Lue keskustelun säännöt.
Onko järkevää antaa lääkärin kirjata mt-diagnoosi, jos sillä saa jonkin edun?
23.06.2026 |
Jos siis ei ole oikeasti mt-ongelmainen.
Mielestäni ei ole järkevää eikä oikein.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sun vakuutusmaksu voi nousta diagnoosin myötä.
Mun matkavakuutus ei ollut voimassa, kun sairastuin masennukseen.
Mulla on ollut sama sairausvakuutus vuodesta 2001. Ei ole noussut, paitsi vakuutusehdoissa mainitun, ihmisen ikääntymisestä johtuvan summan verran.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alkuperäisessä kysymyksessäni oli tosiaan tuo muotoilu "antaisitko kirjata" - ehkä kirjausta ei voi estää, mutta ei väärää diagnoosia ole pakko täysin mukisematta myöskään hyväksyä. -AP
Sun vakuutusmaksu voi nousta diagnoosin myötä.
Mun matkavakuutus ei ollut voimassa, kun sairastuin masennukseen.