Jari Sillanpää konttasi pää veressä Helsingin yössä
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas aineet muuttanut "miestä".
Vieläkö kirkko haluaa ton esiintymään.
Meinaat että pystyisi kieltäytymään :D
Ei kirkossa muita olekaan nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari, joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.
En todellakaan säälisi Sillanpäätä. Ihan oikein sille. Kuvottava rikollinen.
En sääli Sillanpäätä, mutta pidän moraalittomana sitä, että moista tilannetta käytetään hyötymistarkoituksessa.
Ei minustakaan ole oikein työstää sitä ahteriin, mutta se tykkää siitä kuitenkin. Ei siitä muuten hyödy mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?
Kyllä. Siksi ihmettelen näitä joiden mielestä videon kuvaaja on nyt sitten pahempi rikollinen.
Jari on saanut tuomionsa ja "lusinut" aivan tarpeeksi.
Kuvaaja ei ole rikollinen, mutta kuvottava pikku nilkki, joka ns lyö lyötyä, mällää toisen surkealla hetkellä ja nöyryyttää. Alhaista.
Sitä se pridetys ja woketus teettää.
Siltsu ottaa pride-viikon ihan tosissaan!
Jarin mukaan kaikki on hyvin, nähdään keikoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?
Kyllä. Siksi ihmettelen näitä joiden mielestä videon kuvaaja on nyt sitten pahempi rikollinen.
No eihän se Sillanpää tee tuossa mitään rikosta. Edelliset rikokset on tuomittu ja rangaistus lusittu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se pridetys ja woketus teettää.
Mikäs teettää heteroiden kuten Vornasen riehumisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummojen kultapoika.
Mummoille piti levy-yhtiön käskystä esittää heteroa. Mahtoi pää mennä sekaisin jo suosion kulta-aikoina pikkuhiljaa.
Siltsu on itse sanonut, ettei ole peitellyt homouttaan. Media ei vain uskaltanut tarttua siihen koska Jari oli niin iso julkkis.
Mediahan ei ole myöskään Antti Tuiskulta asiaa tiedustellut vaikka aika ilmiselvä
suuntauksensa on. Toiset ne jätetään rauhaan.
Ehkä 60-vuotiaana voisi kuitenkin keksiä parempaa ajanvietettä kuin ryömiä verisenä pitkin katuja nakit silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 60-vuotiaana voisi kuitenkin keksiä parempaa ajanvietettä kuin ryömiä verisenä pitkin katuja nakit silmillä.
GG Allin olisi varmasti ryöminyt veressä ja paskassa silloinkin jos olisi elänyt niin vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Tää on ehottomasti tän tapauksen rumin asia. Miten kukaan kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
https://gekkonen.net/jari-sillanpaa-kommentoi-rajua-kohuvideota-olin-na…
Pikku ylilyönti jollainen voi sattua kenelle tahansa, ei muuta ku etiäppäi ja hyvää kesää!!
Hänen viiteryhmänsä on siellä.