Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1230)

Vierailija
421/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Mikä vakava uhka tuolla Linnealla oli? Tuliko hän raiskatuksi tai pahoinpidellyksi siellä metsässä?

Vierailija
422/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Mistä sinäkin luulet tietäväsi, ketä minä äänestän?

Minulle ei ole puoluetta olemassakaan.

Eli olet vihervasemmistolainen.

Ai onko tämä jokin persujen "joko olet kanssamme tai meitä vastaan" -strategia.

Mieluiten äänestäisin puoluetta, jonka kanssa olen enemmän kuin yhdestä asiasta samaa mieltä kerrallaan. Mutta kun sellaisia puolueita ei vaan löydy, niin vaikea sitä on äänestää enää ketään.

Olet vihervasemmistolainen koska sinua ei haittaa että vihervasemmisto raahaa maahan väkivaltaisia miehiä.

Lopeta tuo höpöttäminen vihervasemmistosta! 

 

- eri -  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaisilla miehillä on jonkin sortin identiteettikriisi menossa. He kuvittelevat, että miehen kuuluu olla joku Tarzan tai sitoa nainen ainakin patteriin suojellakseen häntä.

Naisille riittää ihan, että mies käyttäytyy arvokkaasti ja omaa normaalit käytöstavat. Onko tämä oikeasti liikaa vaadittu?

Vierailija
424/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅

Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta 

"miten noin herkullinen mies uskaltaa..." 

Ei vieläkään mitään, miehet eivät samalla tavalla ole taipuvaisia (virheellisiin) ylitulkintoihin kuten naiset😅😅

Miehet ei joudu kasvamaan maailmaan, jossa seksuaalinen ahdistelu alkaa jo heti kun rinnat hädin tuskin kasvaa. Jokainen tyttö joutuu pelkäämään uhkia miesten osalta jo pienestä lähtien. Sitä tulee ajan saatossa varovaiseksi ja tietää tasan tarkkaan mitä tuollainen kommentti "nätti tyttö" tarkoittaa. Lopettakaa ahdistelu, niin asiat voisi pikkuhiljaa muuttua.

Kerro mitä se kommentti tasan tarkkaan tarkoitti? Mitä vaaraa siitä aiheutui ja miten uhka toteutui.

Minä nimittäin en naisena tiedä mitä "tasan tarkkaan" tarkoitat.

Vierailija
425/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.

Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.

Kyllä minä siedän toisten puheet, läheskään kaikki eivät. Nyt oli puhe vain ulkonäön kommentoinnista, ei muusta sanomisesta. Kuuluu hyviin tapoihin ettei toisten ulkonäköä kommentoida. 

"Mitenkäs noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä? ei kyllä ole mikään ulkonäköä kehuva kohteliaisuus, vaan pelottelua. Tyyppi valmistaa itseään hyökkäykseen, toisen pelosta nauttien. Tulee mieleen Punahilkka ja susi. Tuon sadun tarkoituskin lienee ollut moisista tyypeistä varoittaa.

Vierailija
426/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaisen repliikin irrottaa kontekstista, ei ole ihme, että tulee kommentteja laidasta laitaan.

Ymmärrän pointin kyllä, enkä sanoisi vastaavaa yksin retkeilevälle naiselle. Olisi silti äärettömän tärkeää tietää 1) minkä ikäpolven edustaja oli, 2) mitä muuta puhuttiin ja 3) miten tilanne lopulta päättyi. Tuolla tavalla tapahtuneesta tiedottaessa ja miehiä ”limaisiksi” luonnehdittaessa ei oikeasti vie asioita piiruakaan parempaan suuntaan.

Jos sammakon suustaan päästänyt (vanha) mies olikin ymmärtämättään tahditon, on LL vuorostaan tietoisesti provosoida.

Ainahan tuollaisia kommentteja sanovat miehet on nimetty limaisiksi tai rasvaisiksi äijiksi. Kaikki naiset tietää mitä limainen mies tarkoittaa: epämiellyttävä ukko, joka vihjailee seksuaalisesti. Varmaan se tuntuu kurjalta niistä miehistä, mutta itsepä niitä tyhmyyksiä suustaan päästävät. Jos jotain haluaa metsäpolulla sanoa, niin "hei ja mukavaa reissua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
427/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin nätti tyttö on yksin täällä ehkä se on myös suojelunhalua. mutta ihmettelen noin muuten että nimittelee näitä ihmisiä limaisiksi äijiksi, ei tuokaan nyt ihan oikein ole.muutenhan tämä kuohunta on typerää.

Vierailija
428/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta suomalaisilla miehillä on jonkin sortin identiteettikriisi menossa. He kuvittelevat, että miehen kuuluu olla joku Tarzan tai sitoa nainen ainakin patteriin suojellakseen häntä.

Naisille riittää ihan, että mies käyttäytyy arvokkaasti ja omaa normaalit käytöstavat. Onko tämä oikeasti liikaa vaadittu?

Ehei. Minä nimenomaan haluan miehen, joka huolehtii vaimostaan, lapsistaan ja kodistaan. Itsekn haluan näin tehdä. Minulle ei missään nimessä riitä mies, joka ainoastaan osaa käyttäytyä. Kuulostaa palatsin eunuukilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
429/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea sanoi juuri, kuten asiat naissukupuolen näkökulmasta on. Mieluummin karhu kuin mies jossain korvessa.

Miehetkin uhoavat petovihaa ja kannattavat karhujen ampumista, jottei niistä voisi koitua vaaraa. Samaan aikaan miesten aiheuttamalle vaaralle kohautetaan olkia.

Vierailija
430/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin monet tuntemattomat naiset lähestyneet esim. baarissa ja saattaneet napata tuosta vaan kull.ista kiinni. En nyt ole siitä liiemmin kyllä traumoja saanut, mutta ei ne naisetkaan ihan pulmusia ole näissä asioissa. Miehet vaan ei yleensä näistä sen kummemin vingu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
431/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaikaan nätit tytöt ovat viljapelloissa.

Vierailija
432/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ollut karhu, ne on ihania ja lutuisia pikku lemmikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
433/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Yritätkö nyt rivien välistä sanoa, että naisen saa surmata jos meno ei miestä miellytä? 

En, vaan että henkinen väkivaltakin on väkivaltaa ja väkivalta tuottaa usein LISÄÄ väkivaltaa ja sen että tuota henkistä väkivaltaa ei ole tilastoitu toisin kuin on tuon fyysisen väkivallan kohdalla.

Oletko siis kanssani samaa mieltä, että naista ei saa surmata missään olosuhteissa?

Tietenkin, ei ketään saa surmata.

Kiitos suorasta ja rehellisestä mielipiteestä. 

Vierailija
434/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tervehdyskin on seksuaalista ahdistelua.

No eikä ole! Hae hoitoa ongelmiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
435/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

Ihan paskan hailea minkä ikäinen sekopää Tenho on. Itse en näin miehenä keksi yhtään syytä, miksi missään iässä pitäisi mitään noin typerää mennä tuntemattomalle vastaantulijalle metsässä sanomaan. Tenho voi pitää sen kurisen turpansa tukossa. Sen verran horisevinkin paska varmasti voi vielä oppia.

"miehenä"

Miehet eivät lähtökohtaisesti voi kritisoida miehiä, miten typeriä tahansa?

Vierailija
436/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen karhu naapuriksi kuin mies.

 

Vanha metsän sanonta.

Vierailija
437/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Linnea nyt enemmän työtarjouksia? 

Vierailija
438/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En näe mitään syytä pöyristyä ja loukkaantua myöskään muslimiesten puolesta. 

Vierailija
439/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅

Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta 

"miten noin herkullinen mies uskaltaa..." 

Ei vieläkään mitään, miehet eivät samalla tavalla ole taipuvaisia (virheellisiin) ylitulkintoihin kuten naiset😅😅

Miehet ei joudu kasvamaan maailmaan, jossa seksuaalinen ahdistelu alkaa jo heti kun rinnat hädin tuskin kasvaa. Jokainen tyttö joutuu pelkäämään uhkia miesten osalta jo pienestä lähtien. Sitä tulee ajan saatossa varovaiseksi ja tietää tasan tarkkaan mitä tuollainen kommentti "nätti tyttö" tarkoittaa. Lopettakaa ahdistelu, niin asiat voisi pikkuhiljaa muuttua.

Aamen! Tähän voisi kiteyttää asian, mutta ei näköjään...jopa vihervasemmisto on sotkettu asiaan 🙄 Ihan kuin Farmi Suomen keskusteluketjussa joku oli sitä mieltä, että tuotanto on vihervasemmiston, kun Kirsi oli niin vahva kilpailija. Sai muuten kauheaa kuraa niskaansa ja tietenkin miehiltä...

Paitsi että miehet joutuvat kasvamaan väkivallan uhkaamaan maailmaan ja tuollaiset Linnea-tier ahdistelutkin arkisia 

Vierailija
440/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin monet tuntemattomat naiset lähestyneet esim. baarissa ja saattaneet napata tuosta vaan kull.ista kiinni. En nyt ole siitä liiemmin kyllä traumoja saanut, mutta ei ne naisetkaan ihan pulmusia ole näissä asioissa. Miehet vaan ei yleensä näistä sen kummemin vingu.

Qllista kiinninappaaminen on miehen elämän normaalia kokemusta nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi