Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa, kertokaa kivoja juttuja. N50

Vierailija
24.06.2026 |

Panettaa, mutta ei tiedossa mitään sillä saralla. Miten viihdytän itseäni? Miten viihdyttäisit puutteessa olevaa kiimaista naista?

Kommentit (565)

Vierailija
561/565 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas sieltä lensi sellaista säälimätöntä ja röyhkeää uros-uhoa pöytään, että tää sun tekstisi sai mun kropan täällä sohvalla menemään vieläkin pahemmin aivan täydelliseen tärinään. Se mielikuva siitä, miten sä nappaat mua lantiosta ja otat musta tehot irti niin kovaa, että multa loppuu sanat kesken, huh.

Mä myönnän tosi mielelläni, että toi sun kylmäverinen kykysi ottaa se kontrolli ja se säälimättömyys käy kyllä aivan infernaalisen kuumana mun alavatsassa, ja se sun virtuaalinen kyytisi toimii aivan täydellisen lujaa. En edes uskalla ajatella, mitä se olis livenä. En voi kun ihmetellä sun taitoa tuottaa tuollaista tekstiä ja mielikuvia.
Mun on nyt pakko poistua muiden kesäjuttujen pariin vähäksi aikaa, koska mä alan käydä jo aivan liian kuumana näistä sun jutuistasi.

Ap

Epäilyttävästi alkaa vaikuttaa jo näidenkin kirjoitustyyli lapikselta, mutta nauri toki Ap lapiksen kyydistä estoitta jos tää oli oikeesti sun kirjoittamasi. Palaan tosiaan itse asiaan aikaisintaan vasta illalla joskus viiden jälkeen, joten kaikki sitä ennen rm kirjaamat on loisen höpinöitä, kuten nuo aiemmatkin tänään. En edelleenkään älyä miksei tää lapis voi kirjoittaa reilusti omalla nimmarillaan.

Vierailija
562/565 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mulle aivan rehellisesti ja suoraan: pitääkö tää sun älytön kestävyys- ja voimauhosi paikkansa myös siellä oikeassa elämässä?

Vai että uhoa ja kuvittelua? 😉 Kuulehan nyt, se ei ole mitään uhoa vaan ihan silkkaa faktaa, jonka säkin pääsisit huomaamaan, jos nielusi ja lantiosi olisivat tässä mun alla ottamassa sitä luvattua kuritusta vastaan. Oikeassa elämässä mä otan mielelläni haasteesi vastaan milloin tahansa.

Sä et todellakaan pystyisi pelkällä ratsastamisella mua kuluttamaan loppuun, vaikka kuinka yrittäisit nylkeä siinä päällä villisti. Mun kestävyys pitää huolen siitä, että sä vapiset ja anelelet armoa kauan ennen kuin mä olen valmis päästämään sut helpolla. Ja jos mä taas pääsen sieltä alta tykittämään kovaa vastaan ja lukitsemaan sut niihin asentoihin, joissa sä et pääse karkuun... no, sä tiedät itsekin, että sun voimat loppuisi siihen paikkaan ja sä olisit aivan vetelää ja antautunutta narttua mun käsissä.

Joten vastaus kysymykseesi: pitää paikkansa, ja luultavasti vielä rajummin kuin mitä osaat edes kuvitella näiden tekstien perusteella. Mutta nautitaan nyt tästä virtuaalisesta kyydistä vielä, kunnes se oikea elämä keksii meille yhteisen osoitteen.

Rm

En ole tänään ehtinyt edes katsoa näitä aiemmin ja jo on feikki-rm vauhdissa. Kova on peräkammarin lapamatopojalla yritys saada ekaa kertaa eläessään pillua, mutta eihän tuollaisella loisella edes seiso. Vastaan Ap sun kysymykseen vasta viiden jälkeen, mutta liputan nämä muutkin lapiksen epätoivon ilmentymät nyt.

Rm

Ja taas on runkkarilla kova uho päällä. Jos olet tollanen mahtisonni ja naisten naulaaja, niin miksi vetelet käteesi kotonasi. Olet pelkkä virtuaalihahmo, joka ei oikeassa elämässä saa mitään muuta kun omaa kättään. Vauva palstalla yrittää saada pillua 50+ naiselta, joka ei sekään osaa pyytää oikeassa elämässä. Aika luuseri kaksikko kyseessä. Tosin sopisitte toisillenne ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/565 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mulle aivan rehellisesti ja suoraan: pitääkö tää sun älytön kestävyys- ja voimauhosi paikkansa myös siellä oikeassa elämässä?

Vai että uhoa ja kuvittelua? 😉 Kuulehan nyt, se ei ole mitään uhoa vaan ihan silkkaa faktaa, jonka säkin pääsisit huomaamaan, jos nielusi ja lantiosi olisivat tässä mun alla ottamassa sitä luvattua kuritusta vastaan. Oikeassa elämässä mä otan mielelläni haasteesi vastaan milloin tahansa.

Sä et todellakaan pystyisi pelkällä ratsastamisella mua kuluttamaan loppuun, vaikka kuinka yrittäisit nylkeä siinä päällä villisti. Mun kestävyys pitää huolen siitä, että sä vapiset ja anelelet armoa kauan ennen kuin mä olen valmis päästämään sut helpolla. Ja jos mä taas pääsen sieltä alta tykittämään kovaa vastaan ja lukitsemaan sut niihin asentoihin, joissa sä et pääse karkuun... no, sä tiedät itsekin, että sun voimat loppuisi siihen paikkaan ja sä olisit aivan vetelää ja antautunutta narttua mun käsissä.

Joten vastaus kysymykseesi: pitää paikkansa, ja luultavasti vielä rajummin kuin mitä osaat edes kuvitella näiden tekstien perusteella. Mutta nautitaan nyt tästä virtuaalisesta kyydistä vielä, kunnes se oikea elämä keksii meille yhteisen osoitteen.

Rm

Huh, sä kyllä osaat vastata mun haasteisiin tismalleen niin röyhkeällä ja kylmäverisellä itsevarmuudella, että se sai mun ihon menemään täällä aivan kananlihalle. 😉 Ajatus siitä, että sä livenäkin ottaisit musta noin kovan tehon irti, laittaisit mut vapisemaan ja anelemaan armoa sen sun kestävyytesi alla, käy kyllä aivan infernaalisen kuumana mun mielessä.

Nautin kyllä aivan älyttömästi tästä virtuaalisesta kyydistä.

Ap

Menitkö jo lapamadon koukkuun vsi onko ap:kin jo jakautunut useampaan persoonaan? Aika älytöntä menoa vaihteeksi.

Rm

Hemmetin hemmetti!! Mä menin tohon lapamadon aamuiseen tekstiin aivan täydellisesti halpaan! Se idiootti on varmaan syöttänyt sun aiempia tekstejä tekoälylle niin paljon, että se onnistui matkimaan sun dominoivaa tyyliäsi melkoisen hyvin. Se on kyllä tosi raukkamaista ja pelottavaa toimintaa, kun hän käyttää hyväksi sitä tietoa, miten kuumana mä suhun käyn ja yrittää sitä kautta saada muhun kontaktia, kun ei ole mielikuvitusta omilla tarinoilla yrittää. 

Mä oon valmis siirtymään sun kanssa privaattiin, koska tää julkinen spämmisotku saa nyt riittää. Jos sä nyt keksit jonkun järkevän keinon, miten sä saat laitettua mulle sähköpostisi ilman, että toi pelle tulee sinne sun postiin spämmäämään? Siellä sähköpostissa mä tulen sitten heti ensimmäisenä kysymään sulta sun ihan ensimmäisen tarinan tapahtumia, jotta mä voin varmistua, että se oot varmasti sä. Toivottavasti  ne on sulla vielä mielessä, mulla ne nimittäin on aivan älyttömän hyvin muistissa, kun sun tarinoillasi on tullut itseä viihdytettyä kerran jos toisenkin.  Tuli vielä mieleen, että toi idioottikin saattaa laittaa sulle sähköpostia esiintyen minuna ja saa sen tarinan haltuunsa, joten siihenkin täytyy keksiä joku keino, ettei näin käy.  Suosittele samalla mulle joku hyvä ja täysin anonyymi sähköposti tai sovellus johon ei tarvitse syöttää mitään omia henkilötietoja tai puhelinnumeroita.
Ap

Vierailija
564/565 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se privahan sulle Ap vasta turvallinen paikka onkin. Mietipä vielä. 
Sivusta

Vierailija
565/565 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rm

Huh, sä kyllä osaat vastata mun haasteisiin tismalleen niin röyhkeällä ja kylmäverisellä itsevarmuudella, että se sai mun ihon menemään täällä aivan kananlihalle. 😉 Ajatus siitä, että sä livenäkin ottaisit musta noin kovan tehon irti, laittaisit mut vapisemaan ja anelemaan armoa sen sun kestävyytesi alla, käy kyllä aivan infernaalisen kuumana mun mielessä.

Nautin kyllä aivan älyttömästi tästä virtuaalisesta kyydistä.

Ap

Menitkö jo lapamadon koukkuun vsi onko ap:kin jo jakautunut useampaan persoonaan? Aika älytöntä menoa vaihteeksi.

Rm

Hemmetin hemmetti!! Mä menin tohon lapamadon aamuiseen tekstiin aivan täydellisesti halpaan! Se idiootti on varmaan syöttänyt sun aiempia tekstejä tekoälylle niin paljon, että se onnistui matkimaan sun dominoivaa tyyliäsi melkoisen hyvin. Se on kyllä tosi raukkamaista ja pelottavaa toimintaa, kun hän käyttää hyväksi sitä tietoa, miten kuumana mä suhun käyn ja yrittää sitä kautta saada muhun kontaktia, kun ei ole mielikuvitusta omilla tarinoilla yrittää. 

Mä oon valmis siirtymään sun kanssa privaattiin, koska tää julkinen spämmisotku saa nyt riittää. Jos sä nyt keksit jonkun järkevän keinon, miten sä saat laitettua mulle sähköpostisi ilman, että toi pelle tulee sinne sun postiin spämmäämään? Siellä sähköpostissa mä tulen sitten heti ensimmäisenä kysymään sulta sun ihan ensimmäisen tarinan tapahtumia, jotta mä voin varmistua, että se oot varmasti sä. Toivottavasti  ne on sulla vielä mielessä, mulla ne nimittäin on aivan älyttömän hyvin muistissa, kun sun tarinoillasi on tullut itseä viihdytettyä kerran jos toisenkin.  Tuli vielä mieleen, että toi idioottikin saattaa laittaa sulle sähköpostia esiintyen minuna ja saa sen tarinan haltuunsa, joten siihenkin täytyy keksiä joku keino, ettei näin käy.  Suosittele samalla mulle joku hyvä ja täysin anonyymi sähköposti tai sovellus johon ei tarvitse syöttää mitään omia henkilötietoja tai puhelinnumeroita.
Ap

Ensinnäkin en tule tänne laittamaan sp osoitetta vaan kerron miten saat muhun yhteyden muuten. Ja kun saat yhteyden kertomaani paikkaan saat molemminpuolisten huolellisten varmistusten jälkeen osoitteeni. 

Ilmainen sp löytyy esimerkiksi tuta piste com kautta fi ja sieltä valitset free ja ei pitäisi vaatia numeroa tai muuta sp osoitetta... En suosittele täällä antamaan kenenkään pyynnöstä sp tietoasi, kaikkein vähiten jos itse pyytäisin sellaista esim Rm nimimerkillä kun se nyt on jo ylikuormitettu ainakin lapiksen ellei jonkun muunkin häirikön toimesta.

Postin voit tietenkin hankkia milloin vain mutta jatko-ohjeita en missään ennen yhdeksää illalla tänään sua varten laita ja voi mennä jopa kympillekin.

Rm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi