Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä viet kaverisi mökille, kun menet sinne 1 tai 2 päiväksi?

Vierailija
23.06.2026 |

Kahta kättä heittäen ei sovi mennä asustelemaan toisen kesäasunnolle, vaan kuuluu viedä ruokaa ja juomaa vähintään niin paljon kuin itse aikoo syödä ja juoda. Koskee myös sukulaisia. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just oltiin pe-illasta su aamuun. Tosiaan ensin sovittiin että mitä syldään ja sen mukaan sit me vietiin koko la illan illallinen juomineen ja jotain lisäkkeitä pe illan illalliseen. Saunaolutta ja limuja lavat myös. 

 

Veitkö aivolisäkkeen vai kenties umpilisäkkeen? 

Vierailija
42/42 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat ja juomat koko sille väelle, joka siellä mökillä on sen aikaa, kun siellä on käymässä. Ystävältä kysyn mitä mökiltä puuttui ja se on tuliainen. 

 

Omat kalsarini, hammasharjani, lakanani ja pyyhkeeni ei ole " mitä tuon mökille". Ne kulkevat aina mukanani.

 

Aikanani oon ollut mökkiemäntänä ja tajunnut, ettei kaikilla vierailla välky yhtään, että mukava mökkeily kuluttaa paljon työtä ja rahaa vaikka vain tie perille, siistin ja huolletun puuceen käyttö, saunominen, paljuilu, grillaus jne ovat rahanarvoista puuhaa ja pari vuorokautta tuollaisen tarjoaminen ei korvaudu jollain " tuon omat evääni" perseilyllä. 

 

Ystävä tarjoaa mökillään puitteet kesäparatiisin kokemiseen ja hän siivoaa jälkeeni mökillä. Vähintä on siis tarjota kaikille herkut ja juomat vierailun ajaksi. Vaihtoehtoisesti voisin vuokrata mökin muutamaksi päiväksi. Arvatkaa saako sen mäyräkoiran tai kahvipaketin hinnalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi