Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (595)
Vierailija kirjoitti:
Panettaisko jotain muuta, jos Ap ei enää linjoilla?
M51
Minua.
Hyvä, että saatiin tälle ketjulle päätös!
Toki ap voisi tulla tänne kertomaan onko Rm duracel pupu vai joku minuutin ruiskija.
Löysivätkö Rm ja Ap todella toisensa, happy end? Olisi kiva kuulla.
t. yksi niistä järkevistä seuraajista
Vierailija kirjoitti:
Löysivätkö Rm ja Ap todella toisensa, happy end? Olisi kiva kuulla.
t. yksi niistä järkevistä seuraajista
Kyllä varmaan löysivät, on täältä ennekin poistuttu noin. Ja sitten vasta hauskaa ollut kun häiriköt ei pääse väliin.
En ymmärrä mikä siinä joitakin korpee kun kaksi toisilleen heruttelee.
Kiitos kivoista viesteistä, mitä tänne on tullut😊 Kyllähän mun ja Rm:n peli jatkuu muualla ja on kyllä tosi jännä nähdä kuinka kauan se jatkuu ja mikä siinä tulee lopulta olemaan lopputulos. Tuleehan mun itsenikin välillä täällä palstalla käytyä katsomassa kuulumisia ja tietty, kun täällä on ne Rm kuumat tarinat edelleen tallella.
Ap
Ap ei saa sen enempää Rm hahmolta, kun keneltä muultakaan. Koska jos saisi, niin ei tarvitsisi tällä palstalla kysellä. Ap ei saa suutaan auki eikä sen puoleen jalkojaankaan. Aikuinen nainen, eikä osaa!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kivoista viesteistä, mitä tänne on tullut😊 Kyllähän mun ja Rm:n peli jatkuu muualla ja on kyllä tosi jännä nähdä kuinka kauan se jatkuu ja mikä siinä tulee lopulta olemaan lopputulos. Tuleehan mun itsenikin välillä täällä palstalla käytyä katsomassa kuulumisia ja tietty, kun täällä on ne Rm kuumat tarinat edelleen tallella.
Ap
Jatkakaa vaan ihan sinne asti että rohkenette tavata. Voin kokemuksesta sanoa että on sitten kiihkeää kun viimein tapaatte.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa sen enempää Rm hahmolta, kun keneltä muultakaan. Koska jos saisi, niin ei tarvitsisi tällä palstalla kysellä. Ap ei saa suutaan auki eikä sen puoleen jalkojaankaan. Aikuinen nainen, eikä osaa!
Mikä sun ongelma on, kun käyt täällä säännöllisesti haukkumassa Apn? Luuletko, että 50 v naista kiinnostaa jonkun pikkusieluisen kitisijän mielipide? Ootko kade Rmn viesteistä Aplle? Voithan sä pyytää, jos Rm sullekin kirjoittelis, vaikka tuskin sitä noin helvetin katkera tyyppi kiinnostaa.
Sivusta seurailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jatkakaa vaan ihan sinne asti että rohkenette tavata. Voin kokemuksesta sanoa että on sitten kiihkeää kun viimein tapaatte.
Mielenkiintoista. Onko sulla kokemusta nimenomaan Rmstä?
Sivusta seurailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mielenkiintoista. Onko sulla kokemusta nimenomaan Rmstä?
Sivusta seurailija
Ei ole Rm stä kokemusta mutta vastaavasta kirjoittelusta ja siirtymisestä privaatti viestailuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on, kun käyt täällä säännöllisesti haukkumassa Apn? Luuletko, että 50 v naista kiinnostaa jonkun pikkusieluisen kitisijän mielipide? Ootko kade Rmn viesteistä Aplle? Voithan sä pyytää, jos Rm sullekin kirjoittelis, vaikka tuskin sitä noin helvetin katkera tyyppi kiinnostaa.
Sivusta seurailija
Mitä kiukuttelet. Tämä on keskustelupalsta.
Jokainen nainen joka haluaa seksiä ja munaa saa sitä, jos vaan uskaltaa pyytää. No jotkut sitten valittaa vauvapalstalla, kun sillä rintamalla ei tapahdu mitään. Mistähän voisi johtua, että mitään ei tapahdu. Toki ei ole mun ongelmani, mutta ihmettelen vaan tuota saamattomuutta. Ja kateellinen virtuaali nussijalle. En ole, koska teen noita samoja hommia ihan oikeassa elämässä. Tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seurailija
Jokainen nainen joka haluaa seksiä ja munaa saa sitä, jos vaan uskaltaa pyytää. No jotkut sitten valittaa vauvapalstalla, kun sillä rintamalla ei tapahdu mitään. Mistähän voisi johtua, että mitään ei tapahdu. Toki ei ole mun ongelmani, mutta ihmettelen vaan tuota saamattomuutta. Ja kateellinen virtuaali nussijalle. En ole, koska teen noita samoja hommia ihan oikeassa elämässä. Tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Miksi käyt täällä kiukuttelemassa kuin pikkukakara, jo Ap noin sua harmittaa? Ei sun ole mikään pakko juuri tätä ketjua avata, mutta taidat kuitenkn räplätä itseäs Rm juttujen tahdissa. Oot jo monta kertaa käynyt inttämässä tota samaa juttua, alkaa olla jo naurettavaa.
Sivusta seurailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seurailija
Miksi käyt täällä kiukuttelemassa kuin pikkukakara, jo Ap noin sua harmittaa? Ei sun ole mikään pakko juuri tätä ketjua avata, mutta taidat kuitenkn räplätä itseäs Rm juttujen tahdissa. Oot jo monta kertaa käynyt inttämässä tota samaa juttua, alkaa olla jo naurettavaa.
Sivusta seurailija
Kukahan se tässä nyt oikein kiukuttelee?
Toinen sivusta seuraaja
Panettaisko jotain muuta, jos Ap ei enää linjoilla?
M51