"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1085)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!
Kamoon nyt oikeasti.
Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa?
Ei mitenkään, sillä on todennäköisempää joutua raiskatuksi kapungin kadun varjossa kuin metsässä.
Jos yömyöhällä kaupungin varjoissa tuntematon mies tulee sanomaan, että mitenkäs noin nätti tyttö uskaltaa olla täällä yksinään, niin kyllä sekin kuulostaa pahaenteiseltä. Tietenkin sanojan olemus ja äänensävy vaikuttaa siihen, minkälainen vaikutelma syntyy.
Kyllähän se Sulo Karjalaisen karhu tais antaa isännälleen turpiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen karhu naapuriksi kuin mies.
Vanha metsän sanonta.
Karhu on merkittävästi vaarallisempi vastaantulija kuin mies.
Naiset eivät osaa todennäköisyyslaskentaa ja sen vuoksi heiltä tulee riisua äänioikeus.
Mihinkäs sinun maskuliininen todennäköisyyslaskentasi perustuu?
Karhu on Suomen itsenäisyyden aikana tappanut Suomessa yhden (1) ihmisen. Montakos miehet on sinä aikana tappaneet?
Naisetkin ovat tappaneet enemmän kuin karhut. Siispä kohtaisin metsässä ennemmin karhun kuin naisen.
No niin nyt aloit ymmärtää.
Ihminen on vaarallisempi kuin eläin. Mies on vaarallisempi kuin nainen.
Faktoja, ei fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin Linneaa.
Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene.
Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:
"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"
"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"
"Jukka perusti taksin heteroille"
Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".
No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.
- eri
Miksiköhän suomalaisnainen usein tarvitsee Justiinan kommunikaatiotyylin?
En nyt kyllä muista tavanneeni yhtään suomalaisnaista joka olisi kommunikoinut oikeassa maailmassa kuin justiina. Mutta ehkä noita sinun kohdallesi sitten sattuu jatkuvasti jostain mystisestä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuista ja miehistä:
Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).
Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja.
Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.Karhut ovat raadelleet, muistan ainakin 2 tapausta.
Ai mukaan otetaan kaikki miesten kotiväkivalta?
Ok. Niissä tilastoissa miehet voittaa karhut vielä reippaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.
Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.
Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v
Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin.
Itsekkö hakkaat nuo kolme yläpeukkuasi kun joka kommentissasi on hetkessä nuo samat kolme, ja vähän ajan päästä 6 etc.
Ilmeisesti palstahullulla on kolme eri puhelinta jolla taotaan omille kommenteille peukkuja sarjassa?
Mitä helvettiä! En ole edellinen kommentoija tai kukaan tuosta keskustelusta ja olen peukuttanut! Koeta kestää! Tuo on jo lapsellista! Mistä tiedät muuten, että kahdella eri laitteella voisi lisätä peukutuksia? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen karhu naapuriksi kuin mies.
Vanha metsän sanonta.
Karhu on merkittävästi vaarallisempi vastaantulija kuin mies.
Naiset eivät osaa todennäköisyyslaskentaa ja sen vuoksi heiltä tulee riisua äänioikeus.
Mihinkäs sinun maskuliininen todennäköisyyslaskentasi perustuu?
Karhu on Suomen itsenäisyyden aikana tappanut Suomessa yhden (1) ihmisen. Montakos miehet on sinä aikana tappaneet?
Naisetkin ovat tappaneet enemmän kuin karhut. Siispä kohtaisin metsässä ennemmin karhun kuin naisen.
No niin nyt aloit ymmärtää.
Ihminen on vaarallisempi kuin eläin. Mies on vaarallisempi kuin nainen.
Faktoja, ei fiiliksiä.
Kohtaamisten määrään verrattuna tilastollisesti keskivertoihminen sukupuolesta riippumatta on aina karhua turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Suomessahan naisella on oltava paksu nahka ja sen verran jyrmyjätkän asenne, että ukkelit luopuu ahdisteluajatuksista. On oltava kova ja pystyttävä tyrmäämään mies kuin mies eikä suinkaan valitettava netssä ja vaadittava muutosta miesten käyttäytymiseen... Mutta miksi ihmeessä naiset eivät ole naisellisempia?
Tarjolla on miestaaperoita, pihejä juntteja, omahyväisiä ääliöitä, katkeria inceleitä...kyllä me naiset osataan olla naisellisia, mutta katsotaan vaan vähän kenen seurassa kannattaa nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Sulo Karjalaisen karhu tais antaa isännälleen turpiin?
Ja taisi olla syystäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuista ja miehistä:
Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).
Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja.
Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.TÖRKEÄ VERTAUS!! Nakkeleppa niitä akkoja eläintarhan karhu aitaukseen niin lasketaan sitten että montako niitä jää henkiin?
Ai karhu vankilassa?! No mies vankilassa olisi VIELÄKIN vaarallisempi. Heitäppä nainen miesvankilaan ja vartijat lomalle?
Tuo Sammallahti yritti samaa (heikkoa) maalitolppien siirtelyä.
Yritä vielä! Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.
Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?
Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?
Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät.
Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?
Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.
Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.
Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?
Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan.
Muistele tarkemmin. Oppositiopuolueiden naisilla ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. "Welcome refu gees!" ja "Meillä on Unelma!" sulta nyt päässyt unohtumaan, missä nimenomaan naiset mylvivät tulijoiden puolesta sukkia kutoen ja pullia paistellen.
Sipilä antoi talonsa näiden miesten käyttöön. On vissiin Juhakin sitten Johanna.
Lue myös tarkemmin:
oppositiopuolueiden NAISILLA ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.
Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.
Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v
Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin.
Itsekkö hakkaat nuo kolme yläpeukkuasi kun joka kommentissasi on hetkessä nuo samat kolme, ja vähän ajan päästä 6 etc.
Ilmeisesti palstahullulla on kolme eri puhelinta jolla taotaan omille kommenteille peukkuja sarjassa?
Mitä helvettiä! En ole edellinen kommentoija tai kukaan tuosta keskustelusta ja olen peukuttanut! Koeta kestää! Tuo on jo lapsellista! Mistä tiedät muuten, että kahdella eri laitteella voisi lisätä peukutuksia? 🤭
Kylläpäs tyyppi joka ei omien sanojensa mukaan ole edes se jolle vastattiin päätti triggeröityä asiasta jota ei omien sanojensa mukaan missään tapauksessa tee?!
/s
Ei villinä elävää eläintä ja miestä voi verrata.
Lukumäärät on eri, ja ihminen ei juokse karkuun metsässä kun kuulee toisen ihmisen.
Sen sijaan tiedän useita eläintarhakuolemia jossa joku leijona tms.on surmannut hoitajansa. Hevonen haukannut kaulavaltimon katki tai potkaissut, hirvi hyökännyt päin.
Vierailija kirjoitti:
Ei villinä elävää eläintä ja miestä voi verrata.
Lukumäärät on eri, ja ihminen ei juokse karkuun metsässä kun kuulee toisen ihmisen.
Sen sijaan tiedän useita eläintarhakuolemia jossa joku leijona tms.on surmannut hoitajansa. Hevonen haukannut kaulavaltimon katki tai potkaissut, hirvi hyökännyt päin.
Eli jos se eläin tulee lähelle (pakenemismahista ei ole), niin kyllä se hyökkää joskus kuolettavastikin. Linnean vaan on helppo huudella, kun metsästysporukka pitää karhu-ja hirvikannat aisoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.
Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.
Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v
Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin.
Itsekkö hakkaat nuo kolme yläpeukkuasi kun joka kommentissasi on hetkessä nuo samat kolme, ja vähän ajan päästä 6 etc.
Ilmeisesti palstahullulla on kolme eri puhelinta jolla taotaan omille kommenteille peukkuja sarjassa?
Mitä helvettiä! En ole edellinen kommentoija tai kukaan tuosta keskustelusta ja olen peukuttanut! Koeta kestää! Tuo on jo lapsellista! Mistä tiedät muuten, että kahdella eri laitteella voisi lisätä peukutuksia? 🤭
Kylläpäs tyyppi joka ei omien sanojensa mukaan ole edes se jolle vastattiin päätti triggeröityä asiasta jota ei omien sanojensa mukaan missään tapauksessa tee?!
/s
Oli niin lapsellinen ja outo kommentti, että päätin kommentoida! Koeta kestää! 🥰
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008749758.html
Tara-karhu kävi Sulon päälle.
Sulo yritti kesyttää karhuja ja taidot puuttuivat. Ei karhua saa kesyttää. Eläin on eläin.
Turha heitellä tänne vankina pidettyjä ja häiriintyneitä karhuja!
Kyse oli VILLIN karhun tapaamisesta (tai sen miehen) yksin ja metsässä.
Tsekatkaa kuinka monta näitä on.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei villinä elävää eläintä ja miestä voi verrata.
Lukumäärät on eri, ja ihminen ei juokse karkuun metsässä kun kuulee toisen ihmisen.
Sen sijaan tiedän useita eläintarhakuolemia jossa joku leijona tms.on surmannut hoitajansa. Hevonen haukannut kaulavaltimon katki tai potkaissut, hirvi hyökännyt päin.
Eli jos se eläin tulee lähelle (pakenemismahista ei ole), niin kyllä se hyökkää joskus kuolettavastikin. Linnean vaan on helppo huudella, kun metsästysporukka pitää karhu-ja hirvikannat aisoissa...
Nönnönnöö heikko yritys.
Karhuja on nyt enemmän kuin koskaan sataan vuoteen. Tai 150 vuoteen.
Mulle tulee jonkun papparaisjuntin puheet mieleen, mutta ei mitään vaarallisempaa.
Muistan lapsuudessani vanhan kansan käyttäneen "nätti tyttö"-sanaparia vaikka ja missä yhteyksissä, eikä ne pedoja olleet.
Tulihan sinuakin opettaja hakemaan tanssimaan koulun limudiskossa 1988.