Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää konttasi pää veressä Helsingin yössä

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta

Vierailija
22/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä alennustilaa. Ei kannata sekaantua huumeisiin.

Hömpsön pömpsön, huumeet best, pitää vaan osata käyttää oikein! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkää olla kontillaan?

Mutta videolla ei näkynyt toista homoa tuuppaamassa sitä ahteriin.

Vierailija
24/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ehdokas eduskuntavaaleissa.

Vierailija
25/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummojen kultapoika.

Mummoille piti levy-yhtiön käskystä esittää heteroa.  Mahtoi pää mennä sekaisin jo suosion kulta-aikoina pikkuhiljaa. 

Epäuskottava oli alusta asti. Falskius salaisuus paistoi jotenkin läpi.

 

Esiintyminen ja laulu oli toki hyvää.

Vierailija
26/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.

Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.

Sydämetöntä ja nöyryyttävää.

Tämä! mua oikeesti alkoi ketuttamaan, että katoin koko videon. Jari oli huonona, mutta kuvottavin oli tuo kuvaaja-auttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas aineet muuttanut "miestä".

Vieläkö kirkko haluaa ton esiintymään.

Aineet? Alkoholi on se aine joka saa konttaamaan verisenä.

Vierailija
28/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.

Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.

Sydämetöntä ja nöyryyttävää.

Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari,  joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta

Tuo lähtee käyttäjän omasta motivaatiosta, kaikilla ei valitettavasti ole haluja lopettaa.

Vierailija
30/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bam Margera ja Jari menisivät torille, niin kuka ei tietäisi kumpi on apina ja gorilla.

Kattelin tubesta skeittipätkiä ja niistä sai todeta, että Bam on nyt pysynyt raittiina. Ellei ole just tänään ratkennut. Sillähän on valitetttavasti jojoilua ollut. Paremmalta näytti ja raittiina oli pysynyt pidemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen otus

Tarkoitatko tilanteen kuvaajaa ja kuvan julkisuuteen myynyttä henkilöä?

Vierailija
32/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitä viihdekäyttöä josta paljon puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka oikeasti haluaisi auttaa kohdatessa ohjaisi hakeutumaan päihdepolille jota kautta pääsee lähetteellä katkaisuun. Päihdepoliklinikalle saa lähetteen joko terveydenhuollon tai sosiaalitoimen kautta

Se vain, ettei päihteidenkäyttäjä parane, ellei itse sitä halua.

Ko video voisi toimia käännekohtana, että henkilö itse ymmärtäisi tilansa.

Vierailija
34/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku vielä on Sillanpään puolustaja? Hah hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarilla oli vielä jokin aika sitten täysitsepetos menossa tuomionsa suhteen ja päihdekäyttönsä. "enhän mä nyt herran jumala semmoista tekis!" oli joka kolmas lause. Laput silmillä.

Vierailija
36/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten voi ihminen vajota pohjalle.

Mielestäni myös surullista, että joku menee mukamas auttamaan, mutta ottaakin samalla videota ja siten julkaisee sen.

Sydämetöntä ja nöyryyttävää.

Sama tuli mieleen heti kun näin otsikon, aina joku ehtii "haaskalle". Ehkä se ei olekaan Jari,  joka on tässä tarinassa se pahiten alasvajonnut, vaan se joka kuvaa toisen alennustilan ja julkaisee kuvan saadakseen siitä henkilökohtaista hyötyä.

En todellakaan säälisi Sillanpäätä. Ihan oikein sille. Kuvottava rikollinen. 

Vierailija
37/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joku vielä on Sillanpään puolustaja? Hah hah.

Kenellä tahansa ihmisellä on oikeus olla tulematta kuvatuksi ja repostelluksi tuollaiseen tilaan jouduttuaan

Vierailija
38/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen otus

Mutta hän äänestää vihervasemmistoa.

Onko sanonut jossain niin?

Vierailija
39/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä ollut jotain lapoa koneella ja harrasti seksiä lapsen nähden?

Vierailija
40/76 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä alennustilaa. Ei kannata sekaantua huumeisiin.

Miten tämä vaikuttaa sinun elämääsi kun minun elämään ei mitenkään.????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme