Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies
Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.
Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.
60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.
Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.
Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?
Kommentit (218)
Missä edes tapaisi noin vanhoja äijiä? Prisman aulassa tai bingossa? Joo en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti,tämän aloituksen täytyy olla vitsi :D Olen 45vuotias ja naimisissa 40vuotiaan miehen kanssa,miksi kummassa tahtoisin isäni (69v) ikäisen miehen?
Miksi miehesi on ottanut noin vanhan naisen puolisoksi? 40-vuotiaalle miehelle ihanteellinen kumppani on 25-30-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa vaikka Dannya tai Renny Harlinia.
🤮
Hah, sanon. Omaikäiset, siis just yli 60vuotiaat miehet on joko
-naimisissa
-melko raaskuja
-kuolleita
En tiedä, mistä löytyisi poikkeus, enkä ole ihan varma, jaksaisinko enää parisuhdetta. Tosin ap:n logiikalla mun ikähaarukan pitäisi olla jossain 80v hujakoilla. Pitäisi olla melkoinen teräsvaari.
Totta, jos nainen haluaa turvata vaivattomsasti taloudellisen aseman, sillä 70v miehellä elinikäennusteen mukaan elinaikaa on jäljellä n. 6-9v ja kun nainen on alle 50v niin hän saa leskeneläkkeen ja osa miehen omaisuudesta. Ja kait se muutaman vuoden nainen kestäå, kunhan ei ala omaishoitajaksi ja voi pitää itsellään muutaman rakastajan.
Kyllä seitsemänkymppisen verisuonet ovat jo niin tukossa, että surin osa heistä on siirtynyt yläilmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17-vuotias tyttöystävä. En vanhemmillakaan päivilläni todennäköisesti ottaisi muun kuin itseäni reippaasti nuoremman naisen. M35
Surullista, että joku on ylpeä siitä, että aikuisena miehenä löytää yhteyden vain lapseen. Ja tulee kertomaan sen ketjuun, mikä ei liity teinifantasioihin mitenkään.
Ongelmana näillä papparaisilla, ettei he tapaa juuri naisia, kuin päivystyksessä ja verikokeissa, kun toinen jalka on jo tukevasti haudassa ja kopottelevät keppien kanssa. Ei edes valkoiset tennarit pelasta, näitä vanhuudn höppöreitä.
Trollotiloo ja 0/5 palstamiehen fantasialle
Olisi kiusallista esitellä vanhemmille oman isän ikäinen mies. Ei semmoinen vanha äijä muutenkaan houkuttele, kuolee todennäköisesti ennen kuin pääsen ehkä joskus eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17-vuotias tyttöystävä. En vanhemmillakaan päivilläni todennäköisesti ottaisi muun kuin itseäni reippaasti nuoremman naisen. M35
Surullista, että joku on ylpeä siitä, että aikuisena miehenä löytää yhteyden vain lapseen. Ja tulee kertomaan sen ketjuun, mikä ei liity teinifantasioihin mitenkään.
Löydän "yhteyden" vaikka minkäikäisen naisen kanssa. Suosin vain nuorempia. Ja en tiedä, onko tämä mikään erityinen ylpeilyn aihe, mutta kyllä vaatii jotain mieheltä onnistua vuosi vuoden jälkeen saamaan naisen parhaassa iässä. Eikä ole mikään "lapsi".
Vierailija kirjoitti:
Ja tyttöystävä on made in Hong Kong?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4-kymppinen nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 70-kymppisillä miehillä parhaat päivät ovat jo auttamattomasti ohi. Suhde ei voi millään toimia - paitsi jos on avoin liitto.
Juuri näin, seksuaalisesti parhaiten kohtaavat 4-kymppinen nainen ja 2-kymppinen mies.
Harvoin tämmöinen ihannepari kohtaa todellisuudessa. Hyvin harva 4-kymppinen nainen sytyttää minkään ikäistä miestä siinä mielessä, Useimmat ovat liian pyyleviä. Miehissä toki sama. 40+ väestö on jo ohittanut kiinnostavuutensa seksuaalisessa mielessä.
Lämpimässä kesäyössä seitsemänkymppinen charmantti herrasmies nostaa nelikymppisen ikäneidon kesämekon helmoja ja työntyy sildenafiilin puoliksi jäykistämällä tuppikullillaan intohimoisesti rakkauden nahkalompakkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyttöystävä on made in Hong Kong?
On sillä sian silmäripset alumiiniolkapäät
ja pikku moottoreita säärissään 🎶
Olisiko tuota pitänyt tarjota 30-vuotta sitten samanikäisille naisille, eikä ryypätä kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En sentään isiä haluaisi miehekseni. 60-70-vuotias on jo pappaiässä.
T. N 42
Minun amerikkalainen nainen ilmeisesti halusi koska hokee sitä samalla kun ratsastaa kasvot kohti taivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydän "yhteyden" vaikka minkäikäisen naisen kanssa. Suosin vain nuorempia. Ja en tiedä, onko tämä mikään erityinen ylpeilyn aihe, mutta kyllä vaatii jotain mieheltä onnistua vuosi vuoden jälkeen saamaan naisen parhaassa iässä. Eikä ole mikään "lapsi".
Jos joutuu vuosi vuoden jälkeen etsimään kumppania, aina seuraavaa naista parhaassa iässä, ei todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe. Se olisi, jos joskus olisi löytänyt moisen, ja pystynyt hänet myös pitämään vuosi vuoden jälkeen. Ei sellainen, joka vaihtaa naista, tai tässä tapauksessa kuitenkin lasta, kuin paitaa, anna itsestään kovin hyvää kuvaa. Henkinen kehitys on jäänyt, enää ei voi puhua edes kesken, vaan tapahtumatta. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuota pitänyt tarjota 30-vuotta sitten samanikäisille naisille, eikä ryypätä kavereiden kanssa.
Olet ääliö: se on 30 vuotta, ei 30-vuotta.
So what? Ei liity aloitukseen mitenkään. En ole lainaamasi.