Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1218)

Vierailija
481/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan. 

Muistele tarkemmin. Oppositiopuolueiden naisilla ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin. "Welcome refu gees!" ja "Meillä on Unelma!" sulta nyt päässyt unohtumaan, missä nimenomaan naiset mylvivät tulijoiden puolesta sukkia kutoen ja pullia paistellen. 

Muistele sinäkin tarkemmin. Oikeistopuolueiden miehillä ei ollut mitään tulijoita vastaan, päinvastoin.

Vierailija
482/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä väittävät kohtaavansa karhun metsässä ennemmin kuin miehen, eivät ole koskaan karhua nähnyt metsässä. Emokarhu pennun kanssa 10 metrin päässä, niin Ukrainan juoksuhautakin alkaa olemaan turvallisempi paikka.

Mieluummin tosiaankin suurempi etäisyys karhuun. Silti karhu hyökkää erittäin harvoin ihmisen kimppuun.

Niin on, koska villikarhun ja ihmisen kohtaamisia tapahtuu erittäin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?

Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.

Suomessahan naisella on oltava paksu nahka ja sen verran jyrmyjätkän asenne, että ukkelit luopuu ahdisteluajatuksista. On oltava kova ja pystyttävä tyrmäämään mies kuin mies eikä suinkaan valitettava netssä ja vaadittava muutosta miesten käyttäytymiseen... Mutta miksi ihmeessä naiset eivät ole naisellisempia? 

Vierailija
484/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina pidemmät keskustelut menevät persuihin, vihervasemmistoon, maahanmuuuttoon, oli aloitus sitten ihan mistä tahansa aiheesta? Ap

Vierailija
485/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.

Joo, kuulostaa tosi alentavalta, kuten sinun mielestäsi ihan kaikki.

Vierailija
486/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
487/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Kohujutun tällä palstalla ovat tehneet miehet!

Ylen lööppi ei ole meidän tekoa 

Vierailija
488/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin tiedän itse, etten ole ikinä sanonut kenellekään tuntemattomalle miehelle mitään ikävää tai muutenkaan kaltoin kohdellut.

Jos joku siitä loukkaantuu, että vaihdan kadunpuolta syrjäisessä paikassa tai odotan seuraavaa hissiä, koska en 100% luota tuntemattomiin miehiin, niin se ei ole minun ongelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
489/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Kohujutun tällä palstalla ovat tehneet miehet!

Ylen lööppi ei ole meidän tekoa 

Te liiottelette sitä täällä! Ihan ihme svääreihin mennyt koko juttu!

Vierailija
490/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman pitää pysyä julkisuudessa, että töitä riittää. Kun karisma ei riitä, otetaan avuksi päivänpolttava aihe. Jokin sellainen, mihin saa taatusti vastakommentteja ja sitten ei kun uhriutumaan. Hiukan on hatarat eväät nuorella naisella, mutta hei pääasia että naama näkyy.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
491/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuista ja miehistä:


Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).


Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja. 

Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.

Vierailija
492/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

eikö käsitä et toi on lowkey creepyä...

ei koska Tenho puhuu suomea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
493/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina pidemmät keskustelut menevät persuihin, vihervasemmistoon, maahanmuuuttoon, oli aloitus sitten ihan mistä tahansa aiheesta? Ap

Eihän tämä ketju olisi edes pitkä ilman persuja. 

Vierailija
494/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen karhu naapuriksi kuin mies.

 

Vanha metsän sanonta.

Karhu on merkittävästi vaarallisempi vastaantulija kuin mies.

Naiset eivät osaa todennäköisyyslaskentaa ja sen vuoksi heiltä tulee riisua äänioikeus.

Mihinkäs sinun maskuliininen todennäköisyyslaskentasi perustuu? 

Karhu on Suomen itsenäisyyden aikana tappanut Suomessa yhden (1) ihmisen. Montakos miehet on sinä aikana tappaneet? 

Naisetkin ovat tappaneet enemmän kuin karhut. Siispä kohtaisin metsässä ennemmin karhun kuin naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
495/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Tanssipartneri oli herrasmies eikä perusmies.

Vierailija
496/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Leinon kuvasi kolmea kohtaamista, joista kaksi oli sellaista, että "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä”. Todennäköisesti miehet ovat yrittäneet olla kohteliaita, eivätkä muistaneet että naista ei saa enää sanoa kauniiksi muuta kuin baarissa silikonirintaisia.

Kolmas kohtaaminen oli sellainen, että Leinosta tuntui siltä, että joku jäi kyttäämään häntä saunan läheisyyteen, mutta mitään evidenssiä ei osoitettu.

Ja näistä aineksista saadaan aikaan kohujuttu! t. nainen 69 v

Ei ole mikään kohteliaisuus yhdistää sitä nättiyttä vihjailuun siitä, että nätin naisen ei ole turvallista olla yksin siellä, missä nainen juuri on yksin. 

Itsekkö hakkaat nuo kolme yläpeukkuasi kun joka kommentissasi on hetkessä nuo samat kolme, ja vähän ajan päästä 6 etc.

Ilmeisesti palstahullulla on kolme eri puhelinta jolla taotaan omille kommenteille peukkuja sarjassa?

Vierailija
497/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Linnea uskalsi tanssia miehen kanssa viikkotolkulla televisiossa?

Luultavasti tuo mies osasi käyttäytyä. 

Hienoa miehet, kyllä te pystytte tähän! 

Vierailija
498/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhuista ja miehistä:


Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).


Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja. 

Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.

TÖRKEÄ VERTAUS!! Nakkeleppa niitä akkoja eläintarhan karhu aitaukseen niin lasketaan sitten että montako niitä jää henkiin?

Vierailija
499/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaman pitää pysyä julkisuudessa, että töitä riittää. Kun karisma ei riitä, otetaan avuksi päivänpolttava aihe. Jokin sellainen, mihin saa taatusti vastakommentteja ja sitten ei kun uhriutumaan. Hiukan on hatarat eväät nuorella naisella, mutta hei pääasia että naama näkyy.

N

Missä vaiheessa yli kolmekymppisestä ihmisestä ruvettiin käyttämään sanaa nuori?

Vierailija
500/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhuista ja miehistä:


Suomessa on 2,8 miljoonaa miestä. Naisia t a p e taan noin 20-25 vuodessa, riippuen vuodesta. Karhuja on noin 2000. Karhut taas eivät ole tppneet yhtään naista yli sataan vuoteen (yhden miehen kyllä).


Eli Karhut kyllä johtaa tilastoja. 

Todennäköisyys että mies tpppaa on noin 1:115000 ja karhuilla taas 0.

Karhut ovat raadelleet, muistan ainakin 2 tapausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi