Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1074)

Vierailija
561/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko hän hirvittävä? Ei, vaan epämukava. Puhuiko hän kaikista miehistä? Ei, vaan muutamasta kokemuksesta. Nimenomaan hän korosti, että suurin osa kohtaamisista on ollut mukavia. 

Mikä tarve joillakin on ottaa itseensä naisen kokemuksista ja jopa olla uskomatta niitä? Sinun ei tarvitse loukkaantua tällaisesta jos et itse ole osa ongelmaa, eli ahdistelija. Ja ei, et ole ahdistelija pelkällä olemassaolollasi tai normaalisti keskustelemalla. 

Tästä lähten kun tapaan vaelluksillani huo*ia, niin en sano heille mitään, koska en ole limainen mies.

Turha kaikkien naisten ottaa itseensä tästä.

Jos olet ihan mykkä kun kohtaat metsässä huol'ia, niin sitten ne uikuttaa että mies olin ihan pelottavan mykkä, siitä oikein huokui pahuus/himo/synti/jne.

Vierailija
562/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin haastattelu sen todistaa että naiset on vainoharhaisia ja perustelee miesten vihaamisen/pelkäämisen täysin keksittyihin asioihin. Vaikka mitään uhkaava tai pahaa edes edes ollut eikä mitään pahaa tapahtunut niin ei se estä naista uhriutumasta ja syyttämästä miehiä. Mutta minkäs teet kun naiset vihaa kaikkia miehiä pelkästään varmuuden vuoksi vaikka miehet ei edes tekisi mitään

Vai voisiko se kenties kertoa siitä, että Suomessa mies tappaa naisia enemmän kuin karhu?

Suhteellisuudentaju ja matikka jos puuttuu, niin vastaukset ovat tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere Sammalkoski vihaa naisia ja suomalaisia. Tere pitää potkia ulos eduskunnasta ja suomesta.  

Vierailija
564/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"

Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.

Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.

Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D 

T. myös Alaskassa vaeltanut

No suomalaisille karhuille yleensä riittää, koska tavallinen karhu suomalaismetsässä ei saalista ihmisiä vaan välttää niitä.

Sen sijaan sitten taas toisessa ääripäässä vaikkapa jääkarhu näkee ihmisen saaliina, eli jos sellaisen kohtaat, se on menoa sitten vaikka mitä kilistelisit.

Suomalaiset kaupunkilaistuneet on ihan pihalla villieläimistä ja etenkin karhuista. Karhulle riittää, että tulet yllättäen sitä vastaan ja se kokee sinut uhkaksi. Suomalaiskarhut myös ei ole ihan säyseimmästä päästä kuten, esim. Alaskassa mustakarhut. Mustakarhut (joita ei Suomessa) saa pelotettua pois aika helposti mutta harmaat ja ruskeat karhut tai ns. grizzlyt on eri asia. Kyllä ne on metsän kuninkaita. 

Tämä! Aikuinen karhu voi olla ihmistä kymmenen kertaa vahvempi varustettuna terävillä kynsillä ja hampailla sekä panssarina toimivalla turkilla ja eläinkunnan suurimmilla adrenaliiniryöpyillä, joten mieluummin kohtaan toisen ihmisen koska tahansa.

Jos liikkuu kaksistaan tai porukalla metsässä, on suurempi todennäköisyys, että karhu kuulee puheen eikä tule yllätetyksi vaan poistuu ajoissa. Eli yksin metsässä ollessa karhusta koituu suurempi vaara kuin muulloin.

Vierailija
565/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linneasta saa vaikutelman, että pimua on kohdeltu prinsessana koko elämänsä. 

Onko pimu sana asiallinen? Muutenkaan koko lause, kun tuskin tiedät mitään hänen lapsuudestaan?

Olin töissä kahvilassa, mua kutsuttiin poitsuksi. Olin 25v, enkä tuosta pahastunut, kutsujana oli 85v sotiemme veteraani, minähän olen häneen verrattuna ihan poitsu.

M43

Minusta pimuksi nimittely ei ole asiallista vaikka sinua olisi kutsuttu miksi!

Minusta tytöttely, pimuttelu, pojittelu, kollittelu, äijättely, ukottelu, akattelu, ämmättely ym. ovat kielen rikkautta ja täysin hyväksyttäviä. On hirvittävän vaikea elää, jos on noin ahdasmielinen ja tosikko. Voit käyttää koko elämäsi yrittäessäsi muuttaa maailmaa hapannaamaisuutesi mukaiseksi, mutta elät vain surkean elämän. Sen sijaan voit nopeasti muuttaa asenteitasi rennommaksi ja avarakatseisemmaksi, huumorintajuisemmaksi. Huumorintaju on nimenomaan sitä, että tajuat hyvin erilaisia asioita laajasti. 

Vierailija
566/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Kohujutun tällä palstalla ovat tehneet miehet!

Ylen lööppi ei ole meidän tekoa 

Te liiottelette sitä täällä! Ihan ihme svääreihin mennyt koko juttu!

Kyllä tämä nyt yhtä vahvasti näyttää myös naisten tunteisiin menneen. Kommentoijista vaikuttaa suurempi osuus olevan naisia. Ja aika rankkojakin kommentteja on melko paljon.

Vierailija
567/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ronskin ja kookkaab Suomi-amatsonin vinkkelistä Linnea on siro, surumielisen ja hentoisen näköinen. Kuin Runotyttö.

Sit kohtaa jonkun junttipapan metsässä, ja papalla herää suojelunhalu. Valitsee sanansa väärin ja vanhanaikaisesti.

Miesviha on valmis. 

Tere on oikeassa.

Ehkä se idea onkin herätellä niitä junttipappoja miettimään asennettaan ja sanojaan ja sitä millaista suojelua voivat tarjota. Kun uutisissa ihan viine vuosilta on useampi tuntemattoman naisen raiskaus/ murha/ murhayritys, tulisi junttipapan ymmärtää, että tilastollisesti hän on naiselle isoin uhka. Ja hän voi parhaiten antaa naiselle turvallisen olon, käyttäytymällä asiallisesti ja kunnioittamalla toisen yksityisyyttä ja tilaa sekä olla seksualisoimatta tätä.

Tosiasia kuitenkin on, että varmasti jokainen on kuullut uutisia, joissa tuntemattomat miehet ovat vahingoittaneet tuntematonta naista seksuaalisin motiivein. Pelko ei siis ole tuulesta temmattu.

Ongelma naisena olemisessa onkin se, että nainen aina ylireagoi tai sitten vika on hänessä. Kun nainen reagoi uhkaan, häntä kutsutaan hulluksi. Jos nainen ei reagoi uhkaan, kysytään miksi hän ei reagoinut uhkaan, miksi häb ei tapellut vastaan, miksi hän ei juossut pois, miksi hän ei huutanut, miksi hän jatkoi harrastusta vaikka koki uhkaa....

On hyvä, että nainen reagoi uhkaan. Ja tämä on se hetki kunnollisille miehille tarkistaa omaa käytöstään. 

Täälläkin jotkut ovat väittäneet Linnean keksineen koko jutun, sillä hänellä on ollut mielenterveysongelmia (vakava masennus).

Eli juurikin se, että jos nainen reagoi uhkaan, häntä kutsutaan hulluksi.

Vierailija
568/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua löi, tai ehkä pikemminkin huitaisi nyt juhannuksena känninen nainen. Mahdollisesti huumausaineiden vaikutuksenkin alainen. Aamuyöstä noin klo 2.30. Hän hortoili kylillä yksinään ja näki kyllä päälle päin että ihan sekaisin. Kysyin häneltä että minne hän on menossa ja onko kaikki kunnossa ja tarvitseeko hän apua kotiin pääsemisekseen. Seurauksena hän huitaisi naamaan minua siten, että noin ehkä seuraavan tunnin ajan alahuultani jomotti. Ei mitään verta tullut eikä silleen. Lähdin tilanteesta pois huitaisun jälkeen polkupyörälläni ja ajattelin että voi naisparkaa. Ajattelin myös että eihän tuollaista voi auttaa ja mahdollisimman pian pois ja kauas tuollaisesta huitojasta. Ehkä jos olisin tavannnut karhun, en olisi kysellyt siltä mitään, ja olisin välttynyt huulen jomotukselta. Heh heh.

t. M48

Vierailija
569/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee nyt epäsuosittu mielipide. Alustuksena; olen yksin retkeilevä, kaunis nainen JA naisten oikeuksia puolustan henkeen ja vereen.

Minusta tämä mies vai karhu -vertaus on naurettava. Totta kai tapaan metsässä ennemmin miehen kuin karhun. Karhu voi tappaa minut, retkeilevä mies ei sellaista tee. Mies, tai no tietysti nainenkin voi auttaa minua hädässä, toinen ihminen tuo turvaa metsässä. Ihan suoraan sanottuna epäilen Leinon puheita. Ei kukaan sano metsässä kenellekään noin. Toistan, epäilen että hän jos ei valehtele, niin liioittelee. Ja että hänestä tuntui että mies jäi seurailemaan, puhuu itse ilmaisista miehistä. Siis anteeksi - miten miehet retkellä ovat erityisen limaisia? Asenteet taitavat nyt olla ihan omassa päässä.

Ja se, miksi minua tämä retoriikka häiritsee, on että näin luodaan kuvitteellista vastakkainasettelua ja lietsotaan pelkoa. Eli naisten pitää pelätä miehiä, vaikka syytä ei ole. Samanlainen tilanne on esim. Amerikassa; kukaan ei päästäisi lapsia yksin mihinkään, koska MITÄ VAAN VOI TAPAHTUA. No, luultavasti yhtään mitään ei tapahtu, mutta kun tämä on konsensus, niin lapsia ei uskalleta päästää mihinkään. Sama tapahtuu täällä nuorille naisille. Turhaan. 
Toinen pointti: olen nuorten poikien äiti. On epäreilua miten pojat joutuvat lukemaan somesta kuinka he ovat epäkelpoja ja pelottavia ihan vain koska ovat miehiä joku päivä. Aikuinen ymmärtää kontekstin, mutta lapsi ei. Ja se on ihan sama asia, kuin että tytöille sanotaan sitä ja tätä. Kukaan ei ole velvollinen kantamaan koko sukupuoleen kohdistuvia syytöksiä.

Ihmettelen lähinnä miksi tuollainen juttu oli Ylellä tehty. 

Samaa mieltä. Kommentoin tuota poikien äiti -osuutta.

Tuntemani nuoret miehet ovat todella fiksuja, kohteliaita ja keskustelevia. Urheilevat ja opiskelevat ilman suurempia haihatteluita.

Nuorilla naisilla tuntuu olevan komplekseja ja estoja yhdestä ja toisestakin asiasta. Kaikki on vaikeaa. Ujostuttaa niin, että ei pysty suunnilleen sanaa sanomaan. Ollaan aamusta iltaan täysin meikattuja tekokyntisiä ja tekoripsisiä high maintenance prinsessoja, myös mökkioloissa. Tai sitten ollaan sukupuolettomia, siilitukkaisia möhkäleitä. 

Tilastoissa tästä alle kolmekymppisten naisten porukasta lähes 30% sanoo olevansa seksuaaliselta suuntaukseltaan kirjainväkeä. Moni valitsee seksin sijaan itsetyydytyksen. Ja miehen sijaan karhun.

Jos olisin moderni nuori mies, juoksisin kirkuen karkuun.

Ehkäpä ne nuoret naiset ovat nähneet riittävästi sitä, mikä heidän osansa on. Joko miellyttää miestä (kuten sinä) tai olla se möhkäle, joka miellyttää vain itseään.

Vierailija
570/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Tanssipartneri oli herrasmies eikä perusmies.

No sä et ainakaan ole herrasmies etkä herranainen, vaan tavallinen vihervasemmistolainen ääliö.

Vierailija
571/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linneasta saa vaikutelman, että pimua on kohdeltu prinsessana koko elämänsä. 

Onko pimu sana asiallinen? Muutenkaan koko lause, kun tuskin tiedät mitään hänen lapsuudestaan?

Olin töissä kahvilassa, mua kutsuttiin poitsuksi. Olin 25v, enkä tuosta pahastunut, kutsujana oli 85v sotiemme veteraani, minähän olen häneen verrattuna ihan poitsu.

M43

Ihan uteliaisuuttani kysyn, mistä se veteraanius kävi ilmi? Kertoiko, että näytä ihan ryssältä, kun on kierot silmät?

Vierailija
572/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ronskin ja kookkaab Suomi-amatsonin vinkkelistä Linnea on siro, surumielisen ja hentoisen näköinen. Kuin Runotyttö.

Sit kohtaa jonkun junttipapan metsässä, ja papalla herää suojelunhalu. Valitsee sanansa väärin ja vanhanaikaisesti.

Miesviha on valmis. 

Tere on oikeassa.

Ehkä se idea onkin herätellä niitä junttipappoja miettimään asennettaan ja sanojaan ja sitä millaista suojelua voivat tarjota. Kun uutisissa ihan viine vuosilta on useampi tuntemattoman naisen raiskaus/ murha/ murhayritys, tulisi junttipapan ymmärtää, että tilastollisesti hän on naiselle isoin uhka. Ja hän voi parhaiten antaa naiselle turvallisen olon, käyttäytymällä asiallisesti ja kunnioittamalla toisen yksityisyyttä ja tilaa sekä olla seksualisoimatta tätä.

Tosiasia kuitenkin on, että varmasti jokainen on kuullut uutisia, joissa tuntemattomat miehet ovat vahingoittaneet tuntematonta naista seksuaalisin motiivein. Pelko ei siis ole tuulesta temmattu.

Ongelma naisena olemisessa onkin se, että nainen aina ylireagoi tai sitten vika on hänessä. Kun nainen reagoi uhkaan, häntä kutsutaan hulluksi. Jos nainen ei reagoi uhkaan, kysytään miksi hän ei reagoinut uhkaan, miksi häb ei tapellut vastaan, miksi hän ei juossut pois, miksi hän ei huutanut, miksi hän jatkoi harrastusta vaikka koki uhkaa....

On hyvä, että nainen reagoi uhkaan. Ja tämä on se hetki kunnollisille miehille tarkistaa omaa käytöstään. 

Täälläkin jotkut ovat väittäneet Linnean keksineen koko jutun, sillä hänellä on ollut mielenterveysongelmia (vakava masennus).

Eli juurikin se, että jos nainen reagoi uhkaan, häntä kutsutaan hulluksi.

Mikä uhka Lintsulla oli?

Vierailija
573/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin. 

Linnea yhdistää itse yksin vaelluksen turvattomuuteen, koska siellä kohtaa tuntemattomia miehiä. 

Ei, vaan se mies, joka sanoo, että miten noin nätti tyttö USKALTAA OLLA TÄÄLLÄ YKSIN, viittaa itse suoraan turvattomuuteen. 

Vierailija
574/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohujutun tällä palstalla ovat tehneet miehet!

Ylen lööppi ei ole meidän tekoa 

Te liiottelette sitä täällä! Ihan ihme svääreihin mennyt koko juttu!

Kyllä tämä nyt yhtä vahvasti näyttää myös naisten tunteisiin menneen. Kommentoijista vaikuttaa suurempi osuus olevan naisia. Ja aika rankkojakin kommentteja on melko paljon.

Taatusti yhtä paljon miehiltä ja kommentit vähintään yhtä rankkoja. Lisäksi miehet ovat nyt tehneet melkein kaikki aloitukset! Jos Linneaa aletaan leimaamaan muutamista sanomisistaan, jotka on tulkittu väärin, miksi häntä ei saisi puolustaa? 

Vierailija
575/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin. 

Linnea yhdistää itse yksin vaelluksen turvattomuuteen, koska siellä kohtaa tuntemattomia miehiä. 

Ei, vaan se mies, joka sanoo, että miten noin nätti tyttö USKALTAA OLLA TÄÄLLÄ YKSIN, viittaa itse suoraan turvattomuuteen. 

Mä väitän naisena, että ei tuo ole turvaton lause.

Tuo on sellainen papparaisten vitsailulause.

Tyyliin "paleleeko varpaitas tyttönen".

Vierailija
576/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lapset ja nuoret kasvatetaan kauhistumaan, loukkaantumaan ja ties mitä ja kaikesta. Ei osata enää miettiä maalaisjärjellä asioita, kaikki on creepyä, kamalaa jne. Olen itse nainen, olen käynyt armeijan ja en jokaista sanaa ole ottanut itseeni, mitä joku on ohimennen sanonut. Sitä paitsi inhottavimpia ja loukkaavimpia juttuja olen kuullut naisten suusta, en tosiaankaan miesten. Ja näidenkin akkojen kanssa olen pärjännyt työelämässä.

Yleensähän sitä käytetään sellaista tyhmyysfiltteriä: ei pidä ottaa mistään itseensä, kun ei kaikilla nyt vaan käsityskyky kummoiseen riitä. 

Vierailija
577/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuista ja miehistä:

Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).

Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja. 

Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.

TÖRKEÄ VERTAUS!! Nakkeleppa niitä akkoja eläintarhan karhu aitaukseen niin lasketaan sitten että montako niitä jää henkiin?

Ai karhu vankilassa?! No mies vankilassa olisi VIELÄKIN vaarallisempi. Heitäppä nainen miesvankilaan ja vartijat lomalle?

Tuo Sammallahti yritti samaa (heikkoa) maalitolppien siirtelyä.

Yritä vielä! Kyllä se siitä!

Varmaankaan ne miehet eivät tapa niitä naisia siellä vankilassa ja kyllä karhu tappaa ihmisen myös luonnossa, kyse on kohtaamismääristä, joten aika ontoksi tuo sun yrityksesi nyt vaan jäi.

Vierailija
578/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sievä, mutta en ole koskaan joutunut Suomessa pelkäämään ketään kantismiestä metsässä tai pimeällä kadulla. Etelän maissa kylläkin kadulla.

Jos näen miehen metsässä, vaihdetaan iloisesti pari sanaa. Reipas meininki.

Ai samalla tavalla kuin Kyllikki Saari?

Tapahtui...60-70 vuotta sitten? Sen jälkeenkin on tuhansia, miljoonia naisia ollut yksin metsässä tai kohdanneet siellä...miähen.

Aivan kuten Eveliina Lappalainen ja nuori tyttö Valkeakoskella....

Vierailija
579/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua löi, tai ehkä pikemminkin huitaisi nyt juhannuksena känninen nainen. Mahdollisesti huumausaineiden vaikutuksenkin alainen. Aamuyöstä noin klo 2.30. Hän hortoili kylillä yksinään ja näki kyllä päälle päin että ihan sekaisin. Kysyin häneltä että minne hän on menossa ja onko kaikki kunnossa ja tarvitseeko hän apua kotiin pääsemisekseen. Seurauksena hän huitaisi naamaan minua siten, että noin ehkä seuraavan tunnin ajan alahuultani jomotti. Ei mitään verta tullut eikä silleen. Lähdin tilanteesta pois huitaisun jälkeen polkupyörälläni ja ajattelin että voi naisparkaa. Ajattelin myös että eihän tuollaista voi auttaa ja mahdollisimman pian pois ja kauas tuollaisesta huitojasta. Ehkä jos olisin tavannnut karhun, en olisi kysellyt siltä mitään, ja olisin välttynyt huulen jomotukselta. Heh heh.

t. M48

Arvatenkin teit rikosilmoituksen, etkä tullut uhrutumaan naisten vauva-foorumille?

Vierailija
580/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailukelpoinen tilanne:

Laitetaan vaikka 9 m2 huoneeseen naisen kanssa

-normimies random-otannalla tai

-karhu.

Pidetään 5 tuntia kumpaakin asetelmaa.

Kuinkahan naisen käy? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme