Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1074)

Vierailija
261/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ongelmallista, jos mies lähestyy naista aavistuksen seksuaalissävytteisesti? Eikö se ole aika luonnollista? Ihan yhtä luonnollista on osata peräytyä kun ei saa vastakaikua.

Minusta nätiksi kutsuminen ei ole mikään härski ehdotus eikä loukkaus.

Eihän se ole ongelmallista, pariutumisrituaali on muodostunut ihmisille nimenomaan niin päin että ensin mies ilmaisee hyväksyvänsä naisen (jollakin verhotulla kohteliaisuudella, silmäniskulla, "vahingossa" koskettelemalla, tms.) ja sitten nainen ilmaisee joko suopeutta taikka kylmyyttä. Miehen on avattava tämä flirtti, vähissä ovat ne naiset jotka menevät antautumaan miehelle ja näillä naisilla on yleensä keljua mielessään.

Tapahtumapaikalla ei ole mitään erityistä merkitystä, metsä on oikein hyvä ympäristö, siellä suurin osa muistakin lajeista pariutuu, ja myöskin esimuotomme niin tekivät. 

Vierailija
262/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Anteeksi mutta mistä SINUN nyt pitäisi tässä asiassa loukkaantua? Ethän sinä ole millään tavalla osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

Vierailija
264/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Vierailija
265/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

eikö käsitä et toi on lowkey creepyä...

En käsitä edes termiä lowkey creepy.  Se on varmaan jokin oikein hieno asia, kun kirjoitetaankin englanniksi. Ettei oikein stiiknafuulia. 

Vierailija
266/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset olisivat iloisia kun vieraat miehet kehuivat. Raiskaus saati käsiksi käyminen oli hyvin harvinaista ja kylän miehet hakkasivat sellaisen joka yritti.

Nyt naiset suuttuvat ja pelkäävät vieraiden miesten kehuja. Raiskaukset ovat yleistyneet valtavasti.

Ainoa ero on miehen ihonvärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Kaunis, hoikka, tatuoimaton nainen on tyttö/tyttönen niin pitkään kun nuoruuden hehku on hänestä havaittavissa, joillakin feniniineillä kaunottarilla se voi kestää jopa 25v ikään asti.

Vierailija
268/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Niin, miksi näistä tunteista ei saisi puhua? Tämä Linnea on nyt leimattu miesvihaajaksi ja hulluksi kun puhui tunteistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#LimaisetLinneat

Vierailija
270/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset olisivat iloisia kun vieraat miehet kehuivat. Raiskaus saati käsiksi käyminen oli hyvin harvinaista ja kylän miehet hakkasivat sellaisen joka yritti.

Nyt naiset suuttuvat ja pelkäävät vieraiden miesten kehuja. Raiskaukset ovat yleistyneet valtavasti.

Ainoa ero on miehen ihonvärissä.

Täyttä puppua joka sana. Naisia on Suomessa raizkattu ains ja ennen sedät kävi tyttöjen iholle, ei se mukavaa ollut silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kohu on jotenkin älytöntä. Nyt valkoiset heteromiehet on kovin ärsyyntyneitä. Kun nainen pelkää miestä.metsässä.

Nykyaika on kyllä erikoinen.

N56

Vierailija
272/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaikki erä hommat on kaikkien inseli friikkien Lempi harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

No ei mulle tullut mieleen. Tuo onkin tapahtunut lähes kymmenen vuotta sitten. Kyseessä on kaksi varhaisteiniä, eikä kai ihan metsässäkään oltu.

Penttilä ei tainnut paljon retkeillä ja viimeisin uhri oli prostituoitu kaupungissa. Hän oli siis hankkinut maksettua seksiseuraa. Noista muista en tiedä enkä välitä. Patikoiva roadman-jengi?🙄

On varmasti parasta, että et mene koskaan minnekään. Autokin voi ajaa päälle.

Vierailija
274/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset naiset.

Olen kohdannut vaelluksilla naisia, jotka ovat kyselleet minulta epäasialliseen sävyyn ”miten noin komea mies uskaltaa olla yksin täällä metsässä”.

Mikä tässä nyt on pointti? Tietenkään naistenkaan ei pidä kommentoida vieraan miehen ulkonäköä eikä lähestyä epäasiallisesti väärässä paikassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kaikki erä hommat on kaikkien inseli friikkien Lempi harrastuksia.

Mitä sitten?

Eniten siellä poluilla kyllä naisia näkee.

Vierailija
276/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Hyvä pointti tuokin.

 

Silti. Tapaukseen liittyen. Sanoisinko itse / tai sanoisitteko itse kommentin: "Miten noin Nätti tyttö uskaltaa täällä metsässä yksin vaeltaa?"

 

Itse? No en helvetissä... :D Ja syy on juuri tuossa, että se nyt vaan on creepyä. Ja tiedän että se ei tuntuisi vastapuolesta mukavalta. Ilman mitään sen suurempaa analyysia. Nyökkäys ja moikkaus riittänee. 

Vierailija
277/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Vierailija
278/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

Tenho myös käyttää sanaa n**k*ri? Vai on oppinut väkivallan pelon uhan alla? 

Vierailija
279/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt perseestä, ettet naisena voi edes vaeltaa keskellä erämaata rauhassa ilman, että saat kuulla kommentteja ulkonäöstäsi ja olemassaolostasi.

Ja kertoo myös aika paljon miehistä, jotka loukkaantuvat näiden kokemusten kertomisesta ja pilkkaavat näitä naisia, samalla puolustaen pölvästimiehiä. 

Vierailija
280/1074 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän olisi Tere sanonut, jos Linnea olisi kertonut ulkomaalaisten miesten käyttäytyneen näin? Tuskin olisi pöyristyneenä loukkaantunut, vaan olisi syyttänyt näitä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi