Jari Sillanpää konttasi pää veressä Helsingin yössä
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä alennustilaa. Ei kannata sekaantua huumeisiin.
Hömpsön pömpsön, huumeet best, pitää vaan osata käyttää oikein!
Vierailija kirjoitti:
tykkää olla kontillaan?
Mutta videolla ei näkynyt toista homoa tuuppaamassa sitä ahteriin.
Vihreiden ehdokas eduskuntavaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummojen kultapoika.
Mummoille piti levy-yhtiön käskystä esittää heteroa. Mahtoi pää mennä sekaisin jo suosion kulta-aikoina pikkuhiljaa.
Epäuskottava oli alusta asti. Falskius salaisuus paistoi jotenkin läpi.
Esiintyminen ja laulu oli toki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Tämä! mua oikeesti alkoi ketuttamaan, että katoin koko videon. Jari oli huonona, mutta kuvottavin oli tuo kuvaaja-auttaja.
Vierailija kirjoitti:
Onpas aineet muuttanut "miestä".
Vieläkö kirkko haluaa ton esiintymään.
Aineet? Alkoholi on se aine joka saa konttaamaan verisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari, joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta
Tuo lähtee käyttäjän omasta motivaatiosta, kaikilla ei valitettavasti ole haluja lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Bam Margera ja Jari menisivät torille, niin kuka ei tietäisi kumpi on apina ja gorilla.
Kattelin tubesta skeittipätkiä ja niistä sai todeta, että Bam on nyt pysynyt raittiina. Ellei ole just tänään ratkennut. Sillähän on valitetttavasti jojoilua ollut. Paremmalta näytti ja raittiina oli pysynyt pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen otus
Tarkoitatko tilanteen kuvaajaa ja kuvan julkisuuteen myynyttä henkilöä?
Onko tuo sitä viihdekäyttöä josta paljon puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta
Se vain, ettei päihteidenkäyttäjä parane, ellei itse sitä halua.
Ko video voisi toimia käännekohtana, että henkilö itse ymmärtäisi tilansa.
Ai joku vielä on Sillanpään puolustaja? Hah hah.
Jarilla oli vielä jokin aika sitten täysitsepetos menossa tuomionsa suhteen ja päihdekäyttönsä. "enhän mä nyt herran jumala semmoista tekis!" oli joka kolmas lause. Laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.
Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.
Sydämetöntä ja nöyryyttävää.
Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari, joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.
En todellakaan säälisi Sillanpäätä. Ihan oikein sille. Kuvottava rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai joku vielä on Sillanpään puolustaja? Hah hah.
Kenellä tahansa ihmisellä on oikeus olla tulematta kuvatuksi ja repostelluksi tuollaiseen tilaan jouduttuaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen otus
Mutta hän äänestää vihervasemmistoa.
Onko sanonut jossain niin?
Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä alennustilaa. Ei kannata sekaantua huumeisiin.
Miten tämä vaikuttaa sinun elämääsi kun minun elämään ei mitenkään.????
Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta