Munir Suleyman Weyrah tunkeutui tuntemattoman naisen kotiin ja räizkäzi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3414a478-f1b1-4549-aa42-8518e347a4f0
Jälleen uusi yksittäistapaus.
Kommentit (34)
Yllättäen mädättynyt hovioikeus antoi värialennusta.
Miksi näitä rikastuksia on nykyään uutisissa joka päivä? Joka ikinen.
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Perusmuotoinen raiskaus? Voi vttu sanon minä! Kaikki raiskaukset ovat törkeitä. Kenenkään ei kajota tai kosketa ilman lupaa! 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä naisia vihaavaa paskamaata!
Mullahien kulttuuri vauhdissa.
Silti palstamamma kohtaisi mieluummin ma mumiehen metsässä kuin suomalaisen jannun.
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Jännä, ettei Marinille pelihetket kelvanneet, kun olisivat omalle kohdalle sattuneet.
Jos naine karsi seksi puute, mihen tehtava on auta.
Mitä tarkoittaa "perusmuotoinen rais kaus"?
Osaako KUKAAN kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Perusmuotoinen raiskaus? Voi vttu sanon minä! Kaikki raiskaukset ovat törkeitä. Kenenkään ei kajota tai kosketa ilman lupaa! 🤬
Ei ollut törkeä. Ihan ystävällismielinen rakastelu vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei se Marinin stalkkeri onnistunut samassa.
Nettivinkattu
Mikä rikos? 😂
Miksi nainen liikkuu ulkona ilman aviomiestä tai muuta miespuolista sukulaista?
Miksei se ole automaattisesti törkeä jos kotiin tunkeudutaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä rikastuksia on nykyään uutisissa joka päivä? Joka ikinen.
Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Allah on suuri.
V*tun pieni.
Allah on suuri.