Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1218)

Vierailija
461/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Vierailija
462/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole koskaan ollut kaunis nainen, olen saanut kulkea rauhassa sekä maalla, metsässä että kaupungissa. Ei ole kukaan häirinnyt.

Kun vetää burghan päälleen,saa olla jotakuinkin rauhassa kaduilla ja metsissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Kohujutun tällä palstalla ovat tehneet miehet!

Vierailija
464/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen karhu naapuriksi kuin mies.

 

Vanha metsän sanonta.

Karhu on merkittävästi vaarallisempi vastaantulija kuin mies.

Naiset eivät osaa todennäköisyyslaskentaa ja sen vuoksi heiltä tulee riisua äänioikeus.

Kuinka monta karhun tappamaa naista onkaan ollut tänä vuonna? 

Terve, nainen!

Vierailija
465/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtasi karhun,naiset karkoittivat sen pyllistämällä ja hametta nostamalla. Yritäppäs karkoittaa mies samalla tekniikalla.

Vierailija
466/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Mikä ihmeen kohujuttu? Eihän asiasta kohise muut kuin keskenkasvuiset setämiehet ja tusina inceleitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä väittävät kohtaavansa karhun metsässä ennemmin kuin miehen, eivät ole koskaan karhua nähnyt metsässä. Emokarhu pennun kanssa 10 metrin päässä, niin Ukrainan juoksuhautakin alkaa olemaan turvallisempi paikka.

Mieluummin tosiaankin suurempi etäisyys karhuun. Silti karhu hyökkää erittäin harvoin ihmisen kimppuun.

Vierailija
468/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole koskaan ollut kaunis nainen, olen saanut kulkea rauhassa sekä maalla, metsässä että kaupungissa. Ei ole kukaan häirinnyt.

Kun vetää burghan päälleen,saa olla jotakuinkin rauhassa kaduilla ja metsissä. 

Kaduilla nyt tuskin saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohtasi karhun,naiset karkoittivat sen pyllistämällä ja hametta nostamalla. Yritäppäs karkoittaa mies samalla tekniikalla.

Juu, ei onnistu. Yritetty on.

T: Mauri ja Jani

Vierailija
470/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana muinoin oli sanonta: ruma,rumempi,teekkarityttö.

Miten nykyään tuohon sanontaan olisi suhtauduttava? 

Siten, että pitää paikkansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä väittävät kohtaavansa karhun metsässä ennemmin kuin miehen, eivät ole koskaan karhua nähnyt metsässä. Emokarhu pennun kanssa 10 metrin päässä, niin Ukrainan juoksuhautakin alkaa olemaan turvallisempi paikka.

Mieluummin tosiaankin suurempi etäisyys karhuun. Silti karhu hyökkää erittäin harvoin ihmisen kimppuun.

Mutta sitten jos hyökkää niin seuraukset ovat aika fataalit.

Vierailija
472/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leino, 32v ei naimisissa, ei parisuhteessa. Ei koskaan ole seurustellut miessukupuolisen ihmisen kanssa?

Mihin tietosi perustuu? 

Netistä haalattua, en tunne häntä henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Mikä ihmeen kohujuttu? Eihän asiasta kohise muut kuin keskenkasvuiset setämiehet ja tusina inceleitä?

Yle: – Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset miehet…, Leino aloittaa.

Hän kertoo, että pariin otteeseen vaelluksilla on tullut vastaan miehiä, jotka ovat kyselleet häneltä epäasialliseen sävyyn ”miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”.

Leino kertoo myös tilanteesta autiosaunalla, josta jäi epämukava olo. Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.

Vierailija
474/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan. 

Muistele tarkemmin. Oppositiopuolueiden naisilla ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. "Welcome refu gees!" ja "Meillä on Unelma!" sulta nyt päässyt unohtumaan, missä nimenomaan naiset mylvivät tulijoiden puolesta sukkia kutoen ja pullia paistellen. 

Me hyödytään niistä. Moniosaajat. Koneinssit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leino, 32v ei naimisissa, ei parisuhteessa. Ei koskaan ole seurustellut miessukupuolisen ihmisen kanssa?

T: Pasi-Johannes 41v Limingasta, joka viimeksi nähnyt naisen tuheron, kun viime kesänä äiti pakotti Pasi-Johanneksen mukaan sovituskoppiin, kun Riikka-Helena osti itselleen uutta uima-asua Tokmannin alennusmyynnistä. Kotimatkan Pasi-Johannes oli reipas, kun äiti osti hänelle Snörenin lakunauhaa, jota Pasi-Johannes sai imeä Mazdan etupenkillä. Kotona Pasi-Johannes vaihtoi äidin käskystä heti kuivat aluhousut, kun edelliset olivat kostuneet Tokmannin sovituskopissa.

Mansikka vai lakunauhaa? T. Jarmo

Vierailija
476/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan. 

Muistele tarkemmin. Oppositiopuolueiden naisilla ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. "Welcome refu gees!" ja "Meillä on Unelma!" sulta nyt päässyt unohtumaan, missä nimenomaan naiset mylvivät tulijoiden puolesta sukkia kutoen ja pullia paistellen. 

Sipilä antoi talonsa näiden miesten käyttöön. On vissiin Juhakin sitten Johanna. 

Vierailija
477/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea oli täysin turvassa. Saraseenit eivät harrasta patikointia.

Linnea ei tarkoittanut fyysistä turvattomuutta vaan henkistä!

Vierailija
478/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä pelottais aika paljon, jos kohtaisin karhun.

Vierailija
479/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin. 

Vierailija
480/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leino, 32v ei naimisissa, ei parisuhteessa. Ei koskaan ole seurustellut miessukupuolisen ihmisen kanssa?

Mihin tietosi perustuu? 

Netistä haalattua, en tunne häntä henkilökohtaisesti.

Jestas! 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän