Munir Suleyman Weyrah tunkeutui tuntemattoman naisen kotiin ja räizkäzi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3414a478-f1b1-4549-aa42-8518e347a4f0
Jälleen uusi yksittäistapaus.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Marin ansaitsisi tihutöistään tuhatkertaisesti tuon naisen kohtalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Vittinenkattu.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Mitä ihmettä nyt taas. Naisethan näitä huippuosaajia ovat Suomeen eniten halunneet. Jokainen joka vastustaa on rasistipersu.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Pääasiassa naiset näitä Suomeen halusi! Vähissä on naisten nettikirjoittelut asiasta. Eikä ole yhtään mielenosoitusta ollut asian tiimoilta.
Sannuli sai sen mitä halusi: kaikki tytöt raizkataan muslimien toimesta. Me tienataan tällä.
Vierailija kirjoitti:
Allah on suuri.
Suuri kasa p a s k a a joka pitää pyyhkiä pois k o r a a n i n sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Mitä ihmettä nyt taas. Naisethan näitä huippuosaajia ovat Suomeen eniten halunneet. Jokainen joka vastustaa on rasistipersu.
Vaikea tilanne tädeille. Ma mumiehiä on saatava, mutta nuorten naisten rais kaukset tuovat kieltämättä huonoa julkisuutta. Pitää silti jatkaa loppuun asti.
Pilluni on litimärkä
T: Riikka P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Pääasiassa naiset näitä Suomeen halusi! Vähissä on naisten nettikirjoittelut asiasta. Eikä ole yhtään mielenosoitusta ollut asian tiimoilta.
Mitkä ovat aiheet joiden takia tässä maassa ikinä on ollut mielenosoituksia.
Vuonna 23 oli leikkausten takia mielenosoitus, joka naamioitu silloin räzzizmi -mielenosoitukseksi, jota se ei ollut. Jossain vaiheessa oli joku maalaisten mielenosoitus, jossa ajoivat traktoreilla stadiin.
Eli voisi sanoa, että aika harvassa ovat suomalaisten mielenosoitukset.
Ja suomalaisia syyllistetään, jos sanoo väärän sanan. Ja hallitus on rasismikoulutuksessa, mutta ongelmilta suljetaan silmät.
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaisia syyllistetään, jos sanoo väärän sanan. Ja hallitus on rasismikoulutuksessa, mutta ongelmilta suljetaan silmät.
Mutta ei niitä venyttää sovi koska räzizmi.
Turun hovioikeus ei pitänyt tekoa törkeänä!😱
Mitä tästä opimme?
Jokaisen naisen kannattaa jatkossa kantaa puukkoa mukanaan, ja aina kun joku vähänkin paskan värinen heppu lähestyy, niin survo se sen kaulaan. Ainoastaan tällä tavoin oikeus ja kohtuus toteutuu tässä nyky-yhteiskunnassa.
Oikeuslaitoksemme on kuollut ja tuhoutunut.
Oliko manzai? Naiset saavat nyt mitä tilasivat.