Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (1136)

Vierailija
1001/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Eihän tasoja pitänyt olla!

 

Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin. 

 

Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. 

SUlle on jo sanottu, että sulle puhutaan sun kieltä, jotta sä ymmärtäisit lukemasi. 

PS: Totta helvetissä kakkua voi syödä ja "omistaa" samaan aikaan, miksei voisi?  Yleensä ihmiset syövät omia kakkujaan eivätkä toisten omistamia.

Oli muuten oikeen logiikan kukkanen tältä herralta. 🤣

 

Kenen kakkua syöt, sen lauluja laulat vai miten se meni... 🤣

Vierailija
1002/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen useita pareja. Koko elämä=tee mitä nainen haluaa. Ei vaikuta kovin tasa-arvoiselta. "

 

Noista suurin osa menee kahteen näistä kategorioista:

1) miestä ei ikinä oikeasti kiinnosta mikään mikä naista joten jokainen tällainen tekeminen on aina suuri uhraus mieheltä

2) mies on niin tossukka että ei uskalla sanoa vastaan koska kuvittelee naisen jättävän heti jos miehellä on oma tahto

Vai olisiko sittenkin kyse erosta markkina-arvossa? Matalamman arvon yksilö tekee mitä korkeampi haluaa. Koska sanaton uhka leijuu aina yllä: jos sinä et tee mitä haluan, seuraava mies tekee kyllä. 

Epämiehekästä käytöstä tuollainen, suostua valtapeliin. Ja että oikein porukalla: seuraava mies sitten taipuu? Mikä teitä oikein vaivaa!

Väitän että mies, joka uskaltaa sanoa mitä itsekin haluaa on parempi naisen silmissä. Pisteet ns. nousee ja mies on kiinnostavampi.

Tämä on ilman muuta totta. Mutta hyvin monelle tavalliselle miehelle mahdollisuudet avautuvat vasta kun naiset alkavat haluta perhettä. Mutta ei naisia siltikään pyöri ympärillä. Silloin se kun joku nainen kiinnostuu, saattaa tuntua lottovoitolta. Minäkin olin todella lähellä lähteä tuohon mukaan. Onneksi kävi niin, ettemme sopineet seksuaalisesti yhteen ollenkaan ja jäin sinkuksi. Muutama vuosi eteenpäin näin asiat toisella tavalla, ja löysin oikean kumppanin.

Heh, ihan kuin miehet pörräisivät kaikkien tavallisten naisten ympärillä parisuhdetta tarjoten.

Tämä on taas tätä väsynyttä propagandaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?

Vierailija
1004/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen useita pareja. Koko elämä=tee mitä nainen haluaa. Ei vaikuta kovin tasa-arvoiselta. "

 

Noista suurin osa menee kahteen näistä kategorioista:

1) miestä ei ikinä oikeasti kiinnosta mikään mikä naista joten jokainen tällainen tekeminen on aina suuri uhraus mieheltä

2) mies on niin tossukka että ei uskalla sanoa vastaan koska kuvittelee naisen jättävän heti jos miehellä on oma tahto

Vai olisiko sittenkin kyse erosta markkina-arvossa? Matalamman arvon yksilö tekee mitä korkeampi haluaa. Koska sanaton uhka leijuu aina yllä: jos sinä et tee mitä haluan, seuraava mies tekee kyllä. 

Miksi kukaan tuollaiseen suhteeseen lähtisi, jossa ei olla tasa-arvoisia? Se on täysi mysteeri minulle. Jos minua ei pidettäisi tasa-arvoisena niin kiinnostus loppuisi tasan siihen.

Parisuhteessa ei kummankaan kuulu olla ylempiarvoinen, vaan parisuhteen kuuluu olla tasapuolinen. 

Jos toinen on jotenkin ylempänä kuin toinen, niin sitten kyse ei ole terveestä parisuhteesta vaan riippuvuussuhteesta. Itse en ainakaan haluaisi mitään lähimmäisriippuvaa kumppania, vaan nimenomaan tasa-arvoisen. 

No mikäs on sen miehen vaihtoehto? Olla sinkkuna ja naisvihan kohteena oleva incel. 

Tai sitten ihan vain etsiä joku nainen jonka kanssa synkkaa paremmin. Se on ihan oma moka, jos väkisin on huonossa suhteessa uskotellen ettei saa ketään muutakaan.

Etsiä sieltä markkinoilta josta ei saa ketään?

Ei eletä missään tyhjiössä jossa asiat eivät vaikuta toisiinsa. 

Se on puhtaasi oma ongelmasi, jos päätät pysyä suhteessa, jossa et voi hyvin. Miksi kenenkään pitäisi tuntea myötätuntoa sellaista kohtaan joka mieluummin kiusaa itseään kuin on sinkku?

Vierailija
1005/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Mies harhaluuloissaan kuvittelee naisten jahtaavan heitä ja naisten ajatusten pyörivän heidän ympärillään..

Vierailija
1006/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.

 

Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?

 

Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.

Erittäin hyvin sanottu. Lisään itse vielä että nämä ap:n tapaiset osaavat olla näin miesnäkökulmasta katsottuna raivostuttavia, koska kuvittelevat puhuvansa koko miessukupuolen äänellä. Emme me kaikki ole mitään ulkonäön perään kuolaavia pinnallisia ja yksinkertaisia moukkia, vaan useimmat miehetkin haluavat puolison, jonka kanssa voi jakaa elämänsä. Vaimoni ei edes nuorena ollut missiainesta ja on sen itsekin sanonut. Minulle hän on ehdottomasti silti maailman kaunein ilmestys, sisältä ja ulkoa ja päätellen siitä, että olemme jo pian 30 vuotta olleet yhdessä, niin tunne on molemminpuolinen. Ei tulisi mieleenkään kummallekaan alkaa puhua "korkeista" tai "matalista" tasoista. 

Näille naista elämäänsä kaipaaville miekkosille suosittelisin lämpimästi terapiaa päänsä selvittämiseen ja elämän realiteettien hyväksymistä. Auttaisi heitä aika paljon, jos oikeasti ovat yksinäisiä eivätkä huutele täällä ihan harrastusmielessä.

Vihjaatko implisiittisesti, että elämän realiteettien hyväksyminen: saat suomesta läskin naisen jos sitäkään?

 

Sitten kannattaa tosiaan siirtää itsensä ulkomaille. 

Kyllä. Jos laatusi ei riitä muuhun, niin siihen sinun on tyydyttävä. Eikä tuolla missään ole mitään satumaata, jossa onnistuisi tuolla asenteella yhtään sen paremmin.

-eri

Niinpä. Ulkomailla miehen pitää vielä olla enemmän kuin Suomessa. Pitää  pystyä elättämään nainen ja ostella lahjoja, pystyä hurmaamaan appivanhemmat ja lisäksi pitäisi osata jotain muutakin kieltä kuin suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1007/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wöö muiden vika kun ne ei kelpuuta mua ää

Jäitkö henkisessä kehityksessä jonnekin nelivuotiaan asteelle? Itse sain finninaamaisena teininä pakkeja vaikka keneltä, ja annoinkin sellaiset kahdelle tytölle. Aikuisen näkökulmasta parantamisen varaa sekä saaduissa että annetuissa pakeissa. Voi kohteliaasti ilmaista, että ei ole kiinnostunut, ilkeä ei saa olla tai häpäistä toista. 

Työhaastatteluissa, urheilutapahtumissa, juhlissa, kaikkialla kohtaa rejektiota, jos ei satu olemaan joku Elon Musk tai Taylor Swift. 

Osaako joku psykologi sanoa, että mistä tuollainen lasinen ego johtuu? Olen tavannut kirjaimellisesti vammaisia ihmisiä, jotka tekevät vaikka mitä, ja joilla on jopa hieman liian suuret luulot itsestään. Olen myös tavannut erittäin älykkäitä ja kauniita ihmisiä, jotka inhoavat itseään ja luulevat, että heistä ei ole mihinkään ja kukaan ei voisi heitä rakastaa. Mikä tämä mekanismi on?

Vierailija
1008/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Johtuu ihan miesten omasta itsepäisyydestä ja itse ylläpitämästä kuvitelmasta että miehen nyt vain pitää pärjätä yksin. Jos mies hakee apua, niin saa kuulla olevansa nössö ja luuseri joka ei pärjää.

No ei saa kuulla. Miehet hakevat jatkuvasti apua mm mielenterveysongelmiin ja alkoholismiin. Ja arvaa mitä? He saavat sitä apua.

Jos sun kaverit haukkuu sua nössöksi siitä syystä että haluat voida paremmin, he eivät ole sun kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1009/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Eihän tasoja pitänyt olla!

 

Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin. 

 

Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan. 

Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.

Jep :D Kakun voi tottakai omistaa ja syödä samaan aikaan.

Nyt on kyllä parodiahorisontti ylitetty by vassarinaiset. Palkan voi tuhlata ja omistaa samaan aikaan. :D

Kyllä, nainenkin voi tuhlata ihan oman palkkansa.

Vierailija
1010/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaa paskatkin miehet saivat naisen, koska naimisiin meno ja lapset kuului asioihin, jotka vaan tehtiin, koska piti. Nykyään ei sellaista sosiaalista painetta enää ole. Moni nainen elää mielummin yksin kuin valitsee parisuhteen vain parisuhteen vuoksi. Parisuhde ei ole naiselle hyvä diili.

Ei. Ennen vanhaan kaikki paskat eivät saaneet parisuhteita. Ihmisiä on aina jäänyt vanhoiksi pojiksi ja piioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1011/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Johtuu ihan miesten omasta itsepäisyydestä ja itse ylläpitämästä kuvitelmasta että miehen nyt vain pitää pärjätä yksin. Jos mies hakee apua, niin saa kuulla olevansa nössö ja luuseri joka ei pärjää.

Jokainen täysi-ikäiseksi ehtinyt mies on joutunut kokemaan sen, ettei naiselle voi huoliaan kertoa. Naiselle voi kuitenkin kertoa, että huolia OLI, mutta että NYT ne on ratkottu ja kaikki on hyvin.

Olet aika toksinen.

Vierailija
1012/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Silti et löydä vastaavalla tavalla itkeviä "femcelejä" vaan aina vaan näitä incelejä.

Ap on pelkkä paskanpuhuja, joka kieltäytyy kuuntelemasta järkipuhetta ja sinä olet viestisi perusteella samaa maata.

Femceleillä ei testo virtaa suonissa ja pallit pakota. Femceleille myös löytyy aina joku, mutta toisinpäin homma ei toimi. 

 

Ad hominemit sieltä. Taidat olla itse vanha, lihava ja ruma nainen...koska ei kaunotar päivystä täällä. 

Femcelille ei löydy ketään tuosta vain, muuten hän ei edes olisi femcel. 

Jännää että alat selitellä Ad hominem" ja heti perään sorrut siihen itse. Et edes tiedä kenelle puhut mutta päätit vain niin, kun et keksi mitään sanottavaa asiasta. Päätit sitten käydä vastapuolen henkilöön vaikket edes tiedä tästä mitään. Itse sen sijaan kyllä kerrot itsestäsi jo tuossa miten uskottelet että minun on pakko olla vanha ja ruma, kun kehtaan sanoa vastaan ja ettei täällä voi olla kaunottaria: sinulle nainen on vain ulkokuorensa ja jos nainen ei tee kuten haluat, hänen on pakko olla myös ulkoisesti ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1013/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jännää että vauva.fi yksikään mies ei voi saada naista, vaikka aina kun nainen saa niin mieskin saa."

 

Jännää kyllä, vaikka näin:

 

maanantai: nainen 1 ja mies 1 ovat "sillai".

tiistai: nainen 2 ja mies 1 ovat "sillai".

keskiviikko: nainen 3 ja mies 1 ovat "sillai".

torstai: nainen 4 ja mies 1 ovat "sillai".

perjantai: nainen 5, 6 ja 7 ja mies 1 ovat "sillai".

lauantai: nainen 8 ja mies 1 ovat "sillai".

sunnuntai: mies 1 ottaa rennosti ja lepää, eikä ole "sillai".

 

Kun uusi viikko alkaa, on 8 naista ja 1 mies ollut "sillai".

Ei tuo ole miehen saamista vaan seksin saamista.

Vierailija
1014/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Silti et löydä vastaavalla tavalla itkeviä "femcelejä" vaan aina vaan näitä incelejä.

Ap on pelkkä paskanpuhuja, joka kieltäytyy kuuntelemasta järkipuhetta ja sinä olet viestisi perusteella samaa maata.

Femceleillä ei testo virtaa suonissa ja pallit pakota. Femceleille myös löytyy aina joku, mutta toisinpäin homma ei toimi. 

 

Ad hominemit sieltä. Taidat olla itse vanha, lihava ja ruma nainen...koska ei kaunotar päivystä täällä. 

Että naisen ongelmako sen pitäis olla, jos jonkun peräkammarin pojan palleja pakottaa? 

 

Odota rauhassa, tullaan kohta auttamaan miestä hädässä. Pidätä vaikka hengitystä sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1015/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään. 

 

Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä. 

Taas kerran on todettava, että vaikka peiliä ja lompakkoa katsoessa ei uskoisi, niin minun ja useimpien ystävieni täytyy olla noita 1/10000 top-miehiä. Mikään muu ei voi selittää sitä, että meillä kolmekymppisillä kaupunkilaismiehillä on mukavia, fiksuja, koulutettuja ja jopa hoikkiakin vaimoja/tyttöystäviä. 

En olisi uskonut, että 181 cm pitkä ja hintelä mies 3500 euron kuukausituloilla, kuten minä, on tuota 1/10000 -osastoa, mutta pakko kai se on uskoa kun on viehättävä vaimokin. 

Vierailija
1016/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mies haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta on tuohtunut naisten vaatimuksista?

Kyllä. Tuo on ap:n ja hengenheimolaistensa perusajatus: he saavat vaatia naiselta asioita, mutta nainen ei saa vaatia heiltä vastineeksi mitään.

Vierailija
1017/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet eivät silti saa puoliakaan siitä määrästä mitä naiset saavat. Myös naiset saavat jatkuvasti kuulla asioista, joille eivät voi mitään, kuten ikääntyminen, rintojen koko tai peffan muoto (ja jos hankkii implantteja niin haukutaan siitäkin) ja myös pituudestaan. Kyllä, myös nainen voi olla aivan väärän mittainen. 

Miehiä irvitään ihan hitosti vähemmän. Joo, lyhyt mies voi saada naljailua, mutta jos samaan aikaan mies saa rauhassa olla vanha ja lihava ja nainen vastaavasti menettää iän ja pinon myötä ihmisarvonsa, niin en hirveästi valittaisi jos vain pituudesta kuittaillaan.

Miehet ja naiset eivät todellakaan saa samaa määrää vittuilua ulkonäöstään, vaan naiset yhä edelleen saavat suuremman kuorman kannettavakseen. Pätkämiesten kohtelu ei ihan riitä vielä tekemään miehistä samalla mittakaavalla uhreja.

En minä ole koskaan kenenkään naisen ulkonäöstä mitään vittuillut eikä minulle ole koskaan vittuiltu ulkonäöstä. Varmasti olen saanut enemmän kehuja ulkonäöstäni kuin olen muistanut naisia kehua vaikka olen se 168cm mies.

168cm ei ole mikään oikeasti lyhyt mies. 

Yli 10cm lyhyempi kuin keskiarvo miesten pituudesta suunnilleen sama kuin naisten keskipituus. Eli lyhyt mies.

Vierailija
1018/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Johtuu ihan miesten omasta itsepäisyydestä ja itse ylläpitämästä kuvitelmasta että miehen nyt vain pitää pärjätä yksin. Jos mies hakee apua, niin saa kuulla olevansa nössö ja luuseri joka ei pärjää.

No ei saa kuulla. Miehet hakevat jatkuvasti apua mm mielenterveysongelmiin ja alkoholismiin. Ja arvaa mitä? He saavat sitä apua.

Jos sun kaverit haukkuu sua nössöksi siitä syystä että haluat voida paremmin, he eivät ole sun kavereita.

Totta kai saavat apua, jos sitä hakevat, en minä sitä kiistänytkään. Ongelma on se, ettei moni mies edes hae sitä apua, koska ylpeys ja mielikuvat miehen roolista eivät salli tai kaveripiirin paine on liikaa. Kyse on näiden miesten "itsesensuurista", itsestäni en puhunut mitään. 

Yhä nykyään liian moni mies, varsinkin vähän vanhemmista ikäluokista kuvittelee että miehen pitää selvitä yksin. Onneksi nuoremmissa näkyy muutos parempaan, mutta ikävä kyllä edelleen elää sitkeässä tämä ahdas miehen malli.

Vierailija
1019/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä. 

Ai naisilta ei vaadita? Sä olet harhaluuloinen

 

Naisen pitää olla tosi kaunis ja hoikka, muttei saa käyttää aikaa tai rahaa  meikkeihin, kauneustuotteisiin tai liikuntaan.

Pitää syödä, kuten normaalit ihmiset ilman jatkuvaa diettiä, mutta ei saa syödä pihviä, makkaraa tai muuta "miesten" ruokaa, eikä isoja annoksia ikinä.

Pitää olla itsenäinen, mutta turvauduttava aina mieheen kaikessa.

Ei saa turvautua mieheen missään asiassa, mutta ei saa hoitaa asioita itsekään.

Ei saa pyytää mieheltä kehuja tai muuta kaunista, mutta miestä pitää kehua ja katsoa ylöspäin kuin pikkulapsi, kun mies saa vaikka taulun seinälle tai pesee pyykkiä.

Ei saa haluta lapsia, mutta mies pahastuu, jos nainen ei haluakaan lapsia.

Ei saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, mutta pitää olla valmis laskemaan rimaa ja antamaan kaikille miehille, jotka kyseistä naista haluavat.

Ei saa olla tyhmä, muttei saa olla liian oppinutkaan eikä vaatia turhia keskusteluja

Ei saa katsoa mitään naisten tyhmiä romanttisia komedioita, mutta ei saa katsoa mitään muuta kuin naisille tarkoitettua hömppää, koska muuten on outo tai vähintään nörtti.

Pitää olla vähän erikoinen, mutta kuitenkin ihan tavallinen nainen,joka ei poikkea millään tavalla muista naisista.

Pitää arvostaa miehen harrastuksia ja olla niistä kiinnostunut, muttei saa olla kiinnostunut samoista harrastuksista kuin mies.

Pitää olla sosiaalinen ja ihana, mutta ei saa olla sosiaalinen ja ihana kuin korkeintaan omalle miehelleen tietyissä tilanteissa.

Pitää olla korkea libido ja valmis seksiin 24/7, mutta ei saa olla korkea libido ja olla valmis seksiin 24/7, kun mies pelästyy ja alkaa miettiä omaa riittämättömyyttään.

Naisen pitää olla myös aloitteellinen, mutta ei saa olla aloitteellinen, kun mies pelästyy sitäkin.

Naisen pitää antautua miehelle nopeasti suhteeseen, mutta pitää olla vaikeasti tavoiteltava, että mies saa metsästää ja piirittää.

 

cp

Ap:n ihannenainen on Barbien ja Marilyn Monroen esittämien blondihahmojen yhdistelmä.

Tuo on muuten copy-paste toisesta ketjusta, en itse jaksanut kirjoittaa ajatuksella tällaiseen spammi-ketjuun.

Vierailija
1020/1136 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi löytänyt mieleistä suomalaista miestä, olisin etsinyt ulkomaalaisen, vaikka ruotsalaisen. En olisi ruvennut syyttelemään suomalaisia vääränlaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi