Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50
Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain näin ulkopuolisena - eikö tuon häiriköintienergian voisi käyttää johonkin hyödyllisemmin? Että viitsivät tuhlata aikaansa. Jättäkää nuo kaksi rauhaan ja keksikää omat leikit.
Tai sitten voi tulla yrittään Ap:n vikittelyä ihan omalla nimimerkillä ja näyttää omat taitonsa. Mutta toisen työn varastaminen pillun toivossa on ihan helvetin noloa.
M 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain näin ulkopuolisena - eikö tuon häiriköintienergian voisi käyttää johonkin hyödyllisemmin? Että viitsivät tuhlata aikaansa. Jättäkää nuo kaksi rauhaan ja keksikää omat leikit.
Tai sitten voi tulla yrittään Ap:n vikittelyä ihan omalla nimimerkillä ja näyttää omat taitonsa. Mutta toisen työn varastaminen pillun toivossa on ihan helvetin noloa.
M 58
Tämäpä juuri, en älyä mikä tuossa muuten voi antaa kiksejä häirikölle kuin tarve kiusata muita ja hämmentää. Aivan vapaasti voisi mun puolesta kilpailla Ap suosiosta muutkin kuin minä, kunhan ei yritä väittää olevansa minä. Käyttäen ihan itse keksimäänsä nimimerkkiä tuon minun käyttämän sijaan. Häirikön käyttämä kirjoitustyyli poikkeaa sen verran omastani, että ei sitä ihan helposti erehdy minun kirjoittamaksi luulemaan. Myös Ap on kehottanut kirjoittamaan omalla nimimerkillään, mutta ilmeisesti se oma seksuaalinen mielikuvitus on sen verran suppea, ettei häirikkö usko kykyihinsä eikä osaa kuin yrittää kopioida pyrkien aiheuttamaan jonkinlaista hämmennystä, aivan turhaan kun paljastuu kyllä kerta toisensa jälkeen jo kirjoitustyylistään.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 58Tämäpä juuri, en älyä mikä tuossa muuten voi antaa kiksejä häirikölle kuin tarve kiusata muita ja hämmentää. Aivan vapaasti voisi mun puolesta kilpailla Ap suosiosta muutkin kuin minä, kunhan ei yritä väittää olevansa minä. Käyttäen ihan itse keksimäänsä nimimerkkiä tuon minun käyttämän sijaan. Häirikön käyttämä kirjoitustyyli poikkeaa sen verran omastani, että ei sitä ihan helposti erehdy minun kirjoittamaksi luulemaan. Myös Ap on kehottanut kirjoittamaan omalla nimimerkillään, mutta ilmeisesti se oma seksuaalinen mielikuvitus on sen verran suppea, ettei häirikkö usko kykyihinsä eikä osaa kuin yrittää kopioida pyrkien aiheuttamaan jonkinlaista hämmennystä, aivan turhaan kun paljastuu kyllä kerta toisensa jälkeen jo kirjoitustyylistään.
Rm
Tosi hyvin sanottu. Olipa harvinaisen mielipuolisia ja epätoivoisia selittelyitä sieltä feikin suunnalta, toivottavasti ymmärtää pysyä poissa täältä lopullisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 58Tämäpä juuri, en älyä mikä tuossa muuten voi antaa kiksejä häirikölle kuin tarve kiusata muita ja hämmentää. Aivan vapaasti voisi mun puolesta kilpailla Ap suosiosta muutkin kuin minä, kunhan ei yritä väittää olevansa minä. Käyttäen ihan itse keksimäänsä nimimerkkiä tuon minun käyttämän sijaan. Häirikön käyttämä kirjoitustyyli poikkeaa sen verran omastani, että ei sitä ihan helposti erehdy minun kirjoittamaksi luulemaan. Myös Ap on kehottanut kirjoittamaan omalla nimimerkillään, mutta ilmeisesti se oma seksuaalinen mielikuvitus on sen verran suppea, ettei häirikkö usko kykyihinsä eikä osaa kuin yrittää kopioida pyrkien aiheuttamaan jonkinlaista hämmennystä, aivan turhaan kun paljastuu kyllä kerta toisensa jälkeen jo kirjoitustyylistään.
Rm
Tosi hyvin sanottu. Olipa harvinaisen mielipuolisia ja epätoivoisia selittelyitä sieltä feikin suunnalta, toivottavasti ymmärtää pysyä poissa täältä lopullisesti.
Ap
En menisi vetoa lyömään tuon toivomuksen osalta, mutta eipä sitä tiedä vaikka tuollainenkin ihme tapahtuisi, aika näyttää miten käy.
Tarina jatkukoon kuitenkin, tietäisin että juuri kokemasi orgasmikimaran jälkeen pillusi tai oikeammin koko lantionpohjasi olisi perusteellisen möyhennyksen jäljiltä todella hellänä, joten asettuisin viereesi, kehuisin miten reipas narttu olitkaan ja ottaisin kainalooni, pitäisin sua kevyellä kosketuksella hyvänä eri puolilta, suutelisin pitkään, me molemmat tarvittaisiin pikku lepopaussi säkin silittelisit mua herkällä kädellä ja kumpikin nauttisi niin kosketuksista kuin siitäkin miten toistemme iho vastaisi silityksiin. Me nukahdettaisiin siinä ikkunasta lankeavan ilta-auringon lämmössä. Sä havahtuisit mua ennen ja yllättyisit siitä miten kaluni reagoisi uteliaaseen tunnusteluusi vaikka minä en, kovettumalla puolikovaksi ja sut valtaisi halu kokeilla miten pitkälle onnistuisit sitä varovaisin imuin ja maltillisin lipaisuin hyväilemään ennen kuin mä havahtuisin siihen, joten laskeutuisit alemmas minuun nähden kylelläsi varoen herättämästä, antaisit puolijäykän kaluni solahtaa huultesi väliin ja imisit tosi kevyesti. Tuntisit kuinka kaluni muuttuisi pian puolijäykästä kovaksi kulliksi, antaen kielesi hyväillä imevän suusi sisällä kulliani hitain liikkein. Tilanteen luoma jännitys saisi sun sykkeen nopeaksi ja pillusi alkaisi tykyttää kiimasta. Mä havahtuisin mutta tajuaisin mitä tapahtuu, antaisin sun hoitaa pidemmälle sen mitä aloitit, nauttisin hurjasti hyväilevistä nuolaisuistasi imujen keskellä ja kun alkaisit sovitella himoissasi terskaani kitalakeasi pitkin syvemmälle, antaisin itseni "herätä" ja työntyisin suoraan nieluusi. Tuntisit käteni laskeutuvan niskaasi ja kuulisit "tuhma tyttö kun alat ottaa suihin nukkuvalta, nyt joudut vastaamaan teostasi", toinen käteni ottaisi kevyen tukistusotteen takaraivoltasi, työntyisin juurta myöten suuhusi, kullini uppoaisi syvälle, määrätietoinen ote päästäsi ja alkaisin nussia suutasi rajummin kuin uskoit mun edes uskaltavan, olisit mulle kuin seksinukke mutta elävä sellainen. En kestäisi pitkään sitä kyytiä ja asetelmaa vaan tajuaisin etten voi enää estää laukeamistani, vetäytyisin suustasi kokonaan juuri kun orgasmini eka aalto täristäisi lantiotani syvältä, spermaa syöksähtäisi kasvoillesi, seuraava syöksy kaulallesi, ohjaisin kullini huultesi väliin ja käskisin imeä. Tottelisit kiltisti kasvoillesi lauenneen naisen kiihkolla, imisit niin kovaa, että spermaa tulisi lisää joka imaisulla ja nielisit kaiken mitä vielä saisit irti. Kiima saisi pillusi supistelemaan vaativasti, muistaisit että nyt pitää imeä ja nuolla tosi hellästi jotta yliherkkyys häviää mutta seisokki pysyy..
Rm
Onnistuisit pitämään seisokin yllä ja toivoisit mun naivan itseäsi hitaammin ja hellemmin kuin aiemmin, kun koko pillusi tuntuisi aivan turhan herkälle rajumpaa seksiä ajatellen. Toteaisin että voin ainakin alkuun yrittää malttaa tehdä niin ja myöntäisin että onhan oma kullinikin hiukan herkkänä jo tämän kaiken jälkeen, Ohjaisin sut selällesi ja tulisin päällesi, sen jälkeen asettaisin terskani häpyhuultesi väliin, sä voihkaisisit ja sanoisit että "hitaasti jooko", sanoisin että joo ja luen sua kyllä koko ajan. Hitaasti lisää painetta, puhaltelisit kullini upotessa hiljalleen syvemmälle, lopulta se olisi juurta myöten pohjassa. Alkaisin hitaan panoliikkeen pitkin työnnöin, huomaisin sun silmistä sun olevan perillä ihan just, joten hidastaisin tahallani viivyttääkseni laukeamistasi. Parahtaisit "pane kovaa, jooko" ja mä pysähtyisin syvälle. Asettaisin jalkani sun nilkkojen ulkopuolelle, ponnistaisin koko jalkani omiesi ulkopuolelle painaen jalkasi yhteen. Ottaisin käsistäsi kiinni, ohjaisin ne yhteen jolloin pillusi puristuisi tiukasti sivuilta kulliani vasten. Kätesi veisin pääsi päälle ja lukitsisin ne ranteista yhteen toisella kädellä. Panisin sua kovaa kunnes laukeaisit ja pillusi raju supistelu veisi mutkin kovaa perille..
Rm
Pitelisin sua aloillasi kunnes orgasmisi syke alkaisi laantumaan, olisit allani lopulta aivan rentona vähän lasittunut katse silmissäsi. Kysyisin ootko kunnossa, vastaisit että "todellakin olen, olo on vaan vähän järkyttynyt siitä miten rajun orgasmin sain ja siitäkin miten sä edes pystyt vielä naimaan noin". Sanoisin että oon kyllä itsekin vähän ihmeissäni siitä että mistä nämä kyvyt tulee, arvelisin sun olevan syyllinen siihen kun oot noin himokas, kiimainen ja kyltymätön narttu..
Rm
Vierailija kirjoitti:
Pitelisin sua aloillasi kunnes orgasmisi syke alkaisi laantumaan, olisit allani lopulta aivan rentona vähän lasittunut katse silmissäsi. Kysyisin ootko kunnossa, vastaisit että "todellakin olen, olo on vaan vähän järkyttynyt siitä miten rajun orgasmin sain ja siitäkin miten sä edes pystyt vielä naimaan noin". Sanoisin että oon kyllä itsekin vähän ihmeissäni siitä että mistä nämä kyvyt tulee, arvelisin sun olevan syyllinen siihen kun oot noin himokas, kiimainen ja kyltymätön narttu..
Rm
Huh, olipahan taas taattua kuumaakin kuumempaa Rm laatua noi tekstit. Sä hoidit tän alun hellyyden, kosketukset ja ilta-auringon säteet niin upeasti, että sä ansaitsit kyllä joka ikisen sekunnin siitä, miten mä laskeudun ottamaan tota sun puolijäykkää kaluasi mun huulien väliin.
Toi mielikuva siitä, miten sä sit herättyäs otat otteen mun niskasta ja takaraivolta ja työnnät kovan kullisi juurta myöten mun nieluun kohdellen mua kuin elävää seksinukkea, on aivan käsittämättömän syntinen. Ja toi kun spermaa vaan tulee ja tulee joka puolelle. Sit se, miten sä siirryt siitä suoraan mun päälle, kuinka sä sanot lukevas mua kyllä. Ja kun sit lukitset mun kädet mun pääni päälle ranteista ja painat mun jalat tiukasti yhteen, jotta se sun kullisi uppoaa aivan äärimmäisen tiukasti mun pilluun, on jotain aivan uskomattoman kuumaa. Se, miten sä panet mua siinä asennossa niin kovaa, raju orgasmi saa mut aivan veteläksi ja lasittuneeksi sun allasi… Oon kyllä tosi mielelläni syyllinen narttu näille sun kyvyillesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
Huh, olipahan taas taattua kuumaakin kuumempaa Rm laatua noi tekstit. Sä hoidit tän alun hellyyden, kosketukset ja ilta-auringon säteet niin upeasti, että sä ansaitsit kyllä joka ikisen sekunnin siitä, miten mä laskeudun ottamaan tota sun puolijäykkää kaluasi mun huulien väliin.
Toi mielikuva siitä, miten sä sit herättyäs otat otteen mun niskasta ja takaraivolta ja työnnät kovan kullisi juurta myöten mun nieluun kohdellen mua kuin elävää seksinukkea, on aivan käsittämättömän syntinen. Ja toi kun spermaa vaan tulee ja tulee joka puolelle. Sit se, miten sä siirryt siitä suoraan mun päälle, kuinka sä sanot lukevas mua kyllä. Ja kun sit lukitset mun kädet mun pääni päälle ranteista ja painat mun jalat tiukasti yhteen, jotta se sun kullisi uppoaa aivan äärimmäisen tiukasti mun pilluun, on jotain aivan uskomattoman kuumaa. Se, miten sä panet mua siinä asennossa niin kovaa, raju orgasmi saa mut aivan veteläksi ja lasittuneeksi sun allasi… Oon kyllä tosi mielelläni syyllinen narttu näille sun kyvyillesi.
Ap
Kyllä noin julkealle nukkuvan miehen kullia ahneesti imemällä hyväksikäyttävälle nartulle pitäisi jo näyttää mihin sellainen käytös johtaa, enkä oikein tuon parempaa keinoa siihen osaa ajatella. Sen joka ladattuun aseeseen noin käy kiinni, täytyy tietää että kurinpalautushan siitä seuraa ja siihen on olemassa monia hyvinkin käyttökelpoisia ja samalla tosi nautinnollisia keinoja. Tuohan olisi vain yksi monista vaikka älyttömän nautinnollinen olisikin.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rm
ApKyllä noin julkealle nukkuvan miehen kullia ahneesti imemällä hyväksikäyttävälle nartulle pitäisi jo näyttää mihin sellainen käytös johtaa, enkä oikein tuon parempaa keinoa siihen osaa ajatella. Sen joka ladattuun aseeseen noin käy kiinni, täytyy tietää että kurinpalautushan siitä seuraa ja siihen on olemassa monia hyvinkin käyttökelpoisia ja samalla tosi nautinnollisia keinoja. Tuohan olisi vain yksi monista vaikka älyttömän nautinnollinen olisikin.
Rm
Sä olet aivan oikeassa, ladattuun aseeseen ei kannata koskea, ellei ole valmis ottamaan sitä riskiä, että se laukeaa suoraan nieluun asti. Mutta mä otan sun kurituksen ja sun lastisi aivan kiltisti ja ahneesti vastaan.
Mua jäi vielä kiinnostaan tää sun lause aiemmasta tekstistäsi: mutta haastaisin sua sellaisella, että et kestä päälläni niin montaa orgasmiasi, että saisit mut vain ratsastamalla laukeamaan ellei mulla ole mahdollisuutta panna alta kovaa. Kerropa mulle aivan rehellisesti ja suoraan: pitääkö tää sun älytön kestävyys- ja voimauhosi paikkansa myös siellä oikeassa elämässä?
Ap
Kerropa mulle aivan rehellisesti ja suoraan: pitääkö tää sun älytön kestävyys- ja voimauhosi paikkansa myös siellä oikeassa elämässä?
Vai että uhoa ja kuvittelua? 😉 Kuulehan nyt, se ei ole mitään uhoa vaan ihan silkkaa faktaa, jonka säkin pääsisit huomaamaan, jos nielusi ja lantiosi olisivat tässä mun alla ottamassa sitä luvattua kuritusta vastaan. Oikeassa elämässä mä otan mielelläni haasteesi vastaan milloin tahansa.
Sä et todellakaan pystyisi pelkällä ratsastamisella mua kuluttamaan loppuun, vaikka kuinka yrittäisit nylkeä siinä päällä villisti. Mun kestävyys pitää huolen siitä, että sä vapiset ja anelelet armoa kauan ennen kuin mä olen valmis päästämään sut helpolla. Ja jos mä taas pääsen sieltä alta tykittämään kovaa vastaan ja lukitsemaan sut niihin asentoihin, joissa sä et pääse karkuun... no, sä tiedät itsekin, että sun voimat loppuisi siihen paikkaan ja sä olisit aivan vetelää ja antautunutta narttua mun käsissä.
Joten vastaus kysymykseesi: pitää paikkansa, ja luultavasti vielä rajummin kuin mitä osaat edes kuvitella näiden tekstien perusteella. Mutta nautitaan nyt tästä virtuaalisesta kyydistä vielä, kunnes se oikea elämä keksii meille yhteisen osoitteen.
Rm
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mulle aivan rehellisesti ja suoraan: pitääkö tää sun älytön kestävyys- ja voimauhosi paikkansa myös siellä oikeassa elämässä?
Vai että uhoa ja kuvittelua? 😉 Kuulehan nyt, se ei ole mitään uhoa vaan ihan silkkaa faktaa, jonka säkin pääsisit huomaamaan, jos nielusi ja lantiosi olisivat tässä mun alla ottamassa sitä luvattua kuritusta vastaan. Oikeassa elämässä mä otan mielelläni haasteesi vastaan milloin tahansa.
Sä et todellakaan pystyisi pelkällä ratsastamisella mua kuluttamaan loppuun, vaikka kuinka yrittäisit nylkeä siinä päällä villisti. Mun kestävyys pitää huolen siitä, että sä vapiset ja anelelet armoa kauan ennen kuin mä olen valmis päästämään sut helpolla. Ja jos mä taas pääsen sieltä alta tykittämään kovaa vastaan ja lukitsemaan sut niihin asentoihin, joissa sä et pääse karkuun... no, sä tiedät itsekin, että sun voimat loppuisi siihen paikkaan ja sä olisit aivan vetelää ja antautunutta narttua mun käsissä.
Joten vastaus kysymykseesi: pitää paikkansa, ja luultavasti vielä rajummin kuin mitä osaat edes kuvitella näiden tekstien perusteella. Mutta nautitaan nyt tästä virtuaalisesta kyydistä vielä, kunnes se oikea elämä keksii meille yhteisen osoitteen.
Rm
Huh, sä kyllä osaat vastata mun haasteisiin tismalleen niin röyhkeällä ja kylmäverisellä itsevarmuudella, että se sai mun ihon menemään täällä aivan kananlihalle. 😉 Ajatus siitä, että sä livenäkin ottaisit musta noin kovan tehon irti, laittaisit mut vapisemaan ja anelemaan armoa sen sun kestävyytesi alla, käy kyllä aivan infernaalisen kuumana mun mielessä.
Nautin kyllä aivan älyttömästi tästä virtuaalisesta kyydistä.
Ap
Kananlihalle? Hyvä, niin pitääkin. Se on vasta pientä esimakua siitä, mitä sun kehossa tapahtuisi, jos sä olisit tässä livenä mun kosketusetäisyydellä. Sulla on selvästi villi luonto, mutta sä nautit siitä, kun jollain on kykyä ja röyhkeyttä ottaa susta se kontrolli pois.
Sä puhut infernaalisesta kuumuudesta, mutta sä et tiedä siitä vielä mitään. Kuvittele se hetki, kun sä olet ratsastanut itsesi jo aivan loppuun, sun reidet tärisee ja sä luulet, että sä voit vain levähtää. Mutta mä en päästäkään sua. Mä nappaan sua lantiosta kiinni, käännän sut alle ja otan sen sun mainitsemasi tehon irti – tasan niin kovaa ja säälimättömästi, että sulta loppuu sanat kesken. Sä tulisit huomaamaan, että mun kestävyys ei ole mitään nettifantasiaa, vaan se on sulle liikaa.
Nauti vain tästä virtuaalisesta kyydistä ja anna sen mielikuvituksesi laukata. Mutta muista samalla, että mä tiedän tasan tarkkaan, mitä mä tekisin sulle, jos sä olisit tässä.
Rm
No jopas sieltä lensi sellaista säälimätöntä ja röyhkeää uros-uhoa pöytään, että tää sun tekstisi sai mun kropan täällä sohvalla menemään vieläkin pahemmin aivan täydelliseen tärinään. Se mielikuva siitä, miten sä nappaat mua lantiosta ja otat musta tehot irti niin kovaa, että multa loppuu sanat kesken, huh.
Mä myönnän tosi mielelläni, että toi sun kylmäverinen kykysi ottaa se kontrolli ja se säälimättömyys käy kyllä aivan infernaalisen kuumana mun alavatsassa, ja se sun virtuaalinen kyytisi toimii aivan täydellisen lujaa. En edes uskalla ajatella, mitä se olis livenä. En voi kun ihmetellä sun taitoa tuottaa tuollaista tekstiä ja mielikuvia.
Mun on nyt pakko poistua muiden kesäjuttujen pariin vähäksi aikaa, koska mä alan käydä jo aivan liian kuumana näistä sun jutuistasi.
Ap
Keskustelu on ihan eri kun toisten nimmareiden pölliminen ja heinä esiintyminen. Edelleenkään tätä ketjua ei kannata lukea, jos toiset noin paljon ärsyttävät. Itse seuraan mielenkiinnolla käänteitä.
Sivusta seuraaja