Olisitko huolissasi kasvaimesta, jota ei ole vielä leikattu, mutta lääkäri veikkaa ettei ole syöpä?
Vaikea olla olematta huolissaan, mutta en haluaisi murehtia liikaa turhaan.
Kommentit (10)
Kyllähän se varmaankin askarruttaisi. Riippuisi lääkärin perusteluista oletukselleen.
Olen parasta aikaa. Mutta asiat on niinkuin ne on, minä vaan en tiedä vielä.
N57
Perusluonteeltani olen sellainen, että huolehtisin asiasta kyllä, kunnes tietäisin totuuden.
Lääkärien arvelut ovat parhaimmillaankin hyvin valistuneita mutta silti oletuksia. Oletus ei ole tietoa, aina perusteltua ja totta.
Toivon, että lääkärisi arvio osuu oikeaan. Siihen on varmasti hyvä mahdollisuus, sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen parasta aikaa. Mutta asiat on niinkuin ne on, minä vaan en tiedä vielä.
N57
Mulla tämä tilanne myös.
Mulla on pieni lapsi. :-(
Kasvain on leikattavissa ja niukkakaikuinen, mutta muut oireet viittaavat syöpään, siksi lääkärissä asiaa tutkittiin ja kasvainkin löytyi. Tsemppiä sinullekin. N34 (ap)
Anopin kasvaimen piti olla tappava, oli keuhkoissa. No oli ihan harmiton, ja nyt siitä leikkauksesta on 15 vuotta eikö ikinä ollut muuta harmia kuin se leikkaus. Jos yhtään lohduttaa niin ihmisellä on keskimäärin 100 kasvainta kehossaan, valtaosa harmittomia eikä niitä koskaan löydy. Huonojakin poistuu hoitamatta ilman, että jää mitään vaivaa. Toki hoidattaa kannattaa aina jos löytyy.
Mun kasvaimen piti olla hyvänlaatuinen. Nuoren iän vuoksi. Oli syöpää.