Muistakaa nyt miehet että naista EI saa kutsua missään olosuhteissa kauniiksi tai nätiksi!
Koska nainen kokee sen ALISTAMISENA tai jopa UHKAUKSENA!
Kommentit (7)
Mikä vtun opettajatätisyndrooma sulla on, Veijo?
Sulla on ihan hirveä hinku luennoida asioista, joista et tajua mitään. Oot elämästä syrjäytynyt pikku ressukka, joka janoaa auktoriteettia, jota sulla ei ole eikä tule koskaan olemaan.
Hah viimesen puolen vuoden aikana olen sanonut kaunis ainakin 5 eri naiselle. Jos et pysty sitä asiallisesti tekemään. Kasvata aivot.
Sitä kutsutaan heikon miehen pätemisentarpeeksi. Öykkärit harrastavat sitä, mutta vain kasvottomina ja nimimerkin takaa. Aika varmasti ap röllii naisten somessa solvaamassa ja huorittelemassa ja ulkonäöstä huomauttelemassa, koska siihen hän pystyy pieni muna kourassa.
Mulle saa! Mutta mieluiten tutut miehet, muuten voin säikähtää. Ja joku samantasoisuus pitää olla. Sen kehun voi sanoa samanikäiselle ja samantasoiselle naiselle. Ei niin että joku vanha humalainen rähjäinen ukko tulee lässyttämään mulle, jos olen esim. töissä.
Mulle sanoi viimeisin yrittäjä, että kun hän näki mut ensimmäisen kerran, hän mietti, että tuo on jumalatar.
Siltikään tyyppi ei ollut limainen ja käyttäytyi kaikin puolin kunnioittavasti ja arvostaen.
Meistä olisi tullut pari, jos olisin pystynyt tuntemaan hiukankaan halua tai himoa häneen, mutta en pystynyt. Hän valitettavasti rakastui kuten miehillä on tapana, ja jouduin sitten hiukan rumasti hätistelemään hänet pois, koska ahdistuin hänen läsnäolostaan. Mä oon hypervigilantti, eli ylivalpas kaiken aikaa, ja mua rasittaa toisen ihmisen läsnäolo. Sanoin, etten halua parisuhdetta, en pysty siihen jne, mutta hän kuvitteli taas kerran että naisen ei on ehkä tai kyllä.
Eiks toi aapee vois tukkia turpansa jo vihdoin?
Jos sulle noin epäselvää, kelle ja missä voi sanoa, on parempi sun pysyä kotona yksin.