Jari Sillanpää konttasi pää veressä Helsingin yössä
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
"Kaduilla tuulee....."
Asfaltti kiiltää..
Mikä hirveä hint-tari tuon videon on kuvannut??
Vierailija kirjoitti:
Onpas aineet muuttanut "miestä".
Vieläkö kirkko haluaa ton esiintymään.
Meinaat että pystyisi kieltäytymään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari, joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.
En todellakaan säälisi Sillanpäätä. Ihan oikein sille. Kuvottava rikollinen.
En sääli Sillanpäätä, mutta pidän moraalittomana sitä, että moista tilannetta käytetään hyötymistarkoituksessa.
Jaa. Munkin naapuri kompuroi juhannuspäivän aamuna naama veressä pyörän kanssa kotiinpäin kun olin töihin lähdössä. Pääsi kyllä videolle mutta ei sentään lehteen...
Vierailija kirjoitti:
Mikä hirveä hint-tari tuon videon on kuvannut??
Joku karsee kana.
Siltsu oli juhlinut Prideä siellä verileikkihuoneessa, uumoilen?
Mikävittu on tollanen UUNO- sivusto? Takuulla tekoälyn tekemiä videoita.
Palstan mammat ei ole ikinä tekoälyn luomista feikkivideoista kuulleet? Uunoja olette.
Sellaista se homous, huumeet yms. teettää.
Laulajien Matti Nykänen. Ehkä pitäisi kokeilla vähän mäkihyppyä, niin saisi nostetta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Palstan mammat ei ole ikinä tekoälyn luomista feikkivideoista kuulleet? Uunoja olette.
Miksiköhän Sillanpää sitten selitteli tätä videota Facebookissa ihan omalla nimellään?
Harmittaa hienon laulajan rappioituminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?
Kyllä. Siksi ihmettelen näitä joiden mielestä videon kuvaaja on nyt sitten pahempi rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden ehdokas eduskuntavaaleissa.
Eikö tossa ole orpon tai sannulin meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen otus
Mutta hän äänestää vihervasemmistoa.
Ja tiedät sen siitä, että...?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?
Toi huumeita mutta kun kertoi surullisen tarinan että omaan käyttöön niin ei saanut tuomiota ja laspiporno koneellakin oli vaan lieventävä asianhaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummojen kultapoika.
Mummoille piti levy-yhtiön käskystä esittää heteroa. Mahtoi pää mennä sekaisin jo suosion kulta-aikoina pikkuhiljaa.
Siltsu on itse sanonut, ettei ole peitellyt homouttaan. Media ei vain uskaltanut tarttua siihen koska Jari oli niin iso julkkis.
Kyllä. Siksi pidän häntä varsin vastenmielisenä tapauksena ja en muutenkaan kannata homojen adoptio-oikeutta (näistä on karmeita uutisia saatu maailmalta)