Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1085)

Vierailija
301/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

No ei mulle tullut mieleen. Tuo onkin tapahtunut lähes kymmenen vuotta sitten. Kyseessä on kaksi varhaisteiniä, eikä kai ihan metsässäkään oltu.

Penttilä ei tainnut paljon retkeillä ja viimeisin uhri oli prostituoitu kaupungissa. Hän oli siis hankkinut maksettua seksiseuraa. Noista muista en tiedä enkä välitä. Patikoiva roadman-jengi?🙄

On varmasti parasta, että et mene koskaan minnekään. Autokin voi ajaa päälle.

En tiedä, mikä tässä on näin vaikea ymmärtää. Harvoin pervot psykopaatit odottavat missään polulla vastaantulijaa, mutta sitten kun odottavat, käykin ikävästi (Tuomas Salminen on se Vendin murhaaja, vaikka asia ei sinua kiinnostanutkaan). Aika iso osa Suomen rikoshistorian ikävistä tapauksista ei ole ollut puskissa päivystäviä pervoja, vaan enemmänkin "tilaisuus tekee varkaan". Sairaita päähänpistoja.

Iso osa tästäkin ketjusta on ollut ihmettelyä ja naureskelua siitä, että miksi ihmeessä typerät hysteeriset naiset pelkäävät jossain metsässä??

No, syitä on kuitenkin pelätä missä tahansa, jos olet yksin eikä kukaan ulkopuolinen edes kuule huutoasi.

Siksi olisikin kiva, että jättäisimme kanssaihmiset liikuskelemaan rauhassa emmekä pelottelisi heitä turhilla kommenteilla.

Kiitos tiedosta. Ei tuo Salminen ollut mikään retkeilijä, vaan pikkukaupungin stalkkeri.

Minusta tälläinen keskustelu on älytöntä, jossa kenen tahansa tavallisen miehen lausahdusta demonisoidaan joidenkin täysin psykopaattien teoilla. Ja suorastaan loukkaavaa.

Ihan yhtä hyvin voisimme keskustella siitä, miten vaarallisia kaikki naiset ovat, kun se yksi Sanna ampui ne miehet siellä ampumaradalla Helsingin keskustassa vuonna sirppi ja kirves.

Vierailija
302/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaisia ne Grimm -veljesten sadut. Ei tainnut tulla karhu, taisi tulla susi vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Totta. Tulilahti oli karmaiseva tapaus, enkä sitä vähättele. Mutta siitä on kohta 70 vuotta aikaa. Nykypäivänä esim. puhelimet tuovat aika tavalla turvaa. 

Vierailija
304/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan noi asiattomia kommentteja, miksi noin pitäisi sanoa naiselle, joka tulee vastaan metsäretkellä?

Niin, miksi? Tuollainen kommentointi viittaa siihen, että naisten tosiaan pitäisi pelätä jotain ollessaan yksinään metsässä. Mitään muuta pelättäväähän siellä ei ole kuin ne miehet, ja nuo kommentoijat tietävät sen itsekin. Karhun tai jonkin muun petoeläimen hyökkääminen ihmisen kimppuun on mitättömän pieni.

Eikä karhua kiinnosta, että nainen on "noin nätti", joten eihän se vihjaus tietysti mihinkään karhuihin viittaa.

Kirjoittajat täällä leikkivät tyhmää silloin kun se heille sopii.

Vierailija
305/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

Vierailija
306/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Oletko parisuhteessa?

Miten tuo kysymys liittyy aiheeseen?

eri

Siten, että tuntuu siltä että ylipäätään ajatus siitä, että joku lähestyy toista kiinnostuneena on aivan creepy ja limainen.

Että onko mahdollista löytää kumppania, jos kiinnostusta ei saa mitenkään osoittaa? Kaikki ovat korrektisti kavereita ja suristelevat sitten satisfyerilla kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
307/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä miehenä totean että varmaankin aivan harmiton ja isällinen kommentti tuo on ollut, jonka hullu akka kuvitteli mielessään aivan väärin ja muut akat määkii nyt täällä tuon perässä.

Vierailija
308/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Totta. Tulilahti oli karmaiseva tapaus, enkä sitä vähättele. Mutta siitä on kohta 70 vuotta aikaa. Nykypäivänä esim. puhelimet tuovat aika tavalla turvaa. 

Jos noin kamalia tapahtui jo 70 vuotta sitten, niin mikä ihme estää niitä tapahtumasta nykyään? Ei niitä ole ikinä tapahtunut usein. Ei sekään todennäköistä ole, että joku Tuomas Salminen iskee kimppuusi, kun kävelet kotiin. Se on vain mahdollista, mikä aiheuttaa pelkoa.

Puhelin ei oikeasti tuo juurikaan turvaa. Monen kimppuun on pitkin maailmaa hyökätty, vaikka on puhunut puhelimessa kävellessään. Vaikka auttaahan se puhelin tietysti löytämään sijainnin sitten jälkeenpäin. Lohdullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
309/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Vierailija
310/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Se, että ei ole uutisoitu, ei tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut.

Voidaan kuitenkin arvioida että 100% varmuudella olisi keltainen lehdistö kirkunut naisretkeilijän todellisesta raiskauskokemuksesta yhtälailla kuin ne kirkuvat tapauksista joissa miehenkipeä nainen on yhyttänyt miehen somesta ja mennut tämän kotiin yöksi ja sitten nostanut #metoo jättipotin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
311/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaisia ne Grimm -veljesten sadut. Ei tainnut tulla karhu, taisi tulla susi vastaan.

Itse asiassa näidenkin satujen on tulkittu olevan metaforaa, jonka tarkoitus on ollut varoitella lapsia ja nuoria naisia siitä, ettei vieraisiin ihmisiin pidä luottaa.

Vierailija
312/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeasti liikkuu sellaisen päässä, joka sanoo tuntemattomalle "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä"? Miten hän luulee sen tulkittavan?

Siis lukekaa nyt mitä siinä sanotaan. Miten "uskallat" olla yksin metsässä, kun olet "noin nätti". Käyttäkää vähän niitä aivosolujanne. Mitä siinä oikeasti sanotaan?

Siinä ei sanota, "moi, oletpas nätti". Siinä ei sanota "kannattaa muuten varoa, ettei kompastu tuolla polulla, on vähän hankala maasto". Siinä sanotaan, että yksinliikkuvalle naiselle voi tapahtua jotain, kun on vielä noin nättikin. Mitäköhän se voisi olla? Osaako kukaan vastata, vai onko juhannus saanut aivot solmuun?

Tuleeko yhtään oudot vibat, jos kävelet syrjäisellä tiellä, ja joku tuntematon vastaantulija tulee varta vasten sinulle sanomaan: "Oletko muuten kuullut, että tällaisissa paikoissa on joskus tapettu ihmisiä?" Tekeekö mieli juosta karkuun? Vai nyökkäätkö vain hymyillen, että kiitos varoituksesta, onhan se hyvä olla varovainen?

Täytyykö lauseen olla suora uhkaus ollakseen uhkaava ja pelottava?

Niin tämähän ei ollut suora sitaatti, vaan Linnean tulkinta siitä, mihin tyyliin jotkut ovat hänelle puhuneet.

Ja nyt sinulla on tulkinnan tulkinta. Onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
313/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

No ei mulle tullut mieleen. Tuo onkin tapahtunut lähes kymmenen vuotta sitten. Kyseessä on kaksi varhaisteiniä, eikä kai ihan metsässäkään oltu.

Penttilä ei tainnut paljon retkeillä ja viimeisin uhri oli prostituoitu kaupungissa. Hän oli siis hankkinut maksettua seksiseuraa. Noista muista en tiedä enkä välitä. Patikoiva roadman-jengi?🙄

On varmasti parasta, että et mene koskaan minnekään. Autokin voi ajaa päälle.

En tiedä, mikä tässä on näin vaikea ymmärtää. Harvoin pervot psykopaatit odottavat missään polulla vastaantulijaa, mutta sitten kun odottavat, käykin ikävästi (Tuomas Salminen on se Vendin murhaaja, vaikka asia ei sinua kiinnostanutkaan). Aika iso osa Suomen rikoshistorian ikävistä tapauksista ei ole ollut puskissa päivystäviä pervoja, vaan enemmänkin "tilaisuus tekee varkaan". Sairaita päähänpistoja.

Iso osa tästäkin ketjusta on ollut ihmettelyä ja naureskelua siitä, että miksi ihmeessä typerät hysteeriset naiset pelkäävät jossain metsässä??

No, syitä on kuitenkin pelätä missä tahansa, jos olet yksin eikä kukaan ulkopuolinen edes kuule huutoasi.

Siksi olisikin kiva, että jättäisimme kanssaihmiset liikuskelemaan rauhassa emmekä pelottelisi heitä turhilla kommenteilla.

Kiitos tiedosta. Ei tuo Salminen ollut mikään retkeilijä, vaan pikkukaupungin stalkkeri.

Minusta tälläinen keskustelu on älytöntä, jossa kenen tahansa tavallisen miehen lausahdusta demonisoidaan joidenkin täysin psykopaattien teoilla. Ja suorastaan loukkaavaa.

Ihan yhtä hyvin voisimme keskustella siitä, miten vaarallisia kaikki naiset ovat, kun se yksi Sanna ampui ne miehet siellä ampumaradalla Helsingin keskustassa vuonna sirppi ja kirves.

No se ero meissä on, että jos joku nainen pelottelee miestä vihjailemalla, että tällaisessa syrjäisessä paikassa voi hyvinkin tulla vaikka ammutuksi tai paloitelluksi, niin pystyn tuomitsemaan tuollaisen pelottelun enkä koe, että MINUA nyt verrataan Sannaan tai Virpi Buttiin.

Vierailija
314/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaisia ne Grimm -veljesten sadut. Ei tainnut tulla karhu, taisi tulla susi vastaan.

Itse asiassa näidenkin satujen on tulkittu olevan metaforaa, jonka tarkoitus on ollut varoitella lapsia ja nuoria naisia siitä, ettei vieraisiin ihmisiin pidä luottaa.

Sitähän ne.

 

Eikä ollut vanhempiinkaan luottamista, esim. Hannu ja Kerttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
315/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä miehenä totean että varmaankin aivan harmiton ja isällinen kommentti tuo on ollut, jonka hullu akka kuvitteli mielessään aivan väärin ja muut akat määkii nyt täällä tuon perässä.

Ei korppi korpin silmää noki.  

 

Kyllä setämies setämiehen tuntee.

Vierailija
316/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Vierailija
317/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Oletko parisuhteessa?

Miten tuo kysymys liittyy aiheeseen?

eri

Siten, että tuntuu siltä että ylipäätään ajatus siitä, että joku lähestyy toista kiinnostuneena on aivan creepy ja limainen.

Että onko mahdollista löytää kumppania, jos kiinnostusta ei saa mitenkään osoittaa? Kaikki ovat korrektisti kavereita ja suristelevat sitten satisfyerilla kotona?

Itse oon jättänyt aloitteet naisille. Niin ei oo tullut sanomista. Kiinnostavien kohdalla oon ollut lähinnä tarjolla ja normaalin ystävällinen. Niin ovat noi itsekkin vihreät valot näyttäneet jos ovat olleet kiinnostuneita. 

 

Retkipolku ei ole ympäristö jossa oletan jonkun hakevan treffiseuraa. Halutessaan hän voi todistaa oletukseni vääräksi, josta en loukkaannu. Vaan sitten katsotaan tarkemmin onko hommassa aineksia johonkin. 

 

Eri 

M43

Vierailija
318/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Vierailija
319/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Vierailija
320/1085 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiskuvani oli jo miljoonan miinuksella niin tämä ketju laittoi siihen vielä muutaman piirun lisää. T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi