Nyt se on varmaa: Alkojen aukioloajat vaihtuvat – tämä kaikki muuttuu
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094347.html
Onko oikeasti ihan pakko pistää pask..ksi koko Suomi?
Addikteja on koko maa täynnä ja mitä tekee päättäjät, tarjoilee juomaa kotiin tarjoiltuna.Seuraavaksi varmaan saa myös huumeita? Ei helv...
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yläpeukuttajat on varmaan juoppoja
Tai sitten sinä olet se jolla on ongelma. Meille muille tuo on ihan normaali uudistus. Miksei alkoholia voisi tilata siinä missä kaikkea muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Olen harvoin samaa mieltä kuin kristillisdemokraatit, mutta on aivan varmaa, että saatavuuden paraneminen lisää kulutusta ja kulutuksen lisääntyminen lisää alkoholihaittoja.
Virossakin kaikki on varmaan totaali holtittomia juoppoja. Mikä teissä on se ilmiö, joka kammoksuu yksilön vapautta ja samalla vastuuta. Se kuuluu suomalaisuuteen , että vastuu on yhteiskunnan joka asiassa. Yhteiskunnnan pitää elättää , hoitaa, hoivata, kasvattaa lapset etc. Pls kertokaa, mikä on mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe päätöksessä mitään huonoa. Kaikki myynnin sääntely on keinotekoista.
Mä näen suurena ongelmana, joka tulee koskettamaan liian monia lapsiperheitä. Aikuisista niin välitä.
Lässynlässyn, olet 100 varmasti nainen. Ajatelkaa edes joskus järjellä tunteen sijaan
Minä olen aikuinen mies nykyään ja sanon lapsuuden isäukon olisin kyllä vaihtanut tuskimpa pahempaa olisi tulllut tilalle, kusipää viinaukko oli hän ja väkivaltainen, uhkasi paska kännipäissä listiä meidät kaikki ja räpläsi asetta, naapuriin pakoon mentiin useasti.Selvinpäin sitten ok mutta kun niitä kännipäiviä oli enemmän kuin selviä.
No voih. Koska sun isäsi ei osannut ottaa kohtuudella, pitää kaikkia suomalaisia holhota. Mun isäni on lihava. Tarkoittaako tämä sitä, että ruoan kotiinkuljetus on kiellettävä kaikilta?
tuskimpa tulee kulutus kasvamaan. tähän mennessä ostettu viron tuliaisia pimeästi. nyt kun viinaa saa ei tarvitse varoiks ostaa ja niitä juoda ekalla otolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe päätöksessä mitään huonoa. Kaikki myynnin sääntely on keinotekoista.
Mä näen suurena ongelmana, joka tulee koskettamaan liian monia lapsiperheitä. Aikuisista niin välitä.
Lässynlässyn, olet 100 varmasti nainen. Ajatelkaa edes joskus järjellä tunteen sijaan
Minä olen aikuinen mies nykyään ja sanon lapsuuden isäukon olisin kyllä vaihtanut tuskimpa pahempaa olisi tulllut tilalle, kusipää viinaukko oli hän ja väkivaltainen, uhkasi paska kännipäissä listiä meidät kaikki ja räpläsi asetta, naapuriin pakoon mentiin useasti.Selvinpäin sitten ok mutta kun niitä kännipäiviä oli enemmän kuin selviä.
No voih. Koska sun isäsi ei osannut ottaa kohtuudella, pitää kaikkia suomalaisia holhota. Mun isäni on lihava. Tarkoittaako tämä sitä, että ruoan kotiinkuljetus on kiellettävä kaikilta?
Jos kieltäjät saisivat päättää niin melko varmasti ruuan kotiin tilaaminenkin olisi kiellettyä. Tupakka, alkoholi, huumeet, sokeri ja kahvi olisivat ainakin kiellettyjä jos se olisi kieltäjien päätettävissä.
katsoin Helsingin alkojen aukioloaikamuutoksia. jokunen hassu kauppa ja vieläpä niin, että pidennettyaukiolo ja sunnuntai koskee samoja liikkeitä. näkee samalla myös sen, ettei toimintaa ole hajautettu eri puolille Helsinkiä.
no, ei vaikuta minun alkossa käyntiin.
Tarkoitus on juottaa kansalle niin paljon viinaa ettei jää muistiin tämä hallituskausi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on juottaa kansalle niin paljon viinaa ettei jää muistiin tämä hallituskausi.
Siinä tapauksessa pitäisi juoda hengenvaarallisia määriä kauan.
Kaikki yläpeukuttajat on varmaan juoppoja