Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies
Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.
Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.
60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.
Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.
Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?
Kommentit (48)
70-vuotias mies kohtelee naista kuin kuningatarta. 40-vuotias mies selaa Tinderiä sohvalla.
Kymmenen vuotta pitää sietää ja sitten kupsahtaa. Sitten voi nainen jäädä viisikymppisenä pois työelämästä ja elellä perintörahoilla. 🥰 Katsoa samalla joku nuorempi mies itselleen korvaamaan menetettyä vuosikymmentä. Voi vaikka ex-ukon rahoilla matkustella.
No, meillä oli asunto maksettu kolmevitosina ja perhehommat valmiit nelikymppisinä. Ei ole pakko katsella niitä pentunaisimpia miehiä nuorenakaan niin välttyy paljolta päänsäryltä.
Totuus sattuu. Jos 66-vuotias mies ja 42-vuotias nainen ovat molemmat tyytyväisiä, keneltä se muka on pois?
Ajatelkaa vaikka Dannya tai Renny Harlinia.
Ei ihme, että eläkeläismiehet ovat kysyttyjä. Heillä on aikaa, rahaa ja käytöstapoja. Aika paha yhdistelmä kilpailijoille.
Omaishoitajaako aloittaja etsii? Ei kukaan täysjärkinen nelikymppinen ota toinen jalka haudassa olevaa ukkoa riesoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoitaa, vähän väsynyttä jo.
Huh hei. Miksi sitten luet?
Normaalit yli 40-vuotiaat ovat naimisissa suunnilleen samanikäisten miesten kanssa. Eivät he haikaile kenestäkään muista. Samaan tahtiin on hyvä vanheta.
Vanhempi mies tuo suhteeseen vakautta. Samanikäinen tuo yleensä vain uuden moottoripyörän tai urheiluauton.
Onko nuorekas varkku asu kivi pestyä denimiä? Mitkä aurinko lasit merkki&malli? Mikä ketju kaulassa? Entä jalkine valinta? Oletko menevä vai kotona viihtyvä? Eronnut tai karannut?
Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?
Olen 62 v mies enkä edes katsele "sillä silmällä" alle 50 vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 v mies enkä edes katsele "sillä silmällä" alle 50 vuotiaita naisia.
Todellisuudessa olet 42-vuotias nainen
60-70-vuotiaalle miehelle sopii 18-25-vuotias lady.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?
Nelikymppiselle miehelle ihannepuoliso on 22-30 vuotias nainen.
Tästä moni loukkaantuu, koska osui liian lähelle totuutta.