Lue keskustelun säännöt.
Posti taas palvelee
23.06.2026 |
Tilasin tavaroita ja sain ilmoituksen, että lähetys on lokerossa. Menin asioikseni sitä hakemaan (11 km lähimpään lokeroautomaattiin), niin lokero oli tyhjä. Miten voi olla näin pazka firma? Töissä tappelen koko ajan virheellisten ja olemattomien lähetysten kanssa, nyt sitten jo siviilissäkin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla