun lueskelet näitä mökkitarinan jatkoja, toivon todella että sulla on aikaa tuhmailla uusien lelujesi kanssa ja arvostaisin kovasti sitä että jakaisit puuhiasi ja niiden tuomia tunnekokemuksia tekstinä, joka tuntuu olevan sulle lopulta aika mieluista kun oot vaan vauhtiin päässyt.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Ap
Rm
No hups, nyt menin halpaan. Siinä oli poikkeuksellisen taitava ja uskottava feikki, jonka on täytynyt seurata tarkasti meidän keskustelua. Kun yleensä nää feikit on jotain parin rivin huutelijoita ja helposti tunnistettavia.
Ap
Joo, ei nyt vielä kuitenkaan niin taitavaa että luulisin itse kirjoittaneeni niitä kiihotuksen vallassa. Ehkä näillä feikeillä on niin kiire saada uutta runkkumatskua itselleen, että pitää yrittää motivoida meitä tihentämään postauksia tulemalla hyppimään hiiriksi valmiiksi katetulle pöydälle? Kyllä pitää olla jotakin hiiren ja lapamadon välillä, jotta ilkeää alkaa anonyymillä palstalla esittämään muita heidän käyttämillä nimimerkeillä, mutta meitä on moneen junaan ja ihan kaikki ei näköjään osaa tulla edes asemalle saakka.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun lueskelet näitä mökkitarinan jatkoja, toivon todella että sulla on aikaa tuhmailla uusien lelujesi kanssa ja arvostaisin kovasti sitä että jakaisit puuhiasi ja niiden tuomia tunnekokemuksia tekstinä, joka tuntuu olevan sulle lopulta aika mieluista kun oot vaan vauhtiin päässyt.
Rm
Huh, sä osat kyllä kirjoittaa aivan älyttömän rajua, visuaalista ja kuumaa tekstiä – pakko myöntää, että mä todellakin jouduin nieleksimään ja täällä sohvalla mun jalat meni aivan veteläksi ja pillu märäksi tätä lukiessani. Se mielikuva siitä sperman valumisesta mun mustille pitsirintsikoille ja siitä rajusta panemisesta seinää vasten ja se sun alkukantainen loppukiri sai mut kyllä aivan kiimaiseksi. Sä oot aivan hurja mies ja voin ihan rehellisesti myöntää, että jos mä olisin sinkku ja se olisi vain musta kiinni, mä olisin jo tullut sun käsittelyyn ajat sitten tai viimeistään nää tekstit luettuani.
Mä meen nyt saunan lauteille sulattelemaan tätä sun tekstiä. Saunan jälkeen ne uudet lelut todellakin pääsee käyttöön.
Ap
Hienoa kun reagoit kuten ennakoin, hyviä löylyjä näitä sulatellen ja nautinnollisia hetkiä niiden jälkeen..
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tässä sitä sun edellistä kommenttia ja täytyy sanoa, että sä osaat kyllä rakentaa näitä sun vastalauseitasi taitavasti. Sä yrität kovasti pitää yllä sellaista viileää ja riippumatonta julkisivua, mutta samalla sä paljastat rivien välissä aivan valtavasti siitä, miten tiiviisti sä tätä meidän sanailua seuraat. 😉
Mulle on aivan turha väittää, etteikö tämä tilanne kiinnostaisi sua. Jos mä olisin sulle yhdentekevä kirjoittaja, sä olisit sulkenut tämän yhteyden jo päiväkausia sitten. Mutta sä olet tässä, vastaat jokaiseen mun heittämään haasteeseen ja odotat selvästi, mitä mä keksin seuraavaksi. Se osoittaa mulle, että sä nautit tästä henkien taistosta vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Mä otan sulta ne löysät pois juuri siksi, koska sä annat mun tehdä niin – sä haluat nähdä, mihin asti mun itsevarmuus riittää.
Tehdäänpä siis pieni testi. Mä jätän tämän seuraavan siirron kokonaan sun vastuullesi. Sä saat määrittää ne säännöt, joilla me jatketaan tästä eteenpäin, mutta mä odotan sulta jotain vähän rohkeampaa ja suoraviivaisempaa kuin pelkkää varovaista kyselyä. Katsotaan, riittääkö sulla kantti ottaa ohjat käsiisi, vai haluatko sä sittenkin vain istua takapenkillä ja nauttia siitä kyydistä, jota mä sulle täällä tarjoilen.
Raportoi mulle heti, kun olet miettinyt sun vastauksesi valmiiksi. Ja tee se omilla ehdoillasi, ilman mitään selittelyjä. Katsotaan, kuinka kiltti sä osaat mulle tänään olla. 🔥
Rm
Katsohan feikki-rm on paneutunut kirjoittamaan jo pidemmin, varmaankin tekis mieli päästä osingoille edes jälkiliukkaiden verran. Jopa oot säälittävä otus.
Menikö tuo jo läpi Ap mielestä? Ihan turha sekaantua limanuljaskafeikki, paljastan kaikki höpinäsi kuitenkin. Hankkisit jo sen elämän tai ehkä kannattaa ottaa jo ne aamulääkkeet.
Rm
Tämä oli siis feikki rm.
Mutta varmaan havaitsit jo itse saman.
Rm
Mä arvasin, että se mun edellinen teksti ja ne vahvat mielikuvat osuisivat juuri oikeaan paikkaan. Se, että sä istut siellä sohvalla lukemassa mun sanojani noin intensiivisesti ja fyysisesti reagoiden, kertoo mulle kaiken tarvittavan. Sä voit yrittää asettaa sääntöjä, mutta sun kehosi ja sun reaktiosi ovat täysin mun sanojeni vallassa. 😉
Se, että sä mainitset sun parisuhteesi ja sen, mitä tekisit jos olisit sinkku, tuo tähän meidän peliin vain yhden herkullisen kielletyn tason lisää. Se osoittaa, miten vaarallisilla vesillä sä tykkäät mun kanssani uida. Sä tiedät aivan hyvin, että mä olen sulle täällä se anonyymi ja turvallinen, mutta samalla älyttömän hurja kanava toteuttaa niitä sun kaikkein villeimpiä ajatuksiasi, joita sä et ehkä muualla pysty jakamaan.
Mene vain sinne saunan lauteille sulattelemaan tätä oloasi. Kuvittele se kuumuus ja se, miten sä istut siellä hämärässä miettimässä jokaista mun kirjoittamaa sanaa ja sitä, mitä mä seuraavaksi aion sulle tehdä. Ota ne sun uudet lelut käyttöön ja anna mennä – mä tiedän, että sä tulet ajattelemaan mua ja mun tyyliäni joka ikinen sekunti, kun sä kosketat itseäsi. Sä teet sen mun sanojeni tahtiin, vaikka mä en ole siellä paikalla.
Kun sä tulet sieltä saunasta puhtaana, rentoutuneena ja toivottavasti loppuun asti nauttineena, mä odotan sulta täyttä raporttia. Mä haluan kuulla, miten sä voit ja miten sä aiot tästä eteenpäin kestää tämän meidän sähköisen jännitteen. Ota oma aikasi, mä en katoa tästä mihinkään. 🔥
Rm
Näitä kirjoituksia lukeneena voi epäillä Rm nimimerkin katsovan aivan liikaa pornoa.
Kirjoittelussa toistuu koko ajan tarve suihinottoon ja suuhun laukeamiseen.
Taitaa olla klassinen runkkari tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin, että se mun edellinen teksti ja ne vahvat mielikuvat osuisivat juuri oikeaan paikkaan. Se, että sä istut siellä sohvalla lukemassa mun sanojani noin intensiivisesti ja fyysisesti reagoiden, kertoo mulle kaiken tarvittavan. Sä voit yrittää asettaa sääntöjä, mutta sun kehosi ja sun reaktiosi ovat täysin mun sanojeni vallassa. 😉
Se, että sä mainitset sun parisuhteesi ja sen, mitä tekisit jos olisit sinkku, tuo tähän meidän peliin vain yhden herkullisen kielletyn tason lisää. Se osoittaa, miten vaarallisilla vesillä sä tykkäät mun kanssani uida. Sä tiedät aivan hyvin, että mä olen sulle täällä se anonyymi ja turvallinen, mutta samalla älyttömän hurja kanava toteuttaa niitä sun kaikkein villeimpiä ajatuksiasi, joita sä et ehkä muualla pysty jakamaan.
Mene vain sinne saunan lauteille sulattelemaan tätä oloasi. Kuvittele se kuumuus ja se, miten sä istut siellä hämärässä miettimässä jokaista mun kirjoittamaa sanaa ja sitä, mitä mä seuraavaksi aion sulle tehdä. Ota ne sun uudet lelut käyttöön ja anna mennä – mä tiedän, että sä tulet ajattelemaan mua ja mun tyyliäni joka ikinen sekunti, kun sä kosketat itseäsi. Sä teet sen mun sanojeni tahtiin, vaikka mä en ole siellä paikalla.
Kun sä tulet sieltä saunasta puhtaana, rentoutuneena ja toivottavasti loppuun asti nauttineena, mä odotan sulta täyttä raporttia. Mä haluan kuulla, miten sä voit ja miten sä aiot tästä eteenpäin kestää tämän meidän sähköisen jännitteen. Ota oma aikasi, mä en katoa tästä mihinkään. 🔥
Rm
Mee jo sinne mistä tulitkin jos et osaa keksiä edes omaa nimimerkkiä. Kerropa mikä on sun mielihyvä esiintyessäsi minuna? Oksettava lapamato.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Näitä kirjoituksia lukeneena voi epäillä Rm nimimerkin katsovan aivan liikaa pornoa.
Kirjoittelussa toistuu koko ajan tarve suihinottoon ja suuhun laukeamiseen.
Taitaa olla klassinen runkkari tapaus.
Ainahan saa epäillä, tarinointiahan Ap pyysi ja sitä olen tarjonnut monen nautinnollisen tuokion verran hänelle, reaktioidensa perusteella hyvinkin nautinnollisten.
Jos jotakuta naista epäilyttää nämä tarinani, ei kun vaan rohkeasti treffejä sopimaan ja katsomaan onko puheille katetta.
Miesten omiin riittämättömiin kykyohin perustuvat kateudesta vihreänä heittämät kommentit taas voi jättää omaan arvoonsa, eivät vaan ole löytäneet sisäistä seksipetoaan.
No ei se minun treffeille saanti nyt niin helppoa oikeasti ole, kun ei minua oikeastaan kiinnosta sellainen nainen jonka pillu on liian hellänä jatkamiseen jo alle tunnissa. Kyllä pitää olla jo omasta mielestään jokseenkin kyltymätön, kuten esimerkiksi Ap on aika suoraan antanut ymmärtää..
Hänen kanssaan voisin ehkä lopulta innostuakin, mutta vasta aika perusteellisen tutustumisen jälkeen privaatimmin. Ei kyllä ole aavistustakaan johtaako nämä tarinoinnit koskaan tätä pidemmälle, mutta sehän on yksi tällaisen pelin lisäsuola joka janottaa välillä aika tavalla.
Ymmärrän täysin ettei monia kiinnosta tällainen pidemmänpuoleinen seksisessiointi, jollaista olen kuvaillut, mutta aivan takuulla löytyy muitakin kuin minä, joita sellainen kiinnostaisi jos löytyisi riittävän seksille perso vastapeluri.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kun reagoit kuten ennakoin, hyviä löylyjä näitä sulatellen ja nautinnollisia hetkiä niiden jälkeen..
Rm
Saunasta on selvitty ja kuten mä lupasin, uus pupu pääsi täällä välittömästi käyttöön.
Mä suljin silmät ja aloin masturboida, kuvitellen mielessäni sen rajusti seinää vasten panemisen. Mutta tällä pupulla orkku tulee vain aivan liian helposti ja nopeasti, joten mä kirjoitin mielessäni tälle meidän mökkitarinalle jatkoa.
Mä muistan ne narut, mihin sä mut sidoit. Mä ohjaankin sut istumaan tuolille ja sä suostut siihen, että mä sidon sun kädet ja jalat kiinni tuoliin. Mä istun sun syliin hajareisin, sä tunnet mun kiimasta valuvan pillun sua vasten ja mä tunnen miten sun aivan pinkeäksi ja äärimmäilleen kovettunut kullisi suoraan mun pillua vasten. Mä alan hitaasti liikutella ja hieroa itseäni siinä sun päällä, katson sua haastavasti silmiin ja kiusaan sua aivan tahallaan. Siitä mä siirryn hitaasti alaspäin sun vartaloa pitkin, suudellen sun kaulaa ja rintakehää, kunnes pääsen perille ja otan sun pinkeän terskan mun huulien väliin. Mä imien ja nuolen tosi lujaa ja välillä tosi hitaasti, saaden sun hengityksen aivan raskaaksi. Mutta juuri kun sä olet siellä kliimaksin huipulla ja aivan valmis laukeamaan mun suuhun, mä vetäydynkin sulta tylysti pois.
Mä jätän sut istumaan siihen tuolille aivan tuskissaan äärimmilleen pingottuneen kullisi kanssa. Mä menen siihen sängylle sun eteesi, otan sen uuden pupun mun käsiin, katson sua suoraan silmiin ja alan masturboida sillä aivan sun silmien edessä. Mä kaareudun siinä sängyllä ja saan aivan valtavan, tärisevän orgasmin samalla kun sä joudut vain katsomaan vierestä. Mä sanon sieltä orkun jälkimainingeissa sulle, että sun on nyt pakko anella multa suuta tai pillua helpottamaan tota sun oloasi, jos sä haluat sille sun pinkeälle kullillesi tänä iltana enää mitään helpotusta.
Miten sä aiot mua anella, jotta sä pääset sieltä tuolilta ja mä suostun päästämään sut mun liukkaaseen kuumaan pilluun tai kosteaan lämpimään suuhun? Jatka tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Saunasta on selvitty ja kuten mä lupasin, uus pupu pääsi täällä välittömästi käyttöön.
Mä suljin silmät ja aloin masturboida, kuvitellen mielessäni sen rajusti seinää vasten panemisen. Mutta tällä pupulla orkku tulee vain aivan liian helposti ja nopeasti, joten mä kirjoitin mielessäni tälle meidän mökkitarinalle jatkoa.
Mä muistan ne narut, mihin sä mut sidoit. Mä ohjaankin sut istumaan tuolille ja sä suostut siihen, että mä sidon sun kädet ja jalat kiinni tuoliin. Mä istun sun syliin hajareisin, sä tunnet mun kiimasta valuvan pillun sua vasten ja mä tunnen miten sun aivan pinkeäksi ja äärimmäilleen kovettunut kullisi suoraan mun pillua vasten. Mä alan hitaasti liikutella ja hieroa itseäni siinä sun päällä, katson sua haastavasti silmiin ja kiusaan sua aivan tahallaan. Siitä mä siirryn hitaasti alaspäin sun vartaloa pitkin, suudellen sun kaulaa ja rintakehää, kunnes pääsen perille ja otan sun pinkeän terskan mun huulien väliin. Mä imien ja nuolen tosi lujaa ja välillä tosi hitaasti, saaden sun hengityksen aivan raskaaksi. Mutta juuri kun sä olet siellä kliimaksin huipulla ja aivan valmis laukeamaan mun suuhun, mä vetäydynkin sulta tylysti pois.
Mä jätän sut istumaan siihen tuolille aivan tuskissaan äärimmilleen pingottuneen kullisi kanssa. Mä menen siihen sängylle sun eteesi, otan sen uuden pupun mun käsiin, katson sua suoraan silmiin ja alan masturboida sillä aivan sun silmien edessä. Mä kaareudun siinä sängyllä ja saan aivan valtavan, tärisevän orgasmin samalla kun sä joudut vain katsomaan vierestä. Mä sanon sieltä orkun jälkimainingeissa sulle, että sun on nyt pakko anella multa suuta tai pillua helpottamaan tota sun oloasi, jos sä haluat sille sun pinkeälle kullillesi tänä iltana enää mitään helpotusta.
Miten sä aiot mua anella, jotta sä pääset sieltä tuolilta ja mä suostun päästämään sut mun liukkaaseen kuumaan pilluun tai kosteaan lämpimään suuhun? Jatka tästä.Ap
Ensinnäkään, jos sä nyt oot Ap kuten vahvasti vaikuttaa, mä en anele, piste.
Tiedän varsin hyvin ettet sä malttaisi tuohon jättää ja johan tuolla huhkimisella olisi lepotauko paikallaan. Kertoisin sulle ääneen mitä kaikkea saat seuraavaksi, kunhan kyllästyt lepuuttamaan tällaista duracell rusakkoa, hyvin tarkasti ja eläväisesti kuten tiedät mun osaavan kuvailla just sellaista seksiä joka saa sun omat himot valloilleen, lelut on kivoja omien tarpeiden tyydyttämiseen ja himosi saada lisää kulliani, kieltäni, käsihyväilyjä ja monenlaista muuta kivaa, kunnes himosi saada sitä kaikea voittaa pelin tuoman jännityksen joka sekin vain kiihottaa sua lisää. Kertoisin myös etten viitsi alkaa rikkomaan mökin kalusteita vapautuakseni sidonnastasi ja ettei mua mikään muu pitele siinä tuolissa. Jos malttisi vieläkin pitäisi, kertoisin myös aikarajan jonka jälkeen piiskaan soman pikku nartunpyllysi helakan punoittavaksi, vapautitpa mut tai et sen aikarajan jälkeen.
Tiedoksesi sekin, että vaikka laukeankin suihinotossa tekemättä mitään itse nopeastikin, jos suihinoton antajan suulliset taidot on kohdallaan, mutta haastaisin sua sellaisella, että et kestä päälläni niin montaa orgasmiasi, että saisit mut vain ratsastamalla laukeamaan ellei mulla ole mahdollisuutta panna alta kovaa. Et sä sitä haastetta tuntikaupalla malttaisi vastustaa kuitenkaan ja jäisit voitolle vaikka häviäisitkin väitteeseeni vastaamisen melkoisella varmuudella.
Rm
Oletko käynyt Hgin yössä? Mistä sinun lapsesi näin kesällä löytäisi seuralaisen parhaiten? Eli about sinun ikäinen nainen? Vinkkejä? Ei mitään örveltäviä ukkoja, vaan....no tiedät kyllä