Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1074)

Vierailija
541/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla Linnea Leino ja viime viikolla Sofia Virta. Kuka nuori ja kaunis nainen on ensi viikolla maalitettavana?

Vierailija
542/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naaman pitää pysyä julkisuudessa, että töitä riittää. Kun karisma ei riitä, otetaan avuksi päivänpolttava aihe. Jokin sellainen, mihin saa taatusti vastakommentteja ja sitten ei kun uhriutumaan. Hiukan on hatarat eväät nuorella naisella, mutta hei pääasia että naama näkyy.

N

Missä vaiheessa yli kolmekymppisestä ihmisestä ruvettiin käyttämään sanaa nuori?

Aivan. Biologisesti nuori on ihminen ennen puberteettiaan, lain kannalta alle 18v ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Tulihan sinuakin opettaja hakemaan tanssimaan koulun limudiskossa 1988. 

Säälistä haki kun Marko istui yksin nurkassa ja imeskeli slipoveria. 

Vierailija
544/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ronskin ja kookkaab Suomi-amatsonin vinkkelistä Linnea on siro, surumielisen ja hentoisen näköinen. Kuin Runotyttö.

Sit kohtaa jonkun junttipapan metsässä, ja papalla herää suojelunhalu. Valitsee sanansa väärin ja vanhanaikaisesti.

Miesviha on valmis. 

 

Tere on oikeassa.

Ehkä se idea onkin herätellä niitä junttipappoja miettimään asennettaan ja sanojaan ja sitä millaista suojelua voivat tarjota. Kun uutisissa ihan viine vuosilta on useampi tuntemattoman naisen raiskaus/ murha/ murhayritys, tulisi junttipapan ymmärtää, että tilastollisesti hän on naiselle isoin uhka. Ja hän voi parhaiten antaa naiselle turvallisen olon, käyttäytymällä asiallisesti ja kunnioittamalla toisen yksityisyyttä ja tilaa sekä olla seksualisoimatta tätä.

 

Tosiasia kuitenkin on, että varmasti jokainen on kuullut uutisia, joissa tuntemattomat miehet ovat vahingoittaneet tuntematonta naista seksuaalisin motiivein. Pelko ei siis ole tuulesta temmattu.

 

Ongelma naisena olemisessa onkin se, että nainen aina ylireagoi tai sitten vika on hänessä. Kun nainen reagoi uhkaan, häntä kutsutaan hulluksi. Jos nainen ei reagoi uhkaan, kysytään miksi hän ei reagoinut uhkaan, miksi häb ei tapellut vastaan, miksi hän ei juossut pois, miksi hän ei huutanut, miksi hän jatkoi harrastusta vaikka koki uhkaa....

 

On hyvä, että nainen reagoi uhkaan. Ja tämä on se hetki kunnollisille miehille tarkistaa omaa käytöstään. 

Vierailija
545/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Tanssipartneri oli herrasmies eikä perusmies.

Linnean mukaan jokainen mies on potentiaalinen väkivallantekijä. Hirmuisen riskin siis otti, tiedä millaiseksi hirviöksi partneri olisi muuttunut kahden kesken. 

Linnea tarkoittaa miehiä, jotka lähestyvät häntä epäasiallisesti,  ei hän puhu fyysisestä väkivallasta missään vaiheessa!

Vierailija
546/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan. 

Muistele tarkemmin. Oppositiopuolueiden naisilla ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. "Welcome refu gees!" ja "Meillä on Unelma!" sulta nyt päässyt unohtumaan, missä nimenomaan naiset mylvivät tulijoiden puolesta sukkia kutoen ja pullia paistellen. 

Sipilä antoi talonsa näiden miesten käyttöön. On vissiin Juhakin sitten Johanna. 

Lue myös tarkemmin: 

oppositiopuolueiden NAISILLA ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. 

Miksi ihmeessä he olisivat vastustaneet, kun hallituksen miehet tekivät juuri sitä politiikkaa mitä he halusivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin haastattelu sen todistaa että naiset on vainoharhaisia ja perustelee miesten vihaamisen/pelkäämisen täysin keksittyihin asioihin. Vaikka mitään uhkaava tai pahaa edes edes ollut eikä mitään pahaa tapahtunut niin ei se estä naista uhriutumasta ja syyttämästä miehiä. Mutta minkäs teet kun naiset vihaa kaikkia miehiä pelkästään varmuuden vuoksi vaikka miehet ei edes tekisi mitään

KENEN OTSASSA SE LUKEE, KUKA TEKEE?

Vierailija
548/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee jonkun papparaisjuntin puheet mieleen, mutta ei mitään vaarallisempaa. 

Muistan lapsuudessani vanhan kansan käyttäneen "nätti tyttö"-sanaparia vaikka ja missä yhteyksissä, eikä ne pedoja olleet.

Niin aina juu. Milläs sanoilla ja teoilla luulet Jammu Siltavuoreen saaneet lapset autoonsa? Tuskin karhuilla pelotteli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linneasta saa vaikutelman, että pimua on kohdeltu prinsessana koko elämänsä. 

Onko pimu sana asiallinen? Muutenkaan koko lause, kun tuskin tiedät mitään hänen lapsuudestaan?

Olin töissä kahvilassa, mua kutsuttiin poitsuksi. Olin 25v, enkä tuosta pahastunut, kutsujana oli 85v sotiemme veteraani, minähän olen häneen verrattuna ihan poitsu.

M43

Vierailija
550/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Periaatteessa hyvä ohje, mutta jos oletuksena on se, että vastaantulija pelkää kaikkia miehiä, niin miehen on fiksumpaa vain ohittaa täysin ignoraten tulija, koska ei voi tietää miten hän tulkitsee äänensävyä tai pitääkö hän edes moikkaamista sopivana vai tungettelevana. Olen nimittäin erittäin hyvä käytöksisenä isänä ja isoisänä huomannut, että etenkin nuorista naisista osa reagoi negatiivisesti, jos heitä tervehtii vaikkapa taloyhtiön pihalla tai rapussa. Se on kurjaa ja yhteisöllisyys kärsii. Muutos on ollut valtava, omassa nuoruudessa niin nuoret miehet kuin naiset tervehdimme naapureita kohteliaasti, ikään ja sukupuoleen katsomatta, vieläpä ystävällisen hymyn kera. Nyt nuoret naiset menevät vihainen tai vähintään totinen ilme eteen tuijottaen ja tuntuvat häiriintyvän moikkaamisestakin. Ei toki kaikki, esim. eräs opiskelija on hyvin ystävällinen ja aurinkoinen.

Erittäin hyvä ja osuva kommentti! Itse olen myös jo pappaiässä ja huomannut ihan saman muutoksen. Olen joskus miettinyt, että some ja älypuhelimet varmaan ovat isina syynä tässä? Nuoremmat naiset onat jo varhaisesta alakoululaisuudestaan asti käyttäneet niitä ja saaneet niiden välityksellä paljon sellaista viestintää ja yhteydenottoja mitä meidän 60-luvulla syntyneiden nuoruudessa ei ollut. Mutta surullinen kehitys joka tapauksessa.

Minä puolestani olin naisena pitkään loukkaantunut siitä, että naapurin pappa ei tervehtinyt kadulla. Juuri siksi, että hän oli tervehtivää sukupolvea ja herrasmies. Sittemmin ymmärsin, että hänellä oli hirveän huono näkö joka vaihteli lääkityksen mukaan. Niinpä otin tavaksi aina itse huikata reippaasti tervehdyksen.

Puhutteliko hän sinua nätiksi tytöksi Ha arveliko hän pärjäätkö ilman häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sievä, mutta en ole koskaan joutunut Suomessa pelkäämään ketään kantismiestä metsässä tai pimeällä kadulla. Etelän maissa kylläkin kadulla.

 

Jos näen miehen metsässä, vaihdetaan iloisesti pari sanaa. Reipas meininki.

Ai samalla tavalla kuin Kyllikki Saari?

Vierailija
552/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee nyt epäsuosittu mielipide. Alustuksena; olen yksin retkeilevä, kaunis nainen JA naisten oikeuksia puolustan henkeen ja vereen.

Minusta tämä mies vai karhu -vertaus on naurettava. Totta kai tapaan metsässä ennemmin miehen kuin karhun. Karhu voi tappaa minut, retkeilevä mies ei sellaista tee. Mies, tai no tietysti nainenkin voi auttaa minua hädässä, toinen ihminen tuo turvaa metsässä. Ihan suoraan sanottuna epäilen Leinon puheita. Ei kukaan sano metsässä kenellekään noin. Toistan, epäilen että hän jos ei valehtele, niin liioittelee. Ja että hänestä tuntui että mies jäi seurailemaan, puhuu itse ilmaisista miehistä. Siis anteeksi - miten miehet retkellä ovat erityisen limaisia? Asenteet taitavat nyt olla ihan omassa päässä.

Ja se, miksi minua tämä retoriikka häiritsee, on että näin luodaan kuvitteellista vastakkainasettelua ja lietsotaan pelkoa. Eli naisten pitää pelätä miehiä, vaikka syytä ei ole. Samanlainen tilanne on esim. Amerikassa; kukaan ei päästäisi lapsia yksin mihinkään, koska MITÄ VAAN VOI TAPAHTUA. No, luultavasti yhtään mitään ei tapahtu, mutta kun tämä on konsensus, niin lapsia ei uskalleta päästää mihinkään. Sama tapahtuu täällä nuorille naisille. Turhaan. 
Toinen pointti: olen nuorten poikien äiti. On epäreilua miten pojat joutuvat lukemaan somesta kuinka he ovat epäkelpoja ja pelottavia ihan vain koska ovat miehiä joku päivä. Aikuinen ymmärtää kontekstin, mutta lapsi ei. Ja se on ihan sama asia, kuin että tytöille sanotaan sitä ja tätä. Kukaan ei ole velvollinen kantamaan koko sukupuoleen kohdistuvia syytöksiä.

Ihmettelen lähinnä miksi tuollainen juttu oli Ylellä tehty. 

Ja taas unohtuu pick me -naiselta se, että se, mitä ei ole tapahtunut sinulle, on voinut ja onkin tapahtunut muille. En todellakaan päästäisi enää nykyaikana lapsia vapaasti minnekään kuten vaikkapa 90- luvulla. Tieto leviää nopeasti nykyisin netin myötä. Se ahdistelu, jota olen itse kokenut silloin, kun olin nuori nainen, johtaisi nykypäivänä oikeustoimiin. Ja hyvä niin. En käsitä naisia, jotka puolustelevat miesten oikeutta käyttäytyä sopimattomasti naisia kohtaan. Se, että asioista puhutaan nykyisin ääneen ei ole mitään pelon lietsomista, vaan kyllästymistä siihen, miten liian moni mies kohtelee naisia.

On aivan turha vedota siihen, että olet poikien äiti. Minä olen sekä tytön että pojan äiti ja näen yhä edelleen sitä käyttäytymistä pojissa, joita en enää haluaisi nähdä. Puutun siihen joka kerta. Tyttäreni joutui ahdistelun kohteeksi jo 12-vuotiaana bussissa tuntemattomien poikien toimesta. Joten sen sijaan, että käyttäydyt kuin pick me girl, katsokin, että omat poikasi oppivat kunnioittavan tavan kohdella naisia ja puhua heille.

Äitisi oli pick me girl, eikä sinulla ole yhtään lasta. 

No sattuupa olemaan. Mutta mieshän ei ikinä usko mitään, mitä nainen sanoo. Siihen pitää olla toinen mies miesselittämässä. Niin tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.

Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.

Ei tuo sun antamas esimerkki oikein toimi.

Ensiksikin, lähtökohtahan tässä kai on, että tuo nainen jota lähestytään on hetero? Ja että tuo miehesi, jota homo lähestyisi, on myös hetero. 

Heteromiehet eivät yleensä ilahdu, jos homomies tulisi ehdottelemaan. Sen sijaan heteronaisen Luulisi olevan erilaisella asenteella, koska eikö hän kuitenkin lähtökohtaisesti pidä miehistä jos kerta on hetero? Eli se että mies lähestyy yllättäen näitä esimerkkitapauksia, on lähtökohtaisesti siis erilainen.

 

Ja näin homomiehenä voin sanoa, että tuo esimerkkisi siitä että miestäsi joka on kavereidensa kanssa baarissa, joku humalainen homomies tulisi avoimesti ehdottelemaan siihen pöytään, on todella epäuskottava. Meillä homoilla on kuitenkin se kuuluisa "homotutka" eli aistimme aika herkästi toisen homon. Jos "kaukoihastumme" esim. baarissa johonkin siellä olevaan heteromieheen, joka vieläpä on kavereidensa kanssa, emme kyllä lähtökohtaisesti uskalla lähestyä tuolla tavalla ehdottelemaan, koska itsesuojeluvaisto. 

Kyllä se vertaus toimii koska nainen on tyypillisesti aina se altavastaaja, joten jokainen tilanne on sellainen jossa voit joutua vaaraan. Eli kaikissa ei-toivotuissa kohtaamisissa herää jonkinlainen itsesuojeluvaisto, teillä miehillä vain harvoin. Sinulle siis toimisi ehkä vertaus jossa olet yksin metsässä ja isokokoinen fyysisesti selvästi vahvempi homomies, josta et pätkääkään ole kiinnostunut, sanoisi "miten noin nätti poika uskaltaa olla yksin täällä metsässä". 

Homotkin joutuvat valitettavasti ajattelemaan turvallisuuttaan. Ehkäpä he ymmärtävät myös naisten näkökulmaa.

Vierailija
554/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sievä, mutta en ole koskaan joutunut Suomessa pelkäämään ketään kantismiestä metsässä tai pimeällä kadulla. Etelän maissa kylläkin kadulla.

 

Jos näen miehen metsässä, vaihdetaan iloisesti pari sanaa. Reipas meininki.

Ai samalla tavalla kuin Kyllikki Saari?

Tapahtui...60-70 vuotta sitten? Sen jälkeenkin on tuhansia, miljoonia naisia ollut yksin metsässä tai kohdanneet siellä...miähen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linneasta saa vaikutelman, että pimua on kohdeltu prinsessana koko elämänsä. 

Onko pimu sana asiallinen? Muutenkaan koko lause, kun tuskin tiedät mitään hänen lapsuudestaan?

Olin töissä kahvilassa, mua kutsuttiin poitsuksi. Olin 25v, enkä tuosta pahastunut, kutsujana oli 85v sotiemme veteraani, minähän olen häneen verrattuna ihan poitsu.

M43

Minusta pimuksi nimittely ei ole asiallista vaikka sinua olisi kutsuttu miksi!

Vierailija
556/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Tanssipartneri oli herrasmies eikä perusmies.

Linnean mukaan jokainen mies on potentiaalinen väkivallantekijä. Hirmuisen riskin siis otti, tiedä millaiseksi hirviöksi partneri olisi muuttunut kahden kesken. 

Mikäli et ole sattunut huomaamaan niin Tanssii tähtien kanssa -ohjelma on suora lähetys, eikä mikään korpimetsän vaellustaival. 

Vierailija
557/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millainen mies ja miten sanoisi. Jos olisi vaikka joku iloinen höpöttelijäukkeli, joka puhuisi leveää murretta, niin en varmasti ahdistuisi. :D Eik snuu sit lainkka pelot vai, ko nätei plikoi harvoi yksi mettäs näkkekä!

Sitten taas jos kyseessä on -- no. Jätän sanomatta.

Juuri tämä. Mulle hoettiin nättiä tyttöä koko nuoruus. Vanhat on semmosia. 

Nykyisin keskustelukulttuuri on steriilimpi.

Vierailija
558/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linneasta saa vaikutelman, että pimua on kohdeltu prinsessana koko elämänsä. 

Onko pimu sana asiallinen? Muutenkaan koko lause, kun tuskin tiedät mitään hänen lapsuudestaan?

Olin töissä kahvilassa, mua kutsuttiin poitsuksi. Olin 25v, enkä tuosta pahastunut, kutsujana oli 85v sotiemme veteraani, minähän olen häneen verrattuna ihan poitsu.

M43

Ja tässä taas mies, jolta koko pointti viuhuu yli niin, että heilahti.

Vierailija
559/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin haastattelu sen todistaa että naiset on vainoharhaisia ja perustelee miesten vihaamisen/pelkäämisen täysin keksittyihin asioihin. Vaikka mitään uhkaava tai pahaa edes edes ollut eikä mitään pahaa tapahtunut niin ei se estä naista uhriutumasta ja syyttämästä miehiä. Mutta minkäs teet kun naiset vihaa kaikkia miehiä pelkästään varmuuden vuoksi vaikka miehet ei edes tekisi mitään

Vai voisiko se kenties kertoa siitä, että Suomessa mies tappaa naisia enemmän kuin karhu?

Vierailija
560/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina pidemmät keskustelut menevät persuihin, vihervasemmistoon, maahanmuuuttoon, oli aloitus sitten ihan mistä tahansa aiheesta? Ap

Samaa ihmettelen. Varmaan siksi, että nuo (tuo?) raukat luulee, että se on hirvein loukkaus, mitä toiselle ylipäätään voi sanoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi