Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää antaa lääkärin kirjata mt-diagnoosi, jos sillä saa jonkin edun?

Vierailija
23.06.2026 |

Jos siis ei ole oikeasti mt-ongelmainen.

Mielestäni ei ole järkevää eikä oikein.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vakuutusmaksu voi nousta diagnoosin myötä.

 

Mun matkavakuutus ei ollut voimassa, kun sairastuin masennukseen.

Vierailija
42/43 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vakuutusmaksu voi nousta diagnoosin myötä.

 

Mun matkavakuutus ei ollut voimassa, kun sairastuin masennukseen.

Mulla on ollut sama sairausvakuutus vuodesta 2001. Ei ole noussut, paitsi vakuutusehdoissa mainitun, ihmisen ikääntymisestä johtuvan summan verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisessä kysymyksessäni oli tosiaan tuo muotoilu "antaisitko kirjata" - ehkä kirjausta ei voi estää, mutta ei väärää diagnoosia ole pakko täysin mukisematta myöskään hyväksyä. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi