Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies
Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.
Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.
60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.
Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.
Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 ja mieheni 32. Kiitos ei pappoja!
Näetkö tämän saman unen useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen on jo 40-vuotiaana parhaat päivänsä nähnyt ja munansa muninut. Edessä on hidas hiipuminen, ylipaino ja vaihdevuodet. En tässä iässä enää erehdy naista ottamaan kun sellaisesta lopulta irti pääsin mutta jos ottaisin, niin alle 40-vuotias sen pitäisi olla. Ja kaunis ja urheilullisen hoikka, muotoja saataisiin sitten tarvittaessa kirurgin avulla.
heh. Tässä malliesimerkki miehestä, joka ei ole koskaan rakastanut naista. Sääliksi kyllä käy.
Olen, äitiäni nimittäin. M-m-mama!
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
60- silläkään ei ole enää seksielämää?
Jos olisin 40 vuotiaana pariutunut 60 - 70 -vuotiaan miehen kanssa, olisin nyt hyvin suurella todennäköisyydellä leski.
Sen sijaan olen edelleen saman itseäni nuoremman miehen kanssa, jonka tapasin alle 30 -vuotiaana.
N57
Näin kokeneena toisin harmonikasta tantraa suhteeseen ja nusasisinkin siihen päälle. Kertokaa, että mitä voi rannalle jätetty nelikymppinen nainen enempää toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Näin kokeneena toisin harmonikasta tantraa suhteeseen ja nusasisinkin siihen päälle. Kertokaa, että mitä voi rannalle jätetty nelikymppinen nainen enempää toivoa?
Harmonikasta = harmonista. Tai kyllä harmonikastakin tietysti lähtisi muttei tantraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen. Kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.
60- silläkään ei ole enää seksielämää?
Ohi, mutta en ole koskaan tykännyt seksistä. Nyt menkkojen ajatsitten loputtua alkanut panettaa ja itse aiheutan noin seitsemän perättäistä orkasmia itselle. En kerro edes miehelle. Olen 60, hän minua vanhempi.
Ai hitto, päivän parhaat naurut, kiitos ap! Pääsin lähes loppuun, "modernin" kohdalla lähti homma ihan käsistä😂 Millä helvetin 60-luvulla ap elää? Silloin moderni kotirouva oli vielä validi 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Taas mammat menneet huonoon trolliin
Eikä, tämä on suorastaan hauska. Ihme ettei ole vielä poistettu, ja nostettu jotain ikivanhaa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä. Oisko mitään, ihan mitä tahansa muuta, tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi pahasti metsään mennyt, kuulostat yhtä ihanalta ja jännältä kuin harmonikan kuunteleminen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmonikasta = harmonista. Tai kyllä harmonikastakin tietysti lähtisi muttei tantraa.
Harmonista = harmoonista. Nämä musiikkiketjut sotkee aina ajattelun. Älkää sotkeko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-vuotias.
Minun pitäisi tämän aloituksen logiikalla siis ottaa itselleni 90-vuotias ukko joka pissaa housuun,ei tiedä mikä vuosi on ja köpöttää rollaattorin kanssa?!
Mä tykkään käydä festareilla ja matkustella,olisipa mukavaa kiskoa vaippahousuista rollaattoripappaa perässä jossain Egyptissä .
Puhumattakaan sitten seksistä joka on mulle hyvin tärkeää ja rakastan pitkiä sessioita, pitäisikö posket lommolla imeä sitä vaipoissa hautunutta löysää letkua ja toivoa ihmettä?
Tämä aloitus on palstaurpon yksi spammialoituksista. Tosi väsynyttä jo.
On tosiaan vähän kyllästyttävää lukea viikosta ja päivästä toiseen näitä ikäjankkauksia. Jokainen ihminen on erilainen, samoin parisuhde. Ei sellaisia tosielämässä edes ihmetellä, täällä tietysti siksi että joku haluaa provosoida. Kuka mistäkin saa huvinsa jos ei ole todellisia ihmissuhteita.
Ei mitään omaishoidettavia enää entisten lisäksi. Hankala saada mihinkään hoivakotiinkaan nykyään. Aika ilkeä lempata ukko kadulle tai johki omaan luukkuunsa muumioitumaan.
Hyi helvetti! Ei ole papparainen tai mikä lie trolli
Anoppi on 62vuotias, hyvin säilynyt ja eloisa nainen joka käy konserteissa, risteilemässä ym nyt,kun pääsee. Appiukko oli 73vuotias kuollessaan,kulki kepin kanssa ja käytti vaippoja kun kun muuten valui kaikki housuun. Meni ihan muutamassa vuodessa ryminällä terveys,sitä ennen olivat anopin kanssa ajaneet autolla Norjaan jne,.
Anopista tuli omaishoitaja. Toki nuoremmaltakin mieheltä voi terveys mennä mutta kun ikää tulee,riski kasvaa.
Sä et päätä yhdenkään naisen puolesta minkä ikäistä seuraa saa etsiä. Mä en todellakaan 47-vuotiaana naisena huolisi 70v miestä. Tuon ikäinen mies on 4 vuotta vanhempi kuin mun äiti!
Palkallisena omaishoitajana joo.
Omanikäinen salskea hyväkuntoinen ja pitkä puoliso odottaa sitten kotona.
Vauva palstan vähän tyhmemmät naiset ovat taas pikkarit rullalla ulvoneet ilmiselvään provoon 10 sivua ja saaneet kaikki ylilautajonnet nauramaan teille. Olette niin säälittäviä, että olette sen ansainneet.
Tarpeeksi vanha mies tuo ennekaikkea terveyshuolia, jos 40v ottaa 70v, niin kymmenen vuoden päästä 40v, joka on 50 , saa pääsääntöisesti muistutella sitä 80v vanhusta että ota lääkkeesi, tekarit pois suusta nukkumaan mentäessä, muista vaihtaa puhtaat vaatteet, pipo päähän ulos mentäess. talvella,
mihin sattuu? soitanko hätänumeroon vai pärjäätkö aamuun ettöä päästää päivystyksee...
Vaari on 82, joten kokemusta vanhuksen kanssa elämisestä on