Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1074)

Vierailija
281/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko mukana vaelluksella! AINA! Näistä miehistä ei koskaan tiedä. Karhu tappaa, mies kiduttaa seksuaalisesti ennen kuin tappaa, saattaa jopa ladata kivan videon ruumiistasi ylikselle esim. Ei muka ymmärrä miksi nainen mielummin kohtaa karhun XD 

Vierailija
282/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Se, että ei ole uutisoitu, ei tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.

Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.

Ei tuo sun antamas esimerkki oikein toimi.

Ensiksikin, lähtökohtahan tässä kai on, että tuo nainen jota lähestytään on hetero? Ja että tuo miehesi, jota homo lähestyisi, on myös hetero. 

Heteromiehet eivät yleensä ilahdu, jos homomies tulisi ehdottelemaan. Sen sijaan heteronaisen Luulisi olevan erilaisella asenteella, koska eikö hän kuitenkin lähtökohtaisesti pidä miehistä jos kerta on hetero? Eli se että mies lähestyy yllättäen näitä esimerkkitapauksia, on lähtökohtaisesti siis erilainen.

 

Ja näin homomiehenä voin sanoa, että tuo esimerkkisi siitä että miestäsi joka on kavereidensa kanssa baarissa, joku humalainen homomies tulisi avoimesti ehdottelemaan siihen pöytään, on todella epäuskottava. Meillä homoilla on kuitenkin se kuuluisa "homotutka" eli aistimme aika herkästi toisen homon. Jos "kaukoihastumme" esim. baarissa johonkin siellä olevaan heteromieheen, joka vieläpä on kavereidensa kanssa, emme kyllä lähtökohtaisesti uskalla lähestyä tuolla tavalla ehdottelemaan, koska itsesuojeluvaisto. 

Kyllä se vertaus toimii koska nainen on tyypillisesti aina se altavastaaja, joten jokainen tilanne on sellainen jossa voit joutua vaaraan. Eli kaikissa ei-toivotuissa kohtaamisissa herää jonkinlainen itsesuojeluvaisto, teillä miehillä vain harvoin. Sinulle siis toimisi ehkä vertaus jossa olet yksin metsässä ja isokokoinen fyysisesti selvästi vahvempi homomies, josta et pätkääkään ole kiinnostunut, sanoisi "miten noin nätti poika uskaltaa olla yksin täällä metsässä". 

Näin miehenä täytyy sanoa, että en voi samaistua koska olen aina enemmän tai vähemmän aseistettu.

Ehkä meidän naistenkin pitäisi aseistautua aina yksin kulkiessa jotta valtasuhteet muuttuisi 🤔

Erinomainen ajatus. Kannattaa todellakin metsässä kantaa puukkoa vyöllä. Siitä sen voi nopeasti ottaa käyttöön tilanteessa kuin tilanteessa. Ja jos se antaa myön turvallisuuden tunnetta niin aina parempi.

M55

Puukon mukana kantaminen lisää huomattavasti sen todennäköisyyttä, että joutuu itse puukotuksen uhriksi. 

Miksi miehet ovat tällaisia? :D Joo, kuolen mielummin taistellessani omasta kehostani kuin alistun allesi.

Tiedän mihin tähdätä ;)

Vierailija
284/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Vierailija
285/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Hyvä pointti tuokin.

 

Silti. Tapaukseen liittyen. Sanoisinko itse / tai sanoisitteko itse kommentin: "Miten noin Nätti tyttö uskaltaa täällä metsässä yksin vaeltaa?"

 

Itse? No en helvetissä... :D Ja syy on juuri tuossa, että se nyt vaan on creepyä. Ja tiedän että se ei tuntuisi vastapuolesta mukavalta. Ilman mitään sen suurempaa analyysia. Nyökkäys ja moikkaus riittänee. 

En sanoisi, koska olen hetero. Voin kuitenkin kuvitella että joku vähän vanhempi mies sanoisi noin. Tulkitsisin, että hän on aavistuksen kiinnostunut. Siinä ei ole minusta mitään creepyä. Saa minusta kiinnostua. Kyllä mulle tulee miehet selittämään vaikka jostain bisnesjutuista, vaikka näen, että se on ihan vain savuverhoa. En minä siitä loukkaannu. Tietenkään.

Millä tavalla sinä sitten lähestyt naista, joka kiinnostaa? Kuljetko vain katse maassa ja nopeasti nyökkäät? Vai jätätkö täysin lähestymättä, ettet olisi creepy?

Vierailija
286/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

No ei mulle tullut mieleen. Tuo onkin tapahtunut lähes kymmenen vuotta sitten. Kyseessä on kaksi varhaisteiniä, eikä kai ihan metsässäkään oltu.

Penttilä ei tainnut paljon retkeillä ja viimeisin uhri oli prostituoitu kaupungissa. Hän oli siis hankkinut maksettua seksiseuraa. Noista muista en tiedä enkä välitä. Patikoiva roadman-jengi?🙄

On varmasti parasta, että et mene koskaan minnekään. Autokin voi ajaa päälle.

En tiedä, mikä tässä on näin vaikea ymmärtää. Harvoin pervot psykopaatit odottavat missään polulla vastaantulijaa, mutta sitten kun odottavat, käykin ikävästi (Tuomas Salminen on se Vendin murhaaja, vaikka asia ei sinua kiinnostanutkaan). Aika iso osa Suomen rikoshistorian ikävistä tapauksista ei ole ollut puskissa päivystäviä pervoja, vaan enemmänkin "tilaisuus tekee varkaan". Sairaita päähänpistoja.

Iso osa tästäkin ketjusta on ollut ihmettelyä ja naureskelua siitä, että miksi ihmeessä typerät hysteeriset naiset pelkäävät jossain metsässä??

No, syitä on kuitenkin pelätä missä tahansa, jos olet yksin eikä kukaan ulkopuolinen edes kuule huutoasi.

Siksi olisikin kiva, että jättäisimme kanssaihmiset liikuskelemaan rauhassa emmekä pelottelisi heitä turhilla kommenteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Se, että ei ole uutisoitu, ei tarkoita etteikö sitä olisi tapahtunut.

Miksei olisi ylittänyt uutiskynnystä kun paljon pienemmätkin tapahtumat ovat? Riski lienee häviävän pieni, kertaluokkia pienempi kuin joutua kuolonkolariin matkalla sinne metsään.

Vierailija
288/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
289/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha vääntää kohteliaisuudetkin uhkauksiksi.

Vierailija
290/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkään älköön mollaamaan Linneaa, hän on herkkä Taiteilijatar. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
291/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Vierailija
292/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Oletko parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
293/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Kaunis, hoikka, tatuoimaton nainen on tyttö/tyttönen niin pitkään kun nuoruuden hehku on hänestä havaittavissa, joillakin feniniineillä kaunottarilla se voi kestää jopa 25v ikään asti.

Tällainen syvällinen paneutuminen naisiin osoittaa juuri sitä creepyä kiinnostusta. Se, että joka paikassa huomioidaan naisen olemus seksuaalisessa mielessä ja naisena, tekee kohteelle pelottavan olon,  varsinkin yksin korvessa.  Mitäpä sitä puuttumaan kenenkään ulkonäköön ja kulkemisiin jos kaikki näyttää olevan kunnossa. 

Vierailija
294/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesviha vääntää kohteliaisuudetkin uhkauksiksi.

Ja naisviha vähättelee naisten kokemuksia miehistä. Mikä sinä olet kenenkään ulkonäköä kommentoimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
295/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha näkyväksi-palsta!

Vierailija
296/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.

Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.

Näinhän se on.

 

Kävelin yhtenä päivänä koiransa kanssa seisoskelevan miehen ohi ja samalla laitoin villatakkia tiukemmalle, niin äijä tokaisee virnistellen Älä pelkää, emmä sua r*iskaa.

 

Oli ollut ihan ok olo ennen sitä,mutta sen jälkeen inhottava, kun siihenhän sen miehen ajatukset oli heti menneet.

 

🤢😡

Vierailija
297/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti liikkuu sellaisen päässä, joka sanoo tuntemattomalle "miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä"? Miten hän luulee sen tulkittavan?

Siis lukekaa nyt mitä siinä sanotaan. Miten "uskallat" olla yksin metsässä, kun olet "noin nätti". Käyttäkää vähän niitä aivosolujanne. Mitä siinä oikeasti sanotaan?

Siinä ei sanota, "moi, oletpas nätti". Siinä ei sanota "kannattaa muuten varoa, ettei kompastu tuolla polulla, on vähän hankala maasto". Siinä sanotaan, että yksinliikkuvalle naiselle voi tapahtua jotain, kun on vielä noin nättikin. Mitäköhän se voisi olla? Osaako kukaan vastata, vai onko juhannus saanut aivot solmuun?

Tuleeko yhtään oudot vibat, jos kävelet syrjäisellä tiellä, ja joku tuntematon vastaantulija tulee varta vasten sinulle sanomaan: "Oletko muuten kuullut, että tällaisissa paikoissa on joskus tapettu ihmisiä?" Tekeekö mieli juosta karkuun? Vai nyökkäätkö vain hymyillen, että kiitos varoituksesta, onhan se hyvä olla varovainen?

Täytyykö lauseen olla suora uhkaus ollakseen uhkaava ja pelottava?

Vierailija
298/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan noi asiattomia kommentteja, miksi noin pitäisi sanoa naiselle, joka tulee vastaan metsäretkellä?

Niin, miksi? Tuollainen kommentointi viittaa siihen, että naisten tosiaan pitäisi pelätä jotain ollessaan yksinään metsässä. Mitään muuta pelättäväähän siellä ei ole kuin ne miehet, ja nuo kommentoijat tietävät sen itsekin. Karhun tai jonkin muun petoeläimen hyökkääminen ihmisen kimppuun on mitättömän pieni.

Vierailija
299/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Oletko parisuhteessa?

Miten tuo kysymys liittyy aiheeseen?

eri

Vierailija
300/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Hyvä pointti tuokin.

 

Silti. Tapaukseen liittyen. Sanoisinko itse / tai sanoisitteko itse kommentin: "Miten noin Nätti tyttö uskaltaa täällä metsässä yksin vaeltaa?"

 

Itse? No en helvetissä... :D Ja syy on juuri tuossa, että se nyt vaan on creepyä. Ja tiedän että se ei tuntuisi vastapuolesta mukavalta. Ilman mitään sen suurempaa analyysia. Nyökkäys ja moikkaus riittänee. 

En sanoisi, koska olen hetero. Voin kuitenkin kuvitella että joku vähän vanhempi mies sanoisi noin. Tulkitsisin, että hän on aavistuksen kiinnostunut. Siinä ei ole minusta mitään creepyä. Saa minusta kiinnostua. Kyllä mulle tulee miehet selittämään vaikka jostain bisnesjutuista, vaikka näen, että se on ihan vain savuverhoa. En minä siitä loukkaannu. Tietenkään.

Millä tavalla sinä sitten lähestyt naista, joka kiinnostaa? Kuljetko vain katse maassa ja nopeasti nyökkäät? Vai jätätkö täysin lähestymättä, ettet olisi creepy?

Tuskin siellä vaellusreitillä on mikään vanha papparainen tytöttelemässä, ja tuskin tämä Linnea puhuisi limaisesta miehestä jos kyseessä olisikin tuollainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme