Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani oli uhkapelannut tilinsä tyhjäksi viime yönä (tuhansia). Nyt ihan maansa myyneenä

Vierailija
23.06.2026 |

kun kesä on piloilla. Oli monelaista ohjelmaa suunnitteilla kavereiden kanssa, mutta ei enää rahaa toteuttaa.

Olisipa vielä ajat kun pelejä pelattiin vain kaupan alauloissa. Nettipelaaminen on aivan liian helppoa ja vaikuttaa, että monia varsinkin nuoria poikia koukuttaa.

No sanoin, että tässä sulle nyt opetus, ja kannattaa varmaan jatkossa pysyä peleistä erossa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi vika se on, ei nettipelien vika.

Oletko vähän yksinkertainen?

Aseellako hänet on uhattu pelaamaan rahansa?

Ei. Eikä alkoholistia kukaan ole pakottanut juomaan, mutta silti osa juo itsensä rappiolle ja hautaan. Sellaisia ovat addiktiot.

Ohis

tuolla logiikallahan on myös uhrin oma vika jos tulee raiskatuksi? mieti nyt vähän mitä höpötät.

eri

Onko ihmiset, jotka ovat jääneet esim. loukkaantumisen jälkeen kipulääkekoukkuun,  sen koukkuuntumisen itse valinneet?

Vierailija
62/64 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jotkut ihmiset addiktoituu helpommin jotkut ei ollenkaan. Miten se on pojan vika?

Kuka pakotti pojan aloittamaan uhkapelit?

Mikä on mainonnan vaikutus? Mikä on niiden psykologisten keinojen vaikutus, että peleistä tehdään superkoukuttavia? Melkein kaikki kokeilevat uhkapelejä joskus mutta 4,2% suomalaisista jää koukkuun(2023). Se on noin 150 000 suomalaista.

"Vain veikkaamalla voit voittaa." Eikä voi voittaa veikkaamalla, jos hyvä onni loistaa poissaolollaan. Ilman hyvää tuuria kukaan ei ole voittanut mistään mitään. Pelivoittoon vaaditaan aina hyvää onnea, muuten sitä ei voita. 

Näyttäkää mulle ihminen, joka on voittanut rahaa huonolla tuurilla, niin minä näytän teille Jeesuksen.

Vierailija
64/64 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen?

Aseellako hänet on uhattu pelaamaan rahansa?

Ei. Eikä alkoholistia kukaan ole pakottanut juomaan, mutta silti osa juo itsensä rappiolle ja hautaan. Sellaisia ovat addiktiot.

Ohis

tuolla logiikallahan on myös uhrin oma vika jos tulee raiskatuksi? mieti nyt vähän mitä höpötät.

eri

Onko ihmiset, jotka ovat jääneet esim. loukkaantumisen jälkeen kipulääkekoukkuun,  sen koukkuuntumisen itse valinneet?

No niinpä.